Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Am intrebat la un magazin si au zis ca nu au asa ceva, sa incerc la reprezentata sa caut o-ringuri?

merita sa bag un aditiv pentru curatat injectoare in benzina?

Modificat de Birba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu codul dat de mine pe BOSCH iti poate aduce orcine.Da merita sa bagi aditiv ,eventual SONAX sau o marca buna,dar cu conditiia sa bagi benzina buna si sa faci treaba respectiva inainte de un drum lung.Daca bagi si mergi 10 minute cu masina..degeaba.Am bagat acum 2 ani in drum spre mare ..la ducere 160/h-la intoarcere 170/h fara problema la acceasi turatie..sa simtit efectul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru informatii @GABIVVX. Nu stiu daca sa ma apuc sa le curat sau nu, ma gandesc ca poate e de la altceva ca decat la prima pornire trepideaza in rest nu are treaba. s-a mai confruntat cineva cu aceasta problema si a rezolvat-o?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine balbaie putin la pornire cam 30 secunde maxim,dar nici nu vreau sa-i caut defecte.Merge ok ..asa ca..

am uitat sa specific..numai la relanty..daca plec cu ea dupa 5 secunde nu se mai simte nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact asa face si la mine :)) . ce mi-e frica sa nu se strice tampoanele de la motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate spune cineva dimensiunea o-ringurilor de la injectoare?S-ar putea sa gasesc la cineva o-ringuri si mi-a cerut dimensiunea lor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GABIVVX, cred ca dupa ce ai pus aditiv s-a marit viteza maxima cu 10 Km/h, dar nu la aceeasi turatie. Poate la aceeasi apasare pe acceleratie, adica la fund. Daca nu ai pus alte cauciucuri sau nu patineaza ambreiajul si esti in aceeasi treapta de viteza, indiferent de starea motorului sau ca nu merg 1-2 cilindri, ca esti la deal sau vale, la o turatie revine o viteza. Nu poti la aceeasi turatie a motorului sa ai viteze diferite ca doar ai transmisia cu roti dintate nu ai cutie automata sa alunece sau curea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a fost exact cum ti-am spus..la ducere 160 la intoarcere 170 cu pedala la fund,timpul pana la atingerea vitezei sa micsorat si masina era mai sprintena.Imi cunosc f.bine masina si stiu ce poate.@Birba..nu face improvizatii,cumpara exact ce ti-am postat..ori codul de bosch ori pe original..inposibil sa nu iti poata aduce la magazin codul de bosch ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa da, dar mai sus ai spus ca ai avut 160 si 170 Km/h la aceeasi turatie. O sa incerc si eu cu un aditiv ca nu am pus niciodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema.M-am uitat azi la ulei,lichid de frana,antigel etc si.... am observat ulei sub carcasa filtrului de aer,mai exact, la clapeta de acceleratie.Am desfacut capacul filtrului de aer si a fost putin ulei(doar pe ''guma'' filtrului).Intrebarea este urmatoarea: Clapeta de acceleratie are o garnitura ceva la intrarea in carcasa filtrului de aer?Am atasat o poza si am incercuit cu rosu pe unde se vede ca se prelinge uleiul.

post-93108-0-79494700-1314716761_thumb.j

Modificat de 22Vik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

036129625K (9) in jur de 5 euro maxim..codul de garnitura,dar iti garantez ca o schimbi degeaba.Si cu ea noua tot o sa iti apara pete de ulei in zona. ;)

post-64586-0-79237900-1314722600_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si atunci nu am ce face?Si inca ceva,am pus degetul si am vazut ca e putin ulei si pe aici pe la clapeta unde e sageata rosie.Se poate sa se fi prelins de la partea superioara sau si acolo e o garnitura pe acel capac unde e insemnat cu verde?

post-93108-0-82954800-1314727111_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ala e troterul.Nu te apuca sa umblii acolo sa nu strici ceva ca e deranj mare.Uleiul provine de sus de la garnitura postata de mine.Poti scoate carcasa filtrului de aer si o poti curata de uleiul depus in interiorul ei.Operatiunea o poti face la schimbarea filtrului de aer.Asemeni poti scoate si garnitura respectiva si o poti curata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma apuc :),de desfacut am desfacut carcasa filtrului de aer si am curatat-o.In fine,deocamdata ramane totul asa pana cand va trebui sa schimb distributia (mai am vreo 4-5000km pana implineste 60.000km) si atunci,probabil ca il voi pune pe mecanic sa-mi schimbe semeringuri si ce mai e de schimbat.Multumesc mult pentru raspunsuri GABIVVX :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 90.000 se verifica distributia si daca e nevoie se schimba...ce e cu 60.000??? :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu de ce stiam eu ca la 60.000. In legatura cu acele scurgeri de ulei si ca imi cam mananca ulei (cam 300ml la 1000km) ar putea fi si din cauza faptului ca i-am pus ulei 5w40 ea mergand de cativa ani buni cu 10w40?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In prima instanta..la schimbarea distributiei trebuie schimbate si semeringurile de supapa.Si eu am problema asta cu consumul de ulei si multi colegi de forum cu motorizare identica.Eu folosesc de mult 10w40 si nu are nici un fel de efect.Mergeam cu 5w40 si tot accelasi consum de ulei il aveam.Daca cu 10w40 nu iti consuma sau consuma mai putin ulei te poti intoarce la el fara probleme...dor atat sa tii cont si sa il schimbi mai devreme pt ca e semisintetic.Maxim interval schimbare la 5w40 este de 15.000km si la 10w40 este de 10.000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu de ce stiam eu ca la 60.000. In legatura cu acele scurgeri de ulei si ca imi cam mananca ulei (cam 300ml la 1000km) ar putea fi si din cauza faptului ca i-am pus ulei 5w40 ea mergand de cativa ani buni cu 10w40?

Eu stiu ca distributi se schimba la 90.000 daca e curea originala, daca e deasta aftermarket se schimba la 60.000 sau la 4 ani daca nu s-au facut kilometrii si daca e originala la 5 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de o vreme imi intra foarte greu in vireza I . dc?? STIE CAREVA???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la bucsele astea..sau mai bine zis de la lipsa lor :icon_thumright:

In caz ca nu ai tipul asta de cutie cu cautator si este vorba de cel cu cabluri, ala se regleaza mai usor. Pune o poza cu motorul tau, focalizat pe zona cutiei de viteze.

post-20693-0-27807300-1314766693_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andrey_deyu..trebuie sa ne iasa din cap ideea ca cureaua de distributie pe original(continental sau gates sau pe la skoda dayco)este poleita cu aur.Repet se produc pe acceasi banda dar cele pt om mai au stantate si aplicate un strat suplimentar de marcaje.Am coleg de breazla care a fost la timisoara la specializare la continental.Acum daca vorbim de marci de curele gen;FLENOR,OPTIBELT,PEX,STC GERMANY,AUTOMENGA,se poate spune ca durata lor de viata e mai mica,dar daca se monteaza una din marcile amintite de mine CONTINENTAL,GATES,DAYCO..si BOSCH sunt destul de buni pe curele dar tot ansamblu cu role e foarte scump ,iti garantez ca o sa ai garantia ca ai montat pe masina lucru bun si ca nu o sa ai probleme.Am avut ocazia sa compar multe seturi de distributie OM si AF si calitatea e identica,piesele sunt identice dar costul unei distributii pe OM este ceva mai mare.Practic platim cutia de carton cu insemnele VAG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU STIU UNDE SE AFLA CUTIA DE VITEZA ARATIMI INTRO POZA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu stii macar unde se afla cutia de viteze mai bine mergi la un service...n-are rost sa te complici.

Totusi ca sa te ajut si ca sa te lamuresc, este in dreapta motorului, intre baterie si parbriz, mai aproape de sol(te uiti la masina din fata, capota ridicata pe partea soferului).

Fa o poza, cat mai clara..

L.E. poti sa iei manualul de reparatii de aici, se numeste Volkswagen.Golf.Jetta.R32.Official.Factory.Repair.Manual.1999_2005.ZIP

Modificat de nervoss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nervoss: Sti cumva cum se pot schimba acele bucse?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegul meu de birou le-a schimbat singur. se trage tare de 24, 27 si 30 din scema posta de mine mai sus. Sunt imbinate ceva de genul un plastic semisferic ce intra peste o bila metalica. Apoi ai acces la garnituri.

!!!Atentie!!! Garniturile sunt la cutiile cu cautator. (selector rod)

Celelalte cutii au cabluri care se regleaza altfel(exista pe youtube un filmulet explicat). De aia i-am zis colegului sa faca o poza cutiei de viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!