Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

In general golfurile sunt masini mai joase...cel putin asa se vaita lumea:D mergi cu atentie si viteza mica peste denivelari de orice natura sau cumpara scut de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca atingi jos si te deranjeaza poti cumpara niste inaltatoare de 2 cm care se pun intre caroserie si suspensia fata. Eu le-am cumparat de la reprezentanta Skoda cu 60 lei si fac parte din pachetul de drumuri grele. Eu le-am pus singur cu informatii gasite pe forum.

Ca sa fiu on topic, o problema specifica a acestui motor este baia de ulei foarte joasa in dreapta si facuta din aliaj de aluminiu casant, asa ca la o lovire se sparge usor. Inaltatoarele sunt mai ieftine decat scutul de otel cu care vei da si mai des de pamant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la faza cu baia de ulei pot sa te contrazic.Eu am dat cu ea de n ori(neintentionat) in diverse lucruri si nu s a spart niciodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai dat de vreun musuroi de furnici sau vreo cutie de carton :lol:

pentru ca baia e din aluminiu si daca o atingi numai cand cobori o bordura, s-a dus :)

scutul te protejeaza, dar nu la nesfarsit

si ca sa raspund la intrebarea lui Bursasiu, Golf4 benzina e o masina cu garda la sol normala pentru clasa ei (hatchback)

desigur in tari civilizate :)

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine zis,in tari civilizate.Daca ai si telescoapele ''obosite'' iti mai intra masina putin in balans si atunci e si mai nasol.O stiu din proprie experienta.Un prieten de-al meu are 3 bai de ulei schimbate pe un golf 4 variant,asa ca... circulati cu grija.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu problema senzorului de detonatie.am bagat benzina iar dupa 100 metri s a aprins iarasi martorul check engine.ce sa fie,am sa ma duc la service sa vad

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce se poate intampla daca merg cu telescoapele si bucse " praf" ??? ma refer ce se poate strica la masina ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te prapazi :lol: :lol: :lol: fati directia nu mai umbla asa, pacat ca nu te opreste r.a.r....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca se rupe sau indoaie un capat de bara sau vreo bucsa, te trezesti ca nu mai poti vira sau se rup bratele si basculele, si atunci alta distractie mai costisitoare

iar telescoapele praf = se dezmembreaza masina incet incet :D

plus ca la viteza cand mai faci balans, sare masina ca mingea si pierzi controlul

nu va jucati cu directia, franarea si suspensia, va treziti ca nu mai aveti control asupra masinii

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bucsele se skiba cand scatie cand dai in gropi ??? sau trebuie verificate??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se ridica masina pe cric sau elevator si se misca de roata sau cu un levier se misca bratul si articulatiile.

Din moment ce ai zis ca e praf directia trebuie sa troncane si cand dai prin gropi si sa ai joc in volan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci nu sunt praf :)). numi troncane doar ca sun cam moi telescoapele si la roata din fata cateodata scartie cand dau in gropi. Numai cand dau in gropi se aude mai tare cum se audea mai demult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand virez tocane ceva incet cam unde este locu soferului /??? ce poate fii???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rulment, caseta de directia, janta facuta praf.... de ce nu mergi in service?

in alta ordine de idei exista posibilitatea ca senzorul de ulei sa "detecteze" cand uleiul nu mai este bun?

intreb asta pt ca la un mom dat inainte sa schimb uleiul si toate filtrele pe autostrada dupa ceva timp mers pe la 4500 ture se aprindea martorul direct pe rosu, acum dupa toate schimburile facute si cu un ulei mai de calitate, in ultimii 1500 km facuti pe serpentine (lacul sf ana - cheile bicazului - pasul oituz) + austostrada (A1&A2) nu s-a mai aprins deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ei detectare de calitate a uleiului :D inca nu s-a inventat jucaria asta, desi ar fi fost tare buna :)

s-a aprins pe rosu pentru ca ori nu aveai presiune (desi nu mai mergea), ori nu mai aveai deloc :) ori a dat eroare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmmm da, ar fi fost buna ideea :))

de avut aveam, pb ca era asa de "nasol" uleiul incat nu mai avea presiune

eroare cam exclus ca dupa schimb se pare ca nu a mai dat.

p.s. vine ITP-ul cu pasi repezi in septembrie... la ITP se verifica cumva amortizoarele sa vada cat % mai au.

Acum 2 ani aveam undeva pe la 43%, la un test facut din proprie initiativa, e posibil sa ma astept sa pice ITP-ul?

Modificat de stefan85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu eu nu se uita la amortizoare la ITP

se verifica noxele, sistemul de franare, si directia cu articulatiile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar fi bine, ca numai bani de amortizoare nu am bugetati acum :)

app am citit ca cica o presiune mai mica in pneuri decat normal fenteaza cat de cat testul de amortizoare ;)

L.E. se pare ca se testeaza si amortizoarele :((

Modificat de stefan85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Ma poate ajuta si pe mine cineva, va rog??

Am un Golf IV din 2000 1.4 16v motor APE, 180.000 kilometri si de cand am luat-o, de 4 ani, am probleme cu oscilatiile la relanti. Am fost la reprezentanta la VW pentru o diagnosticare si mi-au spus ca ii infundat tubul de la epuratorul de gaze(tubul acela din capacul de aer), l-au curatat si circa o luna de zile nu am mai avut probleme. dupa o luna la fel, l-am curatat eu, respectiv l-am suflat cu aer, dar fara nici un rezultat. Filtrul de aer il scimb tot la 6 luni adica la 3-4000 km, am foarte putin ulei in el.

De o saptamana in timpul mersului mi se ineaca motorul, sau ca si cum nu ar fi infundat ceva si nu stiu ce, iar cand o accelerez isi revine pentru putin timp.

Schimbul de ulei si filtre l-am facut de 2 sapt.

In legatura cu oscilatiile la relanti, mi-am scimbat si sonda lambda nr 1 cea din fata dar mergea mai rau, mi-am schimbat si bujiile si fisele dar tot asa mergea mai rau. Nu mai inteleg nimic. Va rog sa ma ajutati cu cele de mai sus.

cu stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La majoritatea posesorilor de aceste motoare, variatia ralantiului = curatat clapeta de acceleratie. Sunt sute de posturi si DIY despre curatarea clapetei de acceleratie si apoi adaptarea ei. Epuratorul daca vrei se spala complet cu benzina.

De ce schimbi filtrul e aer la 4000 Km? In carte scrie parca 30 000, hai in Romania este praf se schimba la 15000 dar chiar asa exces de zel nu am mai auzit. 3000-4000 !? Stii ca esti un unicat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@stefan85, acum o saptamana am facut eu ITP-ul la Bora mea. Nu mi-a facut nici un test de amortizoare. S-au verificat doar noxele, sistemul de franare si directia cu articulatiile. :)

Asa ca, nu vad de ce ti-ar face tie test de amortizoare. :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat ieri o bobina de inductie marca Febi Bilstein la 310 lei si azi la prima pornire a pornit fara sa mai tremure, mai ramane sub observatii acuma sa vad daca mai face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci dupa ce am pornit-o dimineata si am lasat-o putin sa mearga nu a mai tremurat insa dupa vreo 20-30 de min cand am vrut sa plec iar a tremurat la pornire. Au mai ramas injectoarele de curatat altceva nu stiu. Aveti vreo parere cu ce as putea sa mai verific? Cred ca o s-o las asa si o s-o trec la "asa fac toate". Aveti idee unde pot sa gasesc o-ringuri pentru injectoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine doar dimineata tremura 5-10 secunde cand o pornesc si asta nu tot timpul.In schimb,ma cam deranjeaza acel sunet metalic la accelerare (am auzit mai la toate golfurile cu motor 1.4).Cel mai tare se aude in treapta a 2 a undeva pe la 1800-2000 rpm cand o accelerez mai brusc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti trebuie cate 2 oringuri la fiecare injector,unul spre motor si celalalt spre rampa.Ambele sunt identice 035906149A in jur de 3 euro bucata la reprezentanta sau BOSCH 1 280 210 752 in jur de 7 lei bucata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!