Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

salutare.mi s a aprins martoru airbag in bord.a coborat pasageru din dreapta dupa scaun si imediat s a aprins.ce sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este verde deschis (cea galbena e pt incalzire in scaune, daca ai)

desfa scaunul sa ai acces la ea, desfaci surubelele de pe sina, dai scaunul inapoi si desfaci suruburile din fata si ridici de scaun incat sa ai acces sub el

cel mai bine e sa scoti borna (minusul) de la baterie, sa nu se declanseze airbag-ul din greseala

ai aici in ordine cum se desface de la 1 pana la 7

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am nici o mufa verde.singura mufa de sub scaun la mine este galbena

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuzele mele, le-am gresit

VERDE e incalzire in scaune

GALBEN e mufa airbag-urilor din scaune

:icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Insfarsit. am fost la un baiat. care mia pus tester. pe masina si problema era de la sonda lamba . ma sfatuit sa imi iau solutie de curata si sa bag inainte de un full. dar nam avut atatia bani si am baga doar de 1 mil jumate . mai mult de jumate de rezervor . are ceva ??? sau trebuia sa sa bag mai putina solutie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

teoretic da,nu prea e bine sa bagi aditivi in dozaj mare.Citeste pe ambalajul recipientului de aditiv dozajul.Daca ai posibilitatea sa mai bagi benzina e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai am bagat o sticlut . pe ambalaj scria la un full. dap io nam mai avut bani de un full. si lam bagat la mai bine de jumate rezervor. Si acuma trebuie sai dau turatii mari sau sa merg normal ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus o pe tester azi.e vb de senzoru de la pasager cik ar fi prea sensibil la o greutate mai mare....o sa incerc sa i curat contactele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bursasiu trebuia sa pui numa jumate din sticla cu aditiv .De ex. daca scrie ca trebuie 200 ml la un plin pui 100 ml la jumatate de rezervor si esti sigur ca nu ai prea mult aditiv in benzina .Parerea mea e sa folosesti un aditiv bun gen Metabond se pune 20 ml la un plin si sticluta are 250 ml ,deci chiar daca e mai scump decat altele e calitate mult mai buna .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@@Bursasiu incearca sa mergi mai incet cu masina,nu da vigoana sa nu iti perpeleasca injectoarele.Daca mai ai posibilitatea sa mai bagi benzina macar de 50 lei si apoi mergi normal.Majoritatea aditivilor contin compusi chimici de curatare.Acum 2 ani spre mare am bagat un flacon..la ducere 160,la intoarcere 170 /h lejer fara probleme..sa simtit diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daomne feri. tocmai inainte sa citesc am dat niste ture maxim viteza 4 cu peste 130. Orcum nu mai sper sa se curete ceva cu adeziv asta. O intrebare mai am. nam bani necesari sa-mi cumpar o sonda lambda acum. cam cat mai pot circula ffara sa dauneze grav motorului ?? in situatia asta?? ( cel care mia facut scanare cu vag com mia sters eroarea . si dupa 20 km mia aparu iar semnul. )Eu cirucl putin cu masina si doar la viteza mica finca unde stau este oo zona in care nu permite sa merg tare din cauza gropili , lucrarilo. merg 5 km trebuie sa opresc findc se lucreaza. merg 5 tot asa. iar sa parcurg o distanta mare peste 100 km o fac foarte rar.cam asta aar fi cauza defectari sondei.?

Modificat de Bursasiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari.

Am o problema care cred ca e de la electromotor sau de la bujii (BERU cu 4 electrozi schimbate de prin toamna, anul trecut).

De ficare data cand vreau sa pornesc motorul, rece fiind, invart cheia in contact, se aude de 4-5 ori cum da sa porneasca motorul si cand sa plece, moare. Cheia o tin invartita cam 1-2 secunde. Rareori imi porneste la sfert, nici nu apuc sa invart cheia de tot :blink:

Din a doua cheie pleaca cam dupa 3 rotatii ale electromotorului ori la sfert.

Electromotorul e pe duca sau de la bujii?

Am dat comanda pentru maine de bujii NGK cu 3 electrozi (BKUR6ET-10). Sper sa-si revina :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, daca tot ai dat comanda de bujii, schimba-le si vezi daca se observa ceva imbunatatiri. O scanare ai facut, ca sa vezi daca nu ai vreo eroare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daomne feri. tocmai inainte sa citesc am dat niste ture maxim viteza 4 cu peste 130. Orcum nu mai sper sa se curete ceva cu adeziv asta. O intrebare mai am. nam bani necesari sa-mi cumpar o sonda lambda acum. cam cat mai pot circula ffara sa dauneze grav motorului ?? in situatia asta?? ( cel care mia facut scanare cu vag com mia sters eroarea . si dupa 20 km mia aparu iar semnul. )Eu cirucl putin cu masina si doar la viteza mica finca unde stau este oo zona in care nu permite sa merg tare din cauza gropili , lucrarilo. merg 5 km trebuie sa opresc findc se lucreaza. merg 5 tot asa. iar sa parcurg o distanta mare peste 100 km o fac foarte rar.cam asta aar fi cauza defectari sondei.? NU ma ajuta nimeni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am cumparat recent un Golf 4 1.6 automata 75kw cod motor AVU.

In drumul de la Cluj - Sibiu la un 150-170 pe autostrada am observat ca masina mananca 12-17% pe computerul de bord. Deprimat, am resestat computerul si am lasat-o moale la 120/h. Restul drumului de 160km, cu ceva depasiri, am scos 7.2%.

Ajuns in Sibiu, dupa cateva zile mi-a trecut cu bruscaturile si acceleratiile in 6300rpm asa ca am resetat din nou consumul de 15-17% in oras ca nu era relevant (stii cum e cand schimbi masina).

De ~1 saptamana merg cu masina lent, decent, aproape fara nicio bruscatura, prin trafic foarte aerisit.

Problema este ca si asa, imi scoate 12.2-13% ceea ce mi se pare enorm de imens de monstruos de... (clima oprita).

Comparatia o fac cu BMW-ul meu de 2.5L, care la un regim de 170km/h constant pe autostrada, acelasi drum sibiu-cluj, am scos tot 7.2%. Sa zicem ca asta e in regula ca e motorul mic.

Dar, in oras, condus foarte agresiv, scoteam un 12-12.5% pe E60 iar acum pe Golf4 cu mers foarte foarte linistit si trafic aerisit scot tot atat.

Ce nu e in regula ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

automatica iti consuma oricum mai mult ca cv normala,dar avand in vedere consumul tau care e destul de exagerat cred ca e vb de sonda lambda.Oricum trebuie pusa masina pe interfata.Sa nu te sperie la motorul de 1400 consumul de 9/10%in oras,e ceva normal.Cat despre consumul Bmw,e altceva :lol: ,e normal ca un motor de 1400 la viteza de 150-170km sa iti consume mult pt ca merge in regim de sarccina maxima-pe cand un motor de 2.5 de Bmw la viteza respectiva e relanty :lol:

merge la motorul tau de 1600 6300rotatii? :blink: Acum am observat ca e vb de un motor de 1600cm.Oricum e si mai nasol pt ca motorul de 1600 se chinuie mai putin ca motorul de 1400(despre care credeam ca e vorba,ma si miram g4 1400 automatica).Am un client cu g4 2000 automatica si mai stau de vorba cu el si a venit vorba de consum,mi-a spus ca maxim ia luat 14-15 %masina full si vigoana maxima pe autostrada,in bucuresti 11-maxim 12 %.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.youtube.com/watch?v=jvBGVNyXI6AImi poate spune cineva cum deconectez mufa de la sonda lambda . sau sa-mi puneti o poza cu mufa care trebuie decoenctata. ca numa nu reusesc sa deconectez mufa care cred eu ca trebuie.Aici video cu mufa care cred eu cai de la sonda lambda

video

Modificat de Bursasiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit aiurea.Sfat inutil.Bad Post. :offtopic:

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

automatica iti consuma oricum mai mult ca cv normala,dar avand in vedere consumul tau care e destul de exagerat cred ca e vb de sonda lambda.Oricum trebuie pusa masina pe interfata.Sa nu te sperie la motorul de 1400 consumul de 9/10%in oras,e ceva normal.Cat despre consumul Bmw,e altceva :lol: ,e normal ca un motor de 1400 la viteza de 150-170km sa iti consume mult pt ca merge in regim de sarccina maxima-pe cand un motor de 2.5 de Bmw la viteza respectiva e relanty :lol:

merge la motorul tau de 1600 6300rotatii? :blink: Acum am observat ca e vb de un motor de 1600cm.Oricum e si mai nasol pt ca motorul de 1600 se chinuie mai putin ca motorul de 1400(despre care credeam ca e vorba,ma si miram g4 1400 automatica).Am un client cu g4 2000 automatica si mai stau de vorba cu el si a venit vorba de consum,mi-a spus ca maxim ia luat 14-15 %masina full si vigoana maxima pe autostrada,in bucuresti 11-maxim 12 %.....

Salut Gabi. Multumesc de raspuns. Stiu ca avand motor mic consumul de la 170/h nu e relevant (de aia nici nu m-am plans pe tema asta) si stiu ca o automata mananca cu 1-2l mai mult.

Dar am un prieten cu un 1.4 G4 si ii mananca 7-8 in oras si afara pana in 6. Cum ai zis si tu, eu avand 1.6, ar trebui sa manance mai putin (sau, punand faptul ca am cutie automata - tot pe acolo eventual 1l in plus).

Am un prieten forumist de-al vostru aici in sibiu si are el un cablu de diagnoza. Ma duc la el sau e vreun tester anume la care sa ma duc sa imi zica despre sonda lambda ? Testerul poate sa isi dea seama 100% ca sonda e belita sau nu (nu ma pricep) ?

edit: tin sa mentionez ca masina merge perfect, chiar impecabil - nu simt ceva sa fie in neregula.

Modificat de flosb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da e imposibil sa nu gaseasca ceva,17%la un motor de 1600 in conditii de mers pe autostrada imi pare foarte foarte imens.Doar nu e elicopter.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari din nou.

@Deadly, azi mi-au venit bujiile NGK si le-am schimbat. Am facut cateva drumuri cu masina si la fiecare pornire a pornit frumos. Sper sa tina asa. Motorul in general merge bine, masina trage, numai la relanti se aude o bataie.... tipic AXP-urilor.

Toate bujiile BERU care le-am schimbat aveau capul de sub elecrozi, putin caramiziu, mai mult culoarea duce spre "roz", iar pe filetul fiecareia era depunere de ulei.

In legatura cu scanarea, am efectuat-o acum cateva zile, inainte de schimbarea bujiilor, dar nu am gasit nimic.

Mai incerc zilele astea sa vedem cum se mai comporta pornirea. Oricum le dau maine o forja de vreo 700 km si va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, 17% a fost la regim de viteza mare.

autostrada 120-130 plus 120km de drum - 7.2% - tot mult daca ma intrebi pe mine, avand in vedere ca nu am facut multe depasiri.

o s-o pun pe testerul prietenului meu dupa care va zic si voua ce am aflat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totusi cu benzina cum stai,a consumat benzina ?Ai facut calculul consumului per ansamblu cantitate benzina -km efectuati?E posibil sa fie o eroare de calcul sau de citire a volorilor....din partea masinii .Se mai plangea un coleg ieri ca-i arata la pornire 51% si apoi isi revine consumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!