Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Litri pe ora.In timp ce merg imi afiseaza bine,doar ca, atunci cand o scot din viteza in mers sau cand stau la semafor, in loc sa-mi arate 1.4 sau 2L pe ora, imi arata 4,7,10 litri si cateodata imi arata 1.4 cum cred ca ar fi normal.Care ar fi problema?

Modificat de 22Vik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca mi sa aprins martorul din bord si mi sa stins iar dupa ceam bagat iar benzina de 95 mi sa aprins iar o de la benzina sau ii de la sonda lamba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o intrebare: Cati litri de benzina mai sunt in rezervor cand se aprinde becul de avertizare ? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in jur de 7-8 litri.mai mult de 70-80 km nu poti face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu stie nimeni care ar fi problema?La relanti,computerul de bord imi afiseaza aiurea, 7,10,4 L pe ora si cateodata imi afiseaza 1.4 L pe ora cum cred ca ar trebui tot timpul sa afiseze.Nu am nici un martor aprins,si la ultima scanare vcds nu am avut nici un fel de eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

Ma puteti ajuta cu eroarea:

1 Fault Found:

00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)

30-00 - Open or Short to Plus

Readiness: N/A

Multumesc

Senzorul de la o priza de aer, acum nu stiu exact care, am sa imi instalez ELSA si am sa iti spun cu exactitate cam care ar fi.

Ai probleme cu temperatura apei, sau climatronic ( cazul in care ai ) ?

EDIT: Revin, senzorul de temperatura din corpul injectorului, daca am gresit cineva sa ma corecteze

Te salut ,

MA poti ajuta cu pozitia m ai exact...nu prea ma pricep......

o poza orice ...

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari baieti.

Cred ca am o problema mare la motor :(

Acum o luna am plecat pe Transfagarasan, am mers mai tare, schimband vitezele de la 3000-4000 RPM in sus.

Pe la jumatatea drumului mi s-a aprins becul galben de la ulei. Nivelul uleiului era scazut.

Am completat o jumatate de litru si de atunci si pana acum sa mai fi facut 1000 de km.

Ieri, in drum spre Herculane s-a aprins iar becul galben. Am oprit si am mai completat aproape o jumatate de litru.

Scurgeri pe la baia de ulei nu am. In spatele motorului, pe la epurator, nu am. Mi-l mananca pe undeva, dar nu am idee :(

De tras, trage fara probleme. Mi se pare cam exagerat acest consum de ulei cand merg cu viteza a 3-a sau a 4-a in 3500-4500 RPM :(

Ce poate sa fie? Motorul trebuie segmentat sau supapele schimbate ? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ti-l papa de la turatiile mari :)

daca in conditii normale de exploatare nu ti-l papa, nu are rost sa te gandesti la alte operatiuni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In conditii normale nu am probleme, dar mai completam 1 litru odata la 10.000 km cand urma sa schimb uleiul (Castrol 5W-40) :(

Totusi nu ar trebui sa consume uleiul atat de mult (o jumatate de litru la 1000 km) in conditiile de mers de mai sus.

Nu tot timpul merg cu motorul atat de turat in cei 1000 de km. Asta numai cand intru des in depasiri sau o tinand motorul mai turat in 3000 sau peste, pe anumite portiuni de drum.

Tin sa precizez ca am pus si Metabond in ulei la schimbarea acestuia :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un test de compresie ca sa iti faci o idee daca se pierde pe la supape sau pe la segmenti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

constat ca din ce in ce mai multi au probleme cu consumul de ulei.Deja am in minte intiparita ideea ca au cam dat kix cu motoarele de 1.4-1.6 16 valve vag-ul.Imi pare inacceptabil ca o masina sa inceapa sa consume ulei dupa 100.000km,in conditia ca alte marci cu motoare de peste 200.000 consuma foarte putin ulei. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu sunt permise tratamentele de ulei la motoarele otto din VAG

nu mai bagati porcariile de metabond sau duralube, dauneaza motorului

iar cu mitul motorului ce NU consuma ulei nu are rost sa detaliem

stiu renault-uri si mercedes-uri care consuma ulei de te sperii...

ulei nu consuma in primii ani ai vietii lui de motor, apoi evident ca de la temperaturi mari, si vechime se dilata segmentii, semeringurile etc...

ionut maruta, avand in vedere ca motorul are 10 ani si un nr de km, speri sa nu consume ulei ca acum 10 ani cand a iesit pe usile fabricii ? :)

daca consuma ulei in orice ritm de exploatare atunci da.. segmentare tata :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum m-am uitat pe caietul cu notite si am parcurs 7600 km de ultimul schimb. (Atunci aveam 169.000 si acum am 176.600)

Sunt convins ca motorul are 10 ani, dar niciodata nu am completat 1 litru in 1000 de km :)

Bujiile le-am verificat, arata la fel de bine ca acum 15.000, masina nu scoate fum deloc, asa cum am zis, de tras trage fara nici o retinere... :blink:

Totusi eu cred ca e o mare teapa cu uleiul asta 5W-40 care-l papa atat de repede. :biggrin:

O sa ii fac un test de compresie si revin cu pareri :)

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai pune aditivi :D am sa va scanez manualul de reparatie si intretinere VW care face referire la acest aspect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In orice caz uleiul nu se pune atunci cand se aprinde becul de ulei. Uleiul se verifica pe joja inainte de drumurile lungi si dupa aceste drumuri ( dupa ce masina a stationat o perioada ca sa se scurga uleiul in baie). Daca este la minim, se completeaza dar nu mai mult de maxim. Daca asteptam sa se aprinda becul este cam tarziu. El se aprinde de regula cand scade presiunea sub 0,7 atm. la pompa de ulei, deci cand sorbul ramane in aer de obicei la curbe. Nu zic ca nu exista masini cu senzor de nivel de ulei, dar sunt rare. Eu nu am asa ceva. Am doar bec de presiune ulei si joja.

In caz de consum mare de ulei, trebuie incercat alt producator de ulei si un ulei f. bun, full syntetic, nu mineral si nu cu baza sintetica. Acum va zic ca in cartea masinii scrie ca " daca consumul de ulei depaseste 1L/ 1 000 Km, se va consulta un agent service". Eu sunt f. multumit de consumul meu de ulei de 250 ml / 1000 Km la masina care are 190 000 Km la bord in conditii de mers pe autostrada cu 4000 ture= 140 Km/h la bord si 130 Km/h legal in realitate dupa GPS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"consumul meu de ulei de 250 ml / 1000 Km"...sigur nu ai mancat un "0" de la 1000km??? :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si al meu consuma,tot motor de 1.4 doar ca al meu are 215000 km si imi cam curge pe la epurator ca se vede cum s-a scurs uleiul pana pe baie,dar,oricum, nu cred ca se pierde atat de mult pe acolo.Si eu am fost pe la munte si eram incarcat,erau serpentine,pante,etc.Mergeam turat pana in 4000rpm si cand am ajuns acasa (150km distanta) a trebuit sa completez cu 250ml de ulei.Uleiul pe care il am in motor este un Aral 5w40.Cred ca e un ulei prea subtire pentru motorul meu de atati km.La urmatorul schimb de ulei voi baga 10w40.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am mancat nici un zero. 250 ml/ 1000 Km, sau mai exact consum ulei de 1 L / 4000 Km. Sunt multumit de acest consum cum am zis mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum am promis,

poza din manualul de reparatie si intretinere Golf 4 - 1998-2006

plus ca am mai gasit si prin alte parti scris MARE si bolduit, NU ADAUGATI ADITIVI IN ULEI SAU COMBUSTIBIL

de asemenea gasim iar expresia "consumul de ulei ARE VOIE sa fie de maxim 1l la 1000km"

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

treaba cu 1 l la 1000km e o mare tampenie,ori e tradus pasajul de BULA ori de MARIANA MOCULESCU .Pai neamtul care e tampit si se duce doar la service cu masina la 15.000km si la 1..2 ani stie el sa completeze cu ulei la 15.000km 15 litri(hai 14 sa ne incadram in barem).E eroare de traducere.Pai daca fabricantul da consumul asta de ulei eu zik sa ne schimbam siglele de pe masini cu cele de TRABANT si sa bagam ulei de amestec in benzina :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si al meu e tot de 1.4 axp, are 160.000 km la bord dar nu consuma ulei, doar 100-200 grame la 15000 km ceea ce ar fi normal

Deci nu la toate e asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabivixx iti doresc sa urci de 2-3 ori transfagarasanul,

si ai sa vezi apoi care e treaba cu 1l la 1000km :D

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca e asa inseamna ca eu fac zilnic transfagarasanul prin bucuresti :lol: Si eu si colegii de forum cu astfel de probleme cu consumul de ulei.Oricum trebuie sa schimb semeringurile de supapa la distributie,dar sincer imi pare ciudata treaba.Uite colegul la 160km 100,200.grame sa pomenesti. :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie regim de oras, imi consuma maxim 300ml

dar eu nu o turez prea mult, mi-e mila de el motor, o duc in maxim 2500rpm prin oras, iar primele 2 trepte pe la 2000rpm

deci trag concluzia ca, consumul de ulei e conditionat de uzura in primul rand si de stilul de condus,

si daca o turezi sanatos, ramai fara ulei in tigaie :D

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!