Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

imi poti spune un pret pentru cea second?la rece dimineata tremura motorul la prima pornire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi sa spart toba si dupa vreo 2 saptamani mia aparut in bor semnu acela galben de la gaze ( sonda lambda cred). cat pot circula ci ia asa ? se poate si din cauza ca am mers cam subturat ? cam cat costa so skimb ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.diagnoza

2.care toba?Daca e finala,e vreo 100de ron la dezmembrari in stare 9/10.Intermediara e vreo 150 noua.Mai ai nevoie de 2 coliere.Ori iti iei pe original(40 de lei bucata) ori coliere de 52mm in diametru(6 lei bucata).Mai dai si pe sudat vreo 50-60 de lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar senzorul de la gaze /? se poate curata sonda ? am mers cam subturat asta ar fi cauza

numi palpai ramane doar aprinsa.

Modificat de Bursasiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o tobe finala de esapament pe af pe un producator mai bun e in jur de 300lei.Eu zic dupa ce schimbi toba sa bagi niste benzina buna de 98 si sa-i dai cox la masina.E posibil sa isi revina.Mersul subturat,duce de multe ori si la infundarea EGR.De regula daca se perpeleste sonda ti-o cam ia razna consumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai consumul ii normal din cate am citit io despre consumul la golf 4 1.4. 16 v . io circul mia mult drum de tara ( gropti , frana , 1 ,2 , 3) si consumul ii cam 7.

am resetat comp de bord si dupa vreo 100 si ceva de kilometri drum intins . cam 5,8 %.

Cea ce am obpsevat cami moare motorul cam des , dar nus sigur ca dinc cauza masini sau din cauza mea :)) .doar ca am citit ca moare motorul cand ii devina sonda. sper sa fie infundata

ar mai fii ceva . Nus sa pun un filmulte cu masina la relanit finca se aude un tacanit .(ticheti zic uni) nush alcineva mia zis ca la golf 4 1.4 asa se aude .

Modificat de Bursasiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zgomotul e specific la 1.4-1.6 16 valve.1 NU MAI MERGE CU BENZINA LA LIMITA,e acul lipit de bc :lol: ,pe caldura asta pompa de benzina isi face racirea cu benzina.Cum sa aprins becul galben ..alimenteaza.2 VEZI CA AI MULT ANTIGEL IN VASUL DE EXPANSIUNE,incearca sa scoti din el prin furtunul de retur si sa fie exact la imbinarea vasului..putin peste maxim.E posibil din cauza ca nu mergi mai des cu viteza si nu mai coxezi din cand in cand masina problemele sa iti apara senzorul aprins de la catalizator care se incarca cu funingine sau de la E.R.G care e primul afectat la mersul batraneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cand ii ud pe jos incepe sa-mi fluiere o cureau ( se aude un sasait tare) oare dc nu am scut ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Să fiu sincer, mie nu-mi sună a zgomot normal acela. Am şi eu un mic ţăcănit c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

auleu frate cat antigel are masina aia...

vezi ca nivelul e la baza vasului de expansiune (ca in poza)....

scoate repede din antigel ca la turatii mari o sa-ti bubuie radiatorul si alte componente de la atata presiune in instalatie

iar scartaitul la umiditate e de la cureaua accesoriilor (alternator, compresor, servo)

si mie imi scartaie, trebuie schimbata cureaua si/sau una din rolele de ghidaj sau de intindere.. .depinde de uzura

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si a meu tacane motorul dar nu chiar asa tare, iar in legatura cu scartaitul la cureaua de la alternator e posibil sa nu ai scutul de pe partea dreapta. Nici eu nu l-am avut si tot asa facea cand ploua afara. La tine e posibil sa ai un tachet blocat ca face prea tare si mai conteaza si ce ulei bagi, ca si a meu tacanea mai tare dar de cand am bagat castrol si un aditiv pentru tacheti hidraulici sa mai diminuat zgomotul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am scos din antigel a ramas doar 1 cm peste linia maxim.ar trebui sa mai scot ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru tine se pare ca a pus neamtu degeaba semnele alea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoate pana nivelul este intre cele 2 linii, vezi in poza mea de sus

gandeste-te ca totul a fost conceput si marcat pentru un motiv tehnic, altfel nu mai puneau acele marcaje pe vas :)

acelasi lucru se aplica si la nivelul uleiului servo, lichidul de frana, etc.

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am opservat deceva vreme si un scartait uneori la rota dreapta spate. pare un scartait metalic dar nu il simt la viteza mare daor cand merg cu geamurile deskise si incet .ce poate fi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil placuta.Ridica masina pe cric,trage bine frana de mana,scoate din viteza si apuca'te de invartit roata.SI vezi unde se aude. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai inteleg nimika. eu credeam ca era vb despre senzorul de la gaze acum un mecanic imi spune cai de la filtru de benzina am pus o poza sa vedeti de la cei acel semn ?

image

Modificat de Bursasiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce treaba are filtrul de benzina... ala nu poate fi diagnosticat

pui diagnoza pe masina si vezi exact ce eroare este

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema.Computerul de bord imi afiseaza consum de 7L la relanti, cateodata de 10 si altadata imi afiseaza 2L cum cred ca ar fi normal.Care ar fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU se aprinde nici un martor niciodata? Incearca un vcds si vezi daca nu ai la egr pb.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Litri pe 100km sau pe oră? Dacă nu se modifică semnul din litri pe 100km in litri pe ora, atunci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai io zic cai de la benzina ca mi sa stins si dupa ce am alimentat iar cu benzina 95. mi sa aprins iara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Am un golf 4 2002 1.4 16v AXP si am o problema....daca il las cel putin o zi in parcare si a doua zi icerc sa il pornesc nu porneste decat la a 2 a 3 cheie....dupa ce porneste il opresc si porneste cum trebuie....am schimbat filtru benzina, bujii nu stiu ce sa ii mai fac :( ma poate ajuta cineva cu un sfat?

Ai cumva alarma montata pe masina? Asa am patit si eu si era de la alarma insa aveam si alte probleme pe electric tot din cauza alarmei. Am inteles ca releul nu trasmitea mai departe, astfel ca trebuia sa-i pun contactul dimineata supa care o porneam.Din prima nu pornea deloc, chiar daca aveam schimbat bujii, filtre

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!