Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Buna ziua,

Sunt un nou posesor al unui golf 4 2001,deci si un membru nou al acestui forum!

Momentan nu am probleme mari cu el (inca :) )...in cele 2 luni de cand il am s-a aprins doar senzorul de la placutele de frana,dar s-a remediat schimbandu-le.Ce m-ar interesa urgent ar fi de unde pot face rost de un scut metalic...masinuta a fost prevazuta cu unul de plastic dar,am inteles ca ar fi fost lovit si scos pt ca atarna si deranja(si auditiv si vizual).Am tot cautat pe la dezmembrari,dar niciun folos,mi-au zis ca degeaba caut,nu o sa gasesc decat tot de plastic :( .

Astept orice sfat,parere de la dvs...multumesc anticipat si cat mai multe drumuri fara incidente! :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa parerea mea mai bine il lasi fara scut si ai mai mare grija pe unde treci.Masina se simte mai bine aerisita(mai ales ca motorul asta se incinge tare in turatile mari)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a mai discutat de n ori, nu are legatura trecerea aerului pe sub masina cu racirea motorului. Si avand in vedere ca motorul diesel are garda mai joasa la sol deca benzinarele e foarte bine venit un scut pentru protectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are nicio legatura aerul ce trece pe sub masina cu racirea motorului :)

motorul se raceste pe baza de apa, radiatorul fiind cel ce trebuiesa primeasca aer, restul e cancan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pt raspunsuri...pana la urma cred ca o sa continui cautarile:)...drum bun oriunde mergeti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma puteti ajuta si pe mn cu eroarea asta?

00518 - Throttle Position Sensor (G69)

Ce este acest senzor ?

Unde se afla?

Se poate repara ? Daca da cum ?

Va mutumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu un G4 1.4 16v, ma enerveaza cand il pornesc dimineata mi se tureaza pe la 1400-1500 rpm, si acum cu caldurile astea nu are rost sa se tureze asa, am avut multe masini diesel si cand erau -10 grade tot nu se turau asa, la voi tot asa face? ma dispera ca imi influenteaza consumul, scade dupa aprox 20-30 sec la turatia normala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa se intampla la toate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi arata kilometrajul viteza dulbu decat viteza normal care o am . a mai avut cineva problema asta? se poate face ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa postezi pe forum o filmare cu un g4 14..mergand cu 220km/h :lol:,iti dai seama ca iesi campion.Cred ca de vina e senzorul cititor al vitezei care e postat sub talpa pe care vine acumulatorul masinii.Oricum mai intai de toate trebuie sa faci o scanare.Sunt cazuri fericite in care se curata mufa senrorului si isi revine.Mai multe datalii;vwforum.ro/topic/69899-diy-curatare-contacte-senzor-vitezometru-golf-4/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine imi poate spune de la ce vine acest sunte . Dupa 40 minute de condus (oras , afara) caldura de peste 35 grade. dupe ce am oprit masina am auzit incet acest sunet din filmare. imi poate zice cineva care ar fi problema dau daca este vreo problema?

http://www.youtube.com/watch?v=tV-n_dhdzz8

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:blink: :blink: Prima data cand aud un motor care gangureste.

Poate de la vreo supapa...de la servo(directie-frana) sau presiunea din lichidul de racire care se "linistea"....SUUUUPER interesant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stai cu urechea la canistra de carbon,in fata vasului de expansiune.Provine de la canistra zgomotul respectiv?Posibil din cauza caldurii surplusul de gaze coroborat cu supapa canistrei care nu mai functioneaza corect duce la astfel de zgomote.Si supapa mea se auzea ciudatel,dar asa luasem masina si supapa respectiva era roasa de un soricel,avea capacul gaurit bine si aproape ajunsese la membrana :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SI TREBUIE SA MA INGRIJOREZ/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu trebuie,eventual o sa faca putina presiune pe conducta dar nu e vorba de ceva grav.Dupa ce mergi cu masina scoate supapa din canistra de carbon(ceea care vine din conducta de benzina..nn gaze cu furtunul randalenat),si vezi daca iti mai face zgomotul respectiv.Problema e sa identifici daca de acolo vine 100%zgomotul respectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zgomotul vine de la acea kestie pe care pun degetul la sfarsitul videoului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:lol: exact ce ti-am spus ca e de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei Mihai Cosmin

Salut ! Am un golf 4 2002 1.4 16v AXP si am o problema....daca il las cel putin o zi in parcare si a doua zi icerc sa il pornesc nu porneste decat la a 2 a 3 cheie....dupa ce porneste il opresc si porneste cum trebuie....am schimbat filtru benzina, bujii nu stiu ce sa ii mai fac :( ma poate ajuta cineva cu un sfat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bateria cred, verifica bateria

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,imi consuma golfu mixt acum 10% intr-un oras nu foarte aglomerat,asta pe langa tremuratul de dimineata.Stie cineva cum as putea sa verific sonda lambda si fisele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Salut ! Am un golf 4 2002 1.4 16v AXP si am o problema....daca il las cel putin o zi in parcare si a doua zi icerc sa il pornesc nu porneste decat la a 2 a 3 cheie....dupa ce porneste il opresc si porneste cum trebuie....am schimbat filtru benzina, bujii nu stiu ce sa ii mai fac :( ma poate ajuta cineva cu un sfat?

E posibil ca pompa de benzina sa se dezamorseze si de aceea iti porneste greu dupa un timp de stationare mai lung.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai exact aceleasi simptome pe care le-am avut eu la T5, dar la mine au fost niste oringuri de la pompa duse

deci si tie iti pierde presiune pe undeva pe sistemul de alimentare cu, combustibil, la pompa, la injectie..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,azi am desfacut bobina de inductie la masina din semnatura si am observat ca am o crapatura pe ea.Se poate sa am problemele mentionate mai sus din cauza ei?

post-35579-0-84875500-1311426219_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA,un coleg cu un AXP a schimbat filtru,bujii,fise,etc...Problema intreruperilor la cald s'a dovedit a fi din cauza unei crapaturi pe bobina.Initial am "etansat" crapatura cu niste silicon.A doua zi oricum a pus una second si de atunci,nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!