Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

@leventebest Top Premium 99+ de la petrom nu duce? Sau chiar nu-i face bine cea cu etanol?(nu sunt in tema cu benzinele, e prima masina pe benzina de 15 ani in coace)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lista incompatibilitate motoare

Asta e lista, la prima generatie de motoare FSI nu se poate fol benzina cu etanol, banuiesc ca si 95 si 99 au etanol deja. Din cate stiu se mai gaseste inca o perioada benzina fara etanol. Mai multe pot sa ti spuna cei mai avizati, eu doar stiam ca FSI ul are probleme cu noua benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pana la urma a vazut cineva la pompe noua benzina E10?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai citit si benzina E10 nu ajunge asa repede pe la noi. De prin 2018 cica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@leventebest Multumesc de lista. M-ai speriat cu succes.

In acest caz, care e cel mai reusit motor de la golf/bora din 2001-2004? vad ca multi au AZD(e multipunct sau injectie directa?). Stiti cumva unde pot gasi o lista cu tipul de injectie pentru tipurile de motoare? Si care e mai indicat vis a vis de consum si fiabilitate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ajunge in 2018, parerea mea e ca o ajunga degeaba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vrei eficienta si putere maxima 1.8T e tata lor, consuma cat un 1.6 16v dar fuge de-i frig talpile :)

cele 1.6 16v sunt AZD, AUS, si BCB care s-a pus la ultima generatie de golf4, toate avand Magneti Marelli 4LV sau 4MV

papa numai benzina 98

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu Golf 4, 1.4 16v din 99.Am fost plecat la drum (aprox 150 km) si cand am ajuns la destinatie mi se subtura motorul la relanti si cand incercam sa iau de volan ''murea'' motorul.La intoarcere,a scos ceva fum alb aprox 5 min dupa care n-a mai scos.Cand am ajuns acasa a inceput sa faca la fel,se subtura la relanti si a murit motorul in parcare.Am incercat sa repornesc si nu statea deloc la relanti,se subtura si murea motorul (am incercat de vreo 3 ori), dupa care am lasat-o 5 min si am incercat sa o pornesc si ca prin minune,a pornit si statea la relanti la 850 cum statea deobicei.Masina are nivelul de ulei si are si ulei nou.Care ar fi problema?Benzina proasta?Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

Problema cu muritul motorului poate fi si de la clapeta de acceleratie, care necesita sa fie curatata, sau bateria prea slaba. apoi verifica daca nu cumva iti fura curent pe la vreo bobina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat acuma ceva.Cand stau pe loc la semafor si iau stanga si dreapta de volan,imi scade turatia dar nu moare motorul si asta se intampla doar cand virez brusc pe loc ca si atunci cand doresti sa te intorci in loc sau trebuie sa faci multe manevre pentru a iesi dintr-un loc si te ''joci'' cu volanul.Nu stiu care ar fi problema, e legata de servo directie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E de la pompa de servodirectie, se pare ca necesita alta :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu iti pierde pompa servo,sau caseta directie nu e problema.In general cand iei pe loc maxim..cand caseta intra in sarcina maxima,apare fenomenul asta de scadere a turatiei pt ca pompa servo opune rezistenta sporita presiunea fiind prea mare in caseta.Daca nu sunt probleme de genul;curge pompa servo,directie e destul de grea,zgomote gen uruit in pompa servo...poti merge linistit fara probleme.Daca apar astfel de probleme ,trebuie schimbata,exact asa cum a postat si colegul de forum.Fenomenul de scadere a turatiei dureaza 1..maxim 2 secunde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plus ca, pe canicula asta, motorul sufera de lipsa oxigenului, iar fortele care apar la freacarea cauciucului de asfalt sunt mai mari - cauciucul e mai moale, asfaltul de asemenea....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am bagat decat 1,7 BAR in roti :) Nu se mai simt pocnituri sau alte batai pe drumuri rele :)

Lipsa oxigenului este acoperita de aerul conditionat :P Atat de tare se invart elicele alea de la radiator de creaza un aer rece destul de bun pentru motor :)

@22Vik eu zic ca prima data sa bagi testerul pe ea, apoi te apuci sa schimbi la ghici.

Problema cu subturatul si inecarea motorului eu am avut-o din cauza sondei lambda din fata de la motor (cea de debit).

A trebuit schimbata si toate au revenit la normal.

O alta problema care am avut-o din cauza ca acul turometrului fluctua in sus si in jos, a fost de la clapeta de acceleratie. Data jos, curatata cu spray de carburator, montata la loc, si re-adaptata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand virez nu se aude nimic,adica totul pare normal.Banuiesc ca e de la sarcina prea mare si oricum e exact cum a zis GABIVVX, dureaza 1 sec max 2 sec.Directia merge foarte bine,usor,nu se aud zgomote ciudate doar ca e problema asta cu subturatul si asta se intampla cand si cand,dar,problema e ca se subtureaza cand calc ambreiajul si dupa ce ca se subtureaza pana pe la 600,mai iau putin de volan sa ma parchez sau sa fac manevre mai delicate,atunci mi se intampla sa moara motorul pentru ca intra pompa sevro si ia putin din turatie cat sa ''moara'' motorul.

PS: Am fost cu ea la diagnostic acum 3-4 saptamani cand am avut aceeasi problema si a dat o singura eroare,la usi.

Modificat de 22Vik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme de ordin mecanic la diagnoza nu apar.Oricum e bine de evitat pe cat posibil sa se ia de volan pe loc,si mai ales spre maxim.Atunci caseta lucreaza la 100%din potential si atunci se uzeaza foarte mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa va intreb si eu ceva, sa stiu daca sa ma ingrijorez sau nu. Daca am masina incarcata si fol si AC, la plecare de pe loc se aude timp de sub 1 sec un zgomot, un troncanit ceva, si se simte si o trepidatie in podea. Daca plec turat nu se simte, nici daca plec fara AC, indiferent de cat de incarcata e masina. Il aud undeva sub scaunul dreapta fata. Se aude ca si cum as avea o buc de tabla desprinsa care loveste in ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica traseul de evacuare...poate un suport.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se aude un scartait la roate din fata pe partea soferului cand dau in gropi . telescopul o fi de vina sau ce ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica intai bucsele de la bara stabilizatoare. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am si eu o problema cu masina mea, cand scot climatronicul de pe economic sau cand virez maxim motorul numai sta la relantiu, am avut aceasta problema inainte sa schimb clapeta de acceleratie, dar de cateva zile face aceelasi lucru. am bagat-o pe calculator si cam asta mi-a dat la partea de motor:

Address 01: Engine Labels: 036-906-014-AHW.lbl

Part No: 036 906 014 AN

Component: MARELLI 4CV 2893

Coding: 00031

Shop #: WSC 01317

VCID: 5CBC88F4E657

6 Faults Found:

00518 - Throttle Position Sensor (G69)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

00530 - Throttle Position Sensor (G88)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

00282 - Throttle Position Actuator (V60)

26-00 - Output Open

01265 - Exhaust Gas Recirculation Valve (N18)

26-00 - Output Open

00281 - Vehicle Speed Sensor (G68)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar la skimbator , e normal ca daca pun mana pe el sa simt ca si cum ar atinge ceva pe el. si de miscat la puncutl mort se cam misca. dar acum am opservat ca la relantiu cand am pus mana pe el

parca nuhs se simtea ceva ca si cum o ceva lar freca prin roatie nuhs sa explic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

simti ce se intampla in cutie."Balanganeala" e de la suport/suporti uzati(primul care cade e dogboneul-cel de pe mijloc).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

Ma puteti ajuta cu eroarea:

1 Fault Found:

00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)

30-00 - Open or Short to Plus

Readiness: N/A

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

Ma puteti ajuta cu eroarea:

1 Fault Found:

00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)

30-00 - Open or Short to Plus

Readiness: N/A

Multumesc

Senzorul de la o priza de aer, acum nu stiu exact care, am sa imi instalez ELSA si am sa iti spun cu exactitate cam care ar fi.

Ai probleme cu temperatura apei, sau climatronic ( cazul in care ai ) ?

EDIT: Revin, senzorul de temperatura din corpul injectorului, daca am gresit cineva sa ma corecteze

Modificat de aleeex2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!