Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Piuitul nu are nici o importanta si poate avea 1000 de cauze, mai ales daca dispare dupa cateva minute. Poate si bateria descarcandu-se la pornire se forteaza alternatorul ca sa o incarce si piuie carbunii, sau cureaua sau rulmenti, intinzatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu tot zic ca e sunetul electric cauzat de bobine, se aude normal, mai ales ca acest motor este destul de silentios in comparatie cu altele, si cand e cald nu se aude mare branza, decat acest zgomot electric si turatia relanti

in orice caz, daca merge bine, pentru ce sa demontezi si sa schimbi ce nu trebuie, bobinele de inductie se schimba cand apar problemele

numai bujiile se schimba pe la 60.000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema cu un golf 4 1.4 16v cod motot AXP si anume se aprinde check engine-ul in bord, masina nu isi schimba mersul in nici un fel si eroarea e ceva de genul EGR insufficient flow. sterg eroarea si dupa ceva timp si ceva km se aprinde iar, aceeasi eroare. nu are un nr de km sau o perioada anume la care se aprinde, poate sa fie 2 saptamanai pot sa fie 4 chiar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e vb de egr il cureti sau il schimbi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca de la clapeta se aude...oricum in arte dreapta se aude mai tare...daca e de la clapeta care ar fi cauza pana acum nu facea asa...(clapeta a fost curatata acum cateva luni)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie adaptata cu vcds daca nu a mers fara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu a protejat partea acoperita cu capacul de plastic al clapetei si a intrat acolo solutie,ar fi una dintre cauzele piuitului.Din experienta iti spun ca nu se intampla nimic daca se aude asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca nu se mai aude...iar in legatura ccu egr cum imi dau seama ca functioneaza?teava aia subtire prin care intra un furtunas trebuie sa fie curata curata(eu dupa ce l-am curatat bine cu solutie si am suflat in ea nu mergea prea usor...iesea greu aerul pe celelalte doua gauri)e normal sau trebuie curatat mai bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aia se testeaza cu vagcom'u...si se aude "tzac-tzac"...problema intervine daca etanseaza cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golf 4 1.4 beniza. intarzie sa traga , vreo secund dupa ce apas brusc aceleratia intarzie apoi trage ? care ar fi cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se numeste ecu-lag. Nu stiu daca exact o secunda, dar undeva sub 1sec e normal. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am dat jos egr-ul si clapeta de acceleratie,le-am curatat pe amandoua cu toate ca nu erau murdare si tot tremura la prima pornite.am incercat s-o pornesc fara sonda lambda si la fel face.Am desfacut fisele in bobina de inductie si am gasit o fisa coxata,am curatat-o si nu se simte nici o diferenta.De cand cu tremuratul acesta mi se pare ca merge si intrerupt la mersul constant de 2000 de ture,parca si consumul a crescut.Sa incerc sa inlocuiesc si fisele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(Birba )

cam ce consum ai ? oras , afara? si mie mi se pare ca nu trage si cunsum cam mare 9/10 oras / 6,5 drum intins . la drum lung imi place cum merg , dar daca e vorb sa merg la munte unde is curbe si panta mare doar a 2 si abia abia 3 pana peste 2300 numi trage merge fff naspa.

Modificat de Bursasiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa zic asa cred ca mi-a iesit 8 mixt si nu stau intr-un oras aglomerat,de accelerat se accelereaza bn,decat atat tremura la relantiu si mi se pare ca intrerupe la 2000 de ture

Fisele la masina cum se verifica?mi-a spus un prieten ca merge sa le masor cu un aparat si nu trebuie sa depaseasca 15 ohm la valoare sau ceva de genu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de tras trage bine motorul , 1.4 16v? ai mai condus alte masini cu motor mai mare sau la fel? mie mi se pare ca trage destul de nasp. nam avut okazia sa conduc alt golf 1.4. 16v sa va diferenta fata de al meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8% la g4 14,16v in oras....prajitura..daca stateai in bucuresti..10% era bine,in conditia in care nu te atingeai de butonul de ac respectiv climatronic :icon_cry: In ultima periooada de circa o saptamana merg mai moale si mai batraneste..si sa zic ca e diferenta de 0.5%.Oricum e un motor destul de mic si facut sa mergi doar o persoana in masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...) si mie mi se pare ca nu trage (...) la drum lung imi place cum merg , dar daca e vorb sa merg la munte unde is curbe si panta mare doar a 2 si abia abia 3 pana peste 2300 numi trage merge fff naspa.

De curiozitate, stii la ce turatie iti livreaza motorul cuplul maxim? 3200-3300 rpm, iti zic eu. Asa ca sa nu te mire ca motorul nu trage daca mergi cu el ca si cand e diesel.

Incearca o accelerare in mers in treptele 2-3 pana la 3000-3500 rpm(sau mai mult :winter: ) si apoi sa zici ca nu trage. :blah:

Totusi, e motor mic, nu va asteptati la acceleratii de V6...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai de la 3000 se simte ca trage dar si consum ii prea mare atunci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorasul trage bine fata de altele 1.4 mpi sau chiar 1.4 16v

2 adulti la drum lung si daca stii sa o turezi si cand sa te bagi prin depasiri nu ai deloc probleme

problema este cand mai dai drumul la AC sau cand bagi 4 adulti in masina :D

beneficiile acestui motor se vad prin oras, la un mers linistit iti face o medie si de 7.2l

cei cu 1.6 16v nu scad sub 9l prin oras

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca bagi a 3 a in panta si la 2300 ture normal sa nu traga, cuplul maxim e la 3300 la motorul asta, in a 2 a si a 3 a la 3000 ture trage f bine. eu scot cam 9.5-10% in Bucuresti, de obicei cu cel putin 3 persoane in masina, fara AC (dar am scos si o medie de 7,2 fara aglomeratie). Cu el pornit si masina plina se simte la demaraj greoaie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din toate motorizarile de generatie cu g 4 1400 16 v..e ceea mai puturoasa :( CLIO 2 95 SI 98 CP,ASTRA G 90 CP,PUNTO 1.4 8V 95CP,XAXO 8V 75CP,307 88CP,LOGAN 8V 75CP,SOLENZA 8V 75 CP :lol: ,FOCUS 75CP.Nush ce draq a fost in capul lor cand au gandit motorul sa aiba doar 75 cp.Apropo de subiect,care e ceea mai mare viteza cu care ati mers cu motorizarea de 1400 16v?Eu personal cu masina mea in jur de 175 maxim dupa 20 secunde de avant,in drum spre mare pe A2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in drum din germania am prins 181

stii ce consum au cele specificate mai sus de tine ? prin oras nu scazi sub 9l, practic ai acelasi consum cu motoarele 1.6 16v

logan 1.4 mpi nu scoti sub 9.5l, astra G 1.4 16v nu scade sub 9l, si tot asa mai departe, practic e 1l in plus (pentru restul) diferenta intre medii in aceleasi conditii de exploatare

puteau pune mai multi cai pe ea, dar la pretul cresterii consumului urban, ceea ce a si fost atractiva, 90% din golfurile 1.4 16v, nemtii si le cumparau exclusiv pentru oras, si aveau alt dieselache pentru autostrazi.

iar toti caii astia de care zici nu te ajuta cu nimic daca nu ai cilindree sau motorul sa fie supra-alimentat prin alte metode (supercharged, turbocharged, sau de amandoua :D )

am condus in germania o Honda Civic 1.4 16v de 90cp din 2002, si degeaba calcai acceleratia ca nu simteai mare branza, chiar ma intrebam unde naiba sunt acei 90 cai

nu neg faptul ca masina e lesinata daca o incarci si mai pornesti si AC-ul, eu unul am vazut diferenta imediat avand si un T5 de 174CP, dar fiecare masina e potrivita pentru mediul in care vrei sa o folosesti cu preponderenta

vrei masina de oras ? motor cat mai mic pe benzina

vrei masina de facut drumuri multe, motor diesel si cat mai mare

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masina din 'dotare' de peste un an acum. In ultimele 2 sapt am avut pe vreo 350km (toti facuti in oras - Ploiesti) un consum de 8l/100km cu A/C pornit continuu, schimbari intre 3000-3500 rpm si in masina mergand 2 persoane. Consumul este calculat de mine in conditiile in care s-a luat din momentul in care s-a aprins rezerva, s-a alimentat pana cand s-a aprins iar rezerva. Intradevar Ploiestiul nu e un oras tocmai aglomerat dar totusi eu zic ca e un consum decent.

A da, si eu am si a 2-a sonda lambda arsa care am inteles ca mai creste putin consumul...

Modificat de ClauSnake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stimati forumisti, vin la voi cu o serie ceva mai lunga de intrebari despre motorul 1.6 fsi de la G4 si Bora. Sper sa nu fiu off topic dar dupa 6 ore de citit pe forum am gasit doar discutii despte motorul acesta in varianta G5(discutii de acum 5-6 ani).

Intentionez sa achizitionez un G4 sau bora, cu 1.6 fsi, la vreo 6000 de euro, cu maxim 100k km la bord.

1. Am boservat ca la bora 1.6 fsi motorul este pe baza de injectie multipunct, iar la G4 este pe baza de injectie directa, e mare diferenta intre ele?(mi se pare ciudat deoarece pe golf wikipedia zice doar un cod de motor FSI si anume "BAD"

2. Cei care aveti acest motor, cum se descurca dupa 100k km, ce probleme ati intampinat?

- Nu am de gand sa arunc cu banii in piese, fug de diesel pentru ca masina o sa fie condusa in mare parte, 2 drumuri de 3km pe zi, prin oras, si un ocazional drum de 100km saptamanal, iar aceasta utilizare tinde sa cam infunde dieseluri. (la prima talpa in afara orasului, un G3 TD 75cp scoate o ciuperca atomica de ti-e mai mare dragu iar soferul din spate se sperie si pune frana)(+ ca la 2 ani imi infunda vacuumul sau cum se cheama ciuperca de langa turbo)

Va astept opiniile, in 4-5 zile vreau sa fug in germania sa-mi aleg una din 4-5 pe care am pus ochii.

Daca exista alt topic mai concludent, va rog respectuos sa ma indrumati acolo.

Modificat de madalin3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce pot sa ti zic ca dai banii degeaba, ca nu ai ce benzina sa bagi.

Modelele urmatoare sunt incompatibile cu noua benzina cu etanol:

, Golf 1,6 litri FSI (noiembrie 2001-mai 2004), Golf Variant 1,6 litri FSI (octombrie 2001-octombrie 2006), Golf 1,6 litri FSI (august 2003-mai 2004), Golf 2 litri FSI (ianuarie 2004-mai 2004), Bora 1,6 litri FSI (octombrie 2001-septembrie 2005), Golf 1,4 FSI (noiembrie 2003-noiembrie 2004),

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!