Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

@Birba eu aveam problema asta si dupa schimbul de ulei a disparut ,nu pot spune ca si la tine e aceeiasi problema.Daca ne gandim logic ,(pornesc masina dimineata tremura 20 sec maxim dupa care opresc motorul repornesc din nou si totul e ok nu tremura nu face figuri) singura diferentza la a 2-a pornire e ungerea mai buna.Ulei am bagat Castrol Magnatec 5w40 filtru mann .@Ebi sti cumva cum pot scapa de clantzanit ???Un aditiv in benzina bun? Sa schimb bujiile?? ca benzina bag numa 99 evo de tras trage bine da ma dispera de cand a venit caldurile parca mai mult clantane.A... si inca ceva aceste detonatii pot afecta motorul ?? :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum se poate scapa de clantanit. Si la mine de cand au venit caldurile la accelerari face un Crrrr scurt.Detonatiile dauneaza motorului dar nu daca sunt asa scurte. Am condus si vazut masini mai vechi cu carburator la care scoteai cheia din contact, te dadeai jos si motorul inca mergea din cauza detonatiilor. Bujiile nu mai dadeau scanteie, dar benzina care intra de la pompa mecanica se aprindea singura. Poate ar trebui sa intrebi pe alte posturi speciale unde este vorba numai de detonatii sau knock sensor. O fi defect? Si pe you tube mai sunt metode de testare a senzorului cu lovirea motorului cu ciocanul si masurarea tensiunii date de senzor. Eu ma gandesc sa schimb bujiile ca am vreo 40-50.000 Km cu ele, poate au depozite de calamina pe ele care devine incandescenta si ia foc benzina in anumite conditii pana nu dau bujiile scanteia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pornit ieri dimineata masina si nu a mai tremurat deloc statea relantiu la 1000,acum cand am pornit-o statea la 1100 si ceva si tremura.Sa mai incerc sa curat clapeta?a trecut cam un an de cand am curatat-o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La rece relantiul sta mai ridicat o perioada, echivalentul socului la masinile vechi.Se injecteaza benzina suplimentara in admisie. Nu are legatura cu clapeta de acceleratie. Clapeta de acceleratie cand este murdara da urmatorul simptom: Turatia la relanti cu motorul cald variaza mai intai putin, sa zicem de la 600 la 800 rpm, apoi mai mult pana chiar se opreste motorul. Cel putin asa a fost la mine. Cauza murdaririi clapetei dupa mine este in primul rand gazele de la EGR (fum recirculat) care intra imediat dupa clapeta si in al doilea rand gazele din carter care vin de la separatorul (epuratorul)de ulei si intra in filtrul de aer dar deasupra lui si apoi pe clapeta. Sunt sigur ca murdarirea clapetei este de la EGR ca este mai murdara dedesupt decat deasupra. Si teava de la EGR intra sub clapeta la 1 cm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut ,

Am luat de ceva timp un golf 4 1.4 16v cod motor AHW, masina a fost segmentata, schimbat cuzineti, ulei ,filtre, pompa ulei, sonde ulei, si totusi in trafic bara la bara mi se aprinde becul de la ulei.

Ceva pareri sunt binevenite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se aprinde rosu si bipaie , daca prind o portiune libera si sare de 2000 de turatii se stinge instant, cineva a zis sa pun ulei ceva gen 10w60 , acum am pus 10 w40 .

Modificat de cikyu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat senzorul cu unu nou ala de pe motor ,( am inteles ca m ai e unu la filtru -ala nu am umblat la el,) face la fel + am schimbat si pompa

Modificat de cikyu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se aude tocanit, cmad virez la viteza mica 30 -40 , parca sub scaunul meu. Numi dau seama daca este cava sau mi se pare mie, daca nu esti antent nu azui. lam auzit doar cand merg pe drum de tara unde merg incet si in curbe se aduce un tocanit incet sub scaunul meu cand virez dreapta dar nu ma refer la un viraj mare doar un pic. deci daca merg drep si am 30 -40 si volanul drept daca virez un pic drapta se aude toc .care ar fi explicatia? mar putea ajuta careva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pe you tube mai sunt metode de testare a senzorului cu lovirea motorului cu ciocanul si masurarea tensiunii date de senzor.

Poti urmari cum lucreaza senzorii de detonatie (knock-sensor) pe vag com, acolo poti vedea semnalul generat de senzori precum si frecventa detonatiilor daca acestea apar.

De asemenea urmaresti in paralel si avansul dinamic, cel calculat de ECU in diferite plaje de turatie, in sarcina de preferat. Ar trebui sa vezi ca ECU taie cateva grade din acel avans in momentul in care apar respectivele detonatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are idee cineva unde se pierde uleiul la acest motor?mie imi papa cam 200ml la 1000km si nu stiu unde ii pierde nu vad nici o urma de ulei doar am vazut ca apare la filtru de aer si cand am fost la service mi-au zis ca e normal...Acum astept sa schimb distributia ca sa ma uit la semringurile de la supapa poate or fi alea uzate dar pana atunci habar nu am ce sa fac...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai de acolo il papa, daca ai uzura mare, se duce pe la valve, mai ales daca o turezi sanatos

uleiul din filtru de aer e normal, vine din carter

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

soila nu ar trebui sa scoata fum daca sunt duse semeringurile de la supape sau bujiile sa aiba ceva urme de ulei pe ele??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate am vazut eu este insesizabil, nu e motor mare care sa pufaie, a mea la relanti pot sa-i pun si mana pe teava de esapament si sa o obturez cateva secunde

sunt motoare mici, uleiul il papa la turatii mari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar trepidatile la relanti...ce cauza pot avea...am vazut ca a inceput sa imi tremure volanul cand sunt la relanti...iar cand merg pe un drum mai denivelat simt ca e foarte rigida simt foarte dur fiecare groapa,parca mi se face si mila...asa e normal?nu trebuie sa le simt mai atenuate sau e doar o impresie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In carte scrie ca este normal un consum de pana la 1 L/ 1000 Km. Ce mare lucru daca bagi 3 L de ulei intre schimburile de ulei la 15.000 Km? Ar mai merge cativa ani buni fara interventii la motor. Daca masina zdruncina tare la gropi poate ai cauciucurile prea umflate. Trepidatii la relanti: bujii, bobina de inductie, suporti motor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)) Așa scrie, dar e exagerat. Să fim serioși totuși. Un motor care măn

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da, e cam praf si atunci trebuie sa-l repari.De aia au zis ca vizitati serviceul daca consumul depaseste 1L/1000. Pana atunci, nu este praf. La 3L/ 15.000 Km nu e praf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul porneste de fiecare data turat 1100-1200 iar dupa 3-5 minute scade la 900-800 imi explica cineva de ce?Am observat ca se aude un piuit ascutit continuu(ceva electric trebuie sa fie) in afara de zgomotul motorului care suna ok zic eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice motor porneste mai turat=socul. La rece nu poti baga in cilindrii aceeasi cantitate de benzina ca si la un motor cald. Se injecteaza o cantitate suplimentara de benzina care partial se condenseaza pe peretii reci ai admisiei, cilindrii,+ randamentul la rece nu este asa bun ca si la 90 grade. Nu ai prins Daciile vechi la care trageai socul ca sa astupi aerul si astfel sa traga carburatorul mai multa benzina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

piuitul ala continuu e de obicei de la bobinele de inductie, la motorul asta toate sunt grupate si fisele se duc la bujii

iar pornire cu turatie crescuta la fel e normal, se mareste avansul in functie de temperatura de afara, e pentru protectia motorului

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si care e solutia?Trebuie schimbate bobinele de inductie/bujile?exista alta solutie?pana acum nu face asa decat am desfacut capacul ca sa ma uit la filtru de aer a inceput sa scoata sunetul asta..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa masina in pace si nu-i mai cauta nod in papura ca nu are nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"piuitul" eu zic ca se aude din clapeta.Ia pune urechea acolo,aproape.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!