Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

este posibil sa iei o groapa mai serioasa si sa ti se aprinda becul ca cineva mi-a spus ca sar putea sa fi sarit mufa de la senzorul de labda

pentru ca asta mi-a aparut pe podul de la berca jud bz cam dupa 100 de metri de la o asemenea de groapa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cineva a luat o groapa de a sarit arcul din termostat de pe locul lui...deci...totul e posibil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar putea sa fie de la supape care ar fi alte simptome ca de exemplu mie imi merge la relanti normal si aud doar o chesie ca un gajait cand o turez dar numa pe la 2400 de rpm

Gajaitul apare dar nu se mentine daca merg constant cu aceasi viteza sau rpm asa batai la motor am auzit la 99 la suta din motoarele pe care le-am vazut dar sunt batai scurte probabil din cauza schimbari de presiune de ulei din motor si cred ca apare cred pentru ca sunt tacheti hidraulici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat ieri bujiile in speranta ca o sa scap de tremuratul de dimineata.Acum cand am pornit-o la fel face,tremura merge intrerupt motorul dar acul de la turometru nu fluctueaza.de la ce sa fie?

LE:Atasez si un filmulet cu motorul cum face,merge mai frumos in filmulet ca am pornit-o de 2 ori pana sa filmez

http://www.youtube.com/watch?v=burQFhm1WeU

Modificat de Birba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Becul check engine se poate aprinde de la teava de esapament ca mi se aude si un zgomot ciudat cand se detureaza motorul de sub masina cam pe sub roata drapta de pe spate

e ca un fel de zdranganeala

MAMA LOR DE GROPI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se aprinde de la nici o teava de esapament.Se aprinde de la proasta fctionare a motorului(componente interne si anexe).Pe la roata dreapta spate e filtrul de carburant...ia vezi sa nu cumva sa il pierzi!Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat ieri bujiile in speranta ca o sa scap de tremuratul de dimineata.Acum cand am pornit-o la fel face,tremura merge intrerupt motorul dar acul de la turometru nu fluctueaza.de la ce sa fie?

LE:Atasez si un filmulet cu motorul cum face,merge mai frumos in filmulet ca am pornit-o de 2 ori pana sa filmez

http://www.youtube.com/watch?v=burQFhm1WeU

eu as zice ca sunt terminate bobinele de inductie, daca nu , e vreo fisa rupta sau ceva de genul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

face decat la rece 2 min sa zic pana se incalzeste putin pe urma n-am treaba.urca frumos in ture acum dupa ce am schimbat bujiile,doar ca tremura dimineata.Are decat o bobina motorul meu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, aceasi problema o am si eu insa la mine tremura doar de vreo 2, 3 ori si am observat ca socul regleaza putin turatiile. Daca ii dati cumva de cap sunt si eu interesat pentru ca sunt pe punctul de a schimba bujiile si fisele. Apropo ce cod motor ai Birba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am codul AKQ.Incerc sa adaptez clapeta in seara asta si vad maine daca se schimba ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pornit-o azi si la fel face,vreau acum sa-mi bag benzina co98.daca tot asa face cred ca ma pun sa desfac injectoarele sa le curat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa-i bagi un aditiv in benzina pe curatarea injectoarelor,e undeva la 20-30 lei.Am bagat asta vara in drum spre mare si la intoarcere tragea altfel masina +10 km in plus la pedala in podea 180km,la venire 170 maxim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut :blink:

Am avut check engine aprins, am ascultat ce ati spus si am bagat benzina evo de la Mol adica 99+. Martorul de pe bord mi lau sters azi cei de la service si imi apare eroarea

P0114 -sistem to lean si ceva de genul semnal intermitent.

Au zis ca nu e o problema grava si mi-au sters erorile

:blink: Insa in seara asta cand am vrut sa o pornesc poc nu a pornit la prima cheie dar la a doua cheie a pornit si pe drum sa aprins si becul de check engine .

Ce sa fie oare sa fie epuratorul de aer sau sonda lambda sau clapita de acceleratie sau filtrul de aer infundat?Ca deja nu mai stiu ce are si cred ca pana la urma o duc la reprezentanta sa o faca.

este normal in timp ce mergi constant sa iti fluctueze consumul de benzina ca la mine ba arata 5.4 ba 7.9, inainte cand mergeam constant aveam un singur consum si am observat ca fluctueaza numai cand e aprins martorul de check engine.

Si inca ceva cat costa un stiker cu vwforum

daca ma puteti ajuta cu niste poze da la mufele de sonda lambda si unde este epuratorul de aer(gaze)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum m-am intors de la tester si iata si rezultatul

P0134 -Bank 1 senzor 1 (intermitent or not prezent)

P0139-Bank 1 senzor 2 (intermitent or not prezent)

Sa fie de la vreo mufa de pe masina

Mentionez ca masina merge bine bine de tot si nu scoate fum negru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Revin si eu cu cateva probleme:Martorul check tot ramane aprins,dupa ce am pus-o pe tester si mi-a aratat ceva eroare legata de EGR am curatat clapeta,EGR,Teava EGR-Clapeta si nimic dupa ceva timp iara se aprinde...Consumul de ulei e foarte ridicat in general la 1000km sau cand fac un drum mai lung si se incalzeste motorul imi cere ulei...castrol 10/40 pun(nu cred ca e de germaina).

3.Acum cateva zile am observat ca atunci cand accelerez sau pornesc motorul se misca...inainte inapoi...ce suport trebuie schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

soso bv tu ai probleme cu sondele lambda ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci ce mai zici de asta ca ,

cu becul de check engine am scapat nu se mai aprinde si am consum de 5.2 l/100

Iar erorile mi-a sters dupa ce a mai curatat mufele inca odata si umblat la sigurante nu mi-a mai aparut eroarea de 300 km

a doua problema poate ma ajuti un pic

de ex: de vreo 4 zile incoace daca parchez masina si vreau sa o pornesc cam dupa vreo 8 ore porneste foarte greu la prima cheie dar la a doua perfect apoi am lasato o zi sa stea nemiscata si nu a vrut sa porneasca la prima cheie (invarte dar nu porneste si cred ca nu ii vine benzina destula deoarece la a doua cheie o ia imediat ).

nU MI se aprinde nimic pe bord iar cand pun contactul se aude pompa de benzina si o las sa isi faca si programul iar daca nu o pornesc vreo 6 ore imi porneste si pompa din rezervor cand deschid usa de la sofer ca si cum sar amorsa (sunetul este unul uniform si fara gajaituri sau tiuieli) deci pompele merg bine

Bun totul a inceput decand am schimbat filtrul de benzina si bujiile (filtru de benzina mann si bujii Bosch cu un singur electrod )

MAi spun ca filtrul de aer l-am schimbat in martie iar cand am facut schimbul de ulei acum o luna nu l-am schimbat si are o pata de ulei pe el sa fie de la el oare sau de la bujii

Un mecanic mi-a spus ca sar putea sa fie de pe instalatia de benzina , adica sa nu cumva sa pierd presiune pe la stuturile de la filtru

bun masina daca o pornesti la a doua cheie merge extraordinar de bine ce sa fie sa fie de la epurator , clapita de acceleratie e ffffffffffffoarte curata si nu mi se accelereaza singura

Mentionez ca filtrul de aer este facut de championi si totusi cred ca este de la el

Asta este si am mai bagat si benzina de 99 (evo + de la MOL)

propblema cu check engine am rezolvato partial adica nu se mai aprinde la sub 2700 de rotatii adica am catalizator spart inauntru si cand o turez mai tare zdrangane in el iar sonda citeste mai multe noxe din cauza ca scapa pe langa orificiile interioare din catalizator mai multe noxe (am deja 300 km fara eroare ) urmeaza luna viitoare cand vin de la mare sa cumpar un catalizator si sa il montez poate gasesc unul sh bun

Voi ce ziceti sa ma incumet sa plec 400 de km cu problema la pornire???????????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea am inteles mare lucru din ce ai scris, sau totul este o salata sau eu sunt obosit. Ce pompe de benzina la 1,4 16V? Eu stiam ca este o singura pompa de benzina in rezervor si alta nu. De unde auzi 2 pompe ca merg bine? Filtrul de aer este normal sa aibe o pata de ulei, ca doar intra in el furtunul de recuperat gaze arse din carter care mai intai trec prin separatorul de ulei. Gazele elea contin si ulei care er fi trebuit sa fie filtrat in epurator-separator). Filtrul de aer se schimba la 30.000 Km.

Bujiile cum de sunt cu un singur electrod? Ele se aleg dupa catalog, si la 16 supape cred ca nu arata asa. Ce aud despre epurator? Ai vrut sa zici EGR? Exhaust Gas Recirculation (recirculatorul de gaze de esapament EGR)nu este tot una cu epuratorul de gaze (separatorul de ulei).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine atunci am si eu o intrebare

cand deschid usa de la sofer trebuie s se amorseze pompa de fiecare data cand o deschid ??? ca mie mi se aude rar

si am mai citit un topic pe un alt site cum ca poate sa fie de vina si cifra octanica de la benzina :blink:ca eu am acum in ea de 99

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu de fiecare data cand deschizi usa, ci la un timp prestabilit, eu am observat ca e undeva peste 30-40 min

pe 1.4 16v se poate merge lejer cu 95 (asa e si in carte 91/95) pune si tu benzina de la peco-uri respectabile :)

eu pun NUMAI 95 de 2 ani si n-am avut probleme niciodata.

ai schimbat vreodata filtrul de benzina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare cum ai scos consum de 5? :lol: Sa imi dai si mie reteta sa ma faci fericit...Trebuia sa iti iei ngk cu 3 electrozi.Bosch pt aceasta motorizare recomanda 0 242 232 502 cu 4 electrozi,0 242 235 668 cu 2 electrozi,0 242 240 593 cu un singur electrod pt masinile cu instalatie de gaz ,care se schimba la 15.000km,si mai au un produs..imi scapa codul acum ,cu cap termic yttrium care e destul de scump..ajunge o bucata de bujie bosch la 55 lei.Teoretin poti pune bujii bosch cu un singur electrod dar iti garantez ca nu iti functioneaza la parametri normali motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va recomand sa nu schimbati nici bobine, nisi fise nici bujii, le-am schimbat eu pt toate si tot nu am scapat de problema, la mine tot tremura, asa ca nu merita sa riscati aiurea niste bani, se pare ca este o hiba a motorului greu de gasit. tot AKQ am si eu dar deja m-am impacat cu ideea ca este un motor nenorocit care nu vrea deloc sa ruleze cum trebuie, problemele cu etansare a baii au aparut si la mine, le-am reparat dar fara nici o modificare in mersul motorului. Daca cineva afla de la ce este il rog sa imi dea un PM. clapeta la AKQ se adapteaza f greu nu merge cu VAG-ul normal singurl care a reusit sa o readapteze la mine a fost YCE de la La Service. dar dupa o buna vreme vibratia a reaparut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!OFF TOPIC: mai adytzuuu ce motor crezi tu ca merge PERFECT?? Uite de ex. tot AKQ am si eu ,sunt f multumit de el(calitate/pret)gandestete ca e un motor care face 13 ani nu poate fi ca unul scos din fabrica .

Si acum revenim la problema tremuratul dimineata sau la o pornire dupa de a stat o perioada mai lunga peste 4 5 ore poate fi de la ungere ,eu am schimbat uleiul si filtrele marti si de atunci nu mai tremura la pornire (oricum era un tremurat 10/20 sec maxim care pe mine nu ma deranja ).Pe mine ma deranjeaza acel sunet metalic la accelerare in sarcina ,dupa o lunga perioada de cautari tot nu stiu exact de la ce si de unde provine sunetul ala enervant.Va salut o zi placuta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunetul metalic la accelerare provine de la detonatii, adica ia foc benzina din cilindrii mai repede si explozia da contra la piston cand este inca in urcare. Masina are si un senzor de detonatii sau knock sensor, in fel de microfon care daca simte detonatii modifica avansul. Detonatiile pot aparea si de la benzina cu CO prea mica. O benzina de 90 nu este mai murdara sau proasta decat una de 99. Nu, aia de 90 este mai putin rezistenta la detonatii decat aia de 99. Detonatiile apar si la accelerari bruste la turatii mici. Detonatiile pot aparea si de la depozite de carbon incandescente in cilindrii, pe bujii, etc. Benzina poate exploda inainte de a da scanteie bujia din cauza asta.

Motorul meu AXP de 1,4 16V il consider excelent, un motor care nu poti sa-l strici. Are 180.000 Km. Cat despre consum, in oras merge la aproape 10L/100 Km, dar afara la mers constant cu 110 Km/h merge cu consum de 5,3 L/100 Km dar la 140 pe ora consuma peste 7 L. Benzina pun de 95 iar cu o luna inainte de ITP pun de 99.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@AlexCJ cu ce ulei i-ai facut schimbul la masina?am si eu tremuratul acela la pornire.dc crezi ca e de la ungere si nu de la altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!