Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

va multumesc pentru ideile voastre cum se schimba uleiul de cutie.

Inca nu m-am apucat sa-l schimb dar vreau sa fac pentru ca ma deranjeaza cand nu intra usor in treapta a doua si cred ca uleiul nu a fost schimbat in cutie cu care a facut deja 134Tkm.

Ce am aflat este; ca intra 1.9 litru , Castrol Taff X, 2 litri costa in jur de 160 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am mai facut o chestie cand am schimbat uleiul.Care va spune ca "asa se face la Dacie",treaba lui...,masina mea :).Nu am dat bani pe tratamente-minune pt cutie.

Dupa ce am scurs uleiul(cald) am bagat 1,5 litri de motorina(nu benzina ca e prea "uscata") si inca 500ml de ulei,tot de transmisie,luat "varsat",T90.Am amestecat,bagat in cutie am ridicat masina,bagat a 3a,am lasat vreo 10 min la relanti si apoi am scurs.Dupa 30 de min am bagat uleiul nou(CASTROL TAF-X 75W90).Diferenta s'a simtit,in bine.Cutia e mai "robusta".Numai bine!

PS:Vezi ca gasesti mai ieftin.Eu am dat ~120/2l.Si ala de la reprezentanta e tot Castrol.

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam scump uleiul de cutie in zilele astea

eu asta vara am dat 45 lei pe bidonul de 1l de ulei OEM pentru cutie

am comandat dupa cod si a venit in cateva zile,

sincer dupa schimb nu am observat o imbunatatire....

cea mai mare diferenta a fost cand am curatat si uns bine timoneria, tijele si garniturile

la 1.4 ajungi usor la timonerie sa o cureti si sa ungi bine cu spray grafitat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

despre swich pedala frana stopuri spate stie cine va ceva?pret si cum se schimba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste aici: :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna am si un vw bora 16 16v si am evacuarea de fabrica originala si as vrea sa pun o toba sport calumea remus sport pt ca parca cu asta originala cu tevilea alea in jos nu are asa o buna evacuare daca pun toba remus sport ajuta la ceva are rost imi da un plus de evacuare mai bun sau cp putere ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tobele sport se pun numai pentru look, si zgomot

la asemenea motor realizezi ca nu ajuta cu nimic o evacuare sport :) daca aveai un motor supraalimentat de 300cp, mai ziceam

P.S. mai pune si tu virgule si fa pauze, ca a trebuit sa citesc de 2 ori ce ai scris.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am luat si eu acum de curand un Golf 4 din 2001/2002 cu motor AXP dar sa stiti ca mie nu mi se pare zgomotos desi am la bord 133.000 km.Am schimbat uleiul si filtrele,am vazut in istoricul de la VW ca distributia a fost schimbata la 105.000km.Eu am alta problema la el mi se aprinde becul de evacuare gaze.Am bagat benzina de 95 dupa care am amestecat-o cu benzina de 99 si becul s-a stins.Dar dupa o saptamana mi s-a aprins din nou.Am fost la un tester si mi s-a spus ca scrie "amestec sarac".Nu stiu ce sa fac acum sa bag numai benzina de 99 sau pot sa bag si de 95?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Been there, done that. Mergi intai sa-ti stearga eroarea de pe computer ca ramane si atunci se aprinde mai repede decat in mod normal. Si nu mai baga de la benzina de la "Petronela". Mie de acolo mi-au pornit problemele. (de la ei bag doar de 99).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baga de 95 fara probleme,desfa capacul rezervorului si o sa vezi k iti indica benzina de 91 si de 95.Cand au fost concepute acceste motoare se gasea mai rar benzina de 99.Benzina de 99 e buna sa bagi o data pe luna sa-i dai putina talpa la masina sa se mai curete egr si galeria admisie evacuare asemeni catalizatorul.Nu ai observat ca benzina de 99 ti-o ciuguleste..consuma mai repede ca pe ceea de 95?

Date tehnice VW; GOLF IV (1J1); 1.4 16V

Sistem combustibil

Sistem de combustibil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) eu nu i-am spus sa bage numai 99, ci in cazul in care nu are de ales si baga de la Petronela (semi-cenzurat, sa nu fac reclama :D), de la ei recomand sa bage doar de 99, in acea singura data in care baga. :) eu de la ei numa' probleme am avut cu cea de 95.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici nu am facut referire la ce ai postat tu,doar l-am asigurat ce merge fara probleme de 95 :blah_: Eu bag de 2 ani numai de la mol si vad ca nu am avut probleme si numai de 95,de 2 ori am gresit de eram chiaunel de am bagat de 99 si mi-a stat inima cand am vazut 6 lei litru :lol: De 99 bag o data pe an cand ma duc in una din dati la mare si mai bag un flacon de aditiv de benzina la plin.La intoarcere se simte diferenta la mersul masinii ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionut Maruta

Eu am probleme la pornire, in sensul ca nu porneste la sfert ca altele.

Sunt foarte rare momentele cand porneste la sfert si ma si mira faptul ca nici nu apuc sa intorc cheia in contact pana la jumatate sau pana la maxim si a si pornit (asta intr-o fractiune de secunda).

De cele mai multe ori se mai aude un zgomot (cum s-ar mai roti "ceva") in timp ce motorul incearca sa porneasca in cele 2 secunde. Acel "ceva" am observat ca se aude atunci cand dupa ce porneste motorul, tin cheia in continuare rotita in contact 2-3 secunde. Acel zgomot de rotatie tinda sa scada dar nu de tot.

Sa fie de vina alternatorul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu isi poate da seama nimeni din vorbele spuse de tine ce probleme ai.Ovizita la un mecanic bun si poate iti spune el ce e de facut :(

Nu mai face prostia sa dai la automat mai mult decat trebuie,mai bine dai 2 chei scurte dacat una lunga de 3..4 secunde.Si masina mea nu porneste mereu la sfert,mai are tendinta sa porneasca la a doua cheie,mai rar ce e drept..,dimineata .

Posibil si la tine sa fie electromotorul,trebuie dat jos de pe masina si gresat bendixul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna seara,am si eu un tremurat la motor,numai cand pornesc masina la rece tremura rau si parca merge intrerupt.Dupa ce am mers unpic cu ea nu mai are nimic pana cand o pornesc a doua zi la rece.De la ce sa fie?filtru de benzina e schimbat de un an,clapeta la fel curatata de un an,bujiile nu stiu in ce stare sunt.Am mai patit asa iarna asta dar si-a revenit singura.Sa fie vreun injector infundat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GABIVVX am si eu o intrebare la tine ca vad ca ai aceeasi motorizare ca golfu meu.La golful meu cand motorul se incalzeste doar cand se incalzeste si accelerez am un zanganit metalic care se aude doar la accelerare mai puternica.Dupa cautari pe forum am gasit ceva care s-ar parea ca seamana cu problema mea postul 19.

Acum intrebarea mea este crezi ca ar putea fi de la benzina zgomotul si este posibil sa tacane avansul??Mersi frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e zanganit matalic;e un zgomot ca si cum masina e diesel sau nu merge un injector...se aude cand esti la turatie mica si apesi mai tare pedala spre turatii mai mari(e vorba de 1 secunda).La mine se intampla cu preponderenta cand am putina benzina in rezervor...dar nu e o regula anume asta..se aude si cand e rezervorul full.La zgomotul asta te referi nu..cred ca am fost destul de explicit cu descrierea lui.. :lol:

o secunda hai 2...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand vreau sa salut comunitatea VW,

Am achizitionat de curand un Golf 4 1.4 16v AHW cu o problema la motor, manca ulei,se aprindea in bord becul de la ulei si se oprea motorul .Reparatia m a costat in jur de 1500 de lei (cuzineti ,segmentare, rectificari ,schimb ulei ,filtre..etc).Acum am ..ca sa zic asa aceeasi problema doar ca nu m ai mananca ulei,la turatie mica (a I-a , frana - mersul din Buc.) se aprinde in bord becul de la ulei si s a oprit odata motorul.Mentionez ca sonda de ulei si pompa de ulei nu au fost schimbate.In week ma duc sa schimb si sonda, o sa ramana doar pompa.

Ceva sfaturi...ajutor.. pareri sunt binevenite!

Modificat de cikyu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa iti dea baia jos sa iti curete sorbul de la baia de ulei,se mai incarca cu mizerie si nu permite circulatia uleiului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baia e schimbata recent ma gandesc ca la dus capu pe tip sa curete si sorbu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:lol: eu stiu ce sa zic...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa mi spuna si mie cineva ce norma de poluare are un golf 4 din 99 de 1.4? cu VIN: WVWZZZ1JZXD033900? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Euro 2 indiferent ce scrie pe brief, D3 sau altceva, abia din 2001 1,4 a intrat pe euro4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

Am si eu o mare problema sau mica la golful meu 1.4 16v cu motor axp nu stiu inca este a 4 oara cand mi se aprinde beculetul de check engine in ultimele 2 luni

mi-a aparut cand m-am dus de la bv la bz cam dupa 160 de km mersi fara oprire cu alimentare de la Mol avand benzina de 95 iar eroarea este Missfire cu amestec prea slab.

SA fie oare de la bujii pentru ca in momentul in care am desfacut bujiile la bz am gasit ulei la ele pentru ca fostul proprietar nu le-a strans cum trebuie

Si as schimba si benzina sa vad daca dispare eroarea. mentionez ca eroarea nu a disparut pana acum de la sine niciodata a fost resetat computerul cu bvag com si de fiecare data am avut aceasi eroare.

Mi-e frica sa nu dau in altceva adica sa stric sonda labda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.uleiul e din cauza capacului de la axele cu came(nu e grav,e o problema des intalnita),nu din cauza bujiilor nestranse.La bujii nestranse iti iese fum pe acolo,nu ulei.

2.schimba benzina(pune 99)...efectele se vad abia dupa 100km.

3.daca nu ai tester in zona,las'o fara baterie ~30 de min.Ai grija la coduri:casetofon,etc.

4.missfire=bujie,fisa,bobina(chiar si probleme de oxidare) sau in cel mai rau caz una din supape(ar fi mult mai concludent sa specifici mai clar eroarea).

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!