Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

nu stiu ca nu specifica el ce motorizare are...eu am cod motor ALH.....apppai nu stiu..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca al meu e cel mai usor:D:2 usi,ac,totul electric-1165 kg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna

am un golf 4 1.4 16v si am o problema am un fluierat la motor care apare dupa ce motorul se incalzeste. Acest fluierat nu se modifica in functie de turatia motorului . Ajutatima va rog sa scap de el pentru ca toti mecanici pe la care am fost se uita unul la altul. Fluieratul se aude pe langa cureaua de distributie(distributia nu are decat 5000 km decand a fost schimbata). iar acest sunet se intrerupe iar apoi revine. a fost verificata si cu, cureaua de la alternator data jos si tot se auzea. :blink:

Modificat de soso bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

canistra de carbon ai verificat-o ? acolo e presiune negativa prin furtune si nu cumva sa fie vreu-unul crapat si sa traga aer prin el si acolo sa fie flueratul , ca altaceva nu prea are ce sa fie daca nu e cureaua de la transmisie ;) spor la cautat. O metoda usoara de verificat e asa : Deasupra canistrei , si anume cutia aia neagra de langa vasul de apa de parbriz , se afla un mustiuc cu doua capete , scoti furtunel usor ala dinspre dreapta , adica spre motor si vezi daca mai suiera , daca nu , inseamna ca e clar de la furtunul ala . Scrie-ne sa vedem rezultatul

post-57951-0-20341500-1302878279_thumb.j

Modificat de Mr VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce erori ai la diagnoza , daca nu e ce ti-am zis , vezi poate e fisurata galeria de admisie si trage aer fals de fluera... ai verificat furtunul in cauza de mai sus ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...dar 1,4 16V) si mergea masina de nu iti venea sa crezi. Am facut 5:30 Arad - Bucuresti. Record personal. Turatii de 3-4000 rpm si consum... cine mai stie. Dar mergea bine masinuta.

Deci, chiar daca e 1,4, daca stii cum, poti merge bine de tot.

nu poti scoate un timp AR - B in 5.3 h.. mai calculeaza. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o fi luat-o pe autostrada propusa de guvernanti ;)) care inca nu e gata :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost cu ea la honda si sau uitat si ei la ea au spus ca vorba de compresorul pentru AC ca cica ar fi pe duca

mi-au recomandat sa imi iau un scut pe viitor pentru ca face minuni

au spus ca e cam o problema generala la vw fara scut :blink:

P.s. am umblat si acolo si tot asa face iar acum am ascultat mai bine si incepe si la rece dar se aude mai incet si cu cat se incalzeste motorul se aude din ce in ce mai tare iar cand sa incalzit se schimba in fluieratul asta urat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

Am avut acceasi problema sau asemanator cu Buburuza mea. Incepuse sa fluiere si cand o turam facea ca un avion. Problema identificata in urma pierderii curelei de accesorii pe ruta Roman- Bucuresti in dreptul locatlitatii Adjud. Rola de intindere de la cureaua de accesorii . Motorul era fara scut - praf , mizerie etc s-a stricat rulmentul.

O zi buna

Salut Cataline ,

Motor ca al tau am si eu AHW 185.000 km in Romania , Masina este realizata pe 15 dec 1998 intrata in Romania in ianuarie 1999.

Problemele generale ale acestui motor .

1. Verificarea EGR pe evacuare, supapa mecanica tinde sa cedeze din aceasta cauza - simptomele sunt in curba cand decelerezi se opreste motorul cand iesi si de volan dr sau st.

2. Clapeta de admisie trebuie curatata cel putin 1 /an - cu benzina actuala nu stii cata calamina se depune .

3. Ueli recomandat doar Castrol Full Sintetic 5w40 indiferent de KM sau ce spune lumea cu motorul uzat.

4. Nu se recomanda nici un fel de aditiv in motorul de VW-carte tehnica ;

5. Amortizoarele sa fie verificate - le-am schimbat pe ale mele in 2010 - erau pe masina cele originale ;

6. Atentie la franari si tipul placutelor utilizate - cele moi nu vor scartai ca la Logan .

7. Verifica din cand in cand uleiul - motorul turat peste 5000 rpm incepe sa mai suga, cel putin la mine.

8. In depasiri ai grija sa opresti AC petnru o mai buna distribuire a puterii ;

9. Punei Scut, absolut necesar chiar daca este motor pe benzina - recomandare Pachet de drumuri grele - 12 mil la reprezentanta - 5 mil SH cu tot cu suruburi si manopera.

10. DPV electric verifica sigurantele de sub baterie - la unele modele e posibil sa se arda.

11. Atentie pe drumuri de munte - risti sa rupi evacuarea ca mine - problema este ca dupa aceasta nu o sa se mai auda masina torcand ca la inceput oricate Tobe de evacuare ai schimba.

12. Catalizatorul - la mine la 120 mii a cedat - zornaia ca o punga de graunte - Achitizionat catalizator SH ( de pe un SEAT 1,6) - 500 mii + 500 sudatul .

PS. Am masina de 5 ani si sunt foarte multumit de ea. A indurat multe. Cam batranica cu sarcina pe ea ce este adevarat dar daca o tii din scurt te ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum mam mai usurat pentru ca am fost acum cateva zile cu ea si la tes.

cred ca oameni astia nu prea au de lucru deoarece miau facut o lista de probleme de numa si tate de la un simplu fluierat adica:

trebuie desfacut motorul deoarece prezinta dupa parerea lor capilare pentru trecerea uleiului infundate pproblema fffff grava dar nu imi creste temp iar presiune pe manometru la 2000 de ture este de 3.6bari deci peste doi si motorul merge rotund fara batai de valve, tacheti sau ax cu came .

Eu sunt din bv si vreau sa ma duc la bz in weekend iar daca ma lasa pe undeva vad ce sa stricat si aia e nu are rost sa ma mai stresez ca pana la urma sunt doar FIARE si pana la urma un fluierat poate veni de la orice deoarece in motor si pe langa motor sunt o gramada ffffffffffffffffffffffff oarte mere de obiecte in miscare .

Asta e se strica se strica orice lucru se strica mai ales o masina de 9 ani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bate gandu si pe mine sa iau un scut , dar la ce preturi sunt pe piata .... si pachet de drumuri grele ? la ce se refera ? amortizoare mai moi ? iti ridica garda la sol ceva?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pachetul drumuri grele consta din niste inaltatoare de 2 cm care se pun intre caroserie si suspensia fata, deci se ridica putin fata, si din scut metalic cu laterale. Personal eu am luat de la reprezentanta Skoda cu 60 de lei cele 2 inaltatoare, si de atunci nu mai am probleme cu sleaurile pe care le aram, cu bordurile, cu gropile. Odata ce am inaltat-o, nu am mai gasit necesar sa pun scut metalic. Ajunge cel de plastic. De pe forumul acesta am invatat cum se monteaza inaltatoarele. ( se prinde arcul in pozitia comprimat, se desface piulita de la amortizor din compartimentul motor, se ridica masina cu cricul, suspensia ramane jos, se pune inaltatorul, se ridica cu cricul masina,se pune piulita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ihhh, mie imi place sincer la nebunie asa cum e ea joasa si sa o mai ridic ..neveer :D dar cu scutu e o treaba buna ;)

Modificat de Mr VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@C.T.C.: Acum 5 ani, cu plecare din Arad la ora 5 dimineata deci in principiu drum liber, cu 120 / 130 km/h tot drumul. Nu ma laud, spun doar. Nu am niciun motiv sa mint. :) Proprietarul masinii a scos cu masina noua (BMW seria 3) 5 ore si 15 minute. Nu vreau sa stiu cum a mers, dar a fost tot duminica dimineata. Deci, m-am mai gandit si se poate. Nu e din povesti, e din experienta si nu s-a mai intamplat ulterior. Nu sunt un vitezoman si la mers normal faceam 8-9 ore. :)

Modificat de rudolf.s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am scos cu un E39 2.0 (150 CP) in jur de 6-7 h..asta la un mers destul de sportiv pt ca motorul ma ajuta f mult in depasiri sau sprint si faptul ca eram in RO unde puteam sa fortez putin mai tare

Cu 1.4 ma indoiesc ca la aceasta viteza 120 - 130 km/h "tot drumul" ai scos timpul asta. Avem orase ca Pitesti, Ramnicu Valcea, Calimanesti, Sibiu, Sebes, Orastie, Simeria, Deva etc.. unde nu poti merge cu aceasta viteza si numai aici pertotal pierzi ceva timp.

Numai daca ai pile la Rutiera :icon_thumright:

Sa nu mai vb de filtre si radare dar daca tu spui, atunci platesc benzina si imi filmezi acest timp. :blah: Glumesc..aici ma cheama Toma Necredinciosul :blink:

ps. ma gandesc ca numai pana in Eforie Nord de regula fac in jur de 3.5 ore la ora diminetii si am numai 240 KM, deci amprox jumate din distanta B- AR, iar autostrada ma ajuta mult la o viteza constanta fara schimbari ..

ma gandesc serios sa imi schimb stilul de mers :))

Legat de probleme la mk4, aveti idee dc cand apas pedala de frana becul pe frana are intarziere?? Adica nu se aprinde la apasare usoara la pedala ci trebuie sa apas mai tare frana pt a face contact si totodata sa se vada ..

Modificat de C.T.C.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(Sunt foarte curios dacă a mai paţit cineva asta).

Tocmai ce m-am

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

opa .. daca nu ai trapa atunci e buba mare pe undeva pe la parbriz .. e recent schimbat ?

nu o fi pus idiotii aia silicon cum trebuie ... si asa se infiltreaza ..dar pana in portbagaj ma indoiesc :( trebuie verificat neaparat ca au inceput ploile si sa nu te trezesti cu vreun scurt ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, de asta mi-a fost şi mie cel mai frică, de vreun scurt, aşa că acum stă la soare cu geamurile un pic deschise "să iasă aburul". Dar umezeală

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe cine mai are de schimbat uleiul de la cutie;Evacuarea uleiului transmisiei.

Rotiţi direcţia spre opritor spre st

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da'mi voi sa adaug ceva...Norma este API(sae din cate stiu e la ulei motor)..

Pt cutie este nevoie de 75W90 API GL 4(incepand cu '95 incoace).

Am schimbat acum ceva vreme la mine.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sae specifica fluiditatea uleiului sae 10w40,5w30,0w20,75w90,80w90 e comuna si la ulei de cv si la ulei de motor.API= American Petroleum Institute, ILSAC=International Lubricant Standardization and Approval Committee,ACEA=Association des Constructeurs Europ

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare natiune

Am gasit problema cu fluieratul meu la motor:

Am fost plecat la Buzau deci am facut vreo 430 km dus intors si cam la 180 de km mi sa aprins becul de check engine. In urma acestui avertisment am fost cu ea la doctor (service) in BZ la Autorolla si mi sa spus asa dar de data asta si aratat; cand a fost pusa pe tester prb la sonda labda si un injector care nu mergea cum trebuie, bun apoi sa uitat la presiunea de la ulei care e ok, apoi alternator care e ok, dar in momentul cand a scos fisele de la bujii surpriza plin de ulei dar plin nu gluma, bine nu la toate 4 ci numai la pistonul 2 si 4 in concluzie

Problema este la etansietatea capacului de la axele cu came care este pierduta cea ce duce zic ei la stropirea cu ulei si a distributiei deci de acolo vine si fluieratul.

Acum eu va intreb ce sa cumpar la motor AXP garnitura sau pasta ca am gasit mecanic aici in bv care mi-a spus ca este o pasta iar manopera este destul de scumpa deoarece trebuie data si distributia jos ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!