Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

cum adik lasa de dorit mersul ..mai explicit te rog !?:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai mersul mai zgomotos fata de alte motoare de 1.4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate in accelerare doar, ca in mers constant suna chiar fain. :D mi se pare ca suna ca un motor supra-alimentat. :D (which is good)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta vara eram cu neamurile si ne uitam toti fiecare la mandria lui din parcare :)

varamiu cu punto 2009 si varamea cu mercedes A-klasse din 2008 se mirau amandoi cand abea se auzea motorul la a mea,

si nu le veneau sa creada ca e constructie 2002 si arata atat de bine si nici nu se aude la relanti :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apro cu relantiu , ca,Cand:) mi-am luat-o timp de o luna la semafor am dat aiurea cheie crezand ca s-a oprit motoru ...si asta nu ca ea antifonata bine ..chiar e silent :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect. Am patit si eu de vreo doua ori sa-i dau cheie cu motorul pornit. :icon_thumright:

Este adevarat ca nu este un motor prea sportiv, insa (daca stii cum sa-l exploatezi) nici nu te lasa la nevoie. :)

Confirm si eu ca treapta a 3-a la acest motor face minuni. Pur si simplu, uneori nu stii de unde face rost de atata putere ca sa faci niste depasiri fenomenale. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Deadly: Care-i greutatea nominala a VW Bora ? Sunt curios care-i diferenta dintre Bora si Golf :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cartea de identitate scrie : masa proprie = 1224 Kg. :icon_thumright:

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 usi - 1234 kg (10 mai mult ca Bora)

Modificat de C.T.C.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ati uitat sa specificati ca merge asa fenomenal cand e doar soferul in masina. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Soferul + inca o persoana maxim (sotia, in cazul meu). :)

Daca in masina sunt 4-5 persoane, atunci intr-adevar se schimba putin datele problemei. :icon_thumright:

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eh nu neaparat... eu si nevasta + bagaje de 2 adulti merge fara probleme

asta vara la drumul spre mare am zburat cu ea... piatra-neamt - costinesti in 5 ore jumatate.. adica aproape 700km :D

ce-i drept mai opream AC-ul cand ma enervam si aveam de depasit o coloana sau vreun sofer de duminica :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ati uitat sa specificati ca merge asa fenomenal cand e doar soferul in masina. :)

Acum 2 saptamani am luat cu mine 3 prieteni sa mergem la un concert grasu XXL (total 4)

.Unul dintre ei are un Ford Fiesta de 105 CP si sincer a ramas surprins de cum trage pt o putere (relativ) asa de mica de numai 75 CP. Personal nu stiu cum va trage voua motorul, sunt convins ca 1.9 al lui rudolf.s'face diferenta, insa per total sunt ff multumit..La turatii de 2500 + se simte un cuplu bun, ceea ce imi da senzatia ca nu trebuie sa fii doar tu si nevasta in masina ci trebuie sa stii sa exploatezi intr-un regim apropiat functionalitatea motorului.

Cred ca sunt cativa useri pe aici ce nu "trag" de masina pt ca "nu vreau sa o rup", sau "de ce sa fortez?"..parerea mea sincera este ca trebuie sa ne bazam pe forta bruta, iar acest motor mie (personal) imi dovedeste ca are potential.

Concluzia este ca exclud din calcul varianta lui @rudolf.s' :icon_thumright: :blah_:

Modificat de C.T.C.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aprob , daca se schimba in marja de cuplu maxim ...no prob cu toate ca se simte nitel o latenta , dar tinand cont ca vorbim si de taxe si impozite mici , asta zic ca este uitata uneori ( latenta ) :)

Sincer eu zic ca e bine echilibrat motoru nostru in comparatie cu alte masini de 75 , ex un peugeot de 80 parca era tot 1.4 cu care am mers ..apoi slab tata ..slab .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salve,

O intrebare tampita : La un Golf 4, 1.4 16 v 2003 cum aflu tipul de motor ? (AXP, etc.)

Mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in certificat/brief mic/bloc motor sau dupa seria aia lunga,cu un vin decoder(cred)

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca trebuie sa ai un sticker sub mocheta din portbagaj sau pe capacul de la distributie. Cel putin, la mine asa e. :icon_thumright:

LE: Am postat in acelasi timp cu zebrocksky. Nici aici nu scapa de mine.:lol: Verifica toate acestea si vei afla codul motorului. ;)

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea sa schimb uleiul in cutia de viteza si nu stiu cum. Am facut si o poze despre eventuale locuri banuite dar nu stiu care ar fi dopul respectiv. Sper ca este cineva care a facut deja schimb de ulei la cutie la motor 1.4 16V. (la 2 am incercat eu sa slabesc surubul dar nu am reusit pentru ca nici nu eram sigur daca fac bine ce fac)

multzam

post-62048-0-41100300-1302793703_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@C.T.C.: Nu prea poti compara mere cu pere. :) A mea e diesel si are in jur de 160 CP, teoretic. Evident si cuplul e mai mare dar fiind cutie automata mai schimba si asta datele problemei. Pot sa spun ca atunci cand urc in Golf, mai ales daca sunt singur / cu sotia si ala mic (el nu se poune ca e mic :) ) merge bine masina. Evident cand sunt chiar numai eu si vreau sa o calc, avand deja ceva experienta cu masina, cam gasesc o solutie sa merg mai tare cu ea. Nu e masina de curse evident, dar uneori ma surprinde si pe mine ce bine trage acest motoras. Am avut inainte la dispozitie Seat-ul Leon al unui prieten cu acelasi motor (nu stiu daca chiar codul dar 1,4 16V) si mergea masina de nu iti venea sa crezi. Am facut 5:30 Arad - Bucuresti. Record personal. Turatii de 3-4000 rpm si consum... cine mai stie. Dar mergea bine masinuta.

Deci, chiar daca e 1,4, daca stii cum, poti merge bine de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la schimbul uleiului din cutia de viteza,parca trebuie suita pe elevator,data roata stanga fata jos si acolo o sa vezi un surub,nu? :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru scurgere e sub cutie iar pentru umplere e langa rulment(capacul verde) sau pe sus pe la aerisitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

surubul de scurgere a uleiului e sub cutie, iar cel de umplere e in lateralul cutiei, trebuie sa virezi roata stanga si se vede surubul.. nu se poate umple pe deasupra cutia la 1.4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C.T.C 4 usi - 1234 kg (10 mai mult ca Bora)

ce e ciudat si eu am golf4 cu 2 usi si a meu are 1256KG ciudat... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil echiparea si motorizarea sunt diferite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!