Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

@ebi acelasi motor il am si eu, si sunt pe la 165.000 km, m-am obisnuit cu tacanitul fara sa schimb ceva :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

canistra de carbon stiu eu cum face, nu e aia, dar am mai patit o data sa se infunde epuratorul si sa imi arunce uleiul afara, iar in zona in care eram nu am mai gasit ulei de care am avut eu in masina(valvoline 10w40) si am completat cu mobil 1 tot 10w40 si de atunci nici la rece si nici la cald nu am auzit zgomot de tacheti, dar bineinteles ca nu am putut sa las uleiul in masina combinat si am facut schimbul de ulei cu castrol magnatec 5w40. Eu cred ca daca mergeam pe mobil 1 nu se mai auzea zgomotul, oricum la urmatorul schimb bag mobil sa vad.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neatza , eu zic ca s-a discutat atat de mult pe forumul asta incat , nici un mecanic nu poate sti din prima ceea ce noi stim deja , rasdiscutat si indentificat ;) asa k ..mecanicii astia mai batrani ...mai usor cu ei ca daca ii zici de diagnoza vacom zic: lasa-ma ma cu aia ca ma uit eu fara ...da da ca o fi fost prosti nemtii care s-au gandit la asta ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am plans si eu de aceeasi problema, cei de la service mi-au spus ca un consum de 300 ml la 1000 km ar fi normal pt. motorul meu cu aprox 120.000km.

Intre timp am 130.000. Intre doua revizii adaug cam 1 L de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu ceva de genul asta...cam 2 l la 10000 km,castrol 10w40 :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mult 1l, enorm 2l ulei intre 10.000km

inseamna ca mergeti turat rau tare :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce turat la motor de 1.4...te face si un tico daca te bagi la [cenzurat] :lol: Normal asa 3000/3500 schimb treapta.Am facut prostia de am mers o luna pe la 2500 schimb si am desfacut si curatat egr..nu mai avea viata motorul in el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasati ca stiu si eu un prieten cu un AXP care face Roman-Bucuresti ~in 3ore...Bucati de kilometri intregi in care merge cu 170km/h si intre schimburi ii consuma cam ~700ml.La pornire scoate fum,pe filtrul de aer are ulei pe el,la furtunul de gaze carter face presiune...toate simptomele unui motor muribund :( Si totusi merge :) Dar totusi 2LITRI si asta la mers normal 3000/3500rpm...e ENORM!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai asa imi pare si mie..mult 2 litri la 10000.Am auzit pe multi k se plang de consum mare de ulei la 1.4 :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce turat la motor de 1.4...te face si un tico daca te bagi la [cenzurat] :lol: Normal asa 3000/3500 schimb treapta.Am facut prostia de am mers o luna pe la 2500 schimb si am desfacut si curatat egr..nu mai avea viata motorul in el.

eu o schimb la 2500rpm de aproape 2 ani, si nu are nimica :)

ce-i drept inca nu a depasit 100.000km,

dar saraca merge subturata prin oras, pt ca sincer te doare sufletu cand auzi 3000 rpm pe distante scurte

cel putin eu dimineata o pornesc, ma duc la servici si dupa 10 minute si 4-5km o opresc pentru inca 9 ore,

seara spre casa la fel, 10 minute si cativa km.. iar in weekend-uri merg numai cu T5-ul, la drumuri lungi la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa ma c.ac pe mine :)) dar mie si sper sa nu o deochi acuma ;))nu imi consuma ulei , absolut deloc intre schimburi mereu e cu 4 puncticele de pe joja mai putin decat max si tot asa ramane , cu toate ca pe filtru gasesc ulei , ceea ce e normal oarecum , dar deja intram in alte discutii ;) . Si soila si eu schimb la fel :D primele 2 trepte apoi ii dau si 3mii juma :D Go Planet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu unu stiu chiar de la taicamiu, sofer cu experienta care a colindat toata europa si un sfert de america, ca primele 2 trepte se tureaza pana prin 2000-2500rpm, depinde daca e diesel sau benzina.

nu mai turati prin oras motorasele 1.4 ca o sa iesiti prin ele :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri in drum spre casa de la job am mai facut iar experimentul cu schimbatul la 2500...batraneste rau.Daca fac asta cand ajung la 70 deja trei sa-i dau a 5-a.Stiam de treaba asta ca doar am mers o luna numai la regim de 2500,dar imi pare ciudat rau. :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

batraneste.. batraneste, dar eu am consum NUMAI urban de 7.2 - 7.5, uleiul e la acelasi nivel din septembrie de cand l-am schimbat, si tot asa mai departe.

te obisnuiesti cu mersul batraneste cand te gandesti cat de scumpa e benzina si piesele masinii :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

batraneste.. batraneste, dar eu am consum NUMAI urban de 7.2 - 7.5, uleiul e la acelasi nivel din septembrie de cand l-am schimbat, si tot asa mai departe.

te obisnuiesti cu mersul batraneste cand te gandesti cat de scumpa e benzina si piesele masinii :)

La piese te contrazic ;)//cu benzina mai merge. Ai un consum bun pt urban, mie la un mers mai sportiv aj la 9%

ps. ai grija cu mersul asta batraneste, ai vzt ce zicea colegul @GABIVVX

"Am facut prostia de am mers o luna pe la 2500 schimb si am desfacut si curatat egr..nu mai avea viata motorul in el." :P

Modificat de C.T.C.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da dar eu inca nu am depasit 100.000km :) conteaza si uzura unei piese, si felul in care e exploatata evident.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ehee taticule , 7.2 e vis ... eu acuma nu am o sonda lambda si am 10 in orsa..iar dac menajez scade pe la 9 dar chiar 7 ..n-as prea crede :( poate cu sdi :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tot citit ultimile replici de pe topic, şi văd că unii aruncă aşa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

URAAAAAAAAA...ce imi vine inima la loc cand aude pe cate unu altu ca completeaza cu ulei.Rautacios si eu na :blah_: Glumesc si eu va dati seama ;) E chestia aia care iti vine instantaneu in minte;uite domne ca nu are nimic masina mea :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa va zic si eu nu de mult timp am pe mana un Golf 4 din 2001 cu 184000km , cand l.am luat consuma ulei in vesnicie, am curatat epuratorul si minune nu a mai mancat ulei si niici nu mai arunca uleiul pe la joja ,am ramas socat ce am gasit in epurator,referitor la ce.a zis colegul mai sus treapta a 3.a merge cel mai bine :)) te duci si pana la 120km/h cu ea, la mine in Galati scot ziua consum de 8-9 , dar rar schimb sub 3000rpm, si afara am scos 5.5 pe o distanta de 475km cu viteza intre 80-130,cert este ca am bagat benzina de 100ron , e o masina de plimbare si mai mult de oras, dar poti merge si afara cu ea daca nu te grabesti :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ăştia 70.000km cu ea i-am făcut mai mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut. golful meu are 260000 km si am un consum de 8-9 in oras iar mediu este de 6,8

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ohoo..e bine de stiut cat duce axp :)) sa va mai aud ca radeti de el :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu stiu ca duce mult axp dar mersul lui lasa de dorit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!