Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

ma putetzi ajuta si pe mine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unul dintre ei e sub tavita de la baterie,pe cutia de viteze,langa planetara stanga.Pe celalalt te las sa il descoperi cu cel mai usor mijloc....GUGAL! :D

PS:Curata'l pe ala si celalalt ar trebui sa dispara de la sine...e influentat in cascada...(sper sa nu ma insel).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am schimbat si eu benzina. Ti-am urmat sfatul si am pus de la MOL, insa de 99 (98 nu era). Am sa pun cateva sute de km si sper sa am parte si eu intr-o minune. :D

In privinta motorului, de care am aflat de-abea acum ca este de un alt tip, va rog sa ma scuzati. Chiar nu am stiut. Am crezut ca e acelasi motor pe care il aveti si voi pe Golf IV si care a aparut in '97 sau '98. Dar ma gandesc o problema de genul pe care o am eu poate avea cauze asemanatoare la toate motoarele de genul asta. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rossivalent sterge erorile si apoi mai faci o scanare si vezi care a aparut.

Eu m-as ocupa intai de G28. Sper ca ai cautat alarmele pe ross tech da? daca nu le cauti aici.

@LauCalin motorul tau, nu stiu ce motor ai, poate sa fie si pe golf 4 si pe altele. E cazul motorului BCA.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@LauCalin - din ce ştiu eu, eroarea de Check-Engine nu dispare singură chiar dacă ţi s-a remediat problema. Dacă nu mă

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sters erorile si apar iar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci scoti G28 si vezi daca are cablurile ok, mufa, daca are pilitura si apoi schimbat. Dupa treaba asta vezi daca mai sunt pb...parca era vrei 330 de lei un senzor dasta pe autokarma ca ieri am avut pb asta la cineva.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa il curat si sa vad daca mai apare ,daca da cred ca o sa il cumpar nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! revin si eu cu o problema ,azi am schimbat filtru de aer si am curatat carcasa, cand apas un pic mai tare cu carpa in zona clapetei de acceleratie observ ca se misca carcasa in zona aia un pic maxim un cm .Intrebarea mea ar fi trebuie sa se miste carcasa acolo sau e ceva rupt la mine, pun o poza sa vedeti mai bine despre ce e vorba (partea cu rosu se misca un pic si sageata albastra indica un surub care e dedesupt cred eu ca de la ala se misca ,surubul e strans bine am verificat ).

post-57766-0-86274400-1299862508_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutia de la filtru de aer este prins in stanga doar intr-o bucsa de cauciuc. Deci nu e grav daca apasand pe dreapta se misca ptr ca poate nu e bagat in stanga in bucsa respectiva. Oricum e prins cu 2 suruburi si bucsa respectiva asa ca nu e acolo prea rigida imbinarea..

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns !Acu s mai linistit :) am vazut ca, carcasa e prinsa cu o garnitura (bucsa sau ce o fi ea) de calapeta. Si am uitat sa spun ca si carcasa clapetei cea de metal pe exterior e murdara are ceva depuneri ,un fel de ulei mazgos cel care vine de la epurator care cred eu ca trec pe langa garnitura .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci sa te asiguri ca garnitura care este intre clapeta de acceleratie si suportul de la filtru mai este buna. Pe langa garnitura aia nici aer nu trebuie sa intre apai sa se prelinga ceva.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi i-am tras o mentenanta la sistemul de franare, toate rotile jos, discuri, placute, curatat pistoase, verificat garnituri, polizat marginea la discuri, vopsit etrierii iar, etc..

si sincer vreau sa va spun ca pe spate exista senzorul pentru ABS, ESP etc.. e un fel de magnet pus la o mica distanta de un fel de disc care se invarte odata cu roata si cu discul de frana... ei bine acel disc era plin de pilitura si mizerii de la roata, si abea mai exista spatiu intre senzor si disc

deci daca vi se aprind martori de abs/esp aiurea, sa nu aveti probleme la acei senzori, a mea masina e un caz fericit, adusa din germania la 88.000 si inca n-am depasit 100.000km in 2 ani, dar altii merg mult si pe drumuri nu tocmai bune.

pe fata senzorul si discul sunt orizontali, si mai greu se depun mizerii pe acele gauri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Voua cam cat ulei va papa intre schimburi golfu 1.4 ? Am aproape 3.000 de la ultimu schimb si deja s-a aprins beculetu de la ulei.... E normal ? Poate consuma mai mult ulei fiindca o conduc de obicei turat ? (masina are 170 000km)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceasi problema am obs ei eu. Acea garnitura se poate gasi separat?ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta part numberul 036129625K.

1golf04 nu ese normal. Schimba marca de ulei in prima instanta iar apoi daca tot face fa un test de compresie. Poti sa incepi chiar cu testul daca esti sigur ca nu pierde prin alta parte ulei.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Voua cam cat ulei va papa intre schimburi golfu 1.4 ? Am aproape 3.000 de la ultimu schimb si deja s-a aprins beculetu de la ulei.... E normal ? Poate consuma mai mult ulei fiindca o conduc de obicei turat ? (masina are 170 000km)

La mine aproximativ dupa 10000-11000 de kilometri se aprinde beculetul de la ulei, mai completez cu 1-2dl si merge pana la revizie. Masina are 165000km la bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A avut vreodata cineva o vibratie ciudata numai cand motoru e rece , mai ales iarna ... ar fi ceva in genu cand o pala de ventilator e rupta .. si nu e asa la mine , dar nu pot sa gasesc explicatia :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

A avut cineva probleme cu tachetii ,compensatorii hidraulici,sa se auda la relantii sau dimineatza la pornire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa se aude la toate :) welcome to the club :)) este specific , read the whole topic :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

colegii si mie imi bat tachetii, dar cum se explica, ca atunci cand e cald afara si chiar daca atunci o pornesc prima data in ziua respectiva, nu se aude nici o bataie nimic, oricum cand o sa schimb distributia, schimb si tachetii dar mi-e teama sa nu faca tot asa,dati si voi o parere ca eu nu sunt de acord cu tachetii astia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand e cald e uleiul mai subtirel si iti incarca tachetii destul de repede,cand e frig ulei gros si pana sa subtiaza putin sa aiba fluiditate sa iti incarce bine tachetii bat putin.Mai intai incearca sa-i cureti cand faci distributia,asemeni cu ocazia asta schimbi si semeringurile de supape daca ai probleme cu consumul de ulei si daca par uzate.La mine bat si cand vin de la drum cu masina si o las 3 min la relanti,incep sa bata.Setul lung de schimb(si tachet propriuzis si compensator)te costa in jur de 68 lei bucata si iti trebuie 16 bucati.Daca schimbi decat tachetii propriuzisi te costa 30 lei bucata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un tacanit, poate fi orice. Mie de obicei nu imi bate nimic, dar daca las masina cu motorul pornit pana deschid poarta, incepe sa se auda un tacanit. Am ascultat cu atentie, si am vazut ca sunetul vine dintr-o cutie neagra cu fire si furtune care intra in ea. Acolo este ceva electrovalva probabil care recupereaza vaporii de benzina sau asa ceva, necesar pentru EURO 3. Deci unele zgomote sunt normale. Ca sa dai un diagnostic dupa zgomot, trebuie sa ai o experienta vasta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aia e sonda de carbon ce recupereaza vaporii pentru ardere :)

ar fi anormal daca nu ar tacani la relanti, mai ales dupa ce ai forjat masina putin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca este important si de tinut minte: Tacanitul este normal la acest motor si de regula provine de la filtrul/canistra carbon. Probabil multi au schimbat pistoane, tacheti, degeaba. Si mie mi-a zis un mecanic ca tacanitul este de la rolele intinzatoare de curea si nu era asa. Un mecanic cu experienta, cam la 60 de ani mi-a zis acum vreo 5 ani cand am luat masina si a vazut motorul: " motorul asta nu ai cum sa-l strici " Eu il consider un motor reusit (AXP), am 185 000 Km si nu am umblat la el si nici la ambreiaj. Nu spun ca nu pot batea tachetii. Ii aud clar 2-3 secunde la pornire dar numai de cateva ori pe an cand este f.f. frig dimineata si uleiul vascos nu urca imediat sa faca presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!