Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Atunci trebuie sa ma orientez catre Etka si sa cumpar partile cu joc de la sistemul de parghii.Masina intra strans in viteze ,jocurile la parghii sunt minime dar nu stiu care dintre ele face problema.Va multumesc de raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am o problema sa spunem asa cu un Golf IV din 99, am plecat in seara asta cu masina sa iau pe cineva, am mers aproximativ 2 km, dupa care vad ca imi curge ceva de la toba de esapament, era cam apa din cate mi-am dat eu seama.

 

Uitati am facut si o poza, am lasat-o pe loc vreo 2 min sa vad cam cat curge.

http://oi59.tinypic.com/wv1lwg.jpg

Curge pe la incheietura aia acolo. :)

 

De la ce poate fi? Posibil sa fi facut ceva condens de la frig?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e nimic deosebit....mergi linistit cu masina fara grija.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

las-o in panta cu fata in jos, sa vezi cata apa se strange la relanti in toba, cand pleci cu ea, curge ca la robinet :))

 

este condens care apare la turatie scazuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Băieți ce știți de marca osaka la culbutori? Am de ales intre ăsta și rugile sau ina.  Fiind și diferența de preț as vrea o părere buna . Mersi mult.


Ruville scuze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as merge pe Ina pt siguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat la golf pompa de benzina, senzor vilbrochen, releu 409(de la pompa de benzina), 3 clapete de acceleratie, calculatorul si bobina de inductie. tot asa facea: se opera din mers, asteptam 15 secunde si pornea. Pana la urma am scos mufa de la senzorul de pe chiulasa ( ala de langa bobina de inductie) si porneste fara probleme si nu se mai opreste din mers. Cand o bag la loc nu mai merge. Am schmbat senzorul si tot asa face. Masina merge si trage bine fara senzorul respectiv... dar nu inteleg care e problema... sa fie intrerupte firele pe undeva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a intrat intr-un sistem de avarie si ecu isi calculeaza altfel aprinderea si corelarea senzorilor.

Oricum trebuie revolvata problema ca nu este in regula sa lasi masina sa mearga asa.

Ce erori ai ...cu mufa bagata la senzorul de axa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut......imi poate spune si mie cineva ......codul pentru un etrier spate partea stanga Golf 4 1.4 16v AKQ????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie,sunt interesat sa achizitionez o interfata elm327 Bluetooth,nu am computer de bord si doresc sa vad si eu consumul si evetualele erori,stiti cumva daca este compatibil cu masina si daca pot urmarii ceea ce imi doresc.Multumesc!

Modificat de amuzaionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Interfetele ELM327 sunt generice, si nu iti vor putea furniza informatii detaliate la orice tip de masina. La unele masini iti va oferi mai multe, la altele mai putin, in functie de cat de "standard" este implementata comunicatia la ele.

Cu alte cuvinte, o astfel de interfata iti va oferi numai informatiile "standard OBD2", cum ar fi turatia motorului, starea sondelor lambda, temperatura lichidului de racire, si altele.

Sa NU te astepti sa poti citi computer-ul masinii asa cum se poate face cu o interfata originala Ross-Tech.

 

Insa, pentru aproximativ $10 - cat costa o interfata ELM327 - sunt sanse sa poti obtine totusi niste informatii utile. Ma indoiesc ca poti obtine consumul, totusi.

Sa nu cheltui multi bani pe o asemenea interfata, repet, pretul ar trebui sa fie $10 - $15.

Odata ce ai interfata, o conectezi la portul OBD2 al masinii, pornesti motorul, dupa care o "imperechezi" prin Bluetooth cu telefonul mobil.

Iti recomand urmatoarele aplicatii (pentru Android):

- Torque (free) - incearca intai varianta gratuita;

- VAGEraseDTCAll

 

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc foarte mult pentru ajutor,o sa cumpar sa vad ce informatii pot obtine si voi posta aici rezultatele afisate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa segmentatul de anu trecut am ramas cu niste greierasi foarte insistenti undeva in motor.Initiam am crezut ca sunt tachetii, i am schimbat si tot la fel;apoi am crezut ca nu a fost bine distributia pusa la loc, s a pus din nou si tot la fel.Mecanicul zice ca s ar putea intampla ceva pe partea de ungere, fie pompa de ulei ,desi becul de ulei nu se aprinde, fie e uleiul prea subtire am pus mobil1 5w40. Voi ce ziceti?? Greierasii se aud doar dupa ce ajunge apa la 90 grade si doar de la 2400 rpm in sus in orice treapta , iar pe loc accelerat face ca un diesel veritabil dupa acea rotatie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul nicidecum nu e prea subtire. Posibil sa-ti intre in rezonanta ceva ce tine de traseul de evacuare.

Eventual fa un film si punel pe youtube.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, nu stiu cum/daca se manifesta la golf dar pe fabia am motorul din semnatura si am ceva neajunsuri cu el.

problema se manifesta  in felul ca la relanti am niste smucituri, oscilatii, tremuraturi care nu sunt ritmate. uneori face mai tare alteori mai deloc.

mai este in coleg pe forum cu fabia si motor de 75cp care are aceleasi probleme.

clapeta de acceleratie curatata, EGR curata, filtru aer schimbat, filtru benzina mann schimbat. erori pe motor nu sunt (am verificat cu vag-com)

 

in mers nu sunt probleme, urca frumos in ture.

 

aveti idee ce poate fi?

Modificat de cashonly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzor presiune aer admisie (map, maf de care exista), posibil si senzor temperatura apa motor cu pbme.


De senzorii de turatie nu ma pot lega pe ca de regula daca aveau ceva, nu mai pornea cum trebuie masina indeosebi la cald.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dane, am reusit sa masor presiunea de ulei la relanti...surpriza am 0,7 ... saptamana viitoare dau baia de ulei jos sa vad ce ce acolo ... cica ar putea fi de la SORB SAU POMPA sau cuzineti sau vilbrochen sau....habar n am :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzor presiune aer admisie (map, maf de care exista), posibil si senzor temperatura apa motor cu pbme.

De senzorii de turatie nu ma pot lega pe ca de regula daca aveau ceva, nu mai pornea cum trebuie masina indeosebi la cald.

 

 

La map m-am gandit si eu, dar... nu ar fi trebuit sa dea eroare ceva? Daca incerc sa-l curat? Am vazut ca se recomanda sa se curete cu spray de contacte si nu pulverizat direct pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Știți cumva de ce tremura acele din bord când pun și iau contactul? Urca și coboară așa sacadat și se aude un scârțit. ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

hmm, asa ceva ar trebui sa auzi doar la reconectarea bateriei.

ceva probleme de alimentare presupun sau chiar ceasurile pe duca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Senzor presiune aer admisie (map, maf de care exista), posibil si senzor temperatura apa motor cu pbme.

De senzorii de turatie nu ma pot lega pe ca de regula daca aveau ceva, nu mai pornea cum trebuie masina indeosebi la cald.

 

 

La map m-am gandit si eu, dar... nu ar fi trebuit sa dea eroare ceva? Daca incerc sa-l curat? Am vazut ca se recomanda sa se curete cu spray de contacte si nu pulverizat direct pe el.

 

 

Poti avea mers neregulat insa fara erori. Se ma intampla. Decuratat trebuie sa fii foarte atent, repet nu stiu ce ai tu pe masina. Daca ai senzor map trebuie sa ai grija ca el are inauntru 2 senzori, de temp si presiune. Cel de presiune are o diafragma care daca nu esti atent sau dai cu solutii foarte puternice o poti deteriora.

Important e sa nu dai jet f puternic.

 

Daca ai debitmetru de aer (pe furtunul dintre filtrul de aer si clapeta de acceleratie), deci maf, atunci vezi ca exista un spray special pt curatat acesti senzori. Cauta spray curatat debitmetru aer si o sa gasesti.

 

Poate nu ar fi rau sa folosesti acest spray indiferent de ce senzor ai pe masina.

 

Mai verifica si zenzorul g2/g62. Verifica valorile lor separate. Nu stiu care e diferenta maxima acceptabila insa dupa mine daca ai mai mult de 6--7 grade diferenta intre valorile celor 2 senzori atunci inseamna ca ecu poate primi valori incorecte.

 

Citeste topicul despre acesti senzori, sunt date acolo si solutii (o rezistenta pusa in locul senzorului) sa verifici daca e de la senzor sau nu.

 

Poate ai noroc si e de aici, iti dai seama ca noi acum vorbim strict teoretic

Sper sa nu iti de-a dureri de cap rez pbmei.

Bafta.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, motorul meu arata asa fara capac:

 

vand-motor-vw-polo-seat-ibitza-skoda-fab

 

si asa cu capac:

 

skoda__fabia_1_4_16v_comfort_air_lf__fb_

 

tind sa cred ca are si senzorul de temperatura si cel de presiune in acelasi loc.

 

senzor-ul l-am remarcat undeva langa joja de ulei, prins de galeria de plastic (cea de admisie aer), cred ca are si senzorul de temperatura si pe cel de presiune in acelasi corp. pe acesta trebuie sa-l curat?

Modificat de cashonly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ce sa zic Sorine, ca ai zis tu tot. Desfa motorul si vezi ce si cum. Pana nu-l desfaci nu ai de unde sa stii de unde ti se trage presiunea scazuta.

Dar poate ai noroc si e doar surbul infundat.

 

De curiozitate la 1500 rpm ai masurat? Din ce stiu pa 1500-2000 ture ar trebui sa ai spre 3 bari.

La ralanti ar trebui sa fie oricum peste 1 bar, nu motorul rece inspre 2 bari chiar.

Dar recunosc ca nu stiu valorile exacte ale presiunii la anumite turatii.

Oricum ar fi, 0.7 e putin.

 

 

Cashonly, asa este, e f asemanator cu al meu de 1.6. Are doar senzor map, e cel de langa joja si are 2 senzori inauntru. Unul de temperatura, ce e primul vizibil, acea galma mica colorata si inauntru dupa diafragma este cel de presiune.

Poti citi topicul despre acest senzor aici:

http://vwforum.ro/topic/107458-diy-curatare-senzor-mapsenzor-presiune-vw-16-16v/

Chiar daca e pt 1.6, e aceeasi chestie.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dureri de cap imi cam da, este frustrant...

 

este prima mea masina personala si am investit in ea, schimbat distribuitie (conti + ina), pompa de apa hepu + antigel hepu, filtre man, etc... spalat interior, motor, polisat, ceruit :).

 

ma oftic ca nu merge impecabil, am luat-o si cu amortizoarele schimbate, bucse schimbate, etc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!