Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Ovidiule, soila a fost cred foarte la obiect: trebuie sa verifici, deci sa le iei prin eliminare si anume:

 

-bujii,(pica pt ca deja le-ai schimbat)

-fise ,daca au depuneri pe partile metalice, daca prezinta fisuri, pete ce indica scapari de curent, eventual poti da cu un spray de contacte in ele sa le cureti

-bobina de inductie, sa nu prezinte fisuri, urme ce indica scapari de curent, umflaturi

-curatarea clapetei de acceleratie, eventual si adaptarea ei daca a fost foarte murdara

-curatarea si adaptarea egr-ului

 

Abia dupa ce faci toate aceste operatii ne putem da seama daca ar mai fi vorba despre altceva exp: vreo linie de vacuum ce are scapari sau nu.

 

Este la fel ca la medic: pana nu pune mana pe tine si te consulta, nu isi poate da decat cu presupusul si poate doar sa-ti prezinte o lista intreaga cu potentiale probleme.

Asa si aici: pana nu pui mana si efectiv elimini potentialele cauze spuse de noi pe forum, nu gasesti vinovatul.

Nimeni, decat doar la ghici, nu iti poate spune cu exactitate unde e problema pt ca, precum vezi, problema poate fi asociata mai multor componente.

 

Daca nu te pricepi tu, apeleaza la un mecanic care sa iti efectueze recomandarile noastre.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dane ce sa mai caut la bujii fise bobina cand pe vag-com am missfire 0? Aveam missfire pe bujia 2 find problema de la bujie. Pentru soc am verificat si senzoru de temperatura care pare ok (adica indica bine). Nu inteleg cum intra masina in soc cand e cald motorul pe umiditate mare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e ca si cum ti s-ar arde un bec, si tu l-ai schimba, si iar s-ar arde, si iar l-ai schimba..

 

si ai da vina pe becuri.. desi poate e impuscat firul sau e stricat intrerupatorul :)

 

ok, nu-ti mai da missfire, dar sunt multe alte cauze care NU sunt diagnosticate de vag-com, pot fi minore (necesita mentenanta si curatare)

 

chiar si la cele mai noi masini cu cea mai multa electronica si senzori pot exista probleme care nu apar pe diagnoza...

 

exemplu de la o situatie de curand:

 

masina noua cu euro5 nu mai porneste deloc, in bord apare "verificati bujie" pe diagnoza apare "imobilizator blocheaza pornirea masinii" oare ce naiba o fi... cand de fapt e vorba de un scurt electric pe o bujie care incalzeste gazele din carter (la golf exista acea siguranta electrica) si care din constructie e pe ACEASI siguranta cu imobilizatorul, deci ardea mereu siguranta imobilizatorului.... masina nu pornea, si te punea sa desfaci tot motorul, eventual sa dezactivezi imobilizatorul cu tot

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e ca si cum ti s-ar arde un bec, si tu l-ai schimba, si iar s-ar arde, si iar l-ai schimba..

 

si ai da vina pe becuri.. desi poate e impuscat firul sau e stricat intrerupatorul :)

 

ok, nu-ti mai da missfire, dar sunt multe alte cauze care NU sunt diagnosticate de vag-com, pot fi minore (necesita mentenanta si curatare)

 

chiar si la cele mai noi masini cu cea mai multa electronica si senzori pot exista probleme care nu apar pe diagnoza...

 

exemplu de la o situatie de curand:

 

masina noua cu euro5 nu mai porneste deloc, in bord apare "verificati bujie" pe diagnoza apare "imobilizator blocheaza pornirea masinii" oare ce naiba o fi... cand de fapt e vorba de un scurt electric pe o bujie care incalzeste gazele din carter (la golf exista acea siguranta electrica) si care din constructie e pe ACEASI siguranta cu imobilizatorul, deci ardea mereu siguranta imobilizatorului.... masina nu pornea, si te punea sa desfaci tot motorul, eventual sa dezactivezi imobilizatorul cu tot

S-au verificat fise ,bobina inainte de schimbarea bujiilor. Prima oara s-a schimbat bujia pe alt piston sa vad daca se muta eroarea si s-a mutat eroarea. (bujie belita)

Am cumparat un set de bujii si s-au schimbat toate, figure facand numai 1 de pe pistonul 2. Ai inteles acu?? Problema este alta spusa si mai sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand ai un ton asa putin cam de ofticat ca nu-ti gasim noi rezolvarea.

Cred ca am fost cat de cat obiectivi si am mentionat faptul ca pana nu verifici toata lista data cel putin de mine, nu ai ce sa mai intrebi. Deci ai debifat primele 3 puncte, mai ai doua.

Dar si verificarile, respectiv curatarea daca nu se fac cum trebuie vor fi frectie la picior de lemn.

Ai inteles sau nu?

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand ai un ton asa putin cam de ofticat ca nu-ti gasim noi rezolvarea.

Cred ca am fost cat de cat obiectivi si am mentionat faptul ca pana nu verifici toata lista data cel putin de mine, nu ai ce sa mai intrebi. Deci ai debifat primele 3 puncte, mai ai doua.

Dar si verificarile, respectiv curatarea daca nu se fac cum trebuie vor fi frectie la picior de lemn.

Ai inteles sau nu?

Se pare ca s-a batut campi cu bujii,fise, bobina aproape 2 pagini cand am spus clar ca acolo e rezolvata problema, plus ca nu asta era problema mea, daia sunt asa.

Dupa ce am verificat si senzoru de temperature, la clapeta m-am gandit si eu. Am si intrebat daca daca clapeta ar putea fi, numai ca cine nu citeste tot....Am inteles o sa curat si clapeta si egr-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multi in primul rand scriem facand multitasking. Adica suntem la serviciu si mai servim si forumul.

Nu trebuie sa vorbesti urat celor ce incearca sa te ajute.

 

Aporpos, filtrul de aer in ce stare e? Daca e f murdar, iti dai seama ca sa face namol acolo cand e umiditate mare.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multi in primul rand scriem facand multitasking. Adica suntem la serviciu si mai servim si forumul.

Nu trebuie sa vorbesti urat celor ce incearca sa te ajute.

 

Aporpos, filtrul de aer in ce stare e? Daca e f murdar, iti dai seama ca sa face namol acolo cand e umiditate mare.

O sa-l verific nu stiu in ce stare este. Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si nu mai da quote la ultimul mesaj, din ce stiu e impotriva regulamentului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are idee cineva de la ce ar putea sa se auda un scartait in zona din fata dupa ce merg relativ putin (15-20 min) bara la bara? Scartaitul se aude doar la viteze mici, cel mai bine la plecarea de pe loc, iar de pe la 20-30 km/h nu se mai aude deloc, aparand iar cand incetinesc si ajung la mai putin de 20-25 km/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai probabil e bucsa de la bara stabilizatoare... aia scartaie prima, sau pot fi si altele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e scartait metalic poate fi si de la placutele de frana... asa cum e la mine...mai tot timpul se aude indiferent de viteza.La inceput era ca si la tine doar la viteze mici. Am fost la mecanic si mi a zis sa stau linistit ca sunt destul de groase si probabil sunt decalite. Dar daca ai un scartait de cauciuc poate fi cum a zis si colegul msi sus de ls bucse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut detin masina din semnatura si de cateva saptamani se accelereaza treptat ca si cum s-ar ineca in viteza a 2 , a 3 si a 4 (ca si cum ar merge in suturi).Am schimbat bujiile de ceva timp, am curatat clapeta si egr si le-am facut si adaptare .La scanare nu iese nimic pe motor .Ce sa mai verific sau sa mai schimb ca imi manaca zilele toroapa?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum am promis, revin cu detalii despre motorul SH (fara anexe) pe care l-am cumparat prin intermediul site "pieseauto.ro".

 

Oferta buna calitate -pret (1800 ron); Cu factura si garantie 30 zile; Transport motor = gratuit (asigurat de vanzator); Vanzatorul a declarat ca suporta si transportul retur in caz de neconformitate; Livrare prompta cu "Fan curier" = ok; Motorul instalat pe masina merge bine (chiar mai bine decat celalalt); RECOMAND VANZATORUL !

Vanzator: Parc dezmembrări DezmembrariCraiova; SC CARTER SRL

 

Drumuri bune !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colescu Sebastian

Am o problema cu un EGR , la un motor 1.4 AXP . L-am și curatat și problema e aceeasi , apare imediat eroarea dupa stergere . Atasez și o poza , ce as putea face ? Multumesc

post-60987-1424710821174_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colescu Sebastian

Se poate ca din cauza lui să imi scoata fum alb ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fumul alb e altceva....

Daca e doar alb nu i problema daca e spre albastrui e ulei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu un Golf 4 1.4 din '99, cod motor AHW care cateodata cand dau la cheie nu porneste, trebuie sa astept cam 15 secunde dupa care porneste. Problema se manifesta si pe drum: se opreste din mers si trebuie sa astept la fel vreo 15 secunde pana sa ii dau la cheie. Am fost la tester si mi-a dat eroare la clapeta si la senzorul de presiune admisie. Senzorul l-am curatat si nu mi-a mai dat eroarea, iar clapeta am schimbat-o si la fel face. Am incercat cu 3 clapete de acceleratie, am schimbat si pompa de benzina si nici o schimbare. Care ar putea fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CHIRIAC GABRIEL

salut.incearca sa schimbi filtrul de benzina.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa stiu daca si la alte golf 4 1.4 benzina face ca la a mea.Este vorba despre faptul ca la vechiul meu golf 2 cand trageam maneta de viteze din a 5 a in a 4 a ,venea lejer.La golf 4 Axp cand scot din a 5 a si trag in jos nu "cade singura " in a 4 a,da de un "prag", se opreste in el (nu mai este in nici o viteza acum),apoi trag putin de maneta la dreapta si apoi in jos in a 4a.Cutia de viteze este OK,sistemul de parghii are un pic de joc.Vreau doar sa stiu daca si la alte masini face asa la 150.000 km,adica daca este o buba specifica .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mircea_0072002

La mine nu face asa. Axp cu 230.000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu am manifestarile astea....tot axp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!