Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Dane,lămurește ma te rog si cu tachetii care trebuie schimbati impingatorii sau culbutorii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic Sorine, aici trebuie desfacut si vazut macar vizual unde e uzura. Teoretic ar trebui schimbati doar tachetii hidraulici (culbutorii cum faci referire tu), tacheti ce poti fi insa curatati sa stii.

Daca capul lor e uzat, atunci e bine sa fie schimbati si impingatorii. Doar ca vezi, denumirile de pe diversele site-uri sunt cam asa: culbutori supapa hidraulici, practic tachetii si culbutor tren supape, adica ce antreneaza tachetul (impingatorul). E si kit, set accesorii tacheti ce cuprinde ambele piese.

Iti recomand Ina daca treb sa schimbi ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms Dane. O să revin săptămâna viitoare co poze si comentarii după ce desfac capacul

Ms Dane. O să revin săptămâna viitoare co poze si comentarii după ce desfac capacul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am desfacut motorul 1.4 axp pentru ca avea acea pacaneala si singura uzura in tot motorul a fost la pistonul 1 care era frecat foarte rau pe fusta de cilindru si avea un joc mare pe cilindru de acolo si pacaneala aceea am inlocuit pistonul si biela si motorul functioneaza ca nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi golf 1.4

am desfacut motorul 1.4 axp pentru ca avea acea pacaneala si singura uzura in tot motorul a fost la pistonul 1 care era frecat foarte rau pe fusta de cilindru si avea un joc mare pe cilindru de acolo si pacaneala aceea am inlocuit pistonul si biela si motorul functioneaza ca nou

marius, ca sa desfaci capacul de chiulasa trebuie sa dai jos cureaua de distributie?ca am o problema asemanatoare si eu.ms
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o intrebare: ai avut ceva erori cand scanai cu vag comul sau doar avei acel tacanit pe care mai toata lumea zice ca il are si ca este nornal. poti sa ne spui ce costuri au implicat toata operatiunea de inlocuire a pistonului si de ce ai mai avut nevoie ? o lista cu componente si preturi dace se poate. bafta

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era o pacaneala alta decat cea de tacheti care se auzea puternic in sarcina nu la relanti pentru ca lovea pistonul de cilindru avand o uzura foarte mare pe jumatate din el in (pistonul 1)in rest motorul era perfect la vilbrochen ,cuzineti,chiulasa,axe cu came etc.am inlocuit decat piston+biela si segmenti doar pe acel cilindru + garnitura chiulasa ,antigel,un tub gaschet de etansare 400 lei si 400 lei manopera mecanic motorul acum se aude perfect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva idee de ce imi palpaie lumina de la micul display la masina din semnatura . ? Si in plus de asta de fiecare data cand scot cheia , se reseteaza totul consumul si km facuti .Pana acum nu a facut asa ...sa fie vreun scurt pe undeva ? Pe diagnoza nu apare nimic ...sunt putin nedumerit . daca mha poate lamurii si pe mine ..este enervanta toata treaba asta .

Aceeași problemă o am și eu , încă nu i-am dat de capăt. Când se mai încălzește afară mă apuc sa verific toate siguranțele, cu aparatul de măsură. [emoji17]
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine e raspunzator de socul automat?are momente cind ajunge motorul  la 50-60 grade si turatia nu scade sub 1300.senzorul de temperatura l-am schimbat cu unul original,sa fie clapeta de acceleratie?ia creste turatia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Socul, mersul la ralanti, este reglat de clapeta de acceleratie.

Asta la sistemele drive by wire.

La cele vechi era intradevar o valva ce ajuta mersul la ralanti si avea rol si de soc, insa nu se mai aplica si la drive by wire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, ma confrunt si eu cu o problema in ultimul timp. La masina din semnatura in traffic bucurestean mai les cand ploua sau cand e umiditate foarte mare , nu intotdeaua, imi sta relantiu la 1000-1100 rpm ca si cum ar fi in soc (specific ca acesta problema nu o face mereu). Am facut un scan si nu am gasit pe motor decat

2 Faults Found:

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

            P0300 - 35-10 -  - Intermittent

16686 - Cylinder 2

            P0302 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent

Readiness: 0000 0000

 Sa fie de la clapeta? Multumesc

Am inlocuit bujiile si eroarea nu mai a aparut dar problema cu relantiu persista.

Modificat de ovidiu94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa fie de la fise, de la bobine, de la clapeta murdara, de la EGR cu probleme, sau poate fi benzina proasta

 

trebuie toate verificate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e o problema la fise, cel mai bine se observa pe intuneric. se vad scantei in zona in care izolatia sau contactul nu mai e perfect. iar la mufe, se vede daca e oxidat, negricios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi cititi ce am scris eu???  Nu mai am probleme cu misfire !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi golf 1.4

Voi cititi ce am scris eu??? Nu mai am probleme cu misfire !!

ovidiu, aceeasi problema o am si eu, de fiecare data cand pornesc motorul sta turat la 1100rpm, dupa ce se mai incalzeste scade la 700rpm, asta de cand a venit iarna, dar nu cred ca e ceva grav.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Voi cititi ce am scris eu??? Nu mai am probleme cu misfire !!

ovidiu, aceeasi problema o am si eu, de fiecare data cand pornesc motorul sta turat la 1100rpm, dupa ce se mai incalzeste scade la 700rpm, asta de cand a venit iarna, dar nu cred ca e ceva grav.

 

E normal la tine ca pana se incalzeste sa mearga mai turat adica in soc.

La mine problema este cu totul alta intra in soc chiar in traffic cand motorul este deja cald (pe vreme ploioasa, cu multa umiditate). Daca a-i citi ce-am scris eu acolo ti-ai da seama ca nu este acceasi chestie, plus ca la tine nu este o problema ci un lucru normal pe timp rece.

Modificat de ovidiu94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am citit tot :D.

Verifica dimineata la prima ora, cand e rece, cat iti indica temperaura pe engine si pe instruments. apoi verifica si cu motorul cald, atunci cand e turat.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ovidiu94 lasa-te de reparat singur masina daca esti asa irascibil...

 

intri pe un forum ca lumea sa-ti dea sfaturi, nu sa pui semne de exclamare si sa ne faci chiori.

 

ia toti mecanicii la rand sa te jecmaneasca si poate apoi te calmezi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dreapta cum te uiti la motor ...sau dreapta cum stai in masina

 


dreapta..desfaci carcasa filtrului de aer si il gasesti peste epurator montat in galerie.Am senzatia ca la tine vine cu 2 suruburi prins de galerie.La seatul respectiv avea doar o clema.

           dreapta cum te uit la motor din fata masinii ...sau stanga?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ovidiu94 lasa-te de reparat singur masina daca esti asa irascibil...

 

intri pe un forum ca lumea sa-ti dea sfaturi, nu sa pui semne de exclamare si sa ne faci chiori.

 

ia toti mecanicii la rand sa te jecmaneasca si poate apoi te calmezi :)

Eu astept sfaturi on-topic nu postari aiurea. Nu te-a facut nimeni chior dar macar citeste si tu, tot ca sa poti da un sfat

Modificat de ovidiu94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde se afla EGR-ul si senzorul MAP la Golf 4 1.4 16v cod motor AKQ?

Modificat de panda23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am citit tot :D.

Verifica dimineata la prima ora, cand e rece, cat iti indica temperaura pe engine si pe instruments. apoi verifica si cu motorul cald, atunci cand e turat.

Merge senzoru de temperatura am verificat, numai ca in trafic cand il apuca draci nu am verificat ca nu face mereu chestia asta dupa cum am mai spus. Nu am nici o eroare pe vag-com.

Daca opresc motorul si-l repornesc isi revine

Modificat de ovidiu94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!