Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Dupa cum se vede in poza , cureaua pare a fi originala. Nu cred ca a fost schimbata vreodata.

Multumesc pt sfaturi . Cred ca o voi tine pe dreapta o perioada decat sa merg cu ea si sa stric de tot motorul, pana am banii sa schimb distributie. Sper sa fie doar o fulie ceva , sa nu fiu nevoit sa schimb pompa servo sau alternatorul. :-s

Modificat de se7h
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai observat atunci cand cuplezi AC,tot asa se aude?Cureaua nu ai de unde sti daca e originala(zic eu).Important in primul rand e starea ei,la ochi.Daca e zdrentuita pe margini,crapaturi in curea,dungi negre bine definite(cum ar veni,cele dintre dinti,pe partea dreapta a curelei)...atunci e un semn mare de intrebare.Altceva(cum mai uit eu la mine),la cureaua mica(dintre axe) daca e rigida(apasand cu degetul intre role,pe curea) iar nu e bine,daca poti sa o dai jos usor de pe rola(tragand cu varful degetelor) iar nu e bine....etc.Un kit cu tot cu pompa de apa(si asta mai poate face zgomot aiurea) e undeva 600ron+manopera(maxim) 150ron=750.Asta fara accesorii.Accesoriile ~300ron.

Acum uitandu'ma mai atent,am observat rola...ala nu e joc MIC...ce am vazut eu seamana mai mult a balanganit.

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am apasat pe ea, nu e nici prea rigida nici nu iese usor din loc. Dar vad ca are crapaturi micute si fine , si striatii. Dupa cum arata in poza tu ce crezi? eu zic ca e cam terminata, iar rola aia ce rol are? mai are oleaca si pleaca de tot de acolo :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca nu ma insel aia e rola de ghidaj,intelegi cred,ce face :) .Aia tine cureaua dreapta(ca sa zic asa).Din poza nu pare prea uzata...dar ce am zis eu mai sus nu sunt niste criterii 100% de diagnosticare.

Eventual incearca sa bagi o cheie de 10(parca) sa incerci sa o mai strangi(poate ai noroc).

Uite niste poze cu distriutie de 73000km.

post-71704-0-55130100-1297700191_thumb.j

post-71704-0-29742700-1297700201_thumb.j

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare , revin cu filmarea problemei postate cu cateva zile in urma (postul #578 ), si cu o poza facuta curelei de distributie. Observatii: cureaua are niste striatii si o rola micuta are putin joc ( cred ca trebuie schimbat kitul de urgenta).post-31122-0-48649200-1297429937_thumb.j

si filmuletul : click

Salut.Daca e rola,pe care ai pus patratelul,iti vine la kit.Daca e rola care se vede in prim plan,nu face parte..

Recomandarea mea.

1.Service bun(mecanic bun),fara reclama as merge pe CosoGaraj.

2.Dai jos cureaua de la accesorii si vezi daca se mai aude zgomotul electric(poate fi servo,alternator,etc)

3.Schimba cat mai devreme,vezi ce au patit cei ce au amanat(costuri MULT mai mari,decat un kit distributie)

4.Schimba si cureaua+intainzatorul de la accesorii.Eu aveam un zgomot metalic de la intainzatorul de la accesorii(220ron intainzatorul+70 curea).

Numai bine!

PS:Cred ca e o rola "moarta" la tine.

Salutare,

Si la mine se aude sunetul acela ciudat, am schimbat distributia (KIT), curea accesorii cu role si intinzator si tot asa face. Si mi se pare ca atunci cand cupla compresorul de clima se auzea mai tare, dar nu pot sa zic 100%. Acum nu mai cupleaza ca e iarna, dar cand prind o zi mai calduroasa verific. Oricum, mie la capat de cursa la volan se aude un pufait. Daca nu e normal, poate fi de acolo (servo).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine se aude acel pufait(am 2 VAG) si am mai observat si la altele....

Dar tu ai schimbat si cureaua de la accesorii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amicul meu a schimbat pompa servo si la fel are acelasi zgomot de motor electric! Incercati la altele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine se aude acel pufait(am 2 VAG) si am mai observat si la altele....

Dar tu ai schimbat si cureaua de la accesorii?

Da, am schimbat si cureaua. Inseamna ca mai raman alternatorul si compresorul de clima si daca mai stie cineva sa ne dea o idee ce ar mai putea fi. Compresorul de clima are un rulment si probabil ca de la el poate fi. Daca gresesc, sa ma corecteze cineva. Tare is curios cand cupleaza compresorul daca suna mai tare. Din ce imi aduc aminte, cam 80% mizez ca ar fi de la compresor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil e de la rulmentul compresorului. Acum e prea frig si nu il pot porni, dar imediat cum da caldura am sa testez. Se poate schimba am inteles.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

LA TINE LIPSESTE BURDUFUL DE LEGATURA DE LA TRAGAR SI SISTEMUL CARE TRAGE AERUL IN ELEMENTUL FILTRANT.nu se gaseste aceel burdul decat pe original si vine cu toata tubulatura undeva la 600 lei.ITI CUMPERI DUMNEATA UN BURDUF DE BIELETA DE DIRECTIE DE DACIA(8 LEI),IL TAI FRUMOS SI ELEGANT SMECHERESTE SI IL PUI ACOLO.AM FACUT TREABA ASTA ACUM UN AM.VINE ATAT DE BINE INCAT ZICI CA E ORIGINALUL ORIGINALULUI :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SE7H.incearca sa ajungi la un mecanic priceput.LA G4 TOATE MOTORIZARILE 14 14V DISTRIBUTIA SE FACE LA 90.000.DACA UNA DIN ROLE,IN CAZUT TAU CEEA MAI MICA BALADOAREA ITI FACE FENTE NU E IN REGULA.DACI VEZE CE SI CUM...SI INCEARCA SA ITI FACI DISTRIBUTIA.foloseste kit distributie CONTITECH (curea continental si role ina) E ACCELASI LUCRU CARE ITI VINE SI IN CUTIA DE ORIGINAL LA REPREZENTANTA DAR PE A.F E MULT MAI IEFTIN.ITI SCHIMBI SI POMPA DE APA...DE PREFERINTA HEPU,AIRTEX,SKF,SI 90.000KM NU AI TREABA :Driver:

ARATA BINE CUREAUA LA TINE,ROLA DE CARE SPUI E ROLA INTINZATOARE DE LA CUREAUA DE LA AXELE CU CAME(A 2 CUREA A DISTRIBUTIEI).CUREAUA TA VAD CA ARE SIGLA DE VW PE EA SI INCA E VIZIBIL SCRISUL,DECI NU E ASA UZATA.MAI MERGE.INCEARCA SA SCOTI ROLA INTINZATOARE DE LA CUREAUA DE AXA CAME SI VEZI CUM LUCREAZA.ORICUM ACOLO MAI ALES CUREAUA AIA MICA TREBUIE SA FIE INTINSA FOARTE BINE ..TAMBAL CUM SE SPUNE MAI PE ROMANESTE.ROLUL ACCELEI ROLE ESTE DE A INTINDE ACCEASTA CUREA. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am descoperit zilele trecute 2 senzori la masinuta mea si nu stiu ce rol au, ma ajuta cineva? Este vorba de senzorul de pe furtunul epurator (cel care intra in carcasa filtrului de aer prin partea stanga) si mai este un senzor situat in partea de sus-dreapta a motorului, pe capacul de la chiulasa, in dreptul unui ax cu came. Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai sa nu exageram...60.000km e limita.

1-senzorul axei cu came(camshaft sensor)

2-senzor de temperatura(daca nu ma insel) al epuratorului.Epuratorul de gaze e practic o cutie neagra de plastic cu o serpentina (labirint) in interior prin care trec gazele de carter si pe care condenseaza uleiul din gaze, si se scurge inapoi in baie.

Numai bine!

PS:Doar 2 ai descoperit???Inseamna ca nici nu iti porneste masina :)) :)) daca are doar 2

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am inteles ca senzorul ala de pe furtunul de la epurator este de fapt o rezistenta care incalzeste aerul sau gazele ce ies prin epurator si intra in filtru.rolul ar fi sa nu se mai formeze dopurile de geata care duc la aruncarea uleiului pe joja (in cazul meu).cu sau fara acel senzor mecanicul meu a zis ca e cel mai bine daca as curata epuratorul macar o data pe an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am descoperit 2 senzori despre care am spus ca nu stiu pt ce sunt, nu am spus ca sunt doar 2 senzori.Si ce face acel senzor al axei cu came? Am observat ca masina porneste si cu mufa scoasa din acel senzor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are rol in stabilirea avansului de catre ECU. Scoate mufa la el si ais a vezi ca masina nu mai trage cum ar trebui in sarcina.

Celalalt la care faci referire cred ca e situat pe motor in partea spre cutie, ala citeste viteza de rotatie a arborelui motor si implicit a motorului. Fara asta motorul nu porneste :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Filtru ala epurator e greu de curatat??Chestia e ca nici macar nu stiu unde se afla ,daca e operatiune simpla gen schimbare filtru aer sau daca are cineva poze cu asa ceva ,un pret estimativ ca nu am gasit nimic pe net.

PS As merge la mecanic dar nustiu ce se intampla cu iei parca nu au chef sa lucreze si nici sa pastreze clienti .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ZaPpy;Problema cu furtunul de aer se rezolva cu un furtun cumparat de la magazinul "oamenilor practici" (ca sa nu fac reclama).Este un furtun de drenaj avind culoare verde transparent.Nu mai stiu exact dar parca era de 31.Ca sa nu arate urat verde il dai cu un marker negru.Tine pe viata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spuneti-mi si mie la cate rotatii e recomandat sa se schimbe vitezele si care ar fi intervalul in care masina ar trebui sa fie mentinuta in oras. Eu acum merg mai mereu cu aprox. 2000 rpm... prefer sa merg cu 50 km/h in treapta a IV-a cu 2000 de rpm decat in treapta a treia cu 2800-3000 rppm. Treptele le schimb undeva in jur de 3000 rpm. Unii spun ca e ok cum fac, altii ca merg subturat si ca ar trebui sa incerc sa mentin motorul mereu in oras undeva in jur de 2500 rpm si sa schimb treptele pe la 3500. Din cauza asta unii spun ca imi sta aprins Check Engine continuu. As avea ceva de intrebat si despre asta, dar mai intai v-as ruga sa-mi spuneti o parere. Credeti ca ar trebui sa tin motorul mai turat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca are Check-Engine-ul nicio treaba cu cat de turat mergi tu cu masina. Daca nu ma insel, subturat inseamna sub 1800RPM conform manualului, si avand in vedere ca la 3300RPM are cuplul, undeva pana in 4000RPM poti sa o turezi linistit - e benzina - deci motor de turatie. Mergi cum iti place tie, mai relaxat sau mai sportiv. E masina ta la urma urmei. Verifica cu un VAG-COM, treaba cu Check-Engine sigur vine din alta parte (sau din cauza benziniei proaste, iti spun din proprie experienta din pacate).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare ,am pus vag-comu pe masina si mia dat 2 erori la doi senzori ,ma puteti ajuta cum pot remedia problema?

sau macar unde sunt amplasati senzorii

erorile sunt urmatoarele

masina este un golf 4 din 99 cu motor 1.4 16v tip motor AHW

Address 01: Engine Labels: 036-906-014-AHW.lbl

Part No: 036 906 014 AA

Component: MARELLI 4AV 2444

Coding: 00000

Shop #: WSC 00000

2 Faults Found

00513 - Engine Speed Sensor (G28)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

00281 - Vehicle Speed Sensor (G68)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

Readiness: N/A

masina se mai opreste in mers dar si la relanti

Modificat de rossivalent
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cu un VAG-COM, treaba cu Check-Engine sigur vine din alta parte (sau din cauza benziniei proaste, iti spun din proprie experienta din pacate).

Am pus-o pe tester acum aprox. 2 luni si mi-a dat eroare la una din sondele Lambda. Masina are acum aproape 34000 de km iar VW garanteaza functionarea in parametrii normali a sondelor aprox. 150 000 de km. Bine, cu benzina din Germania probabil. Cand am pus-o pe tester mecanicul mi-a zis sa schimb benzina, sa pun una mai buna si sa vad ce se intampla. Un lucru important: a incercat sa stearga eroarea, becul s-a stins pentru cateva secunde si s-a reaprins. De aproape 2000 de km masina merge numai cu Carrera 100 de la OMV. Cu toate astea becul e in continuare aprins.

Tu ce ai patit din cauza benzinei?

Si inca ceva. Am vazut ca am o usoara oscilatie la relanti. Adica are 850 rpm cat e normal, coboara spre 800, masina sesizeaza asta si creste rotatia pana la 1000 rpm pentru 10-20 de secunde, dupa care coboara la cat e normal, adica 850 rpm. Cred ca e din cauza clapepeti de acceleratie. De asemenea, daca daca aveti o parere in privinta asta ve rog sa-mi spuneti.

Astept sa se mai incalzeasca vremea si cand merg sa schimb cauciucurile am s-o mai pun o data pe tester.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă zici că maşina are doar 34.000km,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer sa fiu nu stiu ce sa mai cred. Motorul trage foarte bine, "toarce" cum teebuie, porneste usor, nu scoate fum... doar ca sta becul ala aprins. De-asta nici nu i-am dat importanta prea mare, pentru ca masina nu ar da vreun semn concret ca ar avea o problema. Si apropo de benzina de 95, am uitat sa precizez un lucru important: pana sa patesc faza cu Check Engine, am folosit aproape tot timpul benzina de 95 de la Petrom. Fostul proprietar nu stiu de care a pus, masina am luat-o second hand acum un an de la o companie de leasing, de la cineva care nu a mai putut sa plateasca ratele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Găseşte un om priceput cu VAG-COM, şi rezolvi toate misterele. Cel mai onest sfat. :) In Bucureşti, sunt destui colegi forumişti care pentru o bere - două, vor fi dispuşi să te ajute să vezi cum stau lucrurile de fapt. Totuşi, dacă e benzina, problema dispare odată cu înlocuirea ei. În cazul tău nu a dispărut, deci chiar poate fi sonda. Şi oricum, erorile de sondă sunt multe. Sistem de încălzire, nefuncţionalitate totală, răspuns greu... sunt multe. Trebuie să vezi exact problema.

Notă: în timp, nefuncţionalitatea corectă a sondei, poate duce la defectarea altor componente deloc ieftine. (un exemplu ar fi catalizatorul).

Modificat de likudio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!