Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

...ieri dupa ce am curatat IAR epuratorul am consatat ca furtunasu ala de la regulatoru de presiune era RETEZAT din stutul de la galerie, a gasit posturi mai vechi ale lui Gabi care zicea ca trebuie inlocuit cu un furtun de motorina retur pentru injectoare, areusit cineva aceasta operatie ca am vazut o pozitie imposibila, trebuie sa ai maini de domnisoara sa ajungi acolo :)).

si inca ceva...chiar asa important este acest regulator, trebuie si curatat din cand in cand? ... eu cred ca la mine era rupt demult!

Nu ai ce curata la regulator,doar poti schimba garniturile lui.

Monteaza furtunul de la regulator pentru ca daca nu este montat corect sau ai scapari de presiune motorul nu functioneaza corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand ai timp Gabi daca poti sa lasi un cod pentru garniturile acelea ar fi super. mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2mad da jos carcasa la filtru de aer si bagi furtunu usor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Mi-am cumparat un golfulet frumos ieftin la inmatriculat (asta a fost prima impresie)

am facut revizie curele pompa apa role tot

apoi a aparut un zgomot suspect in motor mecanicul mi-a zis ca ar fi tacheti

am cumparat 16 tacheti iam schimbat

bataia a inceput sa fie mai puternica

senzorul de la gaze palpaia

baga gaze innauntru peste mine

am fost iar la servis si mi-au zis baieti ca ar fi secmenti

am desfacut motorul si mi-au gasit garnitura de chiulasa arsa si pistonul 4 spart intre secmenti

am cumparat pistonul am cumparat si secmenti pentru celelalte pistoane ( nu am avut bani sa schimb toate pistoanele)

am montat motorul am pornit dar surpriza acel sunet de diesel NU A DISPARUT si din nou sa aprins becul de gaze in bord

nu mai stiu ce sa-i fac am cheltuit cel putin 500 euro pe piese si mana de lucru si tot nu merge cum trebuie

ca-i mai pot face ???????????

va rog ajutati-ma

 

 

avum imi moare si motoru in mers daca merg cu ea mai turat apoi o scot din viteza imi moare motoru se aprinde bateria

am gasit senzoru de presiune ulei rupt si lipit cu poxilina sau ceva.. oare de la el sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2mad da jos carcasa la filtru de aer si bagi furtunu usor

 

de dat, o dau jos....si am dat-o, dar e cam greu sa ajung.... problema e ca furtunul original e retezat din stutul de la galerie si e blocat acolo....sa vad ce gasesc o penseta mai solida sau un patent mai subtirel....si maine sa cumpar furtunul de inlocuit, dupa care sa trec la treaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai grija sa nu rupi stutul in galerie ca este belea mare.

036103677 Inel etansare

N 90617501 Inel etansare

 

 

post-64586-0-23544400-1420441473_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Mi-am cumparat un golfulet frumos ieftin la inmatriculat (asta a fost prima impresie)

am facut revizie curele pompa apa role tot

apoi a aparut un zgomot suspect in motor mecanicul mi-a zis ca ar fi tacheti

am cumparat 16 tacheti iam schimbat

bataia a inceput sa fie mai puternica

senzorul de la gaze palpaia

baga gaze innauntru peste mine

am fost iar la servis si mi-au zis baieti ca ar fi secmenti

am desfacut motorul si mi-au gasit garnitura de chiulasa arsa si pistonul 4 spart intre secmenti

am cumparat pistonul am cumparat si secmenti pentru celelalte pistoane ( nu am avut bani sa schimb toate pistoanele)

am montat motorul am pornit dar surpriza acel sunet de diesel NU A DISPARUT si din nou sa aprins becul de gaze in bord

nu mai stiu ce sa-i fac am cheltuit cel putin 500 euro pe piese si mana de lucru si tot nu merge cum trebuie

ca-i mai pot face ???????????

va rog ajutati-ma

 

 

avum imi moare si motoru in mers daca merg cu ea mai turat apoi o scot din viteza imi moare motoru se aprinde bateria

am gasit senzoru de presiune ulei rupt si lipit cu poxilina sau ceva.. oare de la el sa fie?

cel mai probabil, o masina zob.

cu ce ai economisit la inscriere poate iti gasesti un motor prin dezmembrari. nu mai cumparati toate cazanele spalate si polishate pt vinzare. iar ca sfat, data viitoare cind te mai duci sa iti iei masina SH, mergi cu ea intr-un service respectabil inainte sau macar du-te insotit de un meserias bun . se spune ""segment-segmenți"".

Modificat de stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai grija sa nu rupi stutul in galerie ca este belea mare.

036103677 Inel etansare

N 90617501 Inel etansare

 

s-a rezolvat, am mai schimbat si un furtun care intra in clapeta de acceleratie, era imbatranit

ca sa ajung la acel stut am desfacut inclusiv si joja de ulei...efectiv nu puteam sa imping furtunasul in acel stut, pana la urma dupa 1 ora cu demontat si montat filtru de aer si ce am mai desfacut pe acolo, s-a rezolvat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apropo de incalzitul motorului pe gerurile astea, eu inainte sa plec cu masina o las pornita circa 5-10 min, e de auns sa intre motorul cat de cat in temperatura, sau voi o lasa-ti mai mult, si de cand cu frigul asta apa nu mai stal la 90 grade ci mai jos pe la 85...tot frigul sa fie cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e bine ca o lasi in gol atata timp, mai bine ai pleca cu ea dupa 1-2minute ca apa ti se va ridica mai repede decit in 10 min de stat cu ea in relanti from dead-cold.

totul e sa nu ai umezeala  in masina si sa nu iesi in trafic cu parbriz/geamuri aburite,ca e rost de accident, in cazul asta cauta sursele care ti-ar aburi interiorul suspect de repede si mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat este bine sa mergi cu masina pentru a preintampina aceasta neplacere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul il lasi 1-2 minute la ralanti apoi poti pleca cu accelerari progresive si schimbat la 2000-2500 rpm ; cel mai bine se incalzeste in mers si nu faceti nici risipa de combustibil ;

Cat e bine sa mergi cu masina ca sa preintampini ce? Umezeala? Aia n-ai ce sa-i faci ; trebuie verificat daca ti se infiltreaza apa in masina ( verifica sub presuri ) si sa nu lasi presurile fleasca si cu zapada multa in habitaclu pt ca iti ingheata parbrizul pe interior ; alta cauza a umezelei mai poate fi filtrul de polen, trebuie si el verificat ;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te referi la dop de gheata in epurator? poate aparea si intr-o saptamana ,daca e ger zi si noapte si o pornesti de 4-5 ori pe zi numai urban,chiar daca motorul atinge 90 de grade.

 nu poate nimeni cuantifica precis sa iti spuna.

depinde de la motor la motor, de ulei,vechimea lui, starea segemntilor si mai ales de conditiile de exploatare a masinii.

cert e ca numai la un drumlung extra urban i se curata mucii de la sine,dar mers ore intins.

cine are probleme constant cu asta, sa isi traga cumva un furtunel de la busonul de ulei in admisie si gata. bineinteles, sa se priceapa destul la ce e sub capota.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca motorul atinge 90 grade si mergi cel putin 30 min pe zi.. nu prea are cum sa faca dop.. gazele ce vin din carter si intra in filtrul de aer sunt fierbinti

 

bine eu acum zic si din prisma faptului ca am acea siguranta pe furtun din fabrica, dar chiar si asa, cand e rece afara mai multe zile, mai plimbati-va mai mult, un drum de 5-10km la viteza constanta face minuni :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu conteaza nici cat mergi si nici cat ai temperatura pe bord.

Mie si anul trecut si anul asta mi-a facut fenta cand apa avea 90 grade si masina margea de minim 30 minute.

Dupa ce motorul ajunge la temperatura de 90 apare ,,ciocisanul'' spuma aia de la condens.

Merge in sus din epurator si la iesirea din el unde are stutul cu o brida pe separare,acolo face dop.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact, tot se formeaza,gazele nu sunt deloc fierbinti, dar nu asta e cauza, ci ca se formeaza multa maioneza, care e moale cit merge motorul dar cum l-ai oprit, ea se prelinge si se aduna si in 2-3 ore a inghetat bocna ! si uleiul bufeneste la startup cand maioneza a inghetat prin epurator si l-a obturat ori complet ori partial, daca mai ramane un spatiu mic cit gamalia de chibrit  tot bufneste uleiul ca debitul de gaze e mare si se face reped presiune in carter.

 

Eu la Polo , imi facea dop si zilnic! de cite ori am mers cu busoul de ulei scos... noroc ca nu stropeste prin gura de ulei,are o tabla sub ea (nu se vede axul cu came)

Modificat de stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar daca mergeti cat de cat si nu faceti drumuri f scurte, acea spuma va fi facuta in cantitate mai putina. Aici conteaza zic eu si uleiul folosit, mie Castrol-ul imi facea spuma la busonul de umplere la greu. Nu stiu cat or fi facut si in epurator insa cat timp am folosit Castrol gaseam la schimbul filtrului de aer cea mai mare cantitate de ulei, comparativ cu Mobil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara , am si eu o problema destul de ciudata . Dupa gerul de -30 de aseara , am realizat ca masina numai trage asa cum trebuie , ba chiar intre treptele 2-3-4 masina tremura foarte tare , si la fiecare apasare de acceleratie scoate si un sunet ca si cum motorul trage sa moara . Plus ca nu se mai aude ca deobicei pe langa sunetul obisnuit , se mai aude ceva ..nu imi dau seama ce anume . Eu zic ca o fi de la pompa de benzina sau de la filtrul de benzina ..recunosc ca alimentez 95 si stiu ca nu este buna  . Am tot cautat pe internet probleme asemanatoare , dar putine solutii. Am sa o pun maine pe un tester ..poate o fi vreo problema electrica . Orice parere este binevenita . :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara din nou , am gasit problema singurel ( mecanicul ) care cauza tremuratul in mers la schimbarea vitezelor : 3 gauri de 2 cm fiecare in cutia de viteze . Caz rezolvat , daca stie cineva cutie de viteze pt 1.4 . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai exact unde? ai lovit-o sau problema clasica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea am avut cum sa o lovesc, în cel mai probabil caz..sa rupt ceva din ea și făcut gaura. Sincer nu știu care ar explicația, dar un lucru e sigur am 3 gauri în ea în care pot baga 2 degete. Nici mecanicul nu a văzut asa ceva. Am sa încerc sa pun o poza cu inculpata. O seara buna

Am revenit cu poza . Nu am reusit sa o uploadez aici .

 

 http://s4.postimg.org/637axv8od/DSC_0129.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta ziceam și eu. Apropo cam la ce bani găsesc și eu o cutie de viteze pt 1.4. Mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!