Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Salut! Golful meu nu mai vrea sa porneasca... am facut o diagnoza si mi-a aparut eroarea 16955- pilot automat/ contact frana A circuit defect.  Poate sa fie asta cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am reglaj la inaltimea farurilor si azi stand la semafor am vazut cum motorasul respectiv le tot misca de sus in jos ...poate fi o problema din butonul respectiv sau se duce motorasul?

PS: este un singur motoras sau fiecare far are cate unul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha,mersi. Nu reusesc sa ii dau de cap. Ieri pornea impinsa,azi nu a mai vrut deloc. Atasez aici diagnoza completa, poate imi da cineva o parere.

golf 4 2.pdf

Modificat de Dianatibucanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Semnificaţiile erorilor ar fi cam acestea

01435

01423

01039

00532

65535

00943

00944

Singura care ar putea crea probleme la pornire (dar nu într-atât încât să nu pornească) ar fi 01039. Dacă nu sunt probleme pe la cablaje/mufe ar trebui înlocuiţi: senzorul de la pedala de frână (după cum spune eroarea 01435 nu prea se aprind stopurile pe frână) şi senzorul de temperatură lichid răcire

Posibil să fie o problemă de alimentare cu energie electrică (contacte baterie, legături caroserie, mufă ECU) aşa că ar fi bine să vadă maşina şi un electrician auto.

Nu este recomandat să porneşti maşina împinsă, pericol de sărit distribuţia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cauza ambreiajului ; mai precis discul ; mai exact arcurile din disc :)

http://www.4tuning.ro/tehnica-auto/cum-functioneaza-ambreiajul-masinii-12131.html

P.s : presupunand ca stii sa pleci din rampa, sa turezi masina corespunzator incat acele trepidatii sa nu fie cauzate de subturare.

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei Mihai Cosmin

salut !

Ma poate si pe mine ajuta cineva cu un sfat?

Are cineva idee despre eroare senzor de turatie (semnal ne plauzibil) este defect senzorul sau poate fi cablajul de vina?

Ideea este ca imi face probleme destul de rar dar cand face face adica de la 120 ma da cu capul de volan :) si cand se opreste de tot trebuie sa insist cam 15 min sa porneasca si pe urma merge ca si cum nu are nimic....

Modificat de Andrei Mihai Cosmin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei erorile cu semnal neplauzibil  arată senzor defect, la probleme de cablaj apare Open or short to ground. Dar trebuie verificat să nu fie contact imperfect/oxidat la mufă. Curăţă cu spray de contacte mufa senzorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca te referi la cel din poza.Mai intai il curati se desface acel surub care il tine si il tragi afara.Te uiti si la mufa sa nu fie murdara poti masura de vine si semnal in mufa se poate masura si senzorul dar s-ar putea sa fie doar murdar.


Cred ca te referi la cel din poza.Mai intai il curati se desface acel surub care il tine si il tragi afara.Te uiti si la mufa sa nu fie murdara poti masura de vine si semnal in mufa se poate masura si senzorul dar s-ar putea sa fie doar murdar.

post-130029-0-40731900-1419238921_thumb.

post-130029-0-55367300-1419238960_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Acum 500 km am schimbat uleiul la motor si am folosit filtre MAHLE.Ulei folosesc doar Aral 5w40.

Faza este ca la prima pornire mai ales dimineata bate tacheti foarte urat.Aceasta bataie se aude 2-3 secunde.Este o bataie metalica,zici ca sunt 2 piese puse intr-o carcasa de metal si zdrangane.

Din ce am vazut cu filtru MANN nu facea asa sau daca facea era o data la nu stiu cat timp.Acum cu filtru de ulei MAHLE se aude ca naiba la prima pornire.Dupa ce se aude aceasta bataie de 2-3  secunde motorul merge relativ bine,tachetii au o bataie usoara.

 Ce as putea sa fac?Si daca ii dau 2-3 chei "moarte" tot asa de aude.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filreul de ulei Mahle e mai bine construit decat cel Mann, anume arcul supapei e mai durabil. Eu as da vina pe ulei, cand am folosit odata Ravenol aveam aceleasi simptome, am trecut inapoi la Mobil-ul ce-l foloseam si s-au dus orice zgomot de tacheti. Cu Motul e chiar mai bine decat Mobil. Deci in concluzie, sigur as da vina pe ulei nu pe filtru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am toti consumatorii opriti motorul sta bine la relanti, cand aprind becurile incepe si fluctueaza la relanti, oare din ce cauza? Mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa face motorul 1.4, daca alternatorul inca mai incarca... se simte nevoie de putere,

 

nu iti face la fel cand pornesti AC-ul la relanti ? :)

 

si mie imi face asa.. dar mai rar, pt ca dimineata la rece porneste cu avans, si nu mai fluctueaza, si pana o mai opresc si avansul scade.. deja alternatorul a incarcat bateria

 

sa vezi cum face un motor 1.2 in 3 pistoane cand pornesti consumatori sau AC-ul...

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da. Face și când pornesc AC-ul. Am citit undeva ca e posibil sa fie de la bobina de inductie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Ce as putea sa fac?Si daca ii dau 2-3 chei "moarte" tot asa de aude

 

Desfaci capacul de la chiulasa si cureti tachetii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibile idei de ce imi ingheata noaptea pe dinauntru parbrizul? Inainte de a fi minus afara dimineta il gaseam mereu aburit...eu cred ca e de la chedere ...voi ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 filtru clima vechi si imbacsit

2 daca pierde antigel e posibil sa iti supureze caloriferul din interior

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect ce spune gabi ; sau ai apa in masina ; poate ai umezeala multa pe presuri sau verifica sub ele sa nu iti intre apa in masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi filtrul l am schimbat e bosch iar apa de unde daca afara nu ploua?

Si daca pierde antigel a m inteles ca ar trebui sa fie ud sub presul din dreapta dar nu e de aia zic eu ca poate trage pe langa usi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara. Masina mea are un nou simptom :( si anume. Dacă o accelerez incet scoasa din viteza si o tin pe la 1500 de rotatii parca da rateuri se aude si la toba si se simte si in masina cum se misca putin. Nu inteleg ce poate avea. Ce sa schimb. Bujiile sunt noi. Cand am vorbit cu un mecanic de bobina de inductie a zis ca aia nu merge cu intrerupere ci ori merge ori nu merge. Va rog daca ma puteti ajuta. Mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara o diagnoza ...cam greu sa ne dam cu parerea.....dar poate fi si de la EGR... sfatul meu... Diagnoza si vezi ce erori da, si posteaza-le astfel ai mai multe sanse de a afla un raspuns. :icon_idea:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merge si bobina cu intreruperi,la masinile care au bobina monobloc iti poate cadea doar un element din bobina si asta face ca masina sa mearga in 3 bujii.

asemeni,bobina se poate crapa si iti poate fura curent in zona respectiva.

Mergi la un mecanic sa iti demonteze bobina si sa separe partea superioara de partea inferioara,daca gasesti fisuri pe partea inferioara,bobina este compromisa.

post-64586-0-21129000-1420012119_thumb.j

post-64586-0-26148100-1420012126_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

de dimineata cand am plecat cu masina totul ok, dupa 10 km am oprit si am vazut sub masina o balta de ulei, din ce mi-a spus mecanicul pompa de uleu a urcat uleiul sus in motor, dar el nu s-a mai intors in baie, acum de ce nu s-a mai intors....a inghetat ceva, s-a format un dop undeva pe circuit sau a fost problema la pompa de ulei. precizez ca pedala de ambreiaj nu avea cursa pana unde trebuia, adica se oprea la jumatate si urca greu....plus ca se mai auzea un sunet metalic cand revenea....dupa ce s-a mai incalzit motorul uleiul a revenit in baie, pqna atunci joja era curata nici gram de ulei in baie. recunosc ca au fost -18 grade celsius aseara, si cred ca asta a fost problema. acum ce ramane de facut...cand e foarte frig sa nu mai plec cu masina, sa las motorul sa se incalzeasca mai mult, sa umblu' cu bidonul de ulei dupa mine?

...cineva a mai intampinat aceasta pb si cum a rezolvat-o?

mersi si La multi ani!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ti-a inghetat epuratorul,exact asta am petit si eu azi.

Vezi ca ai topicul ,,ulei pe la joja'',acolo o sa gasesti toata documentatia si tot ce vrei.

Baga ulei in masina si poti merge linistit cu ea.

Pe viitor sa cureti epuratorul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!