Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Salut baieti, am si eu o problema cu golful.
Cand misc de volan stanga dreapta se aude un scartait, gen: plastic pe plastic. Uneori numai cand fac maxim, sau aproape maxim de volan stanga sau dreapta, sau pur si simplu cand merg in linie dreapta, dar foarte rar..Prima oara am crezut ca se aude din interior de la volan, dar se aude de sub masina...Am fost la mecanic si mi-a spus ca din cauza casetei de directie am acel scartait si ca trebuie sa o schimb :(
A mai avut cineva genul asta de simptome la golf IV?
Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda...la mine cand volanul sta drept daca misc un cm stanga dreapta nu scartaie dar tacaie cv in volan. E din casreta n ai ce i face dar poti merge asa cu ea o vreme buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E din capetele de  directie  (nuca  pe care o infiletezi in caseta) taca taca am avut si eu doar pe partea dreapta. Am schimbat-o acum 4 ani si acum a inceput sa faca  figuri si pe stanga. Caseta se duce atunci cand virezi numai pe loc. 

Modificat de soare_86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

ma poate ajuta cineva cu un tip de ambreiaj pentru masina din semnatura, daca se poate cel oem si placute de frana fata spate tot asa cateva marci, mentionez ca discul de frana a capatat o buza pe exterior, trebuie cumva rectificat sau nu vor fi pb la montarea noilor placute? iar la ambreiaj voi cumpara doar kitul.

WVWZZZ1JZ1B075165 serie vin

multumesc

Modificat de 2mad4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti incerca sachs sau luk.Ambele marci sunt bune si au cam acelasi pret adica in jur de 400.Una din ele este si pe original daca nu ma insel.La inlocuirea placutelor nu trebuie rectificat discul cu conditia sa fie in limita de uzura data de producator,altfel va tebui sa le inlocuiesti.Ca marca pentru placute si discuri recomand ATE ,BREMBO,FERODO,TRW.Daca ai bani de ATE mergi pe ele cu incredere.

Modificat de sergiu2010
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa inteleg ca trebuie sa masor discul sa vad daca e in parametrii, la placute stiam ca ATE si ambreiaj SACHS sunt OEM...daca mai poate confirma cineva, si dealtfel daca ma poate ajuta cineva cu codurile pentru ele. multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sachs 3000 824 501 + rulment 3151 802 003 , costa undeva pe la 550 lei pachetul maxim.

Vezi si tija de presiune,exista cazuri in care pierde aproape jumatate de centimetru.

 

post-64586-0-85125100-1418369074_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi Gabi

- sa inteleg ca pe langa placa disc si rulment trebuie cumparata siaceasta tija? 

- la placutele de frana m-am orientat fata-spate la ATE cu senzor avertizare

- stiam ca intra cam 1.5 L maxim lichid de frana DOT4? sau ma insel eu?

si inca ceva....o problema ciudata cred ca la cureaua de distributie, pentru ca am vazut ca se stransese ceva "puf" de la atele din curea, mentionez ca, cureaua a fost schimbata acum 6 luni ...marca contitech....sau daca cineva crede ca este alt sunet rog sa ma lamureasca si pe mine

 

https://www.youtube.com/watch?v=JcsMRQZ2Ru8&list=UUoaKPugzC1Ucy2b1BydGGXQ

 

multumesc!

Modificat de 2mad4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua! as dorii sa schimb bujiile ce producator imi recomandati 1.4 16v cod motor AKQ

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate cumpara cureaua de distributie, doar cureaua mica nu si cea mare care trece peste rolele intinzatoare?

 

.....................

 

PS. apropo de sunetul care apare in videoul de mai sus, este de la compresor si anume rulmentul de la compresor, daca ma poate ajuta cineva cu un cod pentru el, sau in primul rand e ok sa schimb doar rulmentul?

 

mersi!

Modificat de 2mad4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Filtrele de ulei,benzina Mahle sunt bune?Trebuie sa fac revizia si mi sa recomandat Mahle.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele mai bune. Si Mann sunt bune insa la ulei, Mahle are acea supapa ce tine uleiul in rampa cu arc elicoidal, care e mai rezistent in timp decat solutia cu arc lamelar ca in cazul Mann.

 

2mad, nu pot vedea videoclipul, chipurile e privat.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu filtrul de ulei mann am avut o neplacere... dupa 12 luni de la schimb si 5000km, mieuna de ziceam ca sunt probleme pe la distributie (filtrul de ulei la 1.4 fiind in zona distributiei...

 

scotea un zgomot foarte nasol la relanti, era sa desfac motorul din cauza lui..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

filtru de ulei e in fata la radiator iar distributia e in stanga cum te uiti la motor. Iti mieuna cureaua de accesorii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi Gabi

- sa inteleg ca pe langa placa disc si rulment trebuie cumparata siaceasta tija? 

- la placutele de frana m-am orientat fata-spate la ATE cu senzor avertizare

- stiam ca intra cam 1.5 L maxim lichid de frana DOT4? sau ma insel eu?

si inca ceva....o problema ciudata cred ca la cureaua de distributie, pentru ca am vazut ca se stransese ceva "puf" de la atele din curea, mentionez ca, cureaua a fost schimbata acum 6 luni ...marca contitech....sau daca cineva crede ca este alt sunet rog sa ma lamureasca si pe mine

 

https://www.youtube.com/watch?v=JcsMRQZ2Ru8&list=UUoaKPugzC1Ucy2b1BydGGXQ

 

multumesc!

Poti cumpara doar cureaua mica,dar ar trebui sa vezi si de ce a ciufulit-o pe cealalta.Cand cumperi kitul de ambreiaj nu trebuie sa iei rulmentul si tija pentru ca acestea se monteaza pe la capacul cutiei de viteze si se uzeaza foarte greu.Oricum nu are legatura cu inlocuirea kitului de ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi Gabi, crezi ca se mai poate un cod pentru rulmentul de la compresor? toate problemele astea au aparut ca nu am schimbat cureaua de distributie unde nu trebuie, daca a reusit abia dupa 6 ore sa termine de montat cureaua va dati seama, acum nu inteleg de ce cureaua mica s-a mancat si cea mare nu are nimic? cat desprea rulmentul de la compresor cred ca ceva nu a fost montat sau montat in alta parte (rola) pentru ca, cureaua de accesorii intra usor decat se impingea cu o cheie rola intinzatoare si gata, acum se pune cureaua peste rola intinzatoare si se prinde putin peste o fulie oricare din ele si se invarte de motor pentru a o trage pe pozitie...ceea ce pare ciudat ...rolele de la accesorii au fost date jos si pusa vaselina in ele, ma gandesc ca nu au mai fost montate corect, exista vro metoda ok de a fi montate? scuze de atatea intrebari, si vrand sa faci ceva mai ieftin, ajungi defapt sa fie mult mai scump.

multumesc!

ps. cand o sa ajung acasa o sa vad ce rezolv si cu videoul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se geseste dar nu are cod,trebuie scos rulmentul din compresor si citite cotele lui.

eu am mai adus de cateva ori dar nu mi-am notat codul lui....oricum este maxim 60 lei un rulment bun.

https://www.google.ro/search?q=rulment+compresor+ac+golf+4&biw=1024&bih=569&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=Vi6QVMTIFcaAU_mWhOgJ&ved=0CCwQsAQ

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am schimbat acel rulment acum 6 ani si am cumparat doi rulmenti ngk la cotele celui nou. Si cotele astea date de Gabi ar treb sa fie bune 35*55*20.

Mai citeam pe undeva cum ca ar fi 36*54*19. Din pacate nu mai retin exact dimensiunea celor schimbati de mine.

I-am cumparat dintr-un magazin specializat ce vinde rulmenti. Am cumparat doi rulmenti pt ca acesta original e cu 2 randuri de bile si nu am gasit decat cu 1 singur rand. Dar de dat am dat 180 lei pe ambii rulmenti si dimensional desi sunt 2 bucati s-au potrivit la fix. Fara nici o pbma de atunci si sa tot fie 80.000 Km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se gasesc rulmenti speciali pentru compresor,CARGO face si nu sunt scumpi...maxim 60 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit Gabi CARGO 250129 / 55x35x20 pret 30 ron din depozit. mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara. Am nevoie de ajutorul vostru din nou. De dimineata am observat sub masina o pata de ulei, am ridicat capota si in spatele filtrului de aer, dar mai jos la nivelul epuratorului de gaze e plin de ulei. M-am uitat sub masina si pe baia de ulei se vede ca e murdara cu ulei, dar nu cred ca e sparta ca nu am dat cu ea in ceva. Precizez ca si consuma ulei. Trebuie completat 1 data pe săptămână. A doua problema ca in viteaza a 2 a parca accelereaza cu intreruperi, simt ca si cum rotile sunt ovale, dar dupa ce schimb in a 3 a efectul dispare. Masina are 264 000 km si a mai suferit o segmentare. Nu arunca ulei pe langa joja.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceiasi pb am avut-o si eu, dar motivul era ca atunci cand am schimbat epuratorul cu unul second nu am pus garniturile corect, una s-a miscat in timp ce strangeam suruburile....am luat alte garnituri si pb rezolvata, in prealabil curatat epurator, clapeta de acceleratie si egr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!