Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Salut!Am si eu o problema:am suspendat masina de fata sa vad care disc s-a ovalizat(iar),am bagat masina in viteza a doua dupa care in a treia ar cand m-am dus sa o opresc am vazur ca mi s-au sprins abs-ul,esp-ul si frzna de mana(nu era trasa).Dupa ce am oprit-o,mi-a ramas aprins ABS-ul.Am deconectat borna de la baterie dar degeaba.Oare ce are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am exact acea intrerupere :) ..si eu care ziceam ca senzorul nu are nimic.

Cu Abs-ul, trebuie sa mergi cu ea un pic si dispare martorul din bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal ca la relanti pompa de benzina sa stea activata cateva secunde, dupa se dezactiveaza cateva secunde, iar si activeaza si tot asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A doua zi după schimbarea senzorului temperatura la 1 grad afara si a pornit tot la 1000 rot

A doua chestia care am văzut ca mi a dispărut mica întrerupere care o aveam la 2000 rot si dădeam vina pe bubina unei bujii

aceeasi intrerupere o am si eu cand acclerez mai mereu la 2000 sau 2200 intrerupe.......zi mi te rog ai avut eroare cu senzoru...la mine la tester nu apare nimic de sensor......bujii fise bobina noi......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici o eroare pe senzor,doar ca pornea la rece la 800 rot si in vagcom câteodată am văzut diferențe de temperatură mari intre temp apei in citita in motor si in instrumente

-întreruperea mai poate fi si de la bobina(bobine),am avut aceasta problema la fosta mașină si eram convins ca de acolo e dar uite ca m am inselat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti! Sunt nou pe forum,nou posesor de VE Golf 4 1.4 16 V an 2001, prima masina a mea :D . Am cumparat-o recent si am observat ca schimbatorul de viteze se misca mai greu dar mecanicul m-a asigurat ca nu este nici o problema (????) . Problema mea este alta. Cand motorul este cald,la acceleratie se aude o bataie/poctinura/trosnitura care creste in intentistate pe masura ce accelerez . E un zgomot metalic,dar parca n-ar fi metalic. Nu stiu sa descriu exact. Se aude undeva in partea dreapta fata si uneori mi se pare ca se aude pe mijloc fata.  Daca apas ambreiajul zgomotul dispare,la fel si daca iau piciorul de pe acceleratie. Am ridicat-o pe cric si am observat un joc usor la rotile din fata,dar mi se pare ca jocul ala vine de undeva din mijlocul masinii si nu aproape de roata. Am fost cu ea la mecanic si el nu a reusit sa auda zgomotul si a mers ceva cu ea. Face doar cand si cand,probabil dupa cum are chef. Motorul merge rotund,cam bat tachetii dar foarte usor si asta am inteles ca e cam la toate golfurile pe benzina. Distributia e schimbata,la fel si uleiul din motor si cel din cutie. Dupa parerea mea,in afara de zgomotul acela , masina merge foarte bine. Aveti vreo idee ce ar putea sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andreionut44..

Am aceeasi masina din iulie anul asta.

La inceput am intalnit aceeasi problema la cutie..

Nu te preocupa..este normal sa intre mai greu..de obicei la treapta 1 in trafic...se mai intampla si la altele...gen a 3-a tot in trafic..

Nu este o problema..eu am verificat-o la Midocar Vitan in Bucuresti si m-au asigurat baietii ca pot merge linistit cu ea.

Cat despre tacanit...mi s-a intamplat pe autostrada sa il aud..( prietena mea n-auzea nimic ) dar eu auzeam..

Problema poate fi de la burduful de planetara daca nu de la planetara insasi...e nevoie s-o ridici sa te uiti atent sa nu ai probleme.

P.S. daca o sa ti se aprinda martorul check engine sa nu te sperii. Poate fi de la sonda lambda sau de la egr. Pune-o pe un vag si vei vedea exact ce are masina si ce-i mai trabuie.

Stima !

Modificat de Dragauche
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dragauche,am pus-o pe tester si mi-a dat o eroare la baterie cum ca a fost slaba candva si la airbag.in rest nici o eroare la nimic. Mi s-a spus ca eroarea airbagului era tot din cauza bateriei,a scos-o si la urmatoarea testare nu mi-a mai dat nici o eroare. Zilele astea ma duc cu ea la”doctor”. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze de intrebare, aseara mi'a pornit greu si mergea parca in 3bujii , am plecat totul ok dupa care la 20min mi'a aparut senzorul de temperatura, m'am uitat la apa si era sub nivel , am completat cu apa distilata totul ok , dar dupa 30min temperatura mi'a crescut instant la 130 grade . Se poate sa imi dati o idee de ce ar fi si daca pot parcurge vreo 15km cu ea asa pana la service? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Poti sa mergi cat vrei cu termostatul blocat, cu conditia sa fie frig afara si sa dai incalzirea si ventilatia in cabina la maxim. La tipul asta de motor de obicei se rupe/se gaureste o bara transversala din flansa termostatului unde se impinge tija termostatului si astfel acesta chiar daca este bun nu se mai deschide deloc. Se cumpara neaparat 3 lucruri impreuna: garnitura,termostat si flansa termostat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am un Golf 4, 1.4 in 2 usi din 2001. Puteti sa-mi spuneti daca merita sa schimb caroseria (Recarosare, poate ma ajutati cu ceva preturi), masina a fost lovita in spate si nu a fost reparata aproape deloc(puntea spate stramba, lonjeroane taiate, rezerervor peticit, etc), sau sa ma orientez catre altta masina...

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca dupa ce ai completat cu apa distilata..totul ok? era ulei in vasul de expansiune?.. pe unde a pierdut atat lichid de racire?.. daca tu zici ca ''parca mergea in 3'' poate sa indice si o pierdere pe la garnitura la chiulasa si ''inundarea'' unui piston cu lichid..ceea ce sper sa nu fie cazul..dar daca tu spui ca dupa putin a urcat temp. la 130 da de gandit...

euam patit asta din cauza  ventilatorului de racire radiator.. care s-a ars.. si nu se mai cupla.. am mers cam 20 km asa... cu aer cald pornit la max. in speranta ca va raci cat de cat lichidul...nu te-as sfatui sa faci si tu la fel... e riscant pt tine ca nu stii cauza ci doar efectul la mine  a fost usor..nu fnct un ventilator si am folosit cel din interior..

Un sfat..Ridica capota.. 1:porneste motorul  si vezi daca cupleaza ventilatorul la 90° ..2: vezi ca daca e blocat termostatul.. face presiune pe tuburile de racord intre bloc motor si radiator.. deci daca incerci sa strangi in mana un tub...in mod normal ar trebui sa aplici o forta mica pentru a reusi sa il comprimi..daca e super ''tare'' la tact sigur e blocat termostatul   3: posibil sa nu fnct. bine pompa de apa...si in cazul asta  riscul e mare.. mai ales sa circuli cu masina..pt ca nu face circuitul lichidului (bloc motor-radiator de racire lichid-radiator aer cald interior)...astea in cele mai rele cazuri..si SPER SA NU FIE CAZUL TAU.. 4 :poate sa fie si senzorul de temperatura defect..il poti controla cu o diagnoza la un electrician auto sau un prieten ce are soft VAG-COM

Mult succes si sper sa  rezolvi usor si cu putina cheltuiala.. si sa ne spui ce a fost de fapt ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am un Golf 4, 1.4 in 2 usi din 2001. Puteti sa-mi spuneti daca merita sa schimb caroseria (Recarosare, poate ma ajutati cu ceva preturi), masina a fost lovita in spate si nu a fost reparata aproape deloc(puntea spate stramba, lonjeroane taiate, rezerervor peticit, etc), sau sa ma orientez catre altta masina...

 

Multumesc

 

Din cate ne zici tu aici... e de dezmembrare masinuta asta...mai ales ca e in 3 usi sau daca esti fan si ai bani ..o peticesit..pui un motor de BMW 5l pe ea si te duci sa faci raliuri cu ea..dar nu te-as sfatui.. mai ales ca zici ca puntea spate e dusa... deci clar sasiu deformat...Cu banii ce bagi in caroserie si mecanica spate..iti iei din Italia sau Germania una in 5 portiere cu motor 1.6 gl sau 1.9 tdi de toata frumusetea .EU am vazut in targul auto aici la mine in SV. un golf 1.4 benzina 16 v in bune conditii la un pret de circa 2500 E .dar poti gasi si mai ieftine si mai scumpe..

Daca as fi in  locul tau..as lua alta .. si cea pe care o ai deja as tine-o ca donatoare de organe..se mai intampla sa ia nevoie de  oglinda..un tub.. elemente de interior...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu era ulei in vas, intradevar cand am schimbat uleiul acum 1luna mi'a spus ca trebuie schimbata garnitura de chiulasa daca are legatura, o sa ma duc acum dimineata cu ea sa vad ce imi zice la service si revin , multumesc tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara baieti buni , am revenit aici dupa vizita la service, dezamagitor... mi'a schimbat termostatul si capacul de la suportul in care vine termostatul. Am testat'o pe loc , totul ok a crescut la 90 grade si asa a ramas. Totul bun si frumos pana am mers vreo 1 ora cu ea observand ca temperatura scade si nu mai revine la normal. Stand pe loc sta la 90 grade, in mers coboara si nu baga nici aer cald inauntru deloc. Mi'a pus si antigel , dar dupa 1 ora de mers am desfacut cu usurinta borcanul cu apa cu motorul pornit , ceea ce inainte nu reuseam pt ca se ridica imediat apa si dadea pe afara... nu stiu ce sa mai fac...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Uneori se mai intampla ca niste gherute mici de plastic care ajuta ca termostatul sa stea la locul lui pana se pune flansa in suruburi, sa se rupa. (de fapt se rup intotdeauna pentru ca sunt coapte). Ei bine, gherutele astea intra si se blocheaza in termostat si uneori il impiedica sa se mai inchida. Ar trebui sa verifici daca termostatul nu este blocat mecanic cumva de resturile astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Uneori se mai intampla ca niste gherute mici de plastic care ajuta ca termostatul sa stea la locul lui pana se pune flansa in suruburi, sa se rupa. (de fapt se rup intotdeauna pentru ca sunt coapte). Ei bine, gherutele astea intra si se blocheaza in termostat si uneori il impiedica sa se mai inchida. Ar trebui sa verifici daca termostatul nu este blocat mecanic cumva de resturile astea.

Multumesc, o sa verific ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , detin un Golf 5 1.4 75 cp cod motor BCA . Doresc sa schimb bujiile si nu stiu ce sa aleg , ce ma sfatuiti ? Multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OEM(mai ales ca e ceva reducere daca masina are mai mult de 10 ani din ce stiu) sau aftermarket(NGK).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu tot OEM iti recomand desi acestea pot fi facute de Bosch spre exemplu.

La reprezentanta sigur le vei gasi la pret bun, poate chiar mai mic decat le vei gasi de la NGK sau Bosch in magazinele de profil.

In rest, daca e prea departe reprezentanta de tine orienteaza-te catre Bosch sau NGK. Ambii sunt monstii sacri in acest domeniu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat OE dar facute de NGK , cu codul BKUR6ET-10 , 140 de lei toate 4 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam cat ar trebui sa-i ia masinii la 5-6 grade afara si stand doar la relanti (750-800 RPM) sa ajunga apa la 90 de grade? La mine a durat 21-22 min, nu e cam mult?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!