Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Problema rezolvata . Am schimbat clapeta de acceleratie . Merge ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe langa dieselul pe care i-l detin din 2007, incepand din aceasta luna am mai achizitionat si un golf 4 1.4 16v, cod motor BCA, an 2004, vreau sa intreb posesorii de acest motor ce ulei recomandati ptr schimb, marca etc.

Cu stima !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu tot BCA este , pana la 160k km am folosit castrol magnatec 5w40 , in prezent folosesc 10w40. Mentionez ca nu am simtit schimbari in comportamentul masinii cand am trecut de la 5 la 10.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat, intr-adevar, dupa ce se demonteaza acea protectie de la evacuare este relativ simplu sa gasesti si sa desfaci acel surub. 

Intre timp mi=a venit si termostatul de aer, este ceva mai mare o s aincerc sa vad daca il pot monta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema rezolvata . Am schimbat clapeta de acceleratie . Merge ok

 

Dar ai incercat sa o cureti si sa o adaptezi pe cea veche? Desigur curatata cu clapeta data jos, sa fie oglinda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat asta inainte sa o montez pe cea cumparata si cand am dat o jos dupa masina mi a alunecat din mana si s a spart capacul negru de plastic . Nu am apucat sa o mai curat si sa vad problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

termostatul nou intra in locul celui vechi insa tija este mai lunga. Am folosit tija de la cel vechi dar tot mai trebuie scurtata 5-7 mm. In principu termostatul a stat pe deschis toata ziua pt ca a fost peste 15 grade. In congelator am vazut ca a scazut cam un centimetru.

post-141799-0-20139000-1413238434_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate verifica in vreun fel pompa de benzina ca sa se determine exact daca este defecta sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dumitrualexander

Fa-i o diagnoza. Ce vrei sa zici prin defecta? Daca ar fi pompa defecta, nu ar mai trebui sa primesti benzina si nu ai mai putea sa pornesti masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai ieftin mod ar fi sa scoti tubul de alimentare benzina de la rampa injectoare( nu si returul)..il pui intr-un recipient...pui contactul fara sa pornesti motorul..pompa ar trebui sa se amorseze..... si daca iese  benzina... functioneaza.. daca nu iese... are o buba.. mai mult de atat..nu stiu ce sfat sa-ti dau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am probleme cu pornirea masinii, uneori o ia de la prima cheie, alteori dupa 4-5 chei. Initial am crezut ca este de la scaderea temeperaturii si ca face asa doar dimineata sau seara cand este mai frig, insa dupa ce ieri pe la ora 12-1 a pornit la a doua cheie, iar peste maxim 2 ore a pornit la a 5-a, clar nu este de la temperatura, mai ales ca erau undeva la 16-17 grade afara. Ce am observat insa in ultimele zile este ca cu cat timpul de cand deschid usa de la sofer si pana cand pornesc motorul este mai mare, cu atat masina porneste mai greu. Ieri cand a pornit dupa 5 chei deschisesem usa sa ridic capota, dupa care am lasat-o asa timp de vreo 10 min cat mi-a luat sa aranjez niste lucruri in portbagaj si sa completez cu niste ulei. Pompa de benzina se aude cum se amorseaza cand deshid usa. Pe tester a fost pusa saptamana trecuta, nu avea nici o eroare despre asa ceva, doar ceva cu o usa blocata (care chiar a fost blocata) si ceva cu senzorul de ulei defect (care da destul de des mesajul "olsensor werkstatt"). Tipul care i-a facut analiza a zis ca nu are ce sa-i faca mai mult de tester si ca sa ma apuc sa schimb pe rand piesele care ar putea sa-mi cauzeze problema, pana aceasta dispare  :banghead: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil că după ce se amorsează pompa cu cât stai mai mult se dezamorsează pompa.

Fă verificarea de mai sus şi verifică şi presiunea în rampa de admisie şi dacă se păstrează (dacă n-ai cu ce mergi la un service şi pune-i să verifice cum scrie în pdf)

verificare presiune.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am schimbat garniturile de la regulatorul de presiune.

Sunt curios daca mai persista problema cu nepornirea din prima cheie.

Garnitura mica de la regulator parca sa zic  ca era cam ciufulita.

post-64586-0-83946700-1413886809_thumb.j

post-64586-0-29143900-1413886821_thumb.j

Modificat de GABIVVX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare....este cineva din iasi care ma poate ajuta cu semnalizarea tip america ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cea mai mare greseala ceam putut sa fac e sa cred ca pot reconditiona telesopul de la haion(unul din cele 2)... l-am desfacut de pe haion si am incercat sa il demontez...nah..din pacate nu se poate demonta ca sa il reincarci... cel putin eu nu am reusit... deci acum am nevoie de amortizator.. si am inteles ca ajunge cam la 75-85 RON bucata. Are cineva vreo sugestie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am schibat amortizorul de la capota (parca e putini mai lung decat cel de la haion) acum cativa ani si am cumparat de la Unix cu 70 lei, asta duca ce am cautat de mi-au sarit capacele si doar preturi peste suta gaseam. Pana acum a rezistat destul de bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,


Am un golf 1,4 Cod motor BCA,


Cat a fost mai cald a pornit cu socul automat,acum ca e rece porneste direct la relanti,


Nu am nici o eroare stocata,bujii schimbate,clapeta curatata,


Vreo idee????


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Eu am ideea ca asa este facuta masina din fabrica. Asa este scris softul pentru ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Salut,

Am un golf 1,4 Cod motor BCA,

Cat a fost mai cald a pornit cu socul automat,acum ca e rece porneste direct la relanti,

Nu am nici o eroare stocata,bujii schimbate,clapeta curatata,

Vreo idee????

 

senzorul de temperatura este vinovat 100%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu e turata mai tare (cum se observa la temperaturi ridicate) asta nu inseamna ca nu este socul activat. Ca sa fii sigur ca intra sau nu socul automat, ai putea urmari consumul instant daca ai BC, care la mine este in jur de 1-1.5 l/h la pornire pe temperaturi scazute (cald este la 0.5/h), chiar daca turatia sta pe la 800rpm, unde vara este pe la 1400. Plus ca se simte si in miros la esapament, iar senzorul de temperatura nu da semne de vreun defect nici in mers nici la scanari. Si eu banuiesc ca asa ar fi programat ecu, ptr ca probabil nu face bine o turatia prea mare la temperaturi foarte reci, si sunt sigur ca nu ar porni la -15 fara socul automat, chiar daca turatia nu este peste valoarea obisnuita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc #adyo13 pt răspuns

Ieri am riscat si am cumpărat un senzor febi nou si 1 litru antigel( 39 lei)

L am schimbat repede si fara probleme..

Astăzi la prima pornire la 2 grade afara a pornit turata la 1000 rot fata de 800 cu senzorul vechi

Avei dreptate cu consumul pe BC ieri seara a intrat socul cu consum de 1.5 l/h dar la 800 rot

Acum nu stiu daca erau sau nu defect cel vechi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti, revin si eu cu o problema, la 1.4 AHW, deci mi se apasa pedala de acceleratie foarte greu, in prima faza am schimbat cablul de acceleratie si nu vad nici o schimbare, daca o accelerez de la clapeta de acceleratie nu pare sa mearga greu, dar la pedala e un dezastru, efectiv ma doare piciorul daca fac un drum mai lung, de la ce sa fie? Exista vre'un reglaj ceva la pedala acolo sub bord? (precizez ca masina are acceleratia pe cablu dar inainte mergea mai usor cu timpul s-a agravat)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A doua zi după schimbarea senzorului temperatura la 1 grad afara si a pornit tot la 1000 rot

A doua chestia care am văzut ca mi a dispărut mica întrerupere care o aveam la 2000 rot si dădeam vina pe bubina unei bujii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!