Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Am revenit... am schimbat uleiul si toate filtrele + bag numai benzina de 99 ... vad ca a inceput sa nu mai clantane cand o accelerez

 

Probabil clapeta de acceleratie trebuie schimbata la un moment dat, am patit-o inainte s-o curat sa mi-i se opreasca in mers in curba.. deci nu e de joaca

Modificat de Tby4ade
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci fain pt link. intr-adevar asta pare a fi, o sa-l comand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o intrebare legata tot de motorul de 1.4. Am observat ca exista o valva pe admisie inainte de filtrul de aer care ar trebui sa selecteze aer cald sau rece. Am demontat-o si am observat ca era setata pe aer cald desi afara erau undeva la 15-17 grade. Din ce am gasit pe net ar trebui sa procedeze as anumai sub 10 grade. Exista un part number pt piesa asta, as vrea sa o schimb.

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista,vine in componenta sistemului de  absorptie aer care este in jur de 600 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai in cazul asta cred ca il anulez pana la iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai retin in ce topic insa tot pe forum, am vazut ca unii au gasit in afara acel bimetal de cumparat si chiar faceau pool sa se stranga mai multe comenzi sa se imparta transportul al cat mai multi.

 

Dar vezi ca se poate bloca in ce poz vrei, cu un ansamblu surub piulita. Rasfoieste forumul si vei gasi cum au procedat altii.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am scos bimetalul si am vazut ca nu mai are "forta", L-am pus in apa calda si a inceput sa iese acea tija insa cand il montez la loc nu are putere sa impinga acel resort. O sa comand de pe linkul postat de colegi. La 9.5E plus cat o mai fi si transportul merita, decat sa cumpar toata componenta.

Multam pentru sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da de stire ce si cum . ma intereseaza si pe mine , poate si pe altii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai e 9.5 Euro si vreßo 4 euro transport, eu locuiesc in Germania. 

Ma apucai sa schimb kitul de la cureau de accesorii, am cumparat un gates, curea, intinzator si rola, insa nu reusesc sa dau jos intinzatorul. are o gaura pe mijloc da nu intra nimic acolo, nici imbus nici torx. Cum se desface acel surub de pe axul arcului de la intinzator? Cred ca trebuie sa fie cumva pe partea cealalta, nu pe la intinzator, insa s-a facut intuneric si nu am mai vazut. Ciudat e ca pe tot netu nu gasesti nimic, nimeni nu schimba intinzatoruil, numai rola de la el.

Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai e 9.5 Euro si vreßo 4 euro transport, eu locuiesc in Germania. 

Ma apucai sa schimb kitul de la cureau de accesorii, am cumparat un gates, curea, intinzator si rola, insa nu reusesc sa dau jos intinzatorul. are o gaura pe mijloc da nu intra nimic acolo, nici imbus nici torx. Cum se desface acel surub de pe axul arcului de la intinzator? Cred ca trebuie sa fie cumva pe partea cealalta, nu pe la intinzator, insa s-a facut intuneric si nu am mai vazut. Ciudat e ca pe tot netu nu gasesti nimic, nimeni nu schimba intinzatoruil, numai rola de la el.

Numai bine

se desface foarte greu , undeva in dreptul alternatorului este un surub de 16. Foarte mic si stramt spatiul

eu am reusit sa il dau jos fara a demonta alternatorul , dar crede-ma e tortura. Trebuie sa cauti orbeste surubul , la pipaiala , apoi sa bagi cumva o tubulara si un crichet. Te incurca si aparatoarea de la galerie

Modificat de se7h
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multam fain, o sa incerc, sa-l desfac, daca nu reusesc o sa schimb doar rola. Desi ar fi pacat sa stau tot cu intinzatorul vechi. Ce mis e pare ciudat este ca pe tot netul bnu gasesti mai nimic referitor la procedura de schim, toti schimba doar cureaua sau doar rola. Si am cautat atat in romana cat si in engleza si germana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te referi la intinzatorul curelei de accesorii?

Dai capacul mealic de la galeria de evacuare jos si vezi ca e un surub deci repet cu capul in partea unde e galeria, si se desface de acolo.

Simplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, despre el este vorba. O sa dau si acea protectie jos sa am mai mult spatiu. 

multam fain inca odata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recent am vazut ca masina sta turata sub 800 undeva pe la 500 . Cand accelerez si i-au picioru dupa acceleratie scade foarte mult si se opreste motoru .Specific ca nu oscileaza ramane la 500 - 600 de ture. Am inteles ca ar fi de la clapeta de acceleratie , nu am verificat pana acum . Un mic sfat din partea voastra .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O diagnoza ai facut, ca sa vezi daca apare ceva ? :icon_bounce:

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, despre el este vorba. O sa dau si acea protectie jos sa am mai mult spatiu. 

multam fain inca odata.

 

Mihai, deci, da jos acel capac metalic ( ai 3 suruburi, doua sus si unul la baza capacului pe mijloc) si uita-te inspre stanga ta printre tevile de evacuare in dreptul unde e intinzatorul si ai sa vezi capul unui surub. Il desfaci si extragi f usor intinzatorul. El e practic fixat prin spate, nu prin fata cum sunt fixate rolele de ghidaj.

La aeata rola intinzatoare nu se duce doar rola, ci si insasi intinzatorul. Degeaba schimbi rola daca el nu iti va intinde complet cureaua.

De aceea e recomandat sa fie schimbat cu totul.

 

Skrile, fa o diagnoza. Poate fi si de la clapeta, daca e murdara.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Skrile incearca sa cureti clapeta si ulterior adapteaz-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi prbl am si eu la al meu cu turatiile la relant ... a mai facut asa si afara in italia,dar acolo mi-a curatat electricianul auto clapeta cu un spray de curatat carburatoarele..si nu a facut nici o adaptare dupa...asa ca acum asa vrea sa stiu cum se face, despre ce e vb.si cum pot face rost de soft si cablu USB pt portabil ,,sa nu mai merg la un service ''autorizat''

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   S-a mai discutat in multe locuri de curatarea clapetei care se face cel mai bine prin demontare si apoi adaptarea prin scoaterea bornei de la baterie cateva minute; apoi pui contactul ( desigur dupa ce ai pus borna la baterie la loc) fara sa pornesti motorul si il lasi asa tot cateva minute. Clapeta sa adapteaza singura fara service autorizat sau soft, cablu, VCDS. Eu asa am facut in ultimii 7 ani de vreo 2-3 ori si nu am avut probleme.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi prbl am si eu la al meu cu turatiile la relant ... a mai facut asa si afara in italia,dar acolo mi-a curatat electricianul auto clapeta cu un spray de curatat carburatoarele..si nu a facut nici o adaptare dupa...asa ca acum asa vrea sa stiu cum se face, despre ce e vb.si cum pot face rost de soft si cablu USB pt portabil ,,sa nu mai merg la un service ''autorizat''

Dupa cum spune si Ebi ai 2 variante , cu bornele de la baterie sau cu VCDS. Iti explic mai in detaliu procedeul de adaptare prin scoaterea bornelor. Scoti bornele de la baterie , lasi asa timp de 15 minute si ulterior pui bornele la loc , apoi pui contactul lasi 10 minute contactul pus fara sa apesi acceleratia , pornesti motorul lasi 5 minute fara sa apesi acceleratia si ai terminat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!