Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

@05 zgl: Problema cu cutia o are si tata. Dimineata intra in viteze lejer, iar dupa ce se incalzesc motorul si cutia, intra tot mai greu. In orice viteza. Am schimbat in toamna uleiul in cutie si tot la fel. Sper sa nu fie nevoie sa schimb cutia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adipit

Acum 1 saptamana parca era pe langa mine (regiunea Stuttgart) un golf4 variant cu 110k km pe hartia T

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegilor forumisti, am un Golf 4 1.4 16v si de o saptamana incoa` am o problema cu acest motoras, mai exact mi-a aparut un sunet ciudat , la accelerare dupa 1500 rpm se aude un bazait ceva nu stiu cum sa-l descriu (suna ca un motor de tico). Aveti vreo idee ce ar putea fi? Voi incerca sa inregistrez astazi acel sunet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema o are si amicul meu cu golf 4, 1.4 16v , doar ca la el se aude tot timpul, chiar si la relanti si inca nu am apucat sa inregistrez acel sunet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Sunt nou pe aici, de 2 zile am citit toate paginile de aici de la categoria golf IV 1.4 16v si nu numai dar problema asta n-am mai gasit-o. Am si eu unul cumparat in septembrie. Povestea e cam dubioasa...Pe scurt, era din germania adus, arata foarte bine, numerele totusi erau expirate din mai ( nu stiu unde a fost pana in septembrie) si , era foarte ruginita adica a trebuit schimbate discurile si placutele,aproape ca se sfarmau cand le-au dat jos, catalizatorul era praf, trancanea,toba intermediara si finala fisurate.Se vedea ca o stat undeva foarte mult, s-or chinuit mecanicii nu gluma sa dea jos si rotine asa ruginite erau suruburile. Oricum in bord scria 137 000 cand am cumparat-o. La final cand am primit toate actele am gasit printre hartii o foaie.dsc03067ao.jpg

Acolo scrie un kilometraj, am tradus cu google dar nu mo convins 100%. Am pus-o la tester, acolo arata ca ii ok, cat are la bord atata si are si fara erori.

Mari probleme infara de consumabile n-am avut, bucsele a mai trebuit sa schimb pe partea stanga si catalizatorul. Culmea ca mi-o dat euro3 la tobe si am scapat mai ieftin cu catalizatoru, desi pe talon scrie euro4(tipul cunoaste la RAR , posibil sa nici nu fi ajuns pe acolo masina doar intocmit actele).

Momentan singura nelamurire ii de ce sub piciorul drept, cand pornesc la rece mai ales dar nu numai, se simte o vibratie mai puternica, uneori dispare alteori apare. Toba intermediara? Aia inca n-am schimbat-o si cea finala. Sau is alte probleme? A da, e normal sau doar ca e iarna, masina ii tinuta in garaj dar si asa, cand pornesc la rece, imi sta in relanti la 1000. E normal acuma in perioada rece?

Am grija de ea mai ales ca ii prima masina dar orice diferenta/trancanit fata de cum ruleaza obisnuit o sesisez si n-am cum sa nu ma ingrijorez ca are ceva.

Daca ma puteti lamuri in legatura cu kilometraju si de la ce se simte vibratia aia as fi recunoscator. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.Depinde de tester...Daca e diagnoza(Vcds} nu iti arata kilometrii reali intotdeauna(vezi lista cu diagnoze din Oradea).

2.Relantiul e normal sa plece asa sus cand e frig.

3.Trepidatia poate fi de la traseul de evacuare,mai ales ca zici ca ai umblat la atalizator(tampon,ureche de prindere) sau daca balangane si schimbatorul,suportul de mijloc al motorului(dogbone).

4.Rugina putea apare si daca a stat degeaba(pe discuri mai ales) dar totusi in nici un caz sa le farame.

5.Sa o stapanesti sanatos! :) Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ZapPy: Ai cumparat masina din Romania, nu? Ti-au zis ca masina e adusa de afara si a stat mult intr-un loc.

Din hartia pe care ai postat-o se poate vedea ca in 20.05.2010 masina avea 176.263 km, a costat 3250 EUR, a fost platita cashsi avea TAVANUL GRAV AVARIAT.

Pe scurt, cineva a cumparat masina lovita in mai si de atunci a stat in curtea unui service (probabil) pana au reparat tavanul. Daca a fost chiar grav avariat, probabil au taiat tavanul de pe alta masina. Vezi daca arata vopseaua foarte bine pe tavan, pe interior urme de reparatura etc.

Imi pare rau sa iti dau vesti proaste dar, in Romania (si nu numai) NU geasesti masina cu KILOMETRI REALI. Fa ce test vrei, toate au km dati inapoi. Daca iei 30 de serii de sasiu si le verifici in sistem, ai sa vezi ca toate au avut km mai multi inainte sa fie aduse de afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata foarte bine...nu m-am uitat niciodata la asta dar si interiorul si tot arata foarte foarte bine. Sa fi avut accident grav ? Nu stiu ce sa zic ca in rest se tine foarte bine. Oricum foaia aia am primit-o la sfarsit cand erau si banii dati da nu stiu germana iar cu google mi-o tradus ceva de genu : "se tine foarte bine..." .

In rest , toata lumea care a vazut-o a zis ca e foarte ok. Am luat teapa? Ca merge foarte bine in rest tot si am luat-o cu 4200 aici si el a platit RAR si taxa de poluare.

Ce ar trebui sa urmaresc? Multumesc de raspunsuri, ma asteptam sa fie ceva dar sper ca nu ii si altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi daca poti afla pe baza codului Vin cand au fost facute ultimile servisuri pana cand sa o cumperi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai am o intrebare, defapt is doua :rolleyes:

1.La motor lipseste o chestie, tipu o zis ca vara asa ii mai bine dar n-am gasit nici pentru cand o fost iarna nici la dezmembrari nici nicaieri piesa lipsa.

2zllu.jpg]

E indicat tubu ala?

2.Cum am spus mai devreme, masina era coapta la discuri, catalizator, toba etc. Acuma e timpul sa iau toba intermediara si finala. La ce pret pot ajunge cu astea? M-am gandit sa fie daca imi permite bugetu sport dar daca nu asta e. Oricum trebuie sa le schimb pentru ca asa face ca si cum as avea sport ca ii sparta in 3 locuri :rolleyes:

Multumesc! :)

Modificat de ZapPy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune niste tub de la aspirator, sau orice tip de furtun care are acel diametru :D

nu are nicio importanta, nu e vid, nu e nimic, pe acolo trage aerul motorul, rolul acelei tubulaturi este ca aerul sa fie tras indirect, nu din dreptul radiatorului unde teoretic ajunge praful tras de ventilatoare.

modelele mai vechi de 1.4 16v nici nu au acea tubulatura pana langa baterie.. ci o tzeava directa, ulterior dupa 2001 a fost pusa tubulatura pana langa baterie, ca aerul sa intre pe acolo, cumva ferit de praf sau alte ganganii care pot intra la viteza direct in filtrul de aer

133558320.jpg

nu da bani degeaba pe o bucata de plastic, pune de la un aspirator vechi o bucata de furtun, sau oricare se potriveste :D bine sa arate si decent

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumright: Thanks...

Legat de toba, mi-o zis un prieten sa-mi pun accelerator de gaze(n-am auzit pana atunci de el) in loc de intermediara. Am rasfoit forumurile dar nimic concret despre el daca ar fi bun de ceva.Ceva tot trebuie sa schimb ca are trepidatii... Pareri? :huh:

Modificat de ZapPy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-a crapat pana la urma EGR-ul defapt potentiometrul din el, ca sa scap de eroarea aia din bord (enervanta)ar trebui sa il inclocuiesc cu altul dar sincer 520 ron pt unul nu dau, daca are cineva de vanzare unul perfect functional ma intereseaza pe mine...

Daca nu gasesc, si ii blochez traseul,sterg eroarea, imi mai apare iarasi?

Modificat de Baghi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zappy nu arunca bani pe tobe sport, ca la motorasul de 1.4 nu te ajuta cu nimic :D la fel e si cu benzina buna, pune tu cea mai scumpa benzina cu cea mai mare cifra octanica, ca nu castigi nicio putere nimic, poate doar o ardere mai eficienta, dar si consum si cost pe masura.

daca tot schimbi tobele, ia OEM, eventual daca gasesti pe dezmembrari in stare buna,

nu te complica cu accelerator de gaze sau alte smenuri sport.

gandeste-te ca o masina e conceputa si creata sa mearga la anumiti parametri mecanici,

tu daca modifici acei parametri (fara cap) prin instalari de produse aftermarket sport, tuning etc... risti sa te alegi cu alte probleme, mai ales ca vorbim de un motor mic si fara posibilitati de crestere a puterii

practic nu ai cum sa storci mai multi cai sau cuplu Nm din 1396cmc :D decat poate cu cresteri de consum si uzura pe unde nu trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare , revin cu filmarea problemei postate cu cateva zile in urma (postul #578 ), si cu o poza facuta curelei de distributie. Observatii: cureaua are niste striatii si o rola micuta are putin joc ( cred ca trebuie schimbat kitul de urgenta).post-31122-0-48649200-1297429937_thumb.j

si filmuletul : click

filmarea cu rola neastamparata :frigbaitata: : My link

astept un feedback. multumesc

Modificat de se7h
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mamă, dar acela e sunetul normal al motorului? Zici că e electric. Şi eu am aceeaşi motorizare, dar suna mult mai mecanic. Just saying. C

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai de sunetul ala anormal (electric) ziceam poate stie cineva ceva. Si eu cred ca e cea originala , masina are aprox 110 mii km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ZapPy: Acum oricum nu mai conteaza daca ai luat teapa sau nu. De obicei cand o masina arata extrem de bine, inseamna ca a fost pregatita pentru vanzare si a trecut pe la o spalatorie pentru caratare generala amanuntita. Daca masina e raparata bine nu cred ca ar trebui sa fie problema. Si da, normal ca ti-au dat hartia dupa. E interesant ca totusi ti-au dat-o. Probabil a fost o scapare.

Referitor la toba, EU as pune toba sport originala, Sebring, dar sincer nu cred ca merita sa dai asa multi bani. Crestere de putere nu o sa fe (cel putin nu sesizabila) dar sunetul "sport" ar fi destul de decent. Cauta ceva OEM. Chiar si una folosita dar in stare buna. Nu as lua Borla sau ceva de tabla facute prin Turcia.

Acel furtun e o problema generala la acest model. Nu stiu daca am vazut o masina la care sa nu fi crapat furtunul. Faza cu "vara e mai bine asa" e o vrajeala MAXIMA. :D Tocmai, furtunul aduce aer rece de afara, si nu de langa motor. Daca nu ai furtunul, trage aerul de langa motor, care e cu cateva grade mai cald decat cel de afara. Nu prea schimba nimeni acel furtun cu originalul pentru ca se schimba cu tot cu plastice si e foarte scump. Prostie mare de la VW ca nu se vinde separat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare , revin cu filmarea problemei postate cu cateva zile in urma (postul #578 ),

si filmuletul : click

Exact aceeasi problema o are si amicul meu! doar ca la el se aude si la relanti :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua!

Va rog sa ma ajutati in rezolvarea urmatoarei probleme: detin un VW Golf IV echipat cu un radiocasetofon BETA (BR-200K) si recent am achizitionat un modulator FM pentru ca nu am dorit sa schimb radiocasetofonul orignial al masinii; desi am configurat corect modulatorul FM sa functioneze pe o frecventa in spectrul FM, aparatul de radio pare ca nu vrea sa mentina acea frecventa. Modulatorul FM functioneaza ireprosabil pe alte aparate de radio auto (testat in Opel Astra H si Opel Zafira si Dacia Logan): aleg o frecventa libera din spectrul FM pe radio, configurez modulatorul FM sa emita fix pe acea frecventa si totul este perfect. Mai putin cand vine vorba de radio casetofonul meu BETA. Acesta nu vrea de niciun fel sa mentina frecventa selectata: ascult muzica de pe cardul din modulatorul FM timp de 30-40 de secunde, dupa care radioul afiseaza mesajul NO TP si apoi incepe sa caute alt post de radio, afisand mesajul TP-SEEK.

Cum pot dezactiva functia TP? Sau cum pot face astfel incat aparatul de radio sa ramana configurat pe aceeasi frecventa cu modulatorul FM? Mentionez ca in cazul in care ascult un post de radio, acest comportament nu se reproduce (aparatul de radio pastreaza frecventa selectata).

Multumesc anticipat pentru raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După ce radioul şi-a găsit frecvenţa modulatorului FM, apasă tasta "FM", şi o să-ţi răm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Daca e rola,pe care ai pus patratelul,iti vine la kit.Daca e rola care se vede in prim plan,nu face parte..

Recomandarea mea.

1.Service bun(mecanic bun),fara reclama as merge pe CosoGaraj.

2.Dai jos cureaua de la accesorii si vezi daca se mai aude zgomotul electric(poate fi servo,alternator,etc)

3.Schimba cat mai devreme,vezi ce au patit cei ce au amanat(costuri MULT mai mari,decat un kit distributie)

4.Schimba si cureaua+intainzatorul de la accesorii.Eu aveam un zgomot metalic de la intainzatorul de la accesorii(220ron intainzatorul+70 curea).

Numai bine!

PS:Cred ca e o rola "moarta" la tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma baga si pe mine cineva in seama?:)

deci pana la urma a fost schimbata vreodata distributia la acea masina ?

eu sper ca da, la cei 110.000km cat zici ca are

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!