Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Detin un golf fabricat ianuarie 99,  174 de mii km, recent cumparat. Intrebarea este legata de sunteul motorului. Atunci cand porneste si sta la relanti este foarte linistit, nu auzi mare lucru, dar dupa ce pleaca de pe loc, in accelerari, pana pe la 2300 RPM se aude cam ca un diesel, cel putin cand e motorul mai rece se aude mai evident. La drum lung unde mentin viteza nu se aude, sau daca am peste 2500 RPM se aude motorul dar nu in sensul de sunet diesel. Este normal pentru acest motor sa fie mai galagios in turatii joase. Uleiul este nou este 5W40 ceva Shell full sintetic.

Modificat de mihai86b
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de a va schimba uleiul desfaceti busonul pe unde se introduce uleiul si uitati-va inauntru si de vedeti ca este negru sau introduce-ti ceva inauntru si vedeti sa nu iasa murdar ca un fel de marmelada.Chiar daca uleil este schimbat la timp la un numar mare de km se murdareste.Va spun asta pt ca am patit-o si motorul avea diferite sunete cum spun colegii de mai sus.Ca sa vad asta cand am schimbat uleiul am dat senzorul de ulei jos si am bagat degetul in baia de ulei si am ramas surprins cand am vazut ca este murdar era ca un fel de marmelada.Am curatat sorbul sau acela care suge uleiul din baie cu apa si soda custrica.Sunetele s-au micsorat si motorul trage mai bine.Mai trebuie sa dau jos si partea de deasupra unde sunt tachetii si sa curat bine.

post-130029-0-24530100-1411719954_thumb.

post-130029-0-20618500-1411719963_thumb.

post-130029-0-26876700-1411719972_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut uzurile cu ochii mei cand a fost desfacut motorul..plus ca pe la 2400 rpm mi se aude un carait ciudat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai  trebuie sa dau jos si partea de deasupra unde sunt tachetii si sa curat bine.

   Partea aia de deasupra la motorul asta este greu de dat jos. Nu este un simplu capac. Trebuie data jos distributia si acel semicarter superior este impreuna cu axele cu came. In plus este si lipita cu silicon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5w40 il folosesti pana in 150.000 km....dupa poti pune linistit 10w40....ma mir sa aibe 174k din 99...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta cu datu kilometrilor inapoi se poarta prin romania, eu am luat-o din germania de la privat, o doamna careia ii trebuia ceva mai mare pt ca are doi copii. In plus nu-mi mai lasa carte masinii cu reviziile la zi daca stia ca are kilometrii nereali. Sunt multe masini vechi cu kilometrii putini, mai ales cele cu moatoare mici deoarece sunt masini de oras, nu fac multi kilometrii pe autostrada. Din pacate regimul de oras isi spune cuvantul si vezi des cazane cu 150 de mii de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu o problema cu golful. Am golf IV 1.4 si a inceput sa moara motorul in mers, il pornesc, porneste fara nici o problema. De curand cand o las stationata, nu mai porneste doar impinsa. Cand ii dau la automan nu se aude nimic decat o scanteie sau ceva de genu, nu invarte nimic. Poate sa fie alternatorul, eu asi incerca sa il schimb, dar nu sunt sigur daca alternatorul este cu siguranta. In bord nu imi apare nimic doar ABS dar se stinge dupa cateva zeci de secunde. Care ar putea fi problema. Va multumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica ce tensiune are bateria.. cu motorul pornit, si astfel excluzi alternatorul

 

apoi verifica electromotorul.. bobina se duce de obicei

 

si tot asa mai departe... sunt solutii :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Alternatorul (generatorul de curent) se verifica masurand tensiunea de incarcare cu un VOLTMETRU. Trebuie sa aibe vreo 14,3 V cu motorul pornit si farurile aprinse. Se poate repara, se schimba colectorul sau carbunii sau puntea redresoare, eventual rulmentii, releul de incarcare.

   Daca este bun, verifici bateria, eventual imprumuti alta de la cineva. ( bateria poate fi descarcata daca ai mers cu alternatorul defect, dar in acest caz isi va reveni).

   Daca si bateria este buna si alternatorul bun, poate este defect electromotorul.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, revin cu toata povestea. Eu locuiesc in Germania, Vineri seara am venit cu masina de la 200 de km pana acasa, pe autostrada, la viteza nu facea nici o faza, doar cand o scoteam din viteza uneori murea motoru. Am ajuns acasa am parcato, dupa 10 minute am vrut sa merg undeva, nu a mai pornit. Am impinso a pornit, a mers o perioada fara probleme. A 2-a zi dimineata am mers cu ea la lucru, m-am intors acasa si am lasato cu motorul pornit 4-5 minute sa ma mai uit pe la ea, la un moment dat a inceput sa se tureze singura, a ajuns la 1000 de turatii fara sa ii fac nimic, apoi am oprito si i-am dat dinou la automat, surpriza nu invarte nimic, se aude doar un tacanit cum ar fi bujia cred ca ii da scanteie. Deci, aici sa o bag in service costa destul de mult sa vada aia ce are, unii zic ca ar putea fi alternatorul. Habar nu am ce sa mai cred, dar pana sa o bag la astia, are cineva vreo idee? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"se aude doar un tacanit cum ar fi bujia cred ca ii da scanteie. Deci, aici sa o bag in service costa destul de mult sa vada aia ce are, unii zic ca ar putea fi alternatorul. Habar nu am ce sa mai cred, dar pana sa o bag la astia, are cineva vreo idee? Multumesc!"

 

   Cred ca daca citesti ultimele posturi rar si cu atentie, te lamuresti. Tacanitul nu este in nici un caz bujia ca ii da scanteie?! Este bendixul care cupleaza dar mai departe electromotorul de pornire nu invarte motorul.( electromotorul este una, iar alternatorul alta). Adica tacanitul reprezinta cuplarea pinionului de la electromotor. Daca nu ai voltmetru sa masori tensiunea de incarcare, esti cam legat de maini. Macar imprumuta o baterie de la cineva. Daca merge bine, porneste la sfert, inseamna ca electromotorul este bun. Daca  in cateva zile nu o termina si pe asta,(bateria noua, imprumutata), inseamna ca alternatorul incarca si de vina a fost bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate citesc eu, colegul nici nu vrea sa se duca in service (ca e scump, cred si eu, e in germania)

 

dar nici nu vrea singur sa incerce sa depisteze problema, ca e din baterie, ca e din alternator... ca e din electromotor (cel mai probabil)

 

singura nu se rezolva :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, azi am fost la service doar cu bateria mi-au testato si mai avea in ea 4% ceva de genul mi-a zis, deci practic mi-a zis ca e moarta. Am venit  acasa si cu ajutorul unui prieten cu un cablu de la alta masina  am pornito.. Am ajuns cu ea la service foarte greu pentru ca la fiecare scoatere din viteza motorul se oprea, dar curios, cu bateria cea veche pornea imediat. Am ajuns la service, a testat bateria cu farurile aprinse si alte chestii si mi-a zis ca e moarta si ca trebuie schimbata. Eu am pus intrebarea, din ce cauza imi moare motorul, ei mi-au zis ca e de la baterie, ok am schimbato. Am dat 90 de euro pe o baterie noua si la primu semafor cand am lasat masina pe liber mi-a murit motorul in mers. Turatiile stau sub 900, iar cand o turez acul coboara mult sub 400 de turatii. Sa fie oare de la turatii, sa pun pe cineva sa ii dea putin avans? Habar nu am, si sincer nici nu ma prea pricep. Multumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un test nu poti sa-i faci?


Asa este cam greu sa-mi dau cu parerea.Ai curatat clapeta,egr-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine o bag la test. Revin cu un post daca au reusit sa descopere ceva,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Eu cand am avut clapeta de acceleratie murdara, varia turatia la ralanti si am patit chiar sa se opreasca motorul.

 

   In alta ordine de idei, vreau sa intreb daca in principiu defectarea senzorului de temperatura G2/G62 face sa se aprinda Check Engine? Am defect senzorul asta pentru ca in mers mai vad cateodata ca pica acul de temperatura si apoi se ridica iarasi.( indica variatii prea bruste -imposibile- ca sa-l iei in seama).  Apoi s-a aprins si check engine. Masina merge impecabil, porneste la sfert, consuma putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e rau sa o duci la service fara sa stii ce are, ca iti schimba tot ce gasesc si o sa te coste mai mult decat face masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ebi nu te juca schimba senzorul de temperatura apa.De mergi asa s-ar putea sa ai dupa un timp mai multe probleme.Daca schimbi senzorul este bine sa schimbi si termoststul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Termostatul nu-l schimb ca este nou si oricum l-am schimbat degeaba ca defectul a fost in flansa lui ca s-a gaurit bara transversala din flansa in care se impinge tija termostatului.( cam asta se intampla la tipul asta de motor-se gaureste sau rupe bara aceea din flansa si da impresia ca termostatul nu deschide, dar de fapt el nu poate sa deschida).

   Senzorul de temperatura nu are ce sa strice mai departe, ca este defecta doar partea de instrumente, adica arata eronat la bord, nu si partea care raporteaza la ECU temperatura. ( senzorul de fapt este 2 in 1 ). Intrebam doar daca contradictia asta de temperaturi poate aprinde becul Check Engine, sau mai am un defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, azi am bagat masina pe test. Nu au gasit absolut nimic. S-au uitat mai atent si la filtrul de aer de la motor ceva de genu mi-au zis din 5 suruburi sau cate sunt acolo mai era doar unu, iar filtrul misca. Deci, acum am mers destul de mult cu masina si nu se mai opreste motorul, deci pare ca aia ar fi fost cauza. Multumesc pentru ajutor baieti. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AM si eu o intrebare, as dori sa-mi achizitionez cureaua si rolele de accesorii pt golful meu. 1.4 benzina productie ianuarie 1999 sau poate ceva mai devreme, are aer conditionat. Sunt corecte piesele din linkul de mai jos?

http://www.ebay.de/itm/Keilrippenriemensatz-VW-Golf-IV-1J-/151186180179?pt=DE_Autoteile&hash=item2333660853

codul setului este : Gates K026PK1548

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta pare sa fie kit-ul pt versiunea fara compresor aer conditionat

stiam ca ar trebui sa aiba ''riduri'' pe ambele fete cureaua

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o astfel de curea nu am vazut decat la distributie, o sa ma uit mai atent la ce am pe masina, dar nu prea vad rostul la a avea canturi pe ambele fete.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!