Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

pai sa se duca inapoi la meseriasii aia care au umblat la distributie, si sa-i stranga de gat :) ca nu e pusa la punct.

 

senzorul nu minte, dar e posibil ca el sa fie si defect...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!


 


As dori sa impartasesc si eu din recenta mea experienta legata de un mesaj de eroare care mi-a aparut in bord cu  "STOP" Check oil pressure.. etc. Am oprit INSTANT pe dreapta, am chemat platforma, am mers direct la cel mai bun service pe care il stiam si din FERICIRE era doar senzorul dus. Asa cum au specificat si marea majoritate care au avur probleme similare : NU E DE JOACA CU ASA CEVA! M-a costat 100 RON tractarea + 150 lei senzor cu tot cu manopera (stiu ca e scump, dar mai bine atat decat mai mult). 


Acum revin cu o intrebare: Care este presiunea normala la ulei? La 2000 RPM am 2 bari. Din cate am auzit limita inferioara acceptata de VW este de 1.8 bari. Este un factor care ar trebui sa imi dea de gandit?


Mentionez urmatoarele: Motorizare 1.4 16v AXP 75 CP 2002 Coupe, ~150.000 KM (masina luata personal din Germania acum 3 ani). Merge impecabil, trage exceptional. Este foarte sprintena, NU papa ulei DELOC (nu completez deloc in 10.000 km parcursi).


 


Astept pareri! 


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand mai aveti astfel de probleme si sunteti in dilema,este de ajuns sa scoateti busonul de umplere cu ulei cu motorul mergand la relanty.

Daca fluxul de ulei este vizibil si din abundenta (iti dai seama foarte usor de lucrul asta pentru e vizibila treaba la culbutorul care se vede) este doar o problema de senzor sau de comunicare cu martorul din bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate, dar cum sa reactionez cand in 3 ani masina nu mi-a facut nicio problema, mai mult, reviziile si schimburile de ulei inainte de termen. Iti dai seama ca m-am panicat. Mai mult decat atat, revizia o aveam facuta cu 1 saptamana inainte si m-au asigurat ca masina nu are nicio problema. Plus ca benzina doar de la Rompetrol. Si sa nu mai vorbim ca masina merge acum pe 13 ani. Inevitabil incep sa apara problemele si momentan nu este loc de un upgrade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o intrebare mai veche la voi deoarece vine iarna si eu ar cam trebui sa schimb tachetii...Problema e ca am uzuri pe axele din capacul de la culbutori.Deci ar trebui sa schimb si axele alea cu sau fara capac sau pot schimba doar tachetii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai uzuri clar se schimba acum ramane de vazut sa nu ai uzura si in lagarii unde intra axele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca schimbi tachetii si axele te rog sa faci cateva poze sa vedem uzura si km pe care ii ai .Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu o problema la usa din stanga fata si anume dupa ce o deschid din telecomanda trebuie sa trag de 3, 4 ori de maner sa se deschida dar numai usa aceasta se comporta asa .Care ar fi problema si ce e de facut?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva vre-un raspuns la intrebarea mea din postul de mai sus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ca se poate si rectifica axul cu came...voi ce stiti?

procedeul este costisitor,se incarca cu un material special (mecanicii batrani folosesc expresia..se arginteaza) si apoi se rectifica sa intre in cotele normale.

nu merita osteneala si banii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hello , am si eu o problema -  in momentul in care accelerez masina , se aude un tacanit de fiecare data cand apas pedala ( mai ales cand e subturata face si mai rau ) si in general masina trage foarte greu si consuma mult. 

Mecanicul mi-a spus ca e clapeta de acceleratie, intradevar posibil sa fi avut dreptate pentru ca dupa curatare masina a mers bine cateva zile dupa care si-a revenit la problema.

Am fost iar cu masina si mi-a zis ca desi o sa-l injur ( ca piesa e undeva la 900ron ), imi recomanda sa schimb clapeta pentru ca nu rezista cu, curatare si la un moment dat o sa se duca de tot.

 

Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai cititi si voi prin topic....

Clantanitul ala este firesc la motoarele astea si nu este nimic anormal (avansul).

Ce inseamna:masina trage greu si CONSUMA MULT ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci pentru raspuns, deci tacanitul nu facea inainte, dupa ce mi-a fost curatata clapeta nu a mai facut un timp si a si mers frumos masina, acum e puturoasa iar si ticaie puternic cand o accelerez , deranjant tare. Consuma undeva la 10%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

*consumul nu este mare,cam asa consuma toate prin orasele mai aglomerate.

*dupa curatarea clapetei ai facut o recalibrare a clapetei cu interfata ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

* consuma pentru ca trebuie turata mai intens, e foarte puturoasa mai ales la in pante

* nu am habar de asa ceva, initial mi-a pus testerul, a spus ca e de la clapeta si a zis hai sa o curatam poate ai noroc si a mers cateva zile foarte bine , dupa care a inceput iar.

 

 

In acest post , pare sa fie aceeasi problema dupa ce am citit, dupa cum spune autorul cu problema "Eram dator cu rezultatul schimbărilor pe care le-am facut(revizie+filtrul de benzina care nu cred a a fost schimbat vreodată,avea anul 2000 scris pe el si benzina din filtru era foarte neagră,mecanicul a fost uimit de mizeria din filtru si mi-a recomandat sa bag aditivi in benzina pentru curatarea injectoarelor),benzina 99 de la petrom,sunetul a disparut in proporție de 80%,acum mă gândesc ca ar putea fi si de la temperatura mai scăzută de afara,motorul este mult mai silentios,urca in ture mult mai usor.referitor la aditivi,imi este putin frica sa folosesc,sa nu fac mai mult rau decât bine,mi-ar prinde bine un sfatmultumesc tuturor pentru sfaturi,sanatate si multi km fara evenimente:) "

 

Eu am incercat si cu benzina buna , dar nimic...

 

http://vwforum.ro/topic/114072-sunet-vw-golf-4-16-16v-azd/page-2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum de cateva zile noaptea este rece observ ca la prima pornire dimineata bate tacheti destul de urat.

Zici ca am tractor nu masina.Stiu ca sa mai discutat de problema asta si ca este normal sa faca asa avand numarul de kilometri si uzura dar parca nu facea chiar asa inainte sa vina frigul.

Ulei folosesc aral 5w40 si nivelul il tin la maxim in zona hasurata.

Pana la schimb mai am vreo 2000 km.

Sa faca asa la prima pornire datorita si uleiului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil insa eu am observat ca in intervalul +8 -2 grade e ceva mia tractoras motorul.

Dupa si sub nu mai observ acele mici bataio ce tin cateva secunde.

E si de la temperatura ce probabil favorizeaza condensul insa si alitatea uleiului conteaza.

Si eu fac schimbul tot toamna si dupa schimb parca o idee suna mai bine.

E si normal, uleiul nu-i uzat si e mai fluid.

 

Sfatul meu oricum e sa lasi motorul la ralanti macar 1 minut dimineata.

 

In topicul ce ulei recomandati cineva a avut placerea sa taie 2 filtre de ulei si anume Mann si Mahle. Arcul elicoidal ce se gaseste in filtrele mahle face ca acea supapa ce inchide circuitul tp a pastra uleiul in motor sa-si faca treaba ami bine decat arcul lamelar din filtrele Mann.

 

E si asta o chestie,. daca peste noapte se scurge tot uleiul in baie iti dai seama cu atat mai mult va face zgomot mai mare dimineata.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am mai observat o problema la motor. Când ajung cu turația pe la 2800-2900 îmi vibrează toate monedele depozitate prin diferite locașuri. După ce trec de 3000 rpm încetează sa vibreze.

Modificat de mircea_0072002
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am greșit, pe la 2800-2900 începe sa vibreze. Mulțumesc pentru răspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul sta in pendul, are 2 suporti pe laterale (unul langa cutia de viteze, si unul langa vasul de ulei servo)

 

si mai are celebrul dogbone sub masina, de obicei asta trebuie schimbat, dar si ceilalti ar trebui schimbati daca se misca prea mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand se schimba tachetii ,trebuie schimbati si culbutori sau si altceva?

 

Daca mergi cu tachetii uzati ,iti poate uza prematur si axele cu came  ?s-au nu au legatura ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am axul cu came super uzat sper ca saptamanile viitoare sa l schimb impreuna cu tachetii...o sa postez si ceva poze sa l vedeti dar de culbutori nu stiu sa trebuiasca schimbati odata cu tachetii...capacul l am luat cu 400 RON.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deunde sti ca ai axele uzate? ce simptome ai ? si dece ti s-a uzat?

 

Un vecin a schimbat axele lui, dar nu avea nici o simptoma masina mergea ceas, a fost mai mult un moft. Iar vechiile axe ochiometric aratau perfect, iar daca dadeai cu unghia pe ax simteai o foarte mica denivelare.

 

Dupa parerea mea, axele nu au voie sa se uzeze absolut deloc, daca schimburile de ulei le faci la timp , ulei la nivel tot timpu si dupa stationari foarte lungi fara plecari imediat ce ai pus contactul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!