Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

bucsele anti roliu  am avut aceasi problema si eu :salut:


bucsele anti roliu  am avut aceasi problema si eu :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu dar eu am pus de audi a3 si au mers fara probleme  si fara modificari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva cum sa procedez sau e cineva care a mai patit urmatoarea problema:

 

Cand am cumparat eu masina ,avea folie pusa pe geamuri.

Am mers la rar , am inscriso pe numele meu fara probleme.

 

Iar azi, cand m-a oprit un politai, mi-a cerut toate actele si a zis ca am 8 milioane amenda si talonu retinut pentru ca am folie falsa, cu acte false.

 

Cand am auzit sa lesin si altceva nimic .

 

Apoi mam luat la cearta cu el, si i-am zis ca folia asa era pe masina iar la rar au zis ca e totul ok cand am inscris masina( se vede si pe acte ca folia e dinainte sa fie pe numele meu masina). Si nu vroia sa-mi dea talonu, i-am spus ca nu ma pricep la masini deunde sa stiu ca e falsa. Pe urma i-am spus ca nu e el mai presus de RAR sau mai inteligent si l-am rugat sa-mi spuna cum il cheama ca ii fac reclamatie. A facut pe el imediat si mi-a returnat talonu si face la mine data viitoare cand te prind iti iau talonu definitiv, acum sti ca e folia falsa  da? eu iam zis Nustiu domne, nu ma pricep la masini .....si am plecat de pe loc.

 

Stie cineva cum sa procedez ? trebuie sa dau jos folia sau n-are ce sa-mi faca astia daca masina a trecut prin rar asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te duci la o firma care pune folie sa ti dea o autorizatie contra cost si gata ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aşa am luat şi eu maşina, dar nu am aşteptat să mă oprească poliţistul. Mi-a făcut rost cineva (contra cost, 80 lei a fost prin 2008) de autorizaţie şi un timbru pe care l-am pus pe geamul dinspre şofer (am decupat folia şi am pus timbrul). Nu am fost oprit de multe ori, dar toţi s-au uitat la timbrul ăla şi nu s-au mai uitat şi pe celelalte geamuri. N-a zis niciunul nimic, aşa că merge cum a zis colegul mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Oricum, exista topic pentru folie pe geamuri, nu scrieti aici toate prostiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Sper ca postez unde trebuie. Am achizitionat recent si eu un Golf 4 1.4 16v din 2002 cu 2 usi. Cand am cumparat-o singurele probleme care le-am avut era ca usa pasagerului se deschidea greu (trebuia sa te joci cu manerul mult si bine pana se deschidea, dar aia nu e mare problema) si aerul conditionat nu functiona.

 

Problema cu aerul conditionat era ca nu era cuplat. Compresul si restul chestiilor erau ok, doar ca nu era cuplat la electronica. Am fost intr-un service si l-au facut. Problema e ca dupa ce l-au facut dupa cativa kilometrii s-a aprins martorul la motor. Dupa o scanare cu VAG-COM-ul am primit urmatoarea eroare:

Address 01: Engine   Controller: 036 906 032 G   Component: ME7.5.10            4433   Coding: 00031   Shop #: WSC 00000   WVWZZZ1JZ3W070772     VWZ7Z0B53749211 Fault Found:16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity            P0134 - 35-00 - -Readiness: 0000 0001

Am sters eroare si totul a fost in regula, pana cand am pornit aerul conditionat din nou. Iar s-a aprins martorul. Am scos eroare din nou si am circulat o saptamana fara AC si nu s-a aprins deloc martorul. Se aprinde doar dupa catva timp dupa ce folosesc AC-ul. 

 

Tind sa cred ca e ceva de la sonda lambda ca mai nou, vad ca la relanti mai ca nu moare asa ii scade turatiile. Chestia e ca citind pe net, am vazut cu sunt oameni care au schimbat sonda si tot da eroare la ea. Sincer nu vrea sa dau banii pe o sonda buna si dupa sa constat ca tot da probleme.

 

Usa stiu sa o rezolv, dar cu sonda nu stiu ce sa fac. Pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai sonda nu raspunde, deci cauta firul si vezi poate e intrerupt, mai ales ca trece prin fata ventilatoarelor impreuna cu alte fire... spre alternator

 

sonda1 intra in galeria de evacuare, se vede imediat in dreptul ventilatoarelor, si apoi firul intra intr-o protectie si impreuna cu altele se duce spre dreapta, iar pe cutia de viteza exista mufele.. eu as incepe prin a verifica acest traseu, sa aiba continuitate.

 

legatura cu AC-ul e doar din coincidenta, lambda1 trimite info catre ECU si cam atat.. AC-ul nu are treaba cu sonda lambda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca scot erorile si circul cu masina, nu mai apare martorul. Daca ii dau un scan, nu mai apare nicio eroare.

 

Sonda o pot schimba eu sau trebuie sa merg la un service?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda este "plug and play". Opresti motorul si scoti cheia din contact, ii scoti mufa sondei vechi, o desfaci din filet, infiletezi sonda noua, ii pui mufa, pui cheia in contact si pornesti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha,si daca nu ai o cheie mai speciala cu care desfaci sonda veche (nu ai loc din cauza aparatorii de galerie),daca sonda veche e intepenita ,daca vorbim de sonda 2 care este pe dupa catalizator ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda 1. 

16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

https://www.youtube.com/watch?v=14h_5CwpK5k&list=UU7ITZ8BfY2vbQ8JSGyfguHw

Nu vrea sa mai porneasca dupa ce am umblat la o boxa pe stanga. Ma gandesc ca e de la baterie. Prima data a invartit putin si nu a pornit iar dupa asta nu a mai vrut deloc si mi se reseteza tot bordul si tremura acele ca si cum ai lua bornele. Se aude doar un tacanit. Pot porni cu o alta baterie si pornita sa iau bateria de pe masina si sa o pun pe a mea sa o incarce?

post-113856-14105313350213_thumb.jpg

Modificat de NELKOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune un redresor pe baterie si dupa o ora dai la cheie. Nu se inlocuieste  bateria daca motorul este pornit (Golfu nu e Dacie). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cati ani are bateria? Daca e relativ noua (2-3 ani), merita reincarcata. Daca insa are 5-7 ani mai bine inlocuieste-o decat sa ramai la iarna cu masina in parcare!

Orice faci nu scoate bateria in timpul functionarii motorului si nici nu primi curent "cu crocodilii" de la alta masina, pt ca risti sa-ti strici alternatorul... si cam e de muncit pana sa ajungi la el!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am scos batetia cu care am pornit masina si am pus-o pe a mea(descarcata) si nu am patit nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am riscat putim si a pornit in cele din urma impinsa cu a 3-a(tinand cont ca toata distributia e noua). am facut vreo 10 km cu ea si dupa am oprit motorul. am pornit iar si porneste normal acum. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o cunostinta care detine un g4 1,6 si nu merge

sa ii reglez ceasul(ora).Este ceva stricat,se poate repara sau trebuie inlocuite ceasurile de bord?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara din nou! Am din nou o problema. In urma cu aprox. 2 ani,am curatat clapeta de acceleratie,dar nu am curatzat EGR`ul,pur si simplu nu am putut sa desfac acea conducta care face legatura intre talpa clapetei de acceleratie si galerie (cod motor AKQ, 1.4,clapeta acctionata prin cablu)....cand am cumparat`o tot timpul relantiul imi era sub limita normala,daca puneam clima sau viram maxim pe loc murea motorul. La vremea accea am decis sa anulez conducat de la EGR (care intra in talpa clapetei. Am facut o shaiba oarba(din tabla),am pus garnitura si suruburile,fara sa mai conectez si conducta,conducta a ramas in aer. A mers ok masina,dar cu un consum mai mare. Cand am deconectat conducta de la clapeta,pur si simplu motorul mergea rotund. Cand era rece intra socul,scadeau turatiile normal cand se incalzea,era perfect,doar ca consuma mai mult. Aces lucru m`a determinat cel mai mult sa renunt la conducta de la EGR. Cand incercam sa pun conducta inapoi pe clapeta,se producea o excitatie,aici vroiam sa ajung. Este normal ca atunci cand lipesti conducta de talpa clapetei sa faca flama?...ca si atunci cand pui borna la baterie? Din punctul meu de vedere nu ar fi normal....cred ca este un scurt undeva,sau nu e vreo masa buna,se poate sa fie clapeta de vina?....automat cand pun conducta la clapeta face acea flama si motorul incepe sa scada din turatii,cand decuplez conducta de la clapeta isi revine....intentionez sa pun egr`ul la loc pt consum. Astept un raspuns,Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare. am un prieten cu un golf 4 de 1.4 16v din 2001 motor axp. masina a fost in service pentru schimbare distributie,ulei motor si filter. dupa ce a plecat din service s-a aprins check motor. s-a intors inapoi in service si la tester era stocata o eroare de la senzorul ax cu came, dupa stergere s-a stins becul.dupa vreo 10 km si inca o pornire a motorului check-ul motor s-a aprins din nou si aprins a ramas. ce sa fie acuma de facut ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai depinde ce fel de eroare. Poate nu face contact bine pe acolo mufa ,ori ii intrerupta continuitatea unui fir dintre ECU si senzor , ori ii mort senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la testar apare o eroare legata de distributie, ceva cu incoerenta curea sau ceva de genu, adica este puna bine la punct

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!