Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Am la masina un fel de suport pentru telefon exact ca in poza asta http://www.mecarz.com/1422_car_2002_volkswagen_golf.html , cum sa fac sa o iau jos ? 

 

Daca nu ma insel, daca dai aia jos vor ramana niste urme de la sistemul de prindere (suruburi), ceea ce nu e prea aratos. Vezi poate reusesti sa pui ceva pe acolo sa ii dai un rost, eventual un suport universal pentru telefon care sa mearga montat acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am o problema cu Golf-ul meu si nu am reusit pana acum sa-i dau de cap. Am prima sonda lambda defecta, motiv pentru care am decuplat-o,stiu ca asta nu este decat o solutie temporara pentru ca motorul sa mearga rotund. Problema este ca in timpul mersului se aprind, in acelasi timp  martorii EPC si ESP,! Din ce am citit se pare ca una dintre cauze ar putea fi contactul de la pedala de frana pe care l-am si schimbat. Problema nu a disparut iar martorii continua sa se aprinda si sa se stinga in voia lor!In plus motorul merge neregulat, trage in trepte. In urma diagnozei mi-au aparut 2 erori cea legata de sonda pambda si una care se refera la ecu ( 01314- Engine control unit; ). Ar putea fi sonda lambda de vina pentru mersul neregulat sau ar trebui sa verific tot traseul alimentare-aprindere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sonda lambda 1 = senzor care trimite informatii catre ECU (engine control unit) pe baza caruia se calculeaza mixul optim de benzina si aer de trimis catre ardere. (evident ca impreuna cu alti senzori cel de temperatura a apei, de turatie, etc)

 

deci daca tu ai decuplat lambda1, nu e normal sa traga in trepte si sa mearga aiurea ?

 

macar daca o lasi cuplata, ecu primeste info de la ea.. ca e intermitent dau ca e defecta, consuma benzina in plus, dar nu ar trebui sa mearga neregulat.

 

cauta si schimba sonda lambda1, e o piesa vitala a masinii... daca s-ar fi stricat ambreiajul il schimbai imediat

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe baza datelor citite de prima sonda lambda Ecu stie sa faca amestecul corect benzina/aer. Iti dai seama ca fara datele de la aceasta sonda ecu merge cu niste valori prestabilite din fabrica, insa nicidecum ideale, iar faptul ca ti se aprinde epc-ul ce tine de partea de control drive by wire a motorului e absolut normal pt ca ecu nu primeste datele necesare de la sonda.

Ca se aprinde si esp-ul poate fi tot de aici, oricum motorul e dat peste cap fara datele de la sonda 1.

Sfaptul meu e sa o inlocuiesti cat de repede poti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am scos mufa de la sanda lambda 1 (aveam eroare si mergea motorul intrerupt-ca si cum ar merge in 3 pistoane) dupa ce am scos mufa a mers ok si consumul a crescut pana la 8,5 in traficul de Bucuresti.

Nu am apucat sa schimb sonda si am observat in mers ca se aprinde martorul pentru esp cat si martorul EPC .

Are cineva idee daca asa se intampla de obicei cand mergi fara sonda lambda 1 conectata sau aparitia martorilor reprezinta o alta problema?Multumesc anticipat

Salut!

Am scos mufa de la sanda lambda 1 (aveam eroare si mergea motorul intrerupt-ca si cum ar merge in 3 pistoane) dupa ce am scos mufa a mers ok si consumul a crescut pana la 8,5 in traficul de Bucuresti.

Nu am apucat sa schimb sonda si am observat in mers ca se aprinde martorul pentru esp cat si martorul EPC .

Are cineva idee daca asa se intampla de obicei cand mergi fara sonda lambda 1 conectata sau aparitia martorilor reprezinta o alta problema?Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ! am un golf 5 1.4 l din 2005 (cod motor bca ) il am de 2 luni timp in care i-am montat o inst de gpl .

problema este ca  porneste f greu in special dimineatza merge la 400 rpm , da rateuri pana cand trece pe gaz (pe gpl funct perfect ) mai are unele momente ale zilei cand porneste ok ,

au fost schimbate bujii, toate bobinele de inductie , am masurat presiunea benzinei la iesirea din pompa 4 bari ,

nu am schimbat injectoare si pomba de benzina

am testat cu vag comul si nu are erori ....

ps am intrebat mai multi mecanici si nu am avut un raspuns concret ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor! Am decis sa postez in acest topic pentru ca problema, pe care o am la masina din semnatura (Motor 1.6 8V BFQ, cod ECU 06A 906 033 BL), este complexa:

 

- o prima defectiune a avut loc in aprilie 2014 cand dupa 15-30 de minute de mers motorul nu mai tragea si calculatorul masinii taia alimentarea cu benzina si murea motorul in viteza (se aprinde si martorul ESP pe bord).

Dupa cateva episoade motorul nu mai mergea cu mai mult de 20-30 la ora si se balbaia tare de tot. Remediul a fost sa schimb sonda Lambda 1 (sonda lambda universala Bosch 0258007351), senzorul de viteza VSS, curatat EGR si furtun superior radiator.

Singura buba care a ramas a fost un zgomot ca un harait de sub masina cand pornea masina la rece (vibra un pic evacuarea pana se incalzea putin motorul), dar masina mergea impecabil dupa pornire.

 

- a doua defectiune a aparut in iulie 2014 dupa un drum de 1500 km (Grecia dus intors, masina mergand impecabil), a doua zi a inceput sa miroasa puternic a benzina nearsa pe teava de esapament (fum albastru gros) si motorul sa piarda din putere si sa incepe sa se innece (apa si uleiul curate). A aparut dupa cateva drumuri scurte si martorul ABS pe bord, ca la prima defectiune.

Diagnosticul pus la doua service-uri (au pus VAG etc..) a fost ca exista missfire pe cilindrul 3 si ceva rateuri pe cilindrul 1, iar solutia initiala a fost sa schimb bujiile si fisele plus bobina de inductie (lucru care n-a reparat defectul) asa ca a ramasa celalta varianta scumpa sa schimb simering-uri, supape si rectificare chiulasa (lucruri care au fost confirmate la demontarea chiulasei).

 

-  dupa ce motorul a fost reasamblat si epuratorul schimbat plus un furtun de la admisie care era carpit cu banda a mai aparut o singura eroare missfire pe pistonul 3, dupa ce s-au facut masuratori pe toate cablurile electrice (de catre electrician autorizat) si s-a ajuns la concluzia ca ECU Motor ar fi de vina si trebuie schimbata o piesa care controleaza injectia pe pistoane. Piesa respectiva din pacate e doar pe China si vine intr-o luna, asa ca am facut rost de alt calculator compatibil (cu acelasi soft instalat si supriza, tot pe cilindrul 3 imi da missfire pe VAG si se aprinde martorul ESP, ca la calculatorul original- eroare care a fost stearsa, dar reaparare). Mentionez ca au fost schimbate injectoarele intre ele 2 cu 3 si problema ramane pe cilindrul 3.

 

Masina nu mai da fum albastru si nici benzina nearsa pe esapament, dar merge in 3 pistoane si evident are o pierdere mare de putere.

 

Ati mai auzit de defecte asemanatoare sau de unde ar mai putea fi cauza simptomelor de mai sus?

 

Schimband si calculatorul de motor tind sa cred ca problema nu e de acolo ci altceva nu merge cum ar trebui. Firele electrice au fost verificate si masurate si reizolate unde era afectata izolatia. Acum va trebui iar sa merg la electrician sa mai verifice inca odata instalatia si sa vina cu un raspuns.

 

Multumesc anticipat si imi cer scuze daca n-am postat exact unde trebuie, insa am tot cautat topic pentru motor de 1.6 8V BFQ, dar n-am gasit nimic asemanator. 

Modificat de Makarone
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Chiar nimeni n-are nici o idee de problema de mai sus?

 

Ma gandesc ca s-a mai lovit lumea de probleme ciudate, care aveau rezolvari simple.

 

Orice sfat sau idee m-ar ajuta. 

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca era 1.4 AHW poate te puteam ajuta sau da o parere.. dar... din pacate...

 


ceva de genu asta am patit eu la 1.4 16 v AHW...fum albastru ...si pierdere putere .. dar la mine s-a dovedit a fi un senzor de pe volant,, si eroarea nu a iesit la VAG ci la o scurta inspectie..era pus in scurt.. de la vibratii s-a ros izolatia de pe fire si se puneau in scurt... dar nu sunt in grad sa zic sa fie aceeasi prbl si la tine...dat fiind diferenta de motorizare si configuratie plus ca sunt tot felul de senzori si pe arborii cu came ce dau info la ecu in ce pozitie se afla motorul si in fnct de asta la ce piston sa-i dea aprindere...totusi..STRANIU..si multi bani cheltuiti degeaba...sfatul meu..: schimba mecanicul

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

 

Mersi de informatie, si stiu ca am bagat bani mai multi decat ar fi meritat insa nu m-am indurat sa o dau la dezmembrari si am zis sa o repar.

 

Despre mecanic nu pot spune ca e incompetent, cat am stat pe langa el a mai facut vreo 3 masini, care erau venite din reprezentanta sau din alte service-uri cu probleme nasoale, si le-a dat de cap.

 

La mine insa au fost si multe fire roase (unele de soareci cred) insa doar camasa a fost afectata (acum sunt izolate toate). 

 

Nu cred ca e senzorul de pe volant pentru ca efectiv injectorul de pe cilindrul 3 sta deschis permanent si arunca combustibil, dar voi verifica si acest aspect.

 

Mai astept solutii si sfaturi.

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am observat o chestie noua la mașină. Azi am parcat în rampa pe un teren înclinat la vreo 25 de grade și am cuplat viteza 1. Când an luat piciorul de pe frână, mașină se deplasa la vale în "șuturi" (ca și cum as încerca să o pornesc impinsa). Am încercat și în viteza a 2-a și aceeași poveste. E normal sa se întâmple asta?

Modificat de mircea_0072002
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Părerea mea este că, din păcate nu e normal să se întample așa ceva, chiar dacă este rampă abruptă. Este normal să se miște puțin, dar nu cum descrii tu. Ești sigur că ambreiajul tău este în regulă?

Cumva mașina trage "în șuturi" la turații mai mari? Cred că ceva nu cuplează bine pe la ambreiaj...

 

Bineințeles, e mai sigur să tragi și frâna de mână, și eventual să lași roțile față orientate către bordură. Atunci sigur nu pleacă la vale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau compresia ta la motor este dusa si asa motorul nu poate opune rezistenta si se da peste cap.

Modificat de ovidiu94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trage bine când accelerez puternic, nu mi se pare sa scape. Variații sunt când sunt în vit 1 și a2-a și încerc sa mențin o viteza constanta (când ma învârt prin parcare după un loc liber). Ce teste mai pot face?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mă pricep atât de bine, dar ceea ce poți face este să cauți pe forum după "testare ambreiaj" sau chiar și pe Google după "cum să verifici ambreiajul".

Părerea mea este că trebuie să schimbi kitul de ambreiaj până nu ți se strică mai multe chestii pe acolo - mai ales dacă nu l-ai schimbat niciodata sau nu ai istoricul adevarat al mașinii.

 

Ce înțelegi prin ”variații”? Dacă îți smucește mașina, deși tu nu o accelerezi/frânezi, atunci sunt șanse mari să fie de la ambreiaj. La mine așa a fost. Nu amâna și fă o verificare amănunțită, că altfel se strică și alte piese de transmisie (volantă, cred). Repet, nu mă pricep, însă mie îmi smucea ocazional la turații mari, ca și când ar ”scăpa” sau ar ”ieși din viteză” pentru o fracțiune de secundă. Să mergi la un mecanic și să ne spui și nouă concluziile. Baftă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt variatii slabe atunci când tin pedala foarte ușor călcată și când sunt intr-o treapta de viteza inferioara. În a 4-a și a 5-a nu se simt. Cei care au mai condus mașina mea, mi-au zis ca sunt eu nebun. Eu am concluzionat ca variatii sunt de la clapetă și intenționez sa o curăț.

Modificat de mircea_0072002
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine masina merge in "suturi"cu a-2a si cu a-3a intre turatile 1900 si 2100. am refacut motorul complect(pistoane,segmenti ,cuzineti si tacheti sau schimbat deoarece motorul facea la rece ca un diesel )acum nu mai face ca un diesel, la relanti se aude doar un fasait de curele. s-a mai schimbat senzor temperatura oem si senzor galerie admisie si tot face(merge in "suturi"intre 1900 si 2100).acum vreau sa verific injectoarele sa vad daca lucreaza corect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal ca masina sa smuceasca/trepideze (nu stiu cum sa zic exact, se simte mai mult ca o infranare) cand sunt in treapta a 2-a si ridic piciorul de pe acceleratie? Se simte doar cand ridic piciorul ca si cum ar brusca putin, dupa merge normal. Uneori parca accelereaza in suturi tot in treapta a 2-a, dupa ce sa zicem ca am mers o portiune de drum cu a 2-a, am ridicat piciorul de pe acceleratie (eventual l-am luat de tot) si vreau sa accelerez iar.

Si inca ceva. Stie cineva de ce cand vreau sa deshid/inchid usile din cheie distanta de la care masina reactioneaza este foarte mica (undeva la 1-2 m). Acum un an cand am luat-o mergea de la mai mult, desi si atunci mie mi se parea putin fata de alte masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puterea bateriilor tale la telecomanda este mica si automat scade si semnalul (raza de actiune) ommggg. din acest motiv anul trecut iti batea mai mult telecomanda.

Schimba-le

Modificat de ovidiu94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandeam si eu ca bateriile alea sunt mai destepte si se incarca singure cand e cheia in contact :)). Oricum prima problema era mai importanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Floxzl

@-mergi cateva zile numai pe benzina si apoi vezi cum porneste,daca incepe sa porneasca bine instalatia gpl nu este reglata bine si strica mersul pe benzina...

Modificat de paulchirila
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru colegii care detin golf 4 , 1.4 BCA

M-am hotarat asupra acestei motorizari, am citit ca este pus si pe golf 5, mai fiabil, tachetii sunt mai linistiti !

Ceva pareri si din partea dumneavostra .

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms :) am observat ca daca merg o zi pe benzina nu mai face figuri ...

am scos mufa de la sonda lambda 1  si porneste ok doar ca consuma mai mult cu un litru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!