Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Salutari tuturor!

 Imi cer scuze fata de admini daca aici nu este locul post-ului meu.

Sunt in cautare de idei care sa ma ajute sa rezolv o problema care o am la un golf 4 ,2001, motor 1.4 16 V.Problema consta in faptul ca la prima cheie ,porneste putin mai greu , nu chiar la sfert , dar porneste fara sa dau o a 2a cheie,motorul merge rotund pentru 3-7 minute apoi incepe sa trepideze la relanti vreme de 15 minute cu aproximatie apoi isi revine ca si cum totul e ok(merge rotund) .Daca nu astept ca sa se potoleasca balbaitul si plec cu ea de pe loc ...imi da in nas iar daca accelerez pana la fund, nu se intampla nimic ,tot innecat ramane motorul, trebuie sa-i dau sprituri la acceleratie ca sa plece cu putere( fiind bagata in viteza0.Dupa ce merg asa cu ea , isi revine , precizez ca dupa 3000 rpm , nu se mai simte nimic chiar daca este in perioada ei de motor balbait.Pe VAG nu am nici o eroare doar o sonda lambda,bujiile sunt schimbate, fisele bune ,EGR bun,pedala de acceleratie este curatata si sincronizata,furtun care iese de la pedala de acceleratie nu este crapat sau scos.
  In final pana si mecanicul a spus ca nu stie ce are....Avea missfire doar pe cilindru 3 dar s-a remediat dupa schimbarea bujiilor si inlocuirea furtunului de la clapeta de acceleratie.

  Va multumesc anticipat pentru pareri , imi vor fi de folos daca sunt fondate.

                                  O zi buna tuturor

Modificat de Tudorgolf4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Scriu acest post in speranta ca este vreun coleg forumist care are idee/solutie pentru problema mea. De curand am observat pierdere de antigel pe la dopul de langa senzorul de temperatura antigel, am apelat la cea mai simpla varianta , cea de a schimba o-ringul si acea siguranta sub forma unei potcoave si daca tot am umblat acolo am zis totusi sa fac schimbarea asta si pentru o-ringul si siguranta senzorului de temperatura ... dar fara niciun rezultat , continua sa picure pe la acel dop.  Ce credeti ? dopul acela se poate fisura ? desi m-am uitat la el si nu am observat nimic. Multumesc !

 

Va pun o poza sa vedeti cam pe unde se afla acel dop despre care vb.

1zn0iuu.jpg

Modificat de se7h
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,am vazut dop cu gaurica mica in el...aproape insesizabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns , in cazul asta ramane sa schimb si dopul asta . Sper sa se rezolve

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari tuturor!

 Imi cer scuze fata de admini daca aici nu este locul post-ului meu.

Sunt in cautare de idei care sa ma ajute sa rezolv o problema care o am la un golf 4 ,2001, motor 1.4 16 V.Problema consta in faptul ca la prima cheie ,porneste putin mai greu , nu chiar la sfert , dar porneste fara sa dau o a 2a cheie,motorul merge rotund pentru 3-7 minute apoi incepe sa trepideze la relanti vreme de 15 minute cu aproximatie apoi isi revine ca si cum totul e ok(merge rotund) .Daca nu astept ca sa se potoleasca balbaitul si plec cu ea de pe loc ...imi da in nas iar daca accelerez pana la fund, nu se intampla nimic ,tot innecat ramane motorul, trebuie sa-i dau sprituri la acceleratie ca sa plece cu putere( fiind bagata in viteza0.Dupa ce merg asa cu ea , isi revine , precizez ca dupa 3000 rpm , nu se mai simte nimic chiar daca este in perioada ei de motor balbait.Pe VAG nu am nici o eroare doar o sonda lambda,bujiile sunt schimbate, fisele bune ,EGR bun,pedala de acceleratie este curatata si sincronizata,furtun care iese de la pedala de acceleratie nu este crapat sau scos.

  In final pana si mecanicul a spus ca nu stie ce are....Avea missfire doar pe cilindru 3 dar s-a remediat dupa schimbarea bujiilor si inlocuirea furtunului de la clapeta de acceleratie.

  Va multumesc anticipat pentru pareri , imi vor fi de folos daca sunt fondate.

                                  O zi buna tuturor

Daca ai eroare la sonda lambda 1 , posibil asta sa fie cauza problemelor tale . Eu am avut sonda lambda 1 defecta  si imi mergea motorul foarte prost ,in sensul ca nu tragea , dadea in nas la accelerare , trepidatii puternice ( parca mergea in 3 pistoane). Poti verifica asta scoțând ,temporar, mufa sondei 1 .Faci o tura cu mufa scoasa si daca nu se mai balbaie , asta era cauza !

Modificat de se7h
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am si eu o problema la un Golf 4 1.4 16V se ingatuie in mers intre 2000 si 3000 rpm posibil sa fie de la motoras pas cu pas?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.am si eu o problema la un golf 4 1.4 16v.i-am facut schimbul de ulei iar dupa 1300km mi s,a aprins in bord in mers martoru de la ulei.mi-a zis cineva sa ii scot borna de la baterie ca poate am o eroare in calculator si a mers.dupa aproape 600km iar mi s.a aprins in mers martoru de la ulei.m-am uitat sa vad daca a pierdut ceva ulei dar e tot la nivelu care era cand i-am facut schimbu.care ar putea fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul de ulei, daca faci o diagnoza va aparea cu probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am si eu o problema la un Golf 4 1.4 16V se ingatuie in mers intre 2000 si 3000 rpm posibil sa fie de la motoras pas cu pas?

chiar nu ma poate ajuta nimeni?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am si eu o problema la un Golf 4 1.4 16V se ingatuie in mers intre 2000 si 3000 rpm posibil sa fie de la motoras pas cu pas?

chiar nu ma poate ajuta nimeni?

Ai incercat sa faci o scanare cu vag-com?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astea sunt erorile care apar Tuesday,01,October,2013,19:46:31:40973
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.0.0
Data version: 20130910





--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Chassis Type: 1J - VW Golf/Bora IV (1998 > 2006)
Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75
          76
 
   Mileage: 169870km/105552miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: 036-906-014-AHW.lbl
   Part No: 036 906 014 AA
   Component:  MARELLI 4AV       2444  
   Coding: 00000
   Shop #: WSC 00000  
   VCID: 4FAD95BE8D7D21665D9-4B36

7 Faults Found:
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
            31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
00518 - Throttle Position Sensor (G69)
            30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
00530 - Throttle Position Sensor (G88)
            30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39)
            07-10 - Signal too Low - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
            P1570 - 35-10 -  - Intermittent
00282 - Throttle Position Actuator (V60)
            26-10 - Output Open - Intermittent
00281 - Vehicle Speed Sensor (G68)
            27-10 - Implausible Signal - Intermittent
Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 1J0-907-37x-ABS.lbl
   Part No: 1J0 907 379 G
   Component: ABS     20 IE CAN  0001  
   Coding: 03604
   Shop #: WSC 00046  
   VCID: 3561C7560FE17BB6775-4B36

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags        Labels: 1J0-909-60x-VW3.lbl
   Part No: 1J0 909 609
   Component:  A AIRBAG VW3 SG   0002  
   Coding: 00065
   Shop #: WSC 00046  
   VCID: ECD7A2329C2B7A7ED8B-4B68

2 Faults Found:
01217 - Side Airbag Igniter; Driver Side (N199)
            32-10 - Resistance Too High - Intermittent
00532 - Supply Voltage B+
            07-10 - Signal too Low - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments        Labels: 1J0-919-xxx-17.lbl
   Part No: 1J0 919 861
   Component: KOMBI+WEGFAHRS. MM0 V02  
   Coding: 00141
   Shop #: WSC 01831  
   VCID: EDD1AF36A7317376CF5-5198

   Subsystem 1 - Part No: Ident
   Component: Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0W0399304  
   Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0W0399304

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv.        Labels: 1J0-959-799.lbl
   Part No: 1J0 959 799 Q
   Component: 4C Zentral-SG Komf. 0001  
   Coding: 04097
   Shop #: WSC 00046  
   VCID: 4C9782B27C6B1A7E38B-4B36

   Subsystem 1 - Part No: 1J1959801C
   Component: 4C Tõrsteuerger. FS0001r  

   Subsystem 2 - Part No: 1J1959802D
   Component: 4C Tõrsteuerger. BF0001r  

   Subsystem 3 - Part No: 1J4959811C
   Component: 4C Tõrsteuerger. HL0001H  

   Subsystem 4 - Part No: 1J4959812C
   Component: 4C Tõrsteuerger. HR0001r  

2 Faults Found:
00913 - Window Regulator Switch; Front Right Driver (E81)
            27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00931 - Locking Module for Central Locking; Rear Right (F223)
            27-00 - Implausible Signal

End   ---------------------------------------------------------------------

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, 

Cand pun contactul mi se aprinde martorul din bord de gaze , dupa ce pornesc masina nu mai apare , imi pute-ti spune oare de ce ? NU ar trebui sa fie aprinsa si cand e motorul pornit ? In plus mi se aprinde si EPC dar tot asa cand pornesc motorul se stinge . 

Multumesc . 

Modificat de Krobert14
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit ca e ok, sa-ti faci probleme atunci cand stau aprinsi si dupa pornirea motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci asa este normal ? Imi cer scuze daca pun intrebari aiurea , e prima mea masina si inca nu prea o cunosc . Mersi 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de pont SE7H .

Am scos mufa de la sonda lambda 1 si merge rotund , are putere,curios e faptul ca am acelasi consum ,

Voi schimba sonda cat mai curand posibil , imi poti recomanda un anumit brand care sa fie mai fiabil ?

  MULTUMESC inca o data !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de pont SE7H .

Am scos mufa de la sonda lambda 1 si merge rotund , are putere,curios e faptul ca am acelasi consum ,

Voi schimba sonda cat mai curand posibil , imi poti recomanda un anumit brand care sa fie mai fiabil ?

MULTUMESC inca o data !

Poti merge pe NGK sau BOSCH .

Cu placere !

Modificat de se7h
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Are cineva idee cum se poate remedia urmatoarea problema ?  Azi am incercat sa schimb cureaua de accesorii la masina mea si cand sa detensionez acel intinzator , surubul rolei merge in gol cumva pana la un anumit punct apoi se strange apoi iar scapa si merge in gol...si nici nu poate fi desfiletat :|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate intinzatorul cu totuul si vezi ce are (surubul lui vine pe partea opusa prin dreptul alternatorului ).

Daca lasi intinzatorul asa risti sa-i zboare rola si sa iti rupa cureaua de distributie sau sa iti sparga ceva la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mergi la un mecanic(e mai dificil de scos intinzatorul)... sau taie cureaua veche.

nu este de joaca cu intinzartorul ala,in 50% din cazuri ruperea distributiei este vinovata pentru ca a zburat rola de la intinzator si cureaua de auxiliare s-a infasurat pe virbochen sau a spart carcasa de la distributie si a blocat cureaua de distributie.

daca nu rezolvi nimic (sa nu apelezi la improvizatii), schimba si intinzatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu ai incercat sa scoti rola sau intinzatorul ? pentru ca se poate scoate rola fara sa umbli si la intinzator, adica il detensionezi, se fixeaza cu un cui, apoi poti scoate rola...

 

se pare ca ai nevoie de surub si piulita noua la rola, daca nu ai umblat la intinzator, nu ai ce sa-i faci,

 

eu asa am facut, am detensionat intinzatorul, am dat rola jos, curatata, unsa si pusa inapo... mai cumparasem si intinzatorul cu totul ca fraierul, nestiind ca rola se poate desface

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!