Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

   Poate a ruginit sau este pamant/paianjeni pe discul cu fante de unde citeste senzorul de ABS turatia la roata. Trebuie curatat pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia borna (-) de la baterie pentru 30 min si eroarea va disparea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune VAG-COM-ul pe ea... Vezi exact despre ce este vorba. Daca spune ceva despre senzorii ABS de pe roti vezi daca e intermitent sau nu, eventual daca ai si un sub-cod de eroare. Daca ai chef, poti da discul de frana jos si cureti partea intre roata zimtata si senzor, daca e pe spate. Pe fata e mai nasol ca citirea se face direct pe rulment.

Oricum, cel mai bine este sa pui VAG-COM-ul si sa vezi ce eroare da.

 

Si eu am aceeasi problema. Am pus VAG-COM-ul si imi spune ce senzor e de vina. L-am curatat, eroarea nu a disparut, am masurat valorile indicate (viteza citita la roata) si sta pe 0 km/h, deci il voi schimba cat de curand posibil.

 

Concluzie: fa rost de un VAG-COM si fa o diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da băieti, o sa ii fac o diagnoza sa vad ce zice, soare_86: eroarea dispare când opresc motorul, apare în mers după ce depasesc 15km/h, am încercat cu borna de la baterie dar nu am lasat-o 30 min, doar câteva, maxim 5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti se aprinde doar ABS-ul sau si ESP-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se aprindea când doar ABS-ul, când ambele. Au fost două cazuri când la frânare puternică, la care a intrat ABS-ul, s-a stins ESP-ul până la o nouă pornire. Atunci în VAG-COM aveam două erori pe senzorul de viteză (în cazul meu G46).

Acum rămân constant aprinse ambele şi mai rămâne doar eroare pe senzor, fără vreo explicaţie (electrical malfunction, mechanical malfunction, etc.).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am ESP, doar ABS-ul se aprindea dupa ce depaseam cam 15km/h. M-am dus azi la masina dupa ce am postat aici si am verificat sigurantele de pe baterie (alea 3), am observat ca 2 erau de 30a si una era de 90a, le-am inversat pe alea 2 de 30a si am dat o tura cu masina, nu s-a mai aprins nici un ABS si acum intra ABS-ul la franare brusca, adica normal. Pe seara am facut cam 50 km si nu mai am nici o problema. Totusi daca se pricepe cineva, as vrea sa stiu pentru ce sunt sigurantele alea de pe baterie. Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! Cand pun contactul imi palpaie de 4-5 ori martorul de la ulei pe galben. Cand pornesc masina se stinge. De ce? Ma poate ajuta cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Vreifica  uleiul sa nu fie pe minim .

Modificat de soare_86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, uleiul e la nivel optim..:l ce poate sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil, senzorul de nivel defect sau contacte imperfecte. Ai incearca sa cureti senzorul si mufa lui sa vezi daca mai face ? :icon_bounce:

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu..senzorul pot sa il curat eu cu tata care se pricepe cat de cat sau trebuie mers la mecanic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie mers la mecanic, se poate face acasa. Senzorul se afla pe baia de ulei. Scoate mufa senzorului si incearca sa o cureti bine si poate scapi de problema. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am patit acelasi lucru...

pe moment am ignorat cu ideea ca aveam masina de putin timp si oricum trebuia sa-i fac schimbul de ulei...

problema e ca uleiul era la nivel optim...dar cu toate astea s-a aprins martorul ( palpaia ) pana cand a ramas aprins si in mers.

am schimbat uleiul si s-a stins marturul..

poate fi si de la asta..sa fie uleiul mai prost...cati km ai cu el? daca ai 10k-12k..schimba-l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti!Am si eu o problema:azi dimineata cand am pus contactul mi s-au aprins toti martorii pentru o secunda iar apoi au disparut.Am pus inca o data contactul dar martorii nu au mai aparut deloc plus ca mi s-au stins,pentru moment,ceadul si kilometrajulMentionez ca se suzea si un fel de bazait pe la usi.Aveti idee ce ar putea fi?Un pristen mi-a spus ca nu mai am baterie.Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil...cand moare bateria martorii in bord se aprind sacadat.

Da-i la automat...daca nu vrea sa invarta....baterie moarta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incerc sa o pirnesc cu cabluri si tot nu vrea.Poate nu stiu cum se face sau trebuie sa o las mai mult?La ce sigurante trebui sa ma uit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce cabluri folosesti ?daca ai cabluri de 30 lei ieftine....o sa pornesti masina peste 12 luni.

inverte cu cablurile puse?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma am pus alta baterie,am pornit,am pus bateria mea si am fost sa o schimb.Am luat o Caranda de 66ah model nou.Multumesc,Gabi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am facut o prostie,geamul de la sofer era deschis pe jumate iar eu am pus mana pe el lasandu-se vreo 2cm in jos.Acum cand vreau sa il ridic,nu mai are forta sa urce pana sys,se opreste la 3/4 si coboara.Ce e de facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

desfa usa si vezi macaraua ce are, ori cleme rupte, ori sufe invartite pe melc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! golful meu 1.4, 2002 nu porneste la prima cheie de dimineata. la a doua cheie porneste perfect, la fel ca toata ziua. doar dimineata, la prima cheie, nu porneste.. care poate fii problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fii mai clar.Cand deschizi portiera sofer se aude cum se dezamorseasa pompa?Cand dai prima cheie ce se intampla se balbaie,se aude un zgomot etc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa imi facea si mie , decat dimineata nu pornea la prima cheie nici moarta. La a 2 a cheie o lua perfect.....

 

Eu am schimbat senzoru de temp de pe chiulasa , deatunci imi porneste numai la sfert indiferent de temperatura.

 

P.S.   trebuie sa fi atent si cum alimentezi ,poate sa-ti faca si de la benzina foarte veche in rezervor .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mircea_0072002

Am și eu o problema cu pornirea la prima ora. Parca da sa se inece și dacă nu țin demaratorul suficient de mult (maxim o secunda) se întâmplă să pierd pornirea. Se aude pompa când deschid portiera, deci care sa fie problema?

PS: care e semnificația expresiei "pornire la sfert"? Sfert de secunda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!