Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Nu Ebi,am facut disteibutia la aproape 60.000 km,la 4 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! A depasit careva pragul de 300000 km cu acest motor 1.4 16 v. Fara interventii la el (segmentare, tacheti).Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam mult de cerut de la un motoras :)

 

poate daca s-a mers cu maxim 60km/h in cei 300.000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu are aproape 250.000 in bord... plus cat mai sunt dati inapoi, cred ca ma apropii serios, daca nu chiar depasesc 300.000. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Eu acum vreo 2 saptamani am surprins si pozat bordul cu 222.222 Km. Nu am umblat la motor deloc, discurile de frana originale (dar au 2mm sub cota minima), bucse, telescoape, esapament, ambreiaj, sonda lambda 1,  originale, neintervenit la AC cu completari sau alte prostii. Masina este de garaj, condusa de sotie zilnic. Motorul este destul de rezistent si a vazut si 120 grade la apa de la flansa termostat perforata in dreptul cuiului termostatului , a vazut si mers fara apa si chiar mers fara ulei cand intr-o iarna a aruncat tot uleiul afara pe la joja din cauza dopului de gheata de la furtunul gaze carter. Ulei 5W-40 schimbat la maxim 1,5 ani si 13-16.000 Km, sintetic dar nu foarte scump, luat de la Metro si chiar Kaufland.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golful meu are 160000 km consuma 500 ml de ulei Castrol 5w40  la 10000 km si o sa merg tot pe castrol (mult spun ca nu este bun) consumul il am de 5,2 afara si in oras cam 9. Dop de gheata am avut si eu. Pe multi i-am auzit ca motorul acesta nu depaseste 300000 km fara sa sa intervina la motor.

Tind sa cred ca este de vina si piesa dintre  volan si scaun .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai foarte mare dreptate ca e de vina si piesa dintre volan si scaun, exact ca in cazul tau.

 

Din moment ce-ti mananca 500 ml ulei la 10.000 km, ai segmentii uzati ,iar fusta pistonului incepe sa frece pe cilindru. In timp se v-a strica pistonul din cauza segmentilor neschimbati si daca ai putin noroc strici si cilindrii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

500 ml eu zic  ca este putin la un ulei asa subtire ia mai cauta  pe forum  si vei gasi persoane care se plang ca le mananca cam 2 litri la 10000 km si in manual mai  scrie ca poate consuma si un 1 litru . Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fim seriosi, la 10.000 km daca consuma sub 1 L nu sunt motive de ingrojorare.

Consumul nu e doar de la segmenti, insa chiar daca ar fi, e neglijabil.

Daca era la 1000 Km atunci da, nu era in regula.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unui prieten ii consuma cam 1 L la ~3000 km. In conditiile in care 100% nu face mai mult de 10000 km pe an (si aici am exagerat foarte mult, in ultimul an de cand are masina a facut doar ~4000 km) merita sa o repare sau mai bine completeaza de 2-3 ori pe an cand e nevoie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 4000 km pe an ,nici n-are rost sai mai faci vre-un schimb ... o mai ti 10 ani si circa 40.000 km si o dai la fier vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-76326-0-53165300-1406836902_thumb.j   Ia sa citim mai bine ce scrie in Manualul de Utilizare al masinii in germana/romana privind consumul de ulei:

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acuma la drept vorbind, si eu daca as fi un producator as fi putin mai relaxat in specificatii. Nu e fraier Vw-ul sa zica ca nu-i bun un consum de 1 L la 1000 de km ca altfel era obligat sa acorde garantie mult mai multor masini.

Asa se spala pe maini si sanatate.

Insa in timp un consum asa mare de ulei clar e daunator nu doar motorului, ci si catalizatorului.

Si buzunarului desigur.

 

Nu trebuie sa uitam ca Vag-ul pana in 2001 a avut bube cu segmentii si era constient de asta.

Nu mai vorbim de motoarele de 2.0 L aspirate pe benzina de pe platforma g4 ce consumau ulei de noi, chipurile era normal. Era, ca na, cauza erau segmentii prosti alesi de catre vag.

La fel si pt 1.4 benzina.

Nici 1,.6 16v nu e scutit de pbme, aici insa e problema blocarii segmentului de ungere din cauza depunerilor. De aceea treb avut grija la calitatea uleiului.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat strict de motorul 1.4, vreau sa pun o intrebare conoscatorilor .

Sunt in cautarea unui golf 4 cu motor 1.4 benzinar , in urma cautarilor am abservat ca exista doua tipuri de motorizari, unul fabricat pana in 2002 ( cel care are inscriptionat 1.4 16v , cu fisele deasupra , iar celalalt care are capacul un pic mai rotunjit .

Care din modele este mai fiabil ?

post-16436-0-87541700-1406901110_thumb.j

post-16436-0-05636600-1406901111_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel cu bobine independente care asemenea este numai euro 4 si are cutia mai fiabila (nituri marite la grupul conic).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine iti iei 1.6 ca 1.4 e cam mic pentru caroseria de golf, e bun pentru polo 1.4. La consum iesi tot acolo numai ca ai mai multa forta cand ai nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

 

Am o problema cu uleiul sub masina ...ocazional gasesc urme de ulei sub masina ..cam 5-6 picaturi dar nu mereu.. din cate am citit aici poate sa fie epuratorul.

Azi de exemplu am venit cu masina de la serviciu si am tinut-o 2 min pe loc dupa care am dat-o mai in spate putin si jos erau 3 picaturi mari...la serviciu in parcare nu a curs absolut nimic sub ea.

am aici o poza cu baia de ulei pe care se vad dare de ulei scurs dar nu imi dau seama de unde vine...

Voi ce spuneti? sa schimb epuratorul sau e de la altceva?

 

post-130327-0-20495700-1406907313_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu o scurgere de ulei, care ajungea pana pe baie si deci si jos, fara urme sesizabile la nivelul verificat cu joja. La mine a fost un simering. Mai bine mergi la un mecanic sa vezi de unde e scurgerea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine iti iei 1.6 ca 1.4 e cam mic pentru caroseria de golf, e bun pentru polo 1.4. La consum iesi tot acolo numai ca ai mai multa forta cand ai nevoie.

 

consumul este cu 1l mai mare la 1.6 in orice conditie, testat indelung cu un coleg de la servici...

 

modelul de care zice colegul cu capacul ala, e motorul BCA, care a fost pus pe ultima generatie de golf4 in 2003

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de consum depinde, poate cu masina goala si mers pana in suta.

Insa daca te dai putin la masina sau mergi macar 3 pers clar 1.6 asigura un comportament mult mai bun si in cel mai rau caz acelasi consum daca nu mai bun.

Pai eu scot lejer cu 3 pers in masina 5.5 extern iar in oras vara scot 8-9.

Daca merg linistit si nu sunt incarcat pot scoate si 4.8 extern.

Dar nu cred ca consumul e important, ci robustetea.

1.6 16v eu zic ca e mult mai potrivit pt un golf decat 1,4 indeosebi gandindu-ma la problemele specifice mai putin grave.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ales 1.4, din simplul motiv ca este ptr sotie, si masina este strict ptr naveta la serviciu si acasa, cel mult in plus fata de sofer mai sunt copii pe care i-i lasa la scoala in drumul spre serviciu !

Pentru concedii si alte distractii (pentru toata familia ) , am variantul meu,in care pot cara tot ce doreste inimioara.

Un alt motiv ptr care am ales 1.4, sunt costurile relativ mai scazute la asigurare si impozit .

Acum merge cu golful 3 cel cu motorizarea de 1.4 Aex si nu se plange de puturosenia masinii .

Vreau sa dau golful 3 sa mai pun o diferenta si sa cumpar golful 4.

Ma intereseaza insa pareri referitoare la tipul motorului, am inteles ca cele BCA ( cu capacul mai rotunjit ) sunt mai putin galagioase in privinta tachetilor si mult mai fiabile !

Acum parerile sunt impartite !

Chestia clara este ca am ales varianta 1.4.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu in locul tau as face un pas putin mai sus in privinta anului de fabricatie si as alege un seat ibiza 1.4 86 cp facelift din 2007-2008. Aspectul e mai placut, parerea mea, motorizarea se preteaza mult mai bine pe aceasta caroserie iar consumu si costurile de intretinere sunt mai mici. In rest, masini bune, fiabile, fara defecte de fabricatie ( lucru foarte important !)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

perfect adevarat insa ptr o asemenea masina bugetul trebuie sa fie aproape dublu, bani de care eu nu dispun .

Am alocati ptr acest proiect max 3000 de eur. La acesta suma aveam de ales intre fabia, seat , sau ca ultima varianta ford fiesta.

Eu am ales golful 4, detin golf 4 de aprox 7 ani si sunt f multumit de acesta versiune .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti, am si o problema la Golf, masina a stat 5 luni trasa pe dreapta, de 2 luni nu am mai pornit-o deloc si ieri cand am plecat cu ea mi s-a aprins martorul de la ABS cu galben, masina nu avea nici o problema inainte, mergea ca noua. Dupa ce am plecat cu ea si s-a aprins becul am observat ca nu mai intra ABS-ul, precizez ca la indrumarea unui vecin, din cauza ca bateria se descarcase complet si nu a pornit cu cabluri, am pornit-o cu o baterie de la cineva iar apoi am luat bateria si am pus-o inapoi pe a mea in timp ce masina avea motorul pornit, poate sa se fi ars una din sigurantele de pe baterie? Sau ceva probleme la senzorii ABS? Cand pornesc masina nu este becul aprins, indiferent ca dau in frane sau nu, se aprinde dupa maxim 20m. Daca merg cu ea in treapta 2 la relanti nu se aprinde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!