Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

eu am schimbat tachetii dar axele nu aveau urme.dar zgomotul de motor diesel nu e dat de tacheti ci de pistoane care lovesc in camasi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am schimbat tachetii si tot la fel se aude acel pacanit deci nu este de la tacheti uzura pe axe nu avea probabil de la piston la mine se aude la pistonul nr 1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai sa va pun poze cu unul din pistoanele mele sa vedeti ca pe o parte are uzura iar pe cealalta inca sa mai vede limitatorul de uzura si sa vedeti ce depunere  a avut in motor

post-75107-0-50326000-1405516089_thumb.j

post-75107-0-82891100-1405516098_thumb.j

post-75107-0-44557000-1405516202_thumb.j

Modificat de liviu242006
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Address 01: Engine        Labels: 036-906-032-AXP.lbl

   Part No: 036 906 032 G
   Component: ME7.5.10            4433  
   Coding: 00031
   Shop #: WSC 00000  
   VCID: 142C0B3A64AC99BE3BD
   WVWZZZ1JZ2W602125     VWZ7Z0B4860709
 
3 Faults Found 
17967 - Throttle Body (J338) 
            P1559 - 35-10 - Fault in basic settings - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected 
            P0300 - 35-00 - 
16687 - Cylinder 3 
            P0303 - 35-00 - Misfire Detected
Readiness: 0110 0101
 
 
Poate cineva sa imi spuna care ar fi problema? Motorul face ca si cum s_ar ineca.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut DtmGolf_4,

 

16687 - Cylinder 3 
            P0303 - 35-00 - Misfire Detected
   - bobona de inductie posibil pe duca ~110 ron, o inlocuiesti singur
 
 
17967 - Throttle Body (J338) 
            P1559 - 35-10 - Fault in basic settings - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected 
            P0300 - 35-00 -
  -trebuie sa cureti clapeta de acceleratie si sa ii faci adaptarea - este DIY pe forum

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa fac vreo 90 km, ar fi o problema pt masina ? Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din moment ce iti da missfire, nu e deloc indicat pentru masina. In momentul cand un cilindru nu functioneaza cum trebuie, sonda lambda gaseste benzina ne-arsa in esapament si taie benzina si la ceilalti cilindrii si motorul va merge in suturi (se zguduie foarte mult masina). Daca este urgenta, poti sa faci drumul dar sa nu depasesti 70-80 km/h.

Cu 2 surubelnite late, scoate bobina de pe cil 3 (cu motorul oprit), atentie la cablul care intra in bobina!!, porneste motorul si vezi daca se schimba ceva in mersul motorului, daca nu se schimba, e de vina acea bobina. Poti sa o muti pe alt cilindru sa vezi daca se muta eroarea pe acel cilindru. Incearca sa rezolvi problema cu missfire cat mai curand posibil.

Spor la treaba!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceste fire ? Poza nu e a mea .. dar e identic.

post-66524-0-94459600-1405521586_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Exact! ce este indicat cu alb in poza sunt firele de la bobina 4. Firele sunt facute cam la fix, sa nu aiba miscare in timpul functionarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceasta este ordinea ?

post-66524-0-88923800-1405524426_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Cand am desfacut capacul filtrului de aer am observat ca pe primele 6 foite ale filtrului este ulei ? E normal asa ceva cum as putea rezolva. Golf 4 1,4 16 V. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este de la filtru epurator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum as putea rezolva asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e problema . E normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am curatat clapeta de acceleratie, era plina de calamina, abia se mai deschidea,insa acum am alta problema.Are momente cand ramane accelerata sau se accelereaza singura.Am curat-o iar si am pus tot la loc, asa cum le-am demontat, insa degeaba.Ce sa ii mai fac?Precizez ca am facut adaptarea ei.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut adaptarea fara vagcom sau cu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   La perechea asta de motor 1,4-cutie se poate regla ambreiajul sa nu mai tina asa de sus? Stiu sigur ca la Golf4 cu motoarele de 1,6 ambreiajul se regleaza invartind de tija de la pedala bagand capul sub volan. Invarti spre usa, faci pedala sa prinda mai jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poti regla ambreajul..si pompa de la pedala si cilindrul receptor nu au elemente care sa permita marirea sau micsorarea cursei de actionare.

Oricum chiar daca gasesti o solutie...te pacalesti singur pentru ca e posibil sa mergi cu ambreajul prea debraiat si masina sa intre mai greu in viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se poate regla absolut nimic.Eu am schimbat pompa de ambreiaj de pe pedala de ambreiaj si nu exista nimic care sa poata fi reglat ca pedala de ambreiaj sa tina mai jos.Pedala de ambreiaj prinde sus datorita discului care este uzat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca am uzura la ax si schimb tachetii rezolv ceva sau dau cu banii pe fereastra ???

Ce poate afecta la masina mai rau chestia asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!Azi am schimbat distributia la 1.4 si nu am schimbat o rola.Are ceva,este posibil sa nu ma duca pana la urmatorul schimb?Rola nu am schimbat-o pentru ca data trecuta(acum 4 ani) cand am facut schimbul s-a olarit gaura in care intra surubul de la acea rola iar mecanicul a pus alt surub,mai mare(dupa ce a taiat capul surubului,l-a scos,a bagat altul mai gros si i-a sudat capul la loc).Acum mecanicul asta nu avea aparat de sudura si mi-a pus-o tot pe aia spunandu-mi ca o sa ma tina.Voi ce parere aveti?

Modificat de apkah
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Anul trecut am facut distributia la aprox. 210.000 Km. Inainte cu vreo 7 ani a mai fost facuta odata de vechiul proprietar la 121.000 Km si avea acte, carte service, facturi. Ei bine, acum la 210.000 Km cand am facut-o eu, toate rolele inclusiv pompa de apa aveau stantate anul fabricatiei 2000, deci nu au fost schimbate la primul schimb al distributiei, nu scartaiau, nu aveau joc, nu curgea. Eu zic ca rolele tin 2 schimburi de distributie, mai ales ca precis ai schimbat distributia la putini Km. Nu cred ca ai avut 120.000 Km in 4 ani, nici macar 90.000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut , a montat cineva lupe morimoto mini h1  pe far original valeo ? Unii zic ca ar atinge lupa in geamu farului , altii ca s-ar potrivii lupele dedicate  bmw e39 de 2.5 " ...Stie cineva ceva in legatura cu asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!