Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

buna seara, vreau sa aduc si eu un golf 4 din germania, buget 2200-2500 euro, foarte mult la banii astia 1.4 si 1.6 benzina, care sunt codurile si cum le aflu pentru care ies euro 3 sau euro 4 (an 99-02) mi-e s anu ma trezesc cu un euro 2 pe cap, la pretul asta e ok sa fie euro 3 si ar fi super sa prind euro 4?

ce ma sfatuiti 1.4 sau 1.6? fac foarte putini km pe an si preponderent urban nu ma nevoie de putere doar sa fie fiabila pe portiuni scurte. multumesc

Salut. Motor BCA e 1.4/16 cu 75CP si EURO4. Eu is multumit de el. Singura minusul e ca daca masina e de tip combi cum e al meu, si e incarcat full cu 5 pers si ai si portbagajul plin e mai lenes putin. In rest nu am avut problema cu el in afara de curatat clapeta de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sanyi din ce motiv ai curatat clapeta de acceleratie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Relantiul nu era stabil. dupa un timp se aduna destul de multa mizerie la clepeta de acceleratie si incep probleme de genul ca relanti nu e stabil (are fluctuatii mai mici sau mai mari). Primadata am dus in service si acolo au curatat clapeta si era rezolvata problema, a doua oara am curatat eu. singura problema mai mare cu curatarea clapetei de acceleratie este ca tre sa faci si adapterea clapetei dupa curatirea, care se face cu interfata VAG-COM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...permite'mi sa te completez.Sau se face direct cu borna bateriei.Dupa ce termini de montat totul si ai pus bornele la baterie,te urci in masina,pui contactul,nu atingi nimic,lasi ~20secunde iei contactul,apoi ii dai cheie si pleci.Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, exista si metoda de adaptare fara VAG-COM. Deconectezi bateria si lasi 10-15 min deconectat. In acest timp bordcomputeru ar trebui sa uite valorile salvate la clapeta. Dupa 15 min conectezi inapoi bateria. Urci la volan, pui contactul fara sa pornesti motorul. Lasi asa 30 -40 sec. In acest timp ar trebui sa auzi "bazaitura" la clapeta de acceleratie. (BC face reglajele). dupa ce a terminat reglajele iei jos contactul. Apoi pornesti motorul fara sa atingi nimic, adica NU apesi pedala de acceleratie si lasi cateva minute asa pana stabilizeaza. Dupa care poti face turele de proba. Corectati-ma daca am gresit undeva.

LE: cu deconectare baterie atentie daca aveti casetofon cu cod :huh:

Modificat de Sanyi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu unul nu iti recomand sa iei cu codul APE ca pe asta il am eu si e euro2 si acum 2 ani cand am inmatriculat-o imi venea sa mor de nervii.si ca un sfat ai grija la banii astia ce ei ca majoritatea la pretul asta au ceva probleme.Asta din experienta ti-o spun.BAFTA ;)

Salut!

Si eu am motorizare exact ca a ta si masina e inmatriculata tot acum 2 ani, in 2008. Dar la inmatriculare a fost incadrata la norma euro3. E posibil asa ceva ? Cum pot afla daca e euro 2 sau 3 ? :icon_thumright: Sunt tare nedumerit acuma...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Si eu am motorizare exact ca a ta si masina e inmatriculata tot acum 2 ani, in 2008. Dar la inmatriculare a fost incadrata la norma euro3. E posibil asa ceva ? Cum pot afla daca e euro 2 sau 3 ? ;) Sunt tare nedumerit acuma...

deci m-ai lasat cu gura masca nu imi vine sa cred deci eu cand am inmatriculat-o ala de la RAR mia spus ca nu ii iese noxele ceva de genul asta nu mai retin bine si imi aduc aminte ca,cand am iesit de la RAR inginerul mia spus ca sigur este euro 3 si cand am ridicat C.I surpriza mare E2.Codul motorului este APE masina este fabricata in 2000 luna martie.Si din cate am auizt eu astia de la rar au o lista cu masinile euro2 asa am auzit.Sin in briful masini cand l-am tradus scria la felul autovehicului masina cu noxe reduse D4.ciudata problema :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna tutror...

Am un Golf4 1.4 16V, si vreau sa stiu unde este clapeta de acceleratie si egr-ul.

Daca se poate cu poze.

Multumesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut baieti,

Legat de acelasi tip de motor vreau sa va cer parerea despre urmatorul fenomen:

- exact la trecerea prin dreptul turatiei de 2500 rot / min, motorul are o vibratie ( care se simte mai in toata masina ), indiferent dc accelerez sau deccelerez, indiferent in ce treapta de viteza sunt sau dc stau pe loc.....

Doar la aceasta turatie de fix 2500 rot / min se intampla asta, in rest motorul merge foarte bine, un pic cam zgomotos dar inteleg ca e normal pt 1,4 16v.

Ce parere aveti, cam de unde vine buba ?

Multam frumos !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru mihok:

asdasxp.jpg

knut, e posibil sa fie ceva de la ambreiaj, desi se simte mai bine numai cand pleci de pe loc

ar trebui sa cureti clapeta de acceleratie si/sau EGR-ul

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se gaseste sa cumpar busonul din imaginea de mai sus?

Modificat de Birba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incercati un metabond (tratament de motor)si poate nu se mai aude acel tacanit metalic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, solicit si eu ajutor aici in 2 probleme la un polo variant 1.4 16v cod motor AUA din 2001 202000 km deoarece in aria Polo 6N si 6N2 este cam "liniste".

1 Consum mare: am facut consumul prin metoda plin pe plin la un drum Turda-Resita si retur si a iesit 8 la 100(neamtu zice 5.6 in carte).Acum 2 saptamani cand am cumparat-o am dus-o la mecanicul meu sa se uite la ea si a pus si testerul si nu a dat nici o eroare.Ulei + filtre schimbate.

2 Probleme la schimbatul vitezelor : agata in special a4a.Cand plec dimineata schimba perfect pana se incalzeste motorul si cutia.Daca ii dau a3a lunga si schimb a4a pe la 80 iar nu agata.Multumesc anticipat pt ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consum...ffff discutabila problema.Consum=stil de condus.Ce medie de viteza ai avut?Daca ai mers pana in 100-110 MAXIM e cam mult,daca ai mers peste 100 iar schimbatul l'ai facut la peste 3800-4000 rpm e normal.Singura chestie mecanica ar fi bujiile.

Viteze...E moale pedala de ambreiaj(comparativ cu o masina la care nu agata).Daca da,e pe duca ambreiajul.Altfel,mai poti eventual regla timonieria,o aerisire la cilindrul receptor si un schimb de ulei in cutie.Altceva...cam greu de pe forum de incestigat/remediat.Numai bine! :icon_thumright: :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De mers am mers frumos 80-90 fara s-o chinui bujiile schimbate dar nu stiu marca fisele noi bosch,am uitat sa spun ca i-am bagat un aditiv in benzina(mi l-a dat cineva de la pompetrol )e posibil sa-i fi afectat consumul?

Ambreiajul se apasa putin mai greu decat la golf la care eu i-am schimbat chitul de ambreiaj,iar cablul de ambreiaj este mecanic cu autoreglaj.Ramane sa verific uleiul in cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aditivul nu prea are cum sa influenteze in asa masura consumul.Daca e cu autoreglaj mai este o sansa.Incearca o reglare.Legat de consum...pauza :( .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor.

Am un prieten cu un golf 4, motor 1.4 16v (an fabricatie '99), insa are 2 mari probleme: uleiul si un zgomot ciudat.

Ce e cu uleiul:

- il mananca sau il pierde (completeaza cam 1l la 1000-2000 km. Fum nu scoate. motorul nu e murdar de ulei. Ulei in vasul de expansiune al sistemului de racire nu a gasit. Asadar,unde se duce uleiul?

Zgomotul:

-Masina are un zgomot ciudat de "scooter". Initial a crezut ca e de la pompa de servo, dar, dupa ce a schimbat-o face la fel. ce ar putea produce zgomotul asta? Am mai auzit motoare de 1.4, dar niciunul nu face asa. zici ca e tico! sau scoter (cam tot aia e)...

Va multumesc anticipat pentru timpul acordat ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am acelasi motor si prietenului tau ii trebuie o segmentare la motor, eu tocmai ce am facut-o si lasa-ma sa ghicesc ca masina prietenului tau a depasit 160.000 km. nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zgomotul ala de scuter poate fi de la racordul de la evacuare... e crapat si huruie pe acolo cand ies gazele din motor.

iar consumul de ulei este de la uzura, trebuie schimbati segmentii si semeringurile la supape, pe acolo se papa uleiul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am acelasi motor si prietenului tau ii trebuie o segmentare la motor, eu tocmai ce am facut-o si lasa-ma sa ghicesc ca masina prietenului tau a depasit 160.000 km. nu?

din 99, iti dai seama ca are mai mult de 160 000km. M-am gandit si eu ca mananca uleiul, dar, de ce nu scoate fum? am vazut si benziare care manaca ulei si scoteau si acelea fum. Asta nu. Si de tras, masina trage foarte bine.

Ii voi spune sa isi pregateasca bani pentru segementare. :)

@ soila. Zgomotul acela, e unul subtire, nicidecum de la evacuare. Gandeste-te la un motor de scuter accelerat. Joi ma intalnesc cu el si o sa filmez sa auzi cum face ;)

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu nea parat segmentare....poate pe la supape(si ghiduri).Scoate furtunul de gaze carte si pune degetul.Vezi daca creeaza presiune.Daca da,abia atunci sigur sunt segmentii.Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ştiu de ce am presimţirea că zgomotul / ţăcănitul acela de care spune Emy D, provine de la Canistra de Carbon, un zgomot normal de altfel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de aia am intrebat mai sus, daca e un tacanit ascutit si se aude foarte bine la relanti... pt ca e canistra de carbon si e normal, e anormal sa nu mai tacane, atunci te asteapta o mica gaura de 300 lei :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Nu nu. nu e tacanit, ca ala il observam si eu. Motorul are total un alt sunet! Nici nu stiu cum sa il descriu, dar mi-am amintit ca ma intalnesc cu el deseara si filmez si o sa il auziti. Cred ca e mai bine asa. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!