Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

sper ca a-ti curatat motorul de depunerea de ulei si cum zice colegul de mai sus.eu la al meu motor am curatit totul a ramas aluminiu curat si am inlocuit pistoane ,segmenti,cuzineti palier si biela plus cele 2 garnituri de la pompa de ulei si apropo vedeti ca se face rodaj

Modificat de liviu242006
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stealth, cum sa nu, vibrochenul se masoara vizual sau maxim cu ruleta/ metrul de croitor...sau ala de tamplar ca e mai compact...la fel si cu distributia...ce sa dai 600 ron pe ea, cand ciorapul de dama e 10 ron in hipermarket, sau daca ai noroc vezi si la oferta.

.Eu nu ii inteleg pe cei care investesc un sac de bani in desfacutul motorului, de ce nu rectifica si nenorocitul ala de vilbrochen pana la cota 1, sau 2 de reparatie(in functie de uzura actuala) si sa puna cuzinetii echivalenti de reparatie, toti zic a...am schimbat segmetii si gata,acum o sa mearga mai bine ca si atunci cand era noua, ca si cum asta rezolva toate problemele...trebuie verificat vibrochenul, cuzinetii, deformatia boltului, etc...Adica stiu motivul...toti se zgarcesc la inca 2-3 sute de lei, sau poate putin mai mult si apeleaza in acelasi timp la mecanici de rahat.... Sa te apuci sa cauti sa desfaci zeci de motoare in cautarea unui vilbrochen neuzat(lucru mai putin probabil decat gasitul unei picaturi de apa in Sahara) e o prostie, pentru ca vibrochenul ala daca are si cea mai mica, poti sa pui si mama cuzinetilor noi, astia nu vor calca la fix dupa uzura aia si o sa se distruga in cateva mii de km( nu de ordinul zecilor de mii cu siguranta).

 

Nu in ultimul rand as putea zice ca daca ai o bujie dusa, de la 2500 rpm, incepe sa sune a diesel si sa mearga nasol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar la motoarele astea mici, ma gandesc ca n-ar trebui sa ai probleme cu vibrochenu atat timp cat faci schimburile la timp si ai o ungere buna.

 

Poate doar daca bagi vre-un ulei foarte vascos sau ti masina numai in drifturi ,practic nici atunci nu ar avea voie sa fie o uzura exagerata.

Caci doar nu se aplica o forta foarte mare, altfel motoarele de 2-3-4-5-6000 cmc ar trebui sai sara vibrochenu bucati prin caroserie inainte de 100.000 km sau o forja serioasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motoarele de cilindree mare sunt mai aerisite si nu sunt asa de mult supuse uzurii mecanice.

Cu cat motorul are capacitate mai mica cu atat este mai predispus uzurii si diferitelor probleme mecanice interne.

Motorul de 1.4 de pe golf 4 care echipeaza masinile inainte de anul 2001...sunt niste puscarii de motoare echipate cu secmenti cu care erau echipate si vechile motorizari de 1.4 dar care aveau chiulasa de fonta.

Tot ce inseamna motor 1.4 fabricat inainte de 2001...este predispus uzurii secmentilor....fata de cele fabricate dupa 2001 la care au fost schimbat modelul de secmenti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

toti zic a...am schimbat segmetii si gata,acum o sa mearga mai bine ca si atunci cand era noua, ca si cum asta rezolva toate problemele

 

...depinde de problema. In cazul meu, am avut 2 probleme majore: 1. s-a razuit cureaua de distributie in mers ( tind sa cred ca in mers pentru ca s-a oprit motorul brusc si nu a mai pornit iar cand am investigat am gasit cureaua dintre axele cu came jumate razuita ) si am schimbat ( eu personal )  doar kitul de distributie si a pornit la sfert de cheie 2. din cauza consumului de ulei s-a infundat catalizatorul - am desfacut motorul ( eu personal ) si l-am segmentat si curatat ca la carte ( nu am schimbat cuzinetii ) si merge foarte bine fara nici o problema

....uneori unii mecanici in loc sa repare mai mult creeaza probleme...din cauza asta te duci cu o problema si pleci din service cu inca 2-3 probleme...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok cum naiba verific acum daca e ceva bai la vilbrochen sau nu???????????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Technics insa lumea treb sa stie ca la tine nu fusese schimbata cureaua aceea de la axele cu came parca 200.000 km. Tu sti mai bine, insa parca asa tin minte, ca fusese pasuita de fostul proprietar, care o schimbase doar pe cureaua mare.

Ai avut noroc ce sa mai.

Dar, pe langa pbmele cu secmentii la motoarele dinainte de 2001, merita sa spunem ca si vibrochenul la modelele dinainte de 2001 e predispus uzurii si se uzeaza prematur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

 

Detin un vw bora motor 1.6 16v BCB, imi papa ulei  1litru la 300km, si consuma  la 14/17Litri(urban)  la 100km parcursi.

Am si martorul de checkengine aprins in bord mereu, vreau sa o repar dar nu stiu cu ce sa incep si unde sa ma duc. 

Daca aveti ceva recomandari asi fi tare recunoscator.

 

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incepi cu motorul si check engine probabil din cauza consumul 14/17 l (sonde lambda)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur o sa fie necesara si o segmentare la motor, imi poate recomanda cineva vreun "Dorel" din brasov care se pricepe, sau care a facut la vreun service si este multumit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

 Am si eu o problema cu Golful meu... sa va explic pe scurt ce s-a intamplat : Service > Constatare > schimb capete de bara + bieleta stanga si dreapta> geometrie .

prima oara au auds niste piese mai mari..ma refer la bieleta, au taiat din filet au pus piesele pe masina si nu iesea bine la geometrie... a doua zi am fost iar sa imi puna bieleta si capetele de bara bune.. au facut si asta dupa care geometria la care zice ala ca face decat semiconvergenta +00.00 / +00.00 ca restul (caderea si unghiul de fuga se fac din piese si altele ..).

plec cu masina si tragea dreapta rau, am zis ca sunt eu paranoic si e din cauza drumului.. am mers pe dn1 pe toate benzile si pe centru si la fel facea.. ma duc inapoi la service si fac geometria iar si tot asa face... trage dreapta mai ales la viteze de peste 50 -60 Km/h  de la ce sa fie ? de la piesele puse pe masina ? de la geometria prost facuta ? inainte sa schimb piesele masina nu tragea absolut deloc nici stanga si nici dreapta.

 

Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil ca, cauciucurile sunt uzate prost, sau strambe... pune-le pe stand sa fii sigur, sau eventual schimba rotile fata cu spate...

 

apoi revii la banuielile legate de treaba proasta facuta in service... nu inteleg cum sa taie din filet, nu e permis asa ceva

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

 Am si eu o problema cu Golful meu... sa va explic pe scurt ce s-a intamplat : Service > Constatare > schimb capete de bara + bieleta stanga si dreapta> geometrie .

prima oara au auds niste piese mai mari..ma refer la bieleta, au taiat din filet au pus piesele pe masina si nu iesea bine la geometrie... a doua zi am fost iar sa imi puna bieleta si capetele de bara bune.. au facut si asta dupa care geometria la care zice ala ca face decat semiconvergenta +00.00 / +00.00 ca restul (caderea si unghiul de fuga se fac din piese si altele ..).

plec cu masina si tragea dreapta rau, am zis ca sunt eu paranoic si e din cauza drumului.. am mers pe dn1 pe toate benzile si pe centru si la fel facea.. ma duc inapoi la service si fac geometria iar si tot asa face... trage dreapta mai ales la viteze de peste 50 -60 Km/h  de la ce sa fie ? de la piesele puse pe masina ? de la geometria prost facuta ? inainte sa schimb piesele masina nu tragea absolut deloc nici stanga si nici dreapta.

 

Multumesc anticipat !

Ce service ai ales ?

Cum draq sa taie din bieleta de directie....?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am foat la norauto militari :-) :-) pana la urma merg sa imi faca alte neva geometria

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu vorbesti serios, la norauto militari ti-au taiat din bielete?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Asa ceva... de 3 ori au taiat din bielete si tot prea scurte sunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da acole... o singura data au taiat bieletele si au zis sa vin a doua zi sa imi puna alte bielete noi, ceea ce au si facut dar masina trage dreapta dupa 3x geometrie.. am sunat azi si a zis ca e posibil sa fie standul de geometrie dereglat si sa ma duc saptamana viitoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit problema golfului meu.Din fericire si din nefericire, golful meu chiar are 140 0000 de km reali. Asa am descoperit si problema mea.

Am mers iar cu ea la tester si era perfecta, nici un defect. Vazand mecanicul meu ca nu o da la pace cu mine, s-a hotarat sa dea o tura cu mine cu masina, conectat la computerul masinii.

Dadea rateu la toti cilindri.Ne-am intors si a scos fisele si bujiile si am descoperit ca bujiile mele erau originale si totodata foarte uzate si pline de ulei si din cauza aceasta mergea in suturi. Se pare ca acel silicon ce inconjura chiulasa, s-a uzat si el si a inceput sa patrunda ulei( proaspat schimbat - liqui moly 10w40 MoS2), peste tot, inundand inclusiv bujiile.Motiv pentru care, mecanicul meu, baiat finut, mi-a facut o lista cu piesele necesare si anume : kitul de distributie + pompa de apa toate contitec, (m-am hotarat sa le schimb pe toate, daca tot a inceput sa umble la masina), bujii beru, silicon victor reinz, 1 litru de antigel si decat cureaua de la alternator, intrucat celelalte piese erau in stare foarte buna. Costul tuturor este de 700 lei + manopera. 100 lei.

Am sa revin dupa ce schimb toate acestea cu impresii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca ii cheama paia de la service sa remedieze treaba la aparat... deci de la mine in colo.. toate masinile care au trecut pe acolo pentru directie sunt facute praf :-) :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. 

 

Am un Golf IV 14 16V cumparat de curand.

Din pacate in momentul cumpararii nu am pus-o pe tester ( nu ma injurati ). 

Acum cateva zile, mai exact joi, mi s-a aprins martorul Check Engine. M.am interesat pe forum si cel mai probabil e de la sonda lambda. 

Am facut un vag-com si i-am sters eroarea din bord. A fost totul ok pana astazi, cand am iesit pur si simplu pentru o mica "intretinere" ( sters bord, maturat inauntru etc ). I-am dat cheie si surpriza, s-a aprins din nou martorul. Precizez ca Duminca, 6 Iulie, am facut B - CT pe A2 si masina s.a comportat perfect. La fel si la intoarcere. Consumul de autostrada a fost cca 5.5% L/100km, 6.4 media, luand in considerare cateva localitati in CT.
Din cate am citit, in caz de defectiune a sondei lambda 2 ( care a dat eroare pe vag-com ) consumul creste semnificativ, atat in oras cat si in afara. 
Este posibili sa trebuiasca doar curatata sonda sau ar trebui neaparat schimbata ? :( 

 

Multumesc anticipat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda Lambda nu se curata !! Ori este dusa rezistenta care o face sa lucreze la temp optima 300 grade ori e dusa sonda care masoara, tu ar trebui sa sti daca tot I-ai dat scan si ai sters vechle erori. Nu este neparata nevoie sa cresca consumul cu mult. Daca rezistenta de incalzire este arsa, sonda o sa trimita la ecu niste valori eronate. Eu am mers cu ea stricata 1 an si aveam acelasi consum ca, acu. Mai nasol este daca se duce prima acolo creste consumul. Sonda 2 este numai pentru verificarea primei sonde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, sonda lambda nu se curata pentru ca ceea ce face treaba e inauntrul ei (are un solenoid de zirconiu).Am schimba-o si eu si chiar si-a reglat consumul.Spor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, revin cu o întrebare. E posibil sa știți cum aflu consumu la golful meu 1.4 din 2000? Ce trebuie sa mișc in masina sa imi arate pe bord?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, revin cu o întrebare. E posibil sa știți cum aflu consumu la golful meu 1.4 din 2000? Ce trebuie sa mișc in masina sa imi arate pe bord?

Pai ai calculator de bord sau nu? Ai L1 si L2... Nu inteleg ce vrei sa "misti" :/
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai putea sa fii mai explicit pentru ca dupa im vezi nu ma pricep asa bine :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!