Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

salutare baieti,pentru ca nu pot incepe eu o discutie noua postez aici cu miiiii de scz.ma  numesc alex din buc posez un golf 4 1.4 16v din 2001.pentru ca pe capota masini in dreptul farurilor au fost sudate acum cativa ani bad eyes a cam luat-o rugina.am vb in stanga am vb in dreapta peste tot ma costa 300 ron ,m-i sa parut prea mult si m-am gandit ca as putea sa rezolv eu aceasta problema....bou...am cumparat de toate ,vopsea, chit , smirgher etc.am smirgheuit tot ce trebuia smirgheruit (avea foarte foarte mult chit in acele zone)am indepartat chitul am pus altul,sincer nu ma asteptam sa imi iasa asa de bn pentru prima oara in viata mea cand fac asa ceva :-) dar si o prostie am inceput sa vopsesc ,la spray(facut in laborator)dar cred ca am apropriat uneori mai mult si a cam facut pete... :-( mai pot face ceva ?ce ma sfatuiti sa fac ?am stat 8 ore la aceasta capota ea avand si alte bucati de vopsea sarita ,pana la urma am vopsit-o pe toata .ce pot sa fac .imi vine sa o arunc in garla.... am pus si poze in attach. mentionez ca masina a fost spalata si degresata dupa fiecare aplicare de chit .toata operatinea sa desfasurat in garaj dar pt poze am scos-o pentru ca nu am suficienta lumina pentru poze..multumesc

post-136981-0-34448800-1404587396_thumb.

post-136981-0-22865100-1404587398_thumb.

post-136981-0-84089900-1404587399_thumb.

post-136981-0-68117300-1404587403_thumb.

post-136981-0-68795300-1404587411_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai folosit si primer? Cate straturi ai dat cu spray-ul? Nu s-a inteles prea bine, ti-a curs vopseaua si a iesit si cam aiurea vopsirea capotei? Nici chituirea prelungirii bad bay nu a iesit bine. Cel putin asa se vede din poze. Cat te-au costat materialele ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am folosit primer,am dat in 2 transe cu vopsea la spray,cat despre chituire sincer nu am vrut eu a mai bag atat de mult pentru ca avea ffff mult chit si avea deformari.capota acum arata putin cam patata cu pete.si nuj ce sa fac....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alinbmw1 ***segmentarea la cati km ai facut-o si pt ce motiv, consumul de ulei sau / si altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am un golf 1.4 16 v motor ape din 1999 si am ceva probleme cu el.

Nu se alimenteaza bine sau, alta problema, incat, imi smuceste, parca pentru 1 secunda imi pune cineva frana, dupa care, tot pentru o secunda, parca am pedala laa podea.

Am facut schimbul de ulei, de filtre, in speranta ca isi va reveni, dar nimic.

Mentionez ca daca accelerez constant, nu sunt probleme, dar imediat cum stabilizez, acceleratia si merg normal, incep smucirile.EGR-ul este schimbat, la fel si sonda lambda

 

Incearca o diagnoza vag-com si :

Verifica  Fise + bujii

Verifica Senzorul de turatie (vilbrochen).

Verifica functionarea clapetei de acceleratie.

Daca nu ma insel ai acceleratie pe cablu !?!?!

Vezi sa ai toate adaptarile facute din vag-com (clapeta,si la egr ,adaptare pentru recirculare gaze).

 

Am avut un coleg de munca si patea la fel,problema lui a fost de la ecu ( o defectiune de parametri in soft = resoftat).Daca nu ii dai de cap du si ECU la verificat.

Modificat de luciantm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma ajuta cineva sa identific ceva. Cand masina e pornita, pe gaurica respectiva se vede ca se invarte ceva. Cand masina e oprita nu se vede. Ma intereseaza daca nu cumva lipseste un surub. Ar trebui sa fie deschis acolo ? Ar trebui sa fie uscat. Am atasat o imagine.

http://s23.postimg.org/q10vki6pn/image.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ar trebui sa fie deschis.E un obturator (dop) de cauciuc acolo din cate stiu eu.

Modificat de luciantm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu puteti pune o poza sa vad cum e la dumneavoastra ? Ce se invarte inauntru ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volan.ta se invarte

pe acolo se verifica sau se marcheaza cand se desface cutia de motor

intra praf si apa, deci e bine de pus un capacel acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut o poza la mine sa iti faci o idee,cum a zis si colegu soila,ce vezi tu acolo e volan.ta care se invarta.Mergi pe la dezmembrari,sigur il gasesti.

post-115906-0-43282800-1404658238_thumb.

Modificat de luciantm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e si la mine, ca un buson, dar era ridicat la mine si l-am apasat in jos busonul si s-a inchis, arata la fel ca la luciantm. L-am intrebat pe mechanic  ce e cu busonul ala si zicea ca e nush ce aerisire si ca nu conteaza ca e astupata sau nu ca cica se deschide singur cand se aduna presiune, dar nustiu daca e asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e si la mine, ca un buson, dar era ridicat la mine si l-am apasat in jos busonul si s-a inchis, arata la fel ca la luciantm. L-am intrebat pe mechanic  ce e cu busonul ala si zicea ca e nush ce aerisire si ca nu conteaza ca e astupata sau nu ca cica se deschide singur cand se aduna presiune, dar nustiu daca e asa.

 

Sfatul meu e sa schimbi mecanicu.....asa preventiv !!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fraților am o mare problema sant pe centura de sud Cum intri dinspre Pitești spre București la primul omv. ..se pare ca sa rupt/exfoliat cureaua mica de la distribuție. Nu mai pornește ..Am nevoie urgent de ...un mecanic numărul meu 0760872002 multumesc mult Vă rog mult ...aștept SMS și va sun eu..Mulțumesc mult

Modificat de bpa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificarea cu vag com, se face doar la reprezentanta VW?

Bujiile si fisele imi dau seama cum le pot verifica, dar senzorul de turatie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificarea cu vag com, se face doar la reprezentanta VW?

Bujiile si fisele imi dau seama cum le pot verifica, dar senzorul de turatie?

Senzorul de turatie il verifici cu multimetru (osciloscop),in general NU apare la diagnoza (am scos mufa senzorului am dat la automat si tot nu imi aparea ca e lipsa).

Nu e nevoie neaparata de reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baieti dupa segmentarea  facuta am observat ca motorul meu dupa 2300 rpm face ca un diesel veritabil ...mecanicul zice ca poate fi de la ungere sau sa nu se fi asezat inca bine piesele inlocuite...ce ziceti si voi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ca inainte nu o sa mai mearga.Sfatul meu sa faci si un test de compresie.

Ce cod de motor ai ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dc sa nu mai mearga cum mergea inainte ?Schimbarea secmentilor este transplant de inima ?

Vezi cuzinetii de biela daca nu au fost schimbati sau probleme la linie (vilbrochen).

Mergi la mecanucul care a facut operatia si explica-i problema.

Ce ulei ai folosit dupa secmentare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ar trebui sa mearga mai bine nu mai rau,la aia ma refeream.Si daca s-a umblat si pe la cuzineti trebuie vazut,eu stiu ca un motor dupa segmentare merge "mai bine" (cum ar trebui). In primu rand cand motorul papa ulei trage mai bine,dupa ce nu mai papa ti se pare ca trage mai greu ca inainte de segmentare.

Modificat de luciantm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cuzineti si vilbrochen nu s  a facut nimic i am aratat azi la mecanic si a zis ca ar putea fi cv de la vilbrochen ulei am pus  mobil 1 5w40      


cod motor akq

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca e 100% din vilbrochen, aceeasi problema am avut-o eu . mi s-au montat cuzineti standard pe vilbrochen rectificat. Motoru mergea si asa super bine pana pe la 2700 rpm, cand incepea un zgomot ca de dizel, exact ca la tine.

 

Si ca sa fi sigur inainte sa o desfaci iara, as zice sa pui pe cineva sa o tureze pe la turatia cand incepe  sa faca urat, iar tu stai langa motor si il asculti. Daca e din vilbrochen zgomotul v-a veni din jos,eventual o urci pe o rampa si se aude foarte clar zona denude vine zgomotul. Oricum eu sunt sigur ca aceeasi belea e si la tine ptr ca ai aceleasi simptome, dar sa speram ca nu e asa ca te rupe la buzunar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca e din vilbrochen ce sa i fac? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai simplu cauti la dezmembrari un vilbrochen fara uzura, dar e destul de greu sa gasesti unul, eu am desfacut vreo 4 motoare pana am gasit unul bun(sa numai zic de timp si nervi).

 

Iar varianta a 2 a, rectifici vobrochenul si pui cuzineti de reparatie .

 

Dar e posibil sa fie vibrochenul bun, doar cuzinetii sa fie varza. Nu inteleg cum ai desfacut motorul si nu ai schimbat cuzinetii ,care sunt in jur de 1 mil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa mi o zis mecanicul ca nu e nevoie 


asa arata vibrochenul meu in martie ...acum astept o parere de la cunoscatori daca se vede uzura sau nu ...

post-119004-0-53787100-1404761434_thumb.

post-119004-0-91728500-1404761447_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum crezi tu ca cineva poate vedea uzura arborelui ,care in primul rand e de ordinul sutimilor de milimetru, intr-o poza in care nici macar capacele de cuzineti nu sunt scoase?

 

mecanicul tau trebuia sa evalueze vizual macar starea cuzinetilor de biela, materialul alb, apoi cu micrometru/comparator masura fiecare maneton pe 2 axe .

 

dar sunt gramezi de mecanici carora daca le arati un micrometru probabil o sa creada ca e desfacator de sticle de bere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!