Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

stati voi linistiti ca sunt meseriasi la noi care repara cutii de viteza (inclusiv cutii automate) care dau clasa meseriasilor din exterior.

Afara daca a cazut cutia....alta noua sau sh.

Cutia de 1.6 nu merge pe 1.4 pentru ca trebuie schimbata planetarele.

Cutiile dupa 2002(golf4 1.4 sau1.9 sdi) nu mai sunt problematice pentru ca au retrofitul si vin cu nituri mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

aia buni in general lucra privat si au comenzi de nu stiu cum sa le mai ia, nu am generalizat. Iar in service-uri, chiar si in reprezentante numa' "profestionisti", chiar eu am intalnit unii. N-au reusit sa repare un pejo in reprezentanta, si ghici ce? era senzorul de temperatura, ai zice ca-i ceva BANAL nu??? Afara da, insa acolo in general sunt bani.

 

Asa, cele de SDI(ms ca m-ai corectat), app, cred ca stiu una de SDI la un amic de-al meu care are dezmembrari, PM daca esti interesat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva ce inseamna eroarea urmatoare ?

 

Address 46: Central Conv.            Labels: 1J0-959-799.lbl

Part No: 1J0 959 799 Q

Component: 4C Zentral-SG Komf.0001

Coding: 04097

Shop  #:WSC 01317

VCID: 4C9782B27C6B1A7E38B-4B36

 

 

Subsystem 1 - Part No: 1J1959801C

Component: 4C Torsteuerger. FS0002r

 

Subsystem 2 - Part No: 1J1959802D

Component: 4C Torsteuerger. BF0002r

 

Subsystem 3 - Part No: 1j4959811C

Component : 4 C Torsteuerger. HL0002r

 

Subsystem 4 - Part No: 1J4959812C

Component: 4C Torsteuerger. HR0002r

 

 

Fault Found:

00930 - Locking Module for Central Locking; Rear Left (F222)

                     27-00 - Implausible Signal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Lipituri reci pe placa de la broasca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iauzi frate, deci se vede chiar tot....

 

Exact asa e, lipitura e facuta pe placa de la broasca , ca nu imi facea contact cand era frig afara si nu imi mai mergea inchiderea centralizata. Iar un electrician de nota 20+ mi-a facut o lipitura acolo , ca in rest pe la servisuri ma puneau sa cumpar broasca noua si costa vreo 2-3 mil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De sub recipientul lichidului de spalt geamul ies 3 cabluri. Unu duce la far, unu la recipientul cu lichid pentru geam si unu e liber si nu pot sa imi dau seama unde ar trebui sa ajunga. Oare stie cineva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema cu fluctuatiile astea de current care imi mananca toti nervii. Initial cand pornea un consummator important aveam o scadere de turatie pt 1 sec si revenea, peste tot unde am intrebat, se zice ca la motoarele astea mici e ceva normal .

 

Chestia e acum ca , cand se porneste un consummator important se produce fluctuatia ,revine la loc si daca esti foarte atent si asculti motorul simti foarte foarte putin cum motoru scade si urca, adica nu merge rotund(poti sa observi decat daca esti obisnuit cu respectivul motor, ori daca sti exact cum trebuie sa se auda respectivul motor) asta se intampla doar pana se scoate consumatorul Acela important care papa mai mult current, pe urma merge ceas motorul.

 

  Am bagat-o si pe tester in timp ce sunt cuplati mai multi consumatori simultan si mentionez ca acul de la turatie se misca doar cand se pornesc consumatorii si se produce fluctuatia, dupa care motorul tinde sa nu mearga perfect rotund, dar turometrul sta fix pe bord, iar in acest moment daca te uiti pe tester turatia motorului imi face 760-720-760-720-760-720......asa face pana scot consumatorii, iar pe urma merge fix.

 

Poate sa fie cumva din cauza bujiilor ? mentionez ca le-am schimbat in urma cu 6-7000 km , chiar si asa nu este exclus faptul sa fie o bujie de proasta calitate ,dar nu ma pricep si nustiu daca poate face asa din cauza bujiilor.

 

Astept niste sfaturi din partea carora s-au mai confruntat cu asa ceva, sau oricine poate sa-mi dea o idee in legatura cu ce ar trebui sa verific . Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici cel mai echilibrat motor nu isi pastreaza o turatie 100% fixa in momentul in care ii bagi un consumator puternic. Acest lucru se datoreaza rezistentei suplimentare pe care o baga in sistem alternatorul prin cureaua de accesorii, moment in care scade putin turatia, iar cand acest lucru este sesizat de ECU acesta deschide clapeta de acceleratie(sau la masiniile mai vechi valva de relanti) incat sa creasca inapoi turatia la nivelul initial( procedeul este ca deschizand clapeta intra mai mult aer in motor si implicit mai mult combustibil, asta e si motivul pentru care consumul e mai mare cand mergi cu AC ca pe deoparte compresorul baga o rezistenta suplimentara, la care mai contribuie putin si Electroventilatoarele prin intermediul alternatorului. E un lucru normal...nu are nimic masina. Si variatiile alea de turatii sunt normale...intrucat Ecu face permanent corectii in functie de informatiile de la senzorii de pe masina, si in functie de asta spune cat sa se deschida/inchida clapeta, cat comb sa injecteze, care e momentul in care da scanteia) si in functie de aceste corecturi apar mici variatii...asta e si motivul pentru care  turometrul(controlat de un motoras pas cu pas ) nici nu indica acele variatii de 40 rot/min.

Nu ii mai gasi masinii probleme pe care nu le are, si daca pui pe ultimul model de golf in acelasi timp toate becurile, sau aerul conditionat, pentru o secunda ii scade turatia dupa care revine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok ,mersi mult Paul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Eu as avea de adaugat ca daca pe masina ta o sa o apuce sa fluctueze ralantiul si fara consumatori, si asta vizibil si pe turometru, sa stii ca atunci va insemna ca este murdara clapeta de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare : Vreau sa activez functia range la masina , am ceasuri VDO , in comander imi apare ca se poate activa functia range , schimba valoarea in E1 , dar nu imi apare functia range , valoarea ramane salvata , am scos si borna de la baterie , dar fara niciun rezultat , ce as m.ai putea face sau sa verific/schimb valoriile ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se poate ajunge la performanta de a fierbe motorul fara sa-ti dai seama? adica sa-ti arate in bord 90 grade sau mai putin si motorul sa fiarba.  Daca ai senzoru de temperatura sau termostatu defect ? sau pot fi si alte cauze ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca fierbe si in bord iti arata 90, iti e dus senzorul(sau foarte putin probabil pompa- dar am intalnit un caz, dar la el si scartaia de numa distributia...noroc ca nu sarise).

Daca fierbe, si in bord iti arata ca fierbe e dus termostatul care nu deschide circuitul mare, sau electroventilatoarele. sau ca si inainte pompa. 

Alte motive pentru care fierbe sunt: Capacul nu inchide bine(acesta fiind un sistem presurizat, presiunea are rolul si de a creste punctul de fierbere al lichidului) si nu in ultimul rand, natia romaneasca poate sa iti faca motorul sa fiarba. Prin acest caracter ma refer la acei oameni ft inteligenti care pun apa in loc de combinatie de antigel cu apa( si crede-ma am vazut o gramada) deoparece antigelul nu are doar proprietatea de a nu ingheta, ci si creste temperatura de fierbere a amestecului. In general la cel roz folosit ne noi in proprotie 50-50 am impresia ca punctul de fierbere se invarte pe la 110 grade, ceea ce inseamna ca la 101 grade cand am impresia ca cupleaza a 2a treapta de la ventilator( nu stiu sigur temperatura, ea depinde de la model la model) nu iti va fierbe, pe cand daca ai avea apa ar fierbe. (ca o paranteza la ford ka ventilatorul porneste pe treapta 1 la 102 grade, si pe a 2a la 105...iar normal sta la 97-98, deci daca pui apa....faci o supa clocotita). Pompa se poate strica fie prin gripare, fie prin pierderea etanseitatii, fie ce am vazut in cateva cazuri, prindistrugerea paletelor acesteia de catre acele prafuri minune pentru reparat gaurelele din radiator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca fierbe si iti arata in bord, e super bine ca te opresti si gata. Dar faza e ca un prieten tocmai ce m-a sunat , ia fiert motoru pe autostrada si acu in bord statea tapan la 90 de grade si dintr-o data ii s-au aprins toti martorii in bord ,probabil cand era prea tarziu.

 

Deci mai urat de atat nu se poate, banuiesc ca senzoru de temperatura I-a facut tragedia asta. Iti vine sa-I plangi de mila la motoru ala, cand stiu cum l-a ingrijit, dar asta e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari ,care ma puteti ajuta?am desfacut coroana dintata pe care o citeste senzorul de turaie de pe arborele cotit si nu am facut semne pe ia.care stie pozitia in care vine montata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are gauri defazate ,nu o poti monta decat intr-o singura pozitie .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum am mai intrebat si fara succes, am facut o poza

http://postimg.org/image/4g4fu2vjf/

De sub recipientul de lichid pentru parbriz ies 3 cabluri. Unul merge la far, unul la bidonu de lichid pentru parbriz, si unu (cel din stanga sus)care are o mufa la capat unde ar trebui sa ajunga ?Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din poza mi se pare a fi mufa care pleaca la broasca de la capota dar mi se pare mie sau nu are fir.

urmareste si vezi daca de la broasca de la capota iti pleaca fir si ajunge la mufa respectiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are atasat ceva fir.nu are nimeni pe golf mufa respectiva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu o am, la mine e montata cu capul ala in jos nu in lateral ca la tine, nu stiu ce face...am incercat sa caut codu de pe ia pe net....si nu apare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut la un coleg ca duce la inchizatoarea de la capota. Oare ce rol are? La mine e libera. Eu am asezat asa ca sa se vada in poza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Poate daca ai alarma sa sune daca-ti deschide capota. Nu ai alarma, mufa este libera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am alarma dar e ungo, multumesc, am rezolvat misterul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!