Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Nu merita sa pui carton in fata radiatorului pt ca sistemul de racire/incalzire al golfului 4 e bine gandit.

Pt a ajuta incalzirea mai rapida, exista in sistemul de admisie al aerului, inaintea filtrului de aer o clapeta care iarna comuta pt aprirarea de aer din galeria de evacuare, deci aer cald, ce va ajuta motorul sa se incalzeasca mai repede. Cand se incalzeste afara, acea clapeta va comuta pe aer din compartimentul motor. Comutarea o face un bimetal, care in timp se poate strica.

Apoi daca termostatul nu e blocat pe deschis, motorul se va incalzi fara pbme.

Atat doar, precum soila a mentionat, la ture mici, temperaturi ff scazute, e posibil sa nu ajunga chiar la 90 grade, insa caldura va da fara pbme.

Insa odata ce intra in sarcina motorul trebuie sa ajunga la temperatura optima. Dar astea sunt cazuri particulare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cati km se schimba distributia la motorul de 1.4,la 60.000 sau 90.000?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prima oara la 90k, ulterior la fiecare 60k sau la 5 ani, asa zice VW

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 ani..daca ai facuta deja distributia.. cu kit ORIGINAL ...mie dupa 3 ani.si 37000 km. :censur: .. cu o curea ''ieftina'' am patit-o...deci... grija mare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un prieten la care I s-a rupt cureaua la 19.000 km facuti in 2 ani de zile, si n-a fost curea ieftina. La distributie poti doar sa o schimbi la timp si restu e ca la loterie .

 

 

Am si eu o intrebare pentru cine are asa ceva sau daca a auzit cineva, ma intereseaza sa  imi pun un aparat pe masina care  sa-mi masoare non stop presiunea uleiului, se poate monta asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Daciile 1310 aveau manometru de presiune ulei. Normal ca poti sa-ti pui daca vrei.

   Cat despre curele de marca rupte la 19.000 Km, nu cred ca ele au fost vinovate. Pot sa fie role blocate, role de plastic ciobite, pompa apa blocata, rozatoare, pornit cu masina trasa si bruscat ambreiajul, frana de motor prea violenta ( treapta 2 din greseala la 100 km/h in loc de 4), lipsa de ulei la axul cu came=blocat=rupt cureaua, etc. Schimbati curelele din partea mea anual, dar in cartea masinii oficiala in mod cert nu scrie nici o limita de ani; mai scrie ca se verifica prima oara la 90.000 Km si apoi din 30 in 30.000 de Km. La mine prima oara a fost schimbata la 121.000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandeam ca ar fi bun un manometru de presiune, sa vezi tot timpul ce se petrece cu motorul. Poate pierzi uleiul  si sa fi ghinionist sa nu iti aprinda becul in bord si sa blochezi motorul . Deci un manometru ar fi bun, voi ce ziceti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Nu exista sa nu se aprinda becul rosu si sa nu piuie daca nu ai presiune de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fals !!!  Cand am cumparat eu masina mea, consuma in jur de 4 litri la 1000 km, depinde cat de mult o turai. Eu nestiind ca consuma atat de mult , am mers cu masina pana numai tragea motorul, cand ma uit la ulei, joja era uscata.

 

Deci cum mi s-a uscat joja domnul Ebi? fara sa mi se aprinda vre-un martor sau sa piuie ceva. Nu imi dau seama dece nu mi-a aparut nimic in bord, poate ca a scazut uleiul foarte rapid ,sau sonda de presiune era stricata......habar nu am care a fost cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Eu asta am zis si nu am gresit: " Nu exista sa nu se aprinda becul rosu si sa nu piuie daca nu ai presiune de ulei".

  Nu am zis nimic de nivel de ulei. Am zis de presiune. Pompa de ulei are sorbul jos si face presiune si daca nu se mai vede ulei pe joja. Poate mai este 1L in motor. Manometrul de presiune ar fi indicat presiune si daca nu era ulei pe joja. Eu personal tin uleiul la max. pentru ca ungerea este si prin barbotare (balacirea) nu numai prin presiune.

    Sunt si masini care au indicator de nivel de ulei dar putine de vechimea asta.

  Recunosc ca mi-ar placea sa am manometru de presiune. La Dacie aveam si ma uitam des la el. 2atm. la ralanti si 6 in mers cu motorul rece, apoi 1 cu 4 cu uleiul cald, apoi la motor uzat 0,7 cu 2...

  Cred ca nu este mare lucru sa-l pui, dar nu stiu daca are cineva de pe forum montat. Poate cei cu GTI.  Ori cumperi un kit special, ori dai la cineva sa-ti faca un T unde se insurubeaza senzorul de presiune si pui pe acel T senzorul de presiune original si senzorul care va duce la manometru in bord. La Dacie aveam 2 ceasuri, unul de presiune ulei si unul de temperatura ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Becul rosu lucreaza pe sonda de presiune din chiulasa si se aprinde doar daca in rampa de culbutori nu mai este presiune (nu mai ai ulei,cedeaza pompa de ulei,ai o cantitate mica de ulei si in panta sau la franare brusca nu mai trage ulei,cuzineti uzati excesiv...etc)

 

Becul galben de avertizare nivel ulei lucreaza prin intermediul sondei de nivel din baia de ulei si apare ca martor cand ai lipsa peste 700-900 grame de ulei.

 

Nu au legatura unul cu altul si lucreaza independent si pe circuite diferite.

Exista masini care nu au sonda de nivel sau la care sonda este defecta si care nu te avertizeaza cand nivelul uleiului scade mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine nu m-a avertizat nimic cand am ramas fara ulei.

 

As schimba ambele sonde si de presiune si de nivel ,sa fiu sigur ca functioneaza.

 

Dar denude stiu daca masina mea are sonda de nivel ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:lol: ...cand schimbi data viitoare uleiul,tragi un ochi pe baia de ulei (pe burta baii) si trebuie sa ai senzorul acolo si cablajul electric in care este mufat.

Vezi prin spatele motorului ca iti vine un cablaj care duce pe baia de ulei si apoi in senzor.Totusi e posibil ca senzorul de nivel ulei sa nu mai fie functionabil.

Sa imi lasi seria de caroserie sa vedem...

 

post-64586-0-09115400-1402737253_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite seria de caroserie  wvwzzz1jzyw351988

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1J0 907 660 B ,ai senzor de nivel pe masina.....doar sa nu schimbat cineva baia de ulei cu una care nu are locas de senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok , mersi mult . Ma uit azi daca are senzor baia de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari,am desfacut motorul pt a inlatura bataia metalica,urmeaza sa scot pistoanele din camasi si as vrea sa stiu cit este diametrul interior al camasii de piston

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, poate ma ajuta si pe mine cineva, ca de 4 luni de zile am innebunit.

Am un golf 4 din 2000 motor de 1.4 16v . Acuma 4 luni de zile mi s-a stricat cutia de viteze, atunci cand ajungeam la 2000 de turatii masina se zdruncina, am dus'o la service, mecanicu' mi-a zis da cutia este tre' sa o schimbam, dupa sir lung de negocieri, tiganeli, mi-a gasit el una  de la o masina care a cumparat'o accidentata, dar nu stia sigur daca merge, desigur cum sunt un ghinionist nu mergea cutia respectiva, era mai praf decat a mea.

Asa ca va rog eu, spuneti'mi de unde sa iau o cutie de viteze(din timisoara, sau de oriunde) ca disper, eu nu inteleg cu mecanicu' asta nu gaseste ca daca scriu pe internet "cutie de viteze golf 1.4" imi da o gramada, el tot imi spune ca tre' sa fie compatibila, am mai avut prieteni cu problema asta si lume am mai auzit, si si-au vandut direct masina, dar eu nu vreau sa o vand.

Nr de la sasiu este: wvwzzz1jzxw266881, alte informatii daca vreti mai va dau, poate ma puteti ajuta.

Multumesc

Modificat de Sharp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, poate ma ajuta si pe mine cineva, ca de 4 luni de zile am innebunit.

Am un golf 4 din 2000 motor de 1.4 16v . Acuma 4 luni de zile mi s-a stricat cutia de viteze, atunci cand ajungeam la 2000 de turatii masina se zdruncina, am dus'o la service, mecanicu' mi-a zis da cutia este tre' sa o schimbam, dupa sir lung de negocieri, tiganeli, mi-a gasit el una  de la o masina care a cumparat'o accidentata, dar nu stia sigur daca merge, desigur cum sunt un ghinionist nu mergea cutia respectiva, era mai praf decat a mea.

Asa ca va rog eu, spuneti'mi de unde sa iau o cutie de viteze(din timisoara, sau de oriunde) ca disper, eu nu inteleg cu mecanicu' asta nu gaseste ca daca scriu pe internet "cutie de viteze golf 1.4" imi da o gramada, el tot imi spune ca tre' sa fie compatibila, am mai avut prieteni cu problema asta si lume am mai auzit, si si-au vandut direct masina, dar eu nu vreau sa o vand.

Nr de la sasiu este: wvwzzz1jzxw266881, alte informatii daca vreti mai va dau, poate ma puteti ajuta.

Multumesc

Salut,

Eu am luat cutie pentru aceiaşi maşină am dat 15 mil. cu tot cu curierat de la o dezmembrare mare mare din Ploieşti.

Omul foarte serios, oferă garanţie, plus la asta mi-a propus să conduc maşina de pe care urma să se scoată cutia ca să mă asigur că e bună, în cazul în care veneam personal în Ploieşti.

L-am găsit pe un site de anunţuri de piese auto, se numeşte ribert serv srl . sfatul meu e să ei de la cineva care se ocupă serios de dezmembrări.

acum văd că sunt în jur de 300 de euro.

Ca fapt divers la maşina mea cutia a căzut neavând 100k. Sunt proaste ca naiba. 

apropos, acum am scimbat distribuţia la panarama asta :). E o plăcere deosebită să plăteşti 700 Lei pe un Chit de distribuţie cât de cât bun, gen SKF. Şi mai pui manoperă 200 de Lei, plus antigel, deci ajungi în 1000 de lei. Pe când la orice altă maşină cu motor cu 16v e de 2 ori mai ieftin :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Salut, poate ma ajuta si pe mine cineva, ca de 4 luni de zile am innebunit.

Am un golf 4 din 2000 motor de 1.4 16v . Acuma 4 luni de zile mi s-a stricat cutia de viteze, atunci cand ajungeam la 2000 de turatii masina se zdruncina, am dus'o la service, mecanicu' mi-a zis da cutia este tre' sa o schimbam, dupa sir lung de negocieri, tiganeli, mi-a gasit el una  de la o masina care a cumparat'o accidentata, dar nu stia sigur daca merge, desigur cum sunt un ghinionist nu mergea cutia respectiva, era mai praf decat a mea.

Asa ca va rog eu, spuneti'mi de unde sa iau o cutie de viteze(din timisoara, sau de oriunde) ca disper, eu nu inteleg cu mecanicu' asta nu gaseste ca daca scriu pe internet "cutie de viteze golf 1.4" imi da o gramada, el tot imi spune ca tre' sa fie compatibila, am mai avut prieteni cu problema asta si lume am mai auzit, si si-au vandut direct masina, dar eu nu vreau sa o vand.

Nr de la sasiu este: wvwzzz1jzxw266881, alte informatii daca vreti mai va dau, poate ma puteti ajuta.

Multumesc

Salut,

Eu am luat cutie pentru aceiaşi maşină am dat 15 mil. cu tot cu curierat de la o dezmembrare mare mare din Ploieşti.

Omul foarte serios, oferă garanţie, plus la asta mi-a propus să conduc maşina de pe care urma să se scoată cutia ca să mă asigur că e bună, în cazul în care veneam personal în Ploieşti.

L-am găsit pe un site de anunţuri de piese auto, se numeşte ribert serv srl . sfatul meu e să ei de la cineva care se ocupă serios de dezmembrări.

acum văd că sunt în jur de 300 de euro.

Ca fapt divers la maşina mea cutia a căzut neavând 100k. Sunt proaste ca naiba. 

apropos, acum am scimbat distribuţia la panarama asta :). E o plăcere deosebită să plăteşti 700 Lei pe un Chit de distribuţie cât de cât bun, gen SKF. Şi mai pui manoperă 200 de Lei, plus antigel, deci ajungi în 1000 de lei. Pe când la orice altă maşină cu motor cu 16v e de 2 ori mai ieftin :)

 

Multumesc frumos, am sa le trimit mail si am sa intreb, sper sa aiba.

Si da, cutiile de viteze acuma sunt in jur de 300, maxim de fapt :)

Si daca mai stie cineva ceva bun, de preferat din Timisoara, astept, va multumesc!

Modificat de Sharp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutia de viteze nu merge reparata? am auzit ca exista kit de reparatie ,intradevar reparatiile te pot duce mai mult de cat o cutie sh, dar decat sa iei o cutie sh cojita care sa fi norocos sa pice si aia peste cateva mii km

Modificat de alinbmw1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu recomand sa se repare cutia de viteze doar daca cel care o repara este meserias si o face dupa manualul de reparatie.

Eu am fost patit,cu meseriasi de 2 bani care nu mi-a reparat-o bine si pana la urma si-a dat duhul si a trebuit sa pun alta cutie,si sa nu mai vorbim despre ce sume am investit in cutia de viteze si acum zace intr-o galeata.

 

Cutia de viteze se repara doar daca cel care o repara se pricepe astfel nici vorba de asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

nivelul din romania e sub nivelul marii in unele ateliere, sub nivelul de a schimba o planetara, sub nivelul de a schimba un ulei fara a deteriora filetul de pe baia de ulei, ieftina si aia dealtfel, si sub nivelul de a avea scule calumea, aici ma refer in special la scule speciale unor lucrari.

 

Asa ca ce vorbim aici de cutii de viteze?? Aia e la nivel de operatie pe creier.

 

Nici eu nu m-as risca cu asa ceva, ori m-as documenta bine, desface-o eu si daca am noroc sa o si repar ori as pune cutie de 1.6, cica-s mai rezistente.

In orice caz, dupa ce s-au forfecat niturile, nu mai ai nici o garantie chiar daca o repari in sensul ca pui nituri noi si atat.

 

 

LE: si nu numai in romania, dupa cum am citit de la unii colegi de pe forum din alte tari. 

Adevarul ca in 2014 se pune accentul pe cantitate si viteza(sa sara banu' rapid si usor), nu pe calitate.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci cumpar cutie noua cu 2000 euro , sau costa mai mult de atat ?  :))

 

Corect marius , slabe sanse sa mai vezi pe strazi golf 6-7 , dupa 15-20 de ani , cum sunt acum golf 3 si 4 si destule rup asfaltu fara probleme.

Modificat de alinbmw1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!