Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Am pus cu seringa ulei ,dar tot la fel merge. Pe loc cu motorul oprit intra usor in toate vitezele ,dar in mers ....viteza 1 intra cat de cat mai usor, a 2 a intra destul de greu , a 3 a merge binisor uneori face figuri , iar a 4 a intra sub orice critica abia reusesc sa o bag uneori ,iar a 5 a merge tot timpul bine.

 

Pana mea, la un vecin cu o dacia solenza impinge schimbatoru cu un deget si inca unu cu un opel astra si masini forjate si neingrijite si schimba asa usor vitezele....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred că dacă pe loc intră frumos în toate vitezele şi în mers nu, atunci problema este pe undeva prin zona ambreiaj-cutie.

Fă următoarele încercări: când schimbi dacă faci o pauză destul de mare (2-3sec) în punctul mort tot aşa greu intră? Iar din 5 în 4 dacă dai cu dublu ambreiaj (ca la camion: apeşi ambreiaj-scoţi în punctul mort-eliberezi ambreiajul-dai un şpriţ de acceleraţie până prin 2500 rpm-apeşi ambreiajul şi dai a 4-a) cum intră?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mircea_0072002

eu avut aceeasi problema si s-a rezozlvat cu schimbarea uleiului din cutia de viteze. am cumparat ulei original si m-a costat 90 lei doua bidoane de 1 litru. operatiunea e simpla si nu dureaza mult. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat uleiu la cutie in urma cu 5 000 km si nu s-a imbunatatit nimic, am dat 130 lei pe 2 litri de ulei.

 

O sa fac proba cu dublu ambreiaj sa vad cum merge .

 

Si mai e ceva , cand schimb viteza si dau drumu la ambreiaj imi face socuri ca si cum as apasa acceleratia la blana. Pot sa evit socurile numai daca dau foarte foarte incet drumu la ambreiaj. E normal asta ? la voi cum e ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ti-ai raspuns... arcul diafragma de pe placa de presiune este pe duca si nu functioneaza in parametrii si de aceea iti da socurile astea cand lasi de ambreiaj, asta e problema la cuplarea ambreiajului, dar mai ai una si la decuplare, intrucat daca atunci cand motorul tau functioneaza iti intra greu in viteza inseamna ca ambreiajul tau nu decupleaza total cutia de motor. aici cauzele sunt multiple....fie tot arcul de pe placa de presiune este uzat in zona de contact cu rulmentul de ambreiaj( cu mansonul de cuplare) fie pistonasul receptor de la cutie, sau cel de la pedala nu functioneaza in parametrii. Aaaa si socurile pot fi date si daca arcurile de pe discul de ambreiaj sunt rupte sau ceva de genul( nu stiu exact daca u ai volant cu masa dubla care are discul fara arcuri, sau ai versiunea clasica volant cu masa simpla si disc cu arcuri de amortizare a oscilatiilor de torsiune)

Modificat de PaulG91
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu gresatul timoneriei te pot ajuta eu ,am facut aceasta operatiune dar nu sa vazut nici o inbunatatire.am si eu problema cu socul  si in unele momente ciraie la cuplarea treptei 1 cu ambreiajul apasat la podea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Azi am schimbat uleiul dupa cei 1200 km de rodaj facuti in 2 luni de la segmentare, si am fost placut surprins sa mi zica tipul de la service ca motorul este fff curat si arata bine, sa nu mai zic ca nu lipsea dupa joja ulei. Deci concluzia mea ca intre un motor second si o segmentare mai bine a doua optiune. 

   Spor si km curati tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg cum poti face doar 1200 km in 2 luni de zile, posibil doar daca mergi numai la piata cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e frate fiecare dupa buzunar...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva cum pot afla din ce an e bateria de la masina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca trebuie sa găsești inscripționat pe baterie 4 cifre ... Primele doua reprezintă săptămana din an iar următoarele anul . Pot fi inscripționate pe eticheta sau chiar in relief pe cutia sau capac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta scrie pe baterie   000 915 105 DB 

                                    12 V 44 AH 220A DIN 360A EN/SAE

                                    Volkswagen original batterie

 

Iar langa borna cu minus scrie    VW 4609 H

 

Deci inteleg ca bateria mea e din anul 2009 ,deci are 5 ani de zile, cam batrana.

 

Care dintre colegi care mai aveti motorizarea mea, aveti tot baterie de 44 AH ? ma refer cu ce a venit masina , nu ca a-ti pus voi o baterie mai mare ulterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Așa tind sa cred ca este din 2009

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   La motorul asta mic pe benzina nici nu trebuie baterie mare. O baterie mica se incarca repede, la una mai mare risti sa intre in descarcare cronica. Cand am avut cea mai mica baterie, de 44 Ah, m-a tinut 9 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai cartea service vezi ca are un coolant pe ea cu codurile PR si vezi acolo cu ce baterie a venit masina de fabrica.

La mine la aceeasi masina scrie PRCode: J1L = Battery 280 A (60 Ah)

Bateria ta e din decembrie 09 deci mai merge daca e baterie originala de pe vw. Pana asta iarna eu am avut baterie din 2003 tot asa originala.

Modificat de ovidiu94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

in 2009 nu as fi asa sigur. deja masinile erau in era "rabatului la caliate :D". dar asa e, in mod normal 5 ani nu e foarte veche pt o baterie OEM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe cartea service, scrie 61 AH la baterie .

 

Dar eu pe masina am de 44 AH si scrie pe ea ca e originala.

 

Probabil ia schimbato fostu proprietar din Germania, dar nu inteleg dece a pus mai mica. Si acum cred ca din cauza asta am fluctuatii la faruri cand trag de volan la relanti sau inchid geamurile si imi scade turatia de la 750 la 700 si revine la loc, cred ca din cauza bateriei prea mici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alin ... eu am pe golfu' meu de 74 AH si tot am fluctuatii de curent..la diferiti consumatori...deci tind sa cred ca nu e din cauza bateriei..ci altceva..poate ceva in circuitul electric...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ai dreptate atunci...am verificat si alternatoru si incarca foarte bine ,aveam 14.30 cu motorul pornit  si 12.70 fara nimic pornit.

 

Deci fluctuatiile sunt de la ceva din circuitul electric, care e destul de batran.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

eu cred ca e normal, stati linistiti.

Eu am observat doar cand urc geamul si incerc sa mai dau de el in sus dupa ce el deja e inchis. Tacane ceva in usa si farurile putin scad in intensitate dar nu cred ca e ceva anormal.

 

Un coleg de-al meu are de 44A pe motor de 1.8T. Initial credeam ca are bateria descarcata, insa asa face si dupa ce repornesc motorul la cald. Atunci am observat ce mica baterie are :). Dar merge bine de vre-un an de zile de cand o are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iarna merita sa pui carton in fata radiatorului sa se incalzeasca motorul mai repede?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

argumenteaza raspunsul , sa stim si noi dece zici nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mircea_0072002

daca era o solutie eficienta, cred ca era implementata de vw. la ce bani cer pe un passat, montau ei un dispozitiv automat de pus cartoane in fata radiatorului cand temperatura scade sub 5 grade. 

 

 

glumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu merita pentru ca priza de aer la golf4 nu e atat de mare precum la alte masini cu grila mare, precum microbuzele, autobuzele etc..

 

numai daca mergi constant in zone de -20 grade cu 100km/h atunci nu va reusi sa tina temperatura la 90 grade, va scadea undeva la 80, am patit-o in prima iarna cu golful, m-am dus la bacau, era uscat pe jos, si seara se facusera -20 grade, la viteza vedeam cum scade temperatura, cum incetineam isi revenea la 90

 

de atunci mi-am pus scut dintr-o bucata, si izolatie oem la capota, si iarna la -10 grade in 5 minute de mers prin oras, ajunge la 90 grade, conteaza destul de mult sa izolezi motorul

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!