Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

gabivvx... la motor nu... dar bateria...cred ca ar fi mai bine sa ia bornele de pe ea...tu ce zici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

nu e nevoie decat daca e praf, caz in care oricum trebuie incarcata dupa o luna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cand am lasat masina o luna pe dreapta la plecare aveam 12.7v la borne, la sosire aveam 12.58.

Deci daca bateria e buna, nu are voie sa se descarce mai ales acum pe timp de vara.

Oricum ar fi, daca ar trece sub 12,5 V o poti pune preventiv o seara pe redresor.

Nu merita dupa mine sa o lasi nealimentata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o mica problema.

 

 Cand stau pe loc cu motorul pornit la relanti si trag de volan sau aprind consumatori prin masina mai multi deodata, faruri ventilator radio etc , deci cand aprind simultan mai multi consumatori sau trag de volan pe loc , mi se duce turometru in jos 50-100 rpm ,deci de la 750 scade pana pe la 700 sau 650 rpm dar foarte putin timp, doar pentru o secunda si revine rapid la turatia normala 750.

 

E normal acest lucru? sau are vreo problema masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La clima e normal ca e motoru mic si trage greu si cu clima, dar la tine e chestie de curent observ. Posibil alternatoru sa nu-si faca treaba cum trebuie si cand ceri consum mai mare sa aiba o mica fluctuatie. Masoara tensiunea cu si fara consumatori si vezi daca e diferemta mare

Modificat de ovidiu94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nimic masina...stai linistit....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa fac toate :) nu o ajuta cuplul motorului, mai ales la relanti

 

eu am vazut diferenta notabila cand am coborat de pe T5, la R5 2.5 TDI nu simti cand merge clima, sau invarti volanul pe loc, are fix aceiasi turatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alinbmw1

Asa facea si la mine dupa ce am controlat alternatorul si mergea bine am curatat clapeta si egr-ul si nu mai facea.Amandoua(clapeta,egr) au potentiometru inauntru iar acesta de se uzeaza iti da probleme adica lucreaza cu intarziere.Nu este normal sa-ti scada turatia si mie mi-au zis ca nu sunt probleme dar intreb cum de inainte nu facea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cata72cata

 

La mine nu cred ca are problem egr, ca doar ce l-am schimbat acum vreo 2 luni cu unul nou oem, iar clapeta am curatato tot cam pe vremea aia.

 

Eu cred ca am o problema cu bateria ca nustiu cand a fost schimbata ,sau posibil alternatorul ca nu l-am verificat.

 

Chestia e ca am mai facut niste probe noaptea, am aprins farurile si pe urma am aprins motorul, iar lumina farurilor au avut o fluctuatie de o clipa ca si cum s-ar lua curentul. Iar a doua proba am facut-o cu farurile pe faza lunga aprinse si am incercat sa deschid/inchid un geam, exact la fel s-a vazut pe farururi o fluctuatie de o clipa ca si cum s-ar lua curentul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alinbmw1

Salut,

E normal sa ai o fluctuatie a farurilor cand pornesti masina sau cobori/urci geamurile. Daca bagi mai multi consumatori pe circuit la aceeasi putere furnizata, este un lucru normal. Daca te uiti la consumul electromotorului de aprox 1.1kw, nu e de mirare.

Verifica bateria fara nimic pornit, trebuie sa ai 12.5V

Daca ai la ralanti pe baterie 14.4V nu iti face probleme de alternator. Eu am probleme cu diodele de la alternator si am 13.7V, trebuie sa le schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

The_Wolf_PoP

Am si eu o intrebare destul de urgenta: stie cineva daca modulul ce comanda ventilatoarele este diferit (in sensul ca mufele au alt aranjament al pinilor) de la motor la motor (de Golf 4), respectiv an de fabricatie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este normal sa ai fluctuatii.Cand ai un consum mai mare ecu-ul sau centralina mareste turatia motorului in fractiuni de secunde fara sa se vada sau sa-ti dai seama doar daca ai probleme se vede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai incearca ceva:cand motorul este rece mai bine dimineata roteste rotiile deschide si alti consumatori si vezi de se comporta la fel cand motorul este cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel face ,ca o simt dimineata cand o scot din parcare si trag de volan ,are aceleasi simptome si la cald si la rece.

 

Daca ma gandesc logic, cred ca e doar din alternator, dar am vazut la multi cu motorizarea asta, aceasta problema si nu cred ca afecteaza cu ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la tara acum vreo 2 saptamani si am trecut printr-o balta de noroi. Pe urma cand porneam masina ramanea aprins martoru ABS, dupa ce mergeam 10-15 metri se stingea , dupa cate-va zile a inceput sa stea non stop aprins in bord nu se mai stinge deloc. Iar azi cand am pus o frana mai puternica au scartait rotile ca la dacie si a alunecat masina pe asfalt , nu mi s-a mai intamplat asa ceva pana acum, banuiesc ca nu-mi mai merge ABS.

 

 Stie cineva ce trebuie facut ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

diagnoza... posibil sa ai un senzor dus pe roata

@soila, toba finala 240 RON, iar cea intermediara 170 RON + 2 coliere ce leaga tobele intre ele, fiecare colier 40 RON. Sunt aftermarket, tobele Ernst, iar colierele Bosal (pe tobe scria ca sunt facute in Germania). Ce pot sa spun e ca acum am liniste totala in masina, dupa cum ziceam si mai sus la 3000 RPM la 100 km/h abia se aude ceva. Am pus si 2 poze cu ele.

attachicon.gif20140531_084957.jpgattachicon.gif20140531_085005.jpg

ai luat pe coduri ? par a fi calitative, vreau si eu sa investesc anul asta in evacuare, nu ca ar avea probleme, dar nu mi se pare mult ca si cost :)

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bad post

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am puso pe tester si mia dat eroare la senzoru stanga spate.  Trebuie sa schimb doar acel senzor ? stie cineva cam cat costa ?

 

 Si daca doar acel senzor nu functioneaza nu-mi mai functioneaza abs pe nici o roata ? la franarea puternica am simtit ca a alunecat toata masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai eroare pe un sensor se dezactiveaza sistemul abs si normal sa nu-ti mai merga pe nici o roata ca daia ti se si aprinde martoru in bord pentru ca sistemul nu este activ.

Modificat de ovidiu94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok merci , nustiam ca asa functioneaza.

 

 Stie cineva cam cat costa un senzor abs ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Uita-te la el mai intai ca poate este rupt firul, noroi gros pe el, strambat, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

The_Wolf_PoP

 

ai luat pe coduri ? par a fi calitative, vreau si eu sa investesc anul asta in evacuare, nu ca ar avea probleme, dar nu mi se pare mult ca si cost :)

 

Tipul de la service care a dat comanda a folosit seria sasiu din talon, mai mult nu stiu sa-ti zic despre cod. Totusi daca nu ai probleme, nu vad de ce ai investi in ele (asta daca nu vrei ceva sport sau mai stiu eu ce). Ca putere nu observ nimic in plus, ce e clar imbunatatit e zgomotul care este mult redus. In rest, poate si consumul sa fie putin mai mic, insa in aceeasi perioada am trecut de la cauciucuri de iarna la cele de vara, lucru mult mai plauzibil sa scada consumul decat tobele.

Modificat de The_Wolf_PoP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rog pe cineva sa-mi explice si mie ,cineva care a mai facut aceasta operatie.

 

 Imi intra cam greu in viteze si am inteles ca trebuie curatata si unsa timoneria.

 

 Poate sa faca cineva o poza sa imi arate unde se afla timoneria si cum se curata si cu ce trebuie unsa cu vaselina sau cu spray.

Modificat de alinbmw1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Sau deschizi capota si rogi un copil/vecin/nevasta sa miste schimbatorul de viteze inainte-inapoi-stanga-dreapta.  O sa vezi timoneria. Poti sa pui ulei la incheieturi cu o seringa. Sprayul WD 40 este prea subtire si va merge usor doar cateva saptamani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!