Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Baieti alta problema: azi mi s a aprins becul de benzina am bagat 8 litri imediat ce s o aprins , dar becul tot nu s o stins desi acul s a ridicat peste cu o linie ... ceva idee despre ce ar putea fi vorba???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai merge cu asa cantitate mica de benzina in rezervor...risti sa strici pompa de benzina pe caldurile astea.

Daca si la urmatoarea alimentare becul ramane aprins...trebuie schimbata sonda de benzina (ansamblul din rezervor) sau desfacuta si verificata daca are un contact imperfect sau alte belele in ce priveste circuitul becului galben

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

becul galben, din cate stiu eu e triggeruit din soft de catre bord. Din moment ce acul e pe pozitia buna, sonda trimite informatia catre bord. vezi pe vag-com cati litri interpreteaza bordul ca ai

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

interesant ca alta data am bagat mai putin si mi se stingea becul, pe test imi arata 11 litri benzina


interesant ca alta data am bagat mai putin si mi se stingea becul, pe test imi arata 11 litri benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

atunci posibil sa fie bordul problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma cu o saptamana am mers sa mi repar butonul de resetare a km din bord caci imi era rupt, persoana respectiva mi a lipit cv acolo , in fine merge acuma, dat a luat acele jos dupa bord , iar dupa ce le o pus inapoi a facut cv test de actionare din vag com a bordului . Se poate ca de acolo sa se traga problema cu becul de benzina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ar trebui. Uneori mai are astfel de erori. Baga benzina mai multa si se stinge. Si eu am patit o data s-a aprins becul cand intram in benzinarie. Bag de 40 ron ...dau sa plec, becu aprins in continuare. Imi zic ce naiba....mai bag inca de 30 ron si nu s-a stins....in final s-a stins dupa vreo 20 km, cand coboram o panta. Eu zic sa nu te agiti foarte tare, dar sa mai bagi benzina mai multa si sa mergi putin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am terminat baieti insfarsit cu motorul, inca nu imi vine sa cred dar s-a meritat , merge ceas motorul acum si stiu ca am schimbat totul in el si trebuie sa tina.

 

 Sa va povestesc enigma vibrochenului.....v-am zis cu ceva timp in urma ca am segmentat motorul cu 6000 km in urma ,dupa care aveam o bataie la motor si am fost la alt mechanic care mi-a desfacut motorul si a gasit totul perfect in motor inafara de cuzineti de biela care erau uzati aiurea, in unele locuri nu erau atinsi si in altele locuri erau uzati foarte mult, si dupa 6000 km aratau in ultimo hal. Mecanicul, dupa ce ia vazut initial a spus direct ca vibrochenu e uzat deasta mi-a mancat cuzinetii.

 

Si m-am apucat de cautat vilbrochen, am desfacut vreo 5 motoare pana am gasit un vilbrochen bun, dar l-am gasit tipla de tot n-are pic de uzura si se potriveste la fix, m-a costat 100 de euro . Intre timp mecanicu a mai analizat problema ,si fiti atenti ce a descoperit, vibrochenul meu  care il avusesem pe masina arata perfect nu avea pic de uzura dar fusese rectificat si aurolacii de mecanici unde segmentasem motorul  in urma cu 6000 km mi-au pus cuzineti standard si trebuia sa-mi puna cuzineti de reparatie deasta imi batea motorul si imi uza cuzinetii neuniform. Mecanicul de mi l-a facut acum , e un tip foarte de treaba si intelligent, saracul s-a tot gandit cum s-au uzat cuzinetii in halu Acela si vibrochenu arata impecabil, si deci in concluzie vibrochenul era rectificat.

 

  Dar vezi, infectii de mecanici de la primu servis unde am desfacut motorul ,nu s-au uitat la nimic, ca aia e asa ca aia e asa, au cautat sa ma incarce de piese , le-au aruncat pe masina si au luat banu.

 

 

    Cam atat e povestea mea, dupa foarte multi bani cheltuiti si dupa multi nervi am reusit in sfarsit sa fac motorul ceas si sa fiu multumit de el. Asta se intampla cand cumperi masini la mana a 2 a de la romani saraci hoti si nesimtiti , iar pe urma ajungi cu ea in servis la alti romani mecanici hoti si spurcati care in loc sa-ti puna piesa pentru care ai platit iti pune o balarie de pleci mai rau cum ai venit.

 

 

Deasta e bine sa cunosti un mechanic bun care sa isi faca treaba. Asa am reusit sa il cunosc si eu pe acesta din urma care ia dat de cap la motorul meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ar trebui. Uneori mai are astfel de erori. Baga benzina mai multa si se stinge. Si eu am patit o data s-a aprins becul cand intram in benzinarie. Bag de 40 ron ...dau sa plec, becu aprins in continuare. Imi zic ce naiba....mai bag inca de 30 ron si nu s-a stins....in final s-a stins dupa vreo 20 km, cand coboram o panta. Eu zic sa nu te agiti foarte tare, dar sa mai bagi benzina mai multa si sa mergi putin

 

am patit si eu asa la a mea,stai linistit se regleaza el.la mine a stat vreo 3 zile tot asa,am tot bagat ce-i adevarat tot de 30-35 lei,pana am alimentat de 100 lei si ceas!de atunci no problemo,chiar si cand am tinut-o aproape pe sec si alimentat iar.

 

@alinbmw:

 

Imi pare rau sa aud toata treaba asta,dar traim in Romania,orice e posibil.cat a costat tot?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

decand am luat masina, cu tot ce am reparat si inlocuit piese , m-a dus pe la 2000 euro +2500 cat am dat pe masina , ehe am golf de 4500 euro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti un caz fericit ca ai avut bani de reparatie. Multi au doar bani de masina si cu chiu cu vai de un schimb total de consumabile.

Bine ca s-a rezolvat, acuma poti da fara regrete kilometrajul in urma. Glumeam desigur.

 

Oricum, ai grija si de cutie, la 1.4 sunt problemative nituruile de la grup, inlocuieste uleiul daca nu ai un istoric a lui si nu forta indeosebi la placarea de pe loc.

Si asta se poate repara, exista kit de reparatie, se ia un kit de la reprezentanta ce consta in niste suruburi special pt grup, se desface cutia si se inlocuiesc niturile cu acele suruburi.

Deja iti dau idei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

decand am luat masina, cu tot ce am reparat si inlocuit piese , m-a dus pe la 2000 euro +2500 cat am dat pe masina , ehe am golf de 4500 euro

 

da dar acum ai motor care mai merge 10 ani

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

asta daca mai vrei sa tii 10 ani masina, ca de nu, tot la 2500 o dai, esti constient? ca asa pot sa zic si eu ca am golf de 20mii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine inteles ca mai vreau sa o tin 10 ani, deasta am facut-o sa stiu ca ma tine si nu raman in mijlocu autostrazii cu ea. no vand nici pe 5000 euro ,la cat mam straduit sa o fac....deja masina are valoare sentimentala si incerc sai ofer o batranete frumoasa :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

The_Wolf_PoP

Ieri dimineata pe la 10 am schimbat toba mijlocie si finala, dupa ce mijlocia s-a rupt de rugina. De atunci, masina nu mai porneste la prima cheie (mai facea asa si inainte, dar doar cand era frig afara). Cand am plecat de la service a pornit OK, insa seara pe la ora 21 a pornit de abia la a 3-a incercare. Azi dimineata pe la 10 a pornit la a 2-a, iar pe la ora 18:30 tot la a 2-a incercare. Daca porneste si dupa o opresc, o ia din prima, insa daca trec mai multe ore nu mai vrea. Poate sa fie cumva de vina tobele? Apropo, de cand cu astea noi, e liniste totala in masina. La 3000 de ture aproape ca nu se aude nimic, iar daca dau si drumul la muzica chiar nu realizezi ca merge motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Eu nu cred ca e de la toba. Fie se dezamorseaza sistemul de alimentare cu benzina, fie nu e buna pompa, fie siguranta e dusa sau switchul de la usa(cand deschizi usa ar trebui sa auzi pompa din rezervor).

cu sonda lambda cum stai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel aveam si eu problem cu pornirea. Nu pornea la prima cheie nici moarta mai ales dimineata, sau daca o lasam nepornita 3-4 ore.

 

Pana intr-o zi ,cand mi-a zis mecanicu ca sigur e de la senzoru de temperature si ca mil comanda si daca imi face la fel il returneaza.

 

Am schimbat senzoru si porneste numai la sfert tot timpul , pretu senzorului a fost 50 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

The_Wolf_PoP

@marius1982.11 cand deschid usa aud pompa din rezervor. De restul despre ce-ai mai zis tu acolo nu stiu ce sa-ti spun, nu ma prea pricep, insa tot ieri a fost pusa si pe tester (sa vada de ce nu merge aerul conditionat) si nu aparea nici o eroare, deci banuiesc ca n-are nimic sonda lambda.

Ce mi se pare curios e ca exact de ieri a inceput sa faca mereu asa, daca o tin nepornita mai multe ore.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat te-a costat evacuarea noua ? cele 2 tobe + tevi ? pe aftermarket ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gurile rele ar spune ca da, eu zic ca nu. Adica de politie nu trebuie sa te feresti deloc intrucat (si aici este aceeasi poveste ca si cu xenoanele) politaiul nu este abilitat din punct de vedere legal sa iti zica ca alea sunt stopuri pe led si ca nu sunt originale din fabrica. Asta o poate face doar RAR-ul, iar Rar-ul a inmatriculat si inregistrat o gramada de golfuri 4 cu led-uri aduse din patria nemteasca fara sa se apuce sa le demonteze sa le caute vreun cod si apoi sa decida daca sunt sau nu omologate. Circula linistit ca nu vei avea probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

The_Wolf_PoP

@soila, toba finala 240 RON, iar cea intermediara 170 RON + 2 coliere ce leaga tobele intre ele, fiecare colier 40 RON. Sunt aftermarket, tobele Ernst, iar colierele Bosal (pe tobe scria ca sunt facute in Germania). Ce pot sa spun e ca acum am liniste totala in masina, dupa cum ziceam si mai sus la 3000 RPM la 100 km/h abia se aude ceva. Am pus si 2 poze cu ele.

post-124738-0-69358600-1401724423_thumb.post-124738-0-28243800-1401724425_thumb.

Modificat de The_Wolf_PoP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dauneaza ceva la motor daca masina sta nepornita 1 luna de zile ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!