Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

pai se aude din zona curelei de accesorii, dar nu se vede ca ar atinge altceva sau vreun alt semn :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Face pocpocpocpocpoc? Suna si tu la Dacia Asistenta! :icon_thumright:

Cel mai bine mergi la un atelier, o urci pe elevator si arunci o privire. E posibil sa se fi slabit sau rupt ceva, Deocamdata nu afecteaza funtionarea dar nici bine nu poate fi.

Am si eu o nelamurire. La tata la masina (Golf IV Variant 1.4 AXP) s-a rupt acest furtun:

(folosesc o poza gasita aici pe topic, sper sa nu fie problema)

vacuum1n.jpg

Din cate am inteles nu se poate comanda furtunul separat, doar cu toate plasticele de acolo, iar asa nu e o distractie placuta. E furtunul de la filtrul de aer, nu? A mai patit cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si al mine s-a fisurat furtunul respectiv.Am rezolvat problema prin indepartarea lui definitiva :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru un G4 cu motor 1.4 16V fara AC, stie cineva cam cat m-ar duce instalatia de AC cu tot cu montaj? Multam fain.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Seara buna.

Am un Golf 4 1.6 Variant. La peste 100 KM/h imi trepideaza volanul iar cam de la 140 KM/h in sus imi trepideaza toata masina.

Am aflat ca bucsele (sau capetele de bara) sunt problema din cauta drumurilor "bune" de la noi. As vrea sa stiu cam cat costa schimbarea lor (manopera + piese). Vreau aceasta informatie ca sa stiu la ce sa ma astept asa ca va rog sa nu postati "intreaba la service".

Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inante sa te apuci de lucrari srioase de service, iti recomand o vizita la o vulcanizare. Echilibreaza-ti rotile si vor disparea vibratiile. Mai mult ca sigur. Daca nu, oricum nu strica sa elimini o cauza. Cea mai ieftina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pentru sfat. Trepidatiile erau inainte si dupa echilibrare. Cand am fost ultima data la vulcaniare a prins mecanicul suspensia cu mana si a miscat-o iar aceasta avea un joc, dupa care mi-a confirmat ca bucsele is problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Am si eu un Golf 4 Variant cu motor 1.4 16V din 2003 (engine code BCA). As avea nevoie un service repair manual. Am cautat si am descarcat pe internet si de pe acest forum o multime de manuale de reparatii, dar care sa fie valabil si pt acest model nu am gasit. Daca are cineva va rog sa ma contacteze. Multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi daca e bun asta: http://www.manualeauto.ro/volkswagen/vw-golf-bora-2001-2003

eu l-am cumparat pe asta: http://www.manualeauto.ro/volkswagen/vw-bora

nu gasesti gata scanate sau in format digital pe net... asa am cautat si eu si pana la urma mi-am cumparat

oricum isi merita banii daca vrei sa umbli singur la masina ta... poze, scheme electrice, mecanice...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da , ai dreptate. Pe net nu se gaseste manual in format electronic pt motorizarea mea. Asa ca am cumparat cartea pe care ai dat la primul link.

Manual Golf-Bora 2001-2003 Inca nu am avut suficient timp sa studiez toate cartea dar se pare foarte detaliat.

E valabil pt urmatoarele motorizari: Motoare SOHC: AEH, AKL, AVU, BFQ, APK, AQY, AZH, AZJ

Motoare DOHC: AWH, AXP, BCA, AZD, BCB, AUM, AUQ

Motoare diesel: AGP, AQM, AGR, AHF, ALH, ASV, AJM, ARL, ASZ, ATD, AUY, AXR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare.

Am un Golf 4 din 2003, motor 1.6 16v

Azi dimineata a inceput sa imi faca flasuri martorul de la motor si parca nu mai trage masina cum trebuie.

Abea luni merg sa fac o diagnoza la un service... dar dupa parerea unor soferi de la firma unde lucrez problema ar fi ca una s-a stricat una din cele 4 bobine... si as merge doar in 3 pistoane in acest moment.

Spuneti-mi si mie ce parere aveti... si as fi recunoscator daca stie cineva si cam care va fi pretul unei astfel de bobine.

Multumesc anticipat.

Paul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru un G4 cu motor 1.4 16V fara AC, stie cineva cam cat m-ar duce instalatia de AC cu tot cu montaj? Multam fain.

Eu m-am interesat ptr un prieten in aceeasi situatie la un coleg de pe forum care se ocupa cu dezmembrarile; raspuns: 600€ piese+ 200€ manopera(acum cateva luni bune). :cool: Daca vrei sa pastrezi masina, cred ca merita investitia; daca vrei s-o vinzi mai tarziu... nu cred ca merita sa te complici, ca banii oricum nu ti-i mai scoti. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu un golf 4 1.4 16v AHW,am scos fisele de la bujii si in prima si a treia bujie este ulei,mi-a zis cineva ca la motoarele astea de 1.4 nu exista garnitura,ca se pune un silicon special.dar ca trebuie sa umble si la distributie cand trebuie facuta manevra de a pune silicon.Este adevarat sau nu trebuie sa se umble si la distributie ,a mai incercat cineva sa puna silicon nou,sa stiu daca ma apuc sa il eu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema asta am avut-o si eu.

Nu poti sa faci singur treaba asta,pt ca trebuie sa dai distributia si capacul in care sunt prinse axele cu came jos.

M-a costat in jur de 300 de lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! Aceiasi problema o am si eu... in prima bujie (cea de langa busonul de umplere ulei) am ulei tot timpul. Eu mai scot fisa si mai sterg de ulei din cand in cand... ce trebuie sa fac sa nu mai am deloc ulei acolo? Si de ce am ulei numai in aia si nu am si in restul bujiilor...? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am scris mai sus ce trebuie sa faci.

ai ulei doar acolo pentru ca doar in perimetrul ala s-a uzat garnitura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara, vreau sa aduc si eu un golf 4 din germania, buget 2200-2500 euro, foarte mult la banii astia 1.4 si 1.6 benzina, care sunt codurile si cum le aflu pentru care ies euro 3 sau euro 4 (an 99-02) mi-e s anu ma trezesc cu un euro 2 pe cap, la pretul asta e ok sa fie euro 3 si ar fi super sa prind euro 4?

ce ma sfatuiti 1.4 sau 1.6? fac foarte putini km pe an si preponderent urban nu ma nevoie de putere doar sa fie fiabila pe portiuni scurte. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu unul nu iti recomand sa iei cu codul APE ca pe asta il am eu si e euro2 si acum 2 ani cand am inmatriculat-o imi venea sa mor de nervii.si ca un sfat ai grija la banii astia ce ei ca majoritatea la pretul asta au ceva probleme.Asta din experienta ti-o spun.BAFTA :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut acum vreo 2 sapt ITP la a mea si e 1.4 16v din 2000 tip motor AXP si mi-a iesit euro 4. Sper sa te ajute in alegerea masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AUB 1,4/16 - euro 4 101 CP

AUS 1,6/16 - euro 4 105 CP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adipit: eu am 1.4 16V din 2001 cod motor AXP si iti spun sigur ca este EURO 4! Din cate stiu eu nu exista motoare pe benzina EURO 3 (asta pe forum am vazut). Deci poti sa nimeresti numai EURO 2 sau EURO 4! Bafta!

Poate te ajuta si asta: http://www.promotor.ro/noutati-auto-editor...masinii-3769620

Aveam prin computer un pdf cu toate tipurile de motoare puse pe Golf/Bora in care scria si ce norma de poluare are fiecare tip de motor. Momentan nu dau de el, dar daca il gasesc o sa il postez aici :))

Modificat de bogddy1990
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar fi foarte util acel tabel, asa stiam si eu ca s-a sarit de la euro2 la euro 4 la vw dar am vazut pe mobile la unele masini D3 respectiv D4 care nu e acelasi lucru cu E4 dar ma gandeam ca poate e E3.

de asemeni ce motor e mai bunicel 1.6 sau 1.4? pana gasesti tabelul notez codurile postate de voi, va multumesc mult pentru ajutor.

inca ceva acest cod al motorului e inclus in seria de sasiu sau cum il aflu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

D3 si D4 sunt normele lor de poluare pentru plata impozitului anual.... si in mare parte nu are legatura cu normele recunoscute in romania

adica exista masini E3+D4, adica ea este euro3 pentru restul europei, dar din cauza ca are filtru de particule sau nust ce naiba, intra in categoria D4 de plata la impozit in germania

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul motorului e trecut in Brief, adica talonul masinii.

Personal ti-as recomanda motorul de 1.6. Are mai multa putere dar din pacate e mult mai rar. 1.4 gasesti relativ usor. De rezistente sunt rezistente, dar pot consuma putin cam mult daca le calci mai serios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu. Personal, am 1.4 16v, cod motor AXP. Am adus masina de dincolo cu 70.000km, am 140.000km pana in prezent, si in afara de consumabile, n-am schimbat nimic. Este un motor foarte usor de intretinut (zic eu), si in functie de cum il exploatezi, asa il ai: Poti merge cu el si cu un consum de 4-5% daca mergi frumos, si ajunge linistit la 8-9% daca mergi in regim de turatie mare permanenta (autostrada, condus sportiv, etc).

Later edit: diferenta de la 70k la 140k am facut-o in aproximativ 2-3 ani, deci n-am tinut-o in garaj. De bune-s bune! :D

Modificat de likudio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!