Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Salut alinbmw1,

 

Eu am un huruit infundat la exact 2400 rpm indiferent de treapta de viteza. La mine intra putin in rezonanta tot ansamblul esapament pe sub masina. Sper ca la tine sa fie la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

 

La mine sigur nu e din esapament, am verificat. Zgomotul meu se aude din motor ,faza e ca am schimbat absolut totul din motor ,deci e stas ca din fabrica motorul, singurul lucru care nu l-am schimbat este vilbrochen ul ,incerc sa mai schimb si asta . Caut pe la dezmebrari un vilbrochen pentru motor ca al meu.

 

  Daca nu se rezolva nici dupa ce schimb vilbrochen ul, o sa dau masina la programul RABLA si imi bag rate la o masina noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

floro_st205

Impreuna cu zgomotul se simte si o vibratie ?

Vibrochenul ,a fost rectificat vreun maneton sau prelucrat ceva la el ? Daca nu ,il schimbi degeaba . 

Pistoanele au fost luate toate de pe acelasi motor ? Au fost montate corect (cu sageata inspre volant) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte sa schimb pistoanele si axele cu came se simtea si o vibratie si nu avea putere motoru, era cam bleg. Iar cand le-am schimbat pistoanele aveau un joc anormal , iar axele cu came prezentau uzura . Piesele care le-am inlocuit sunt verificate si nu prezinta nici o urma de uzura.

 

 Faza e ca, dupa ce am schimbat toate astea enumerate mai sus, am montant motoru la loc si am mers 6000 km cu acel huruit. Iar acum am desfacut iar motorul, toate piesele sunt ok, inafara de cuzineti de biele care prezinta uzura neuniforma , in unele locuri sunt aproape noi iar in alte locuri arata destul de urat dupa doar 6000 km, mentionez ca au fost noi din magazine in urma cu 6000 km.

 

 Deci daca imi uzeaza in halu asta cuzinetii de biela, ce poate fi decat vibrochenul ?........atunci cand a mers motorul fara ulei s-a uzat supapele pistoanele si axele cu came si probabil si vibrochenul care nu l-am schimbat inca.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

floro_st205

cu un micrometru poti masura ovalitatea manetoanelor ,si cu un ceas comparator coaxialitatea ;cam greu sa "strambi" un vilbrochen  :tuktuk:

eu cred ca de la o supraincalzire ,bielele sunt mai predispuse la indoire decat vibrochenul . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te cred, dar bielele au fost schimbate cu tot cu pistoane ...

 

iar zgomotu nu a disparut dupa ce am schimbat totul in motor.

 

cilindrii nu au uzura , pistoanele is schimbate cu tot cu segmenti si biele si cuzineti ,supapele sunt noi noute, scaunele si chiulasa refacuta ,axele cu came schimbate si ele iar acestea nu au uzura deloc., deci ce mai ramane ?.....

 

inainte sa schimb toate astea se zbatea motoru la relantii ziceai ca e dizel de camion , si se auzea huruitul Acela la 3000 rpm. Iar acum motorul toarce super frumos ca un motoras pe benzina, trage de rupe asfaltu, dar a ramas huruitul Acela, care eu cred ca e din vilbrochen....si cea ce-mi confirma teoria mea este, cuzinetii de biela acum dupa 6000 km, au uzura neuniforma si arata ca dracu dupa doar atatia km.

 

dupa parerea ta cine poate uza cuzinetii de biela asa aiurea ?

Modificat de alinbmw1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Poate nu ai destula presiune de ulei. Pompa de ulei, canalele prin care circula uleiul? De fapt nici nu inteleg cum poate o masina sa ramana fara ulei, chiar daca nu are senzor de nivel. Stiu la Dacia 1300 ca daca scadea nivelul de ulei, mai intai in curbe cand ramanea sorbul pompei de ulei in aer, se aprindea pentru scurt timp becul rosu de lipsa presiune. Cum de la tine nu s-a aprins becul de lipsa presiune plus avertizorul sonor?

   Uruitul este chiar tare? Daca ma gandesc bine, si eu am un uruit de vreo 7 ani  pe la 2700 ture, dar nu ma deranjeaza. Chiar imi place. Poate ceva table din esapament intra in rezonanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina consuma 1 litru ulei la 100 km cand am cumparato eu, fostu proprietar fiind o panarama de om nu a spus nimic, eu am cumparato si iam dat blana 180 km/h pe autostrada . Mia aprins becu la ulei si am oprit in primu peco si am bagat ulei. Joja era uscata ,am pus ulei la nivel dar degeaba motoru se futuse de tot, abia mai prindeam 70 km/h greu de tot am ajuns acasa cu ea, bine ca n-am ramas in mijlocu drumului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

floro_st205

ai niste poze ale cuzinetilor ?

cuzinetii vechi ,au lasat urme pe arbore ?

raman la idea ca o masurare costa mai putin decat un vilbrochen (depinde de surse sau resurse).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am poze ale cuzinetilor.

Si da cuzinetii vechi tin sa cred ca au lasat urme pe arbore asa mia spus mecanicu iar cuzinetii care au fost pusi in urma cu 6000 km, erau uzati neuniform, mai exact  pasta aceea alba in unele locuri nici nu era atinsa, iar in alte locuri cuzinetu lucea ca oglinda....

 

Nustiu mecanicu meu daca a masurat vibrochenu sau ce ia facut, dar a zis ca are uzura. Acum am gasit la dezmembrari un vilbrochen care se potriveste la motorul meu. Si cand l-am cumparat mia dat facture si garantie 3 luni de zile si a zis ca dupa ce il Montez sau in interval de 3 luni de zile daca am vreo problema sau pur si simplu nu-mi convine  sa il returnez si primesc banii inapoi.

 

Acum, vedem ce se intampla dupa ce imi schimba mecanicu vibrochenu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

floro_st205

atunci ma pun si eu pe asteptat ,sper sa postezi rezultatul (cu problema rezolvata ,sper  :icon_thumleft:  )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Putina decenta in limbaj,alinbmw1,n-ar strica!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dece? esti cumva si tu unu deala care forjeaza masinile in ultimu hal si peurma le vinde?

 

genu asta de oameni ,merita spanzurati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau pt ce ti sa intamplat insa aici ai si partea ta de vina.

O masina nu se cumpara orbeste, se testeaza, se verifica cat mai in amanunt.

Daca spui ca ti-a consumat tot uleiul in asa putini km, pur si simplu daca uleiul era la maxim si faceai o proba de cativa zeci de km trebuia sa fi vazut ca avea pbme.

Orice refuz al unui vanzator pt un test complet pt mine inseamna ca nu merita sa cumperi acea masina.

Pt ca, precum cazul tau, te costa cat nu face.

 

Bafta si asteptam vesti cat mia bune in urma schimbului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Muraru Dan

 

Nu a fost cumparata chiar orbeste, a fost pusa pe tester si in plus arata impecabil interior si exterior.....iar asta m-a convins.

 

Iar in rest ai dreptate, eu fiind la prima masina n-am stiut ca e posibil sa manance un motor atat ulei.

 

Dar asa invatam din greseli ,sper sa o rezolv ,maine ar trebui sa termine mecanicu de schimbat vibrochenul. O sa va anunt daca se rezolva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai citi regulamentul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alin, nu stiu de ce multa lume crede ca daca pui testerul pe o masina, mai ales daca-i vechiuta precum golf-ul 4, afli orice.

Nu-i chiar asa, spre exemplu uzura interna nu o poti afla nici nu mama testerului.

 

Acolo testarea pe teren e sfanta, pornirea la rece dupa o noapte de stat, mersul a cativa zeci de km (pe benzina ta sa nu se supere proprietarul) insa orice refuz al sau sau schimbare de comportament referitor la teste e o bila neagra de care trebuie sa se tina seama.

 

Iar o masina care nu prea a avut parte se service corect, in schimb a mers pe drumuri curate precum cele din vest, nu mai zic Germania, e si normal sa arate optic f bine pt ca acolo nu e mizerie ca la noi, nu e norori, nu-i asa de mult praf, nu sunt pietre pe drum cazute din nu stiu ce basculanta ce iese fara pic de jena pe carosabil si plus d easta acolo esti si amendat daca mergi cu masina jegoasa astfel incat multi le tin cel putin optic in stare f buna.

 

Iar legat de limbaj, ce sa zic, e scuzabil si eu as face ca trenul daca as fi in asemenea postura.

Oricum e condamnabil faptul ca un om iti vinde masina stiind ca-i praf insa asa e firea umana, de doi lei.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda asta e....azi aveam planificat sa inlocuiesc vibrochenul si sa o scot din servis. Dar mecanicu cand a desfacut motorul de la dezmebrari ,uzura acelui vilbrochen era mult mai mare decat o are al meu, asa ca n-am facut nimic. Am inapoiat motorul la dezmembrari si acum caut alt vilbrochen. Momentan stau cu masina imprastiata prin servis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rectifica vibrochenul vechi si iei cuzineti in functie de cum iese R1 sau R2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Inselaciunea chiar se pedepseste, asta daca o poti dovedi. Poate samsarul nici nu stia ca ii consuma, a adus-o pe trailer, i-a dat inapoi un juma de milion si ti-a vandut-o tie, chiar nu stia ca manca uleiul ca o mobra.

apropo, cat e mai nou cifra magica? a ramas tot 120-140mii sau au mai urcat baietii, sa dea bine la ochi, un 7ooo/an la o baranica senila ca uita din cand in cand ca are masina si o uita in garaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 GABIVVX

 

Mecanicul meu nu mia pomenit nimic de rectificat , a zis doar ca trebuie schimbat. Informeaza-ma si pe mine ce ar trebui sai spun la mechanic , daca ii spun sa rectifice vibrochenul si zice ca nu poate? si ce inseamna R1 si R 2?

 

 

marius1982.11

 

Te asigur ca fostul proprietar care mi-a vandut-o mie stia cu siguranta ca rupe bidonu de ulei, pe certificat era proprietar de 1 an de zile .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

reparatia 1 si reparatia 2....in functie de cat se rectifica din vilbrochen se pun cuzineti de reparatie..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si poate mecanicu sa il rectifice ? daca zice ca nu se poate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

floro_st205

fa ,te rog ,niste poze la cuzineti si arbore .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rectificarea inseamna ca, cu ajutorul unei masini de rectificat arborele tau se prelucreaza, nivelandu-se toate uzurile si aducandu-se la o noua cota( in romana, se ia cate putin, in limite standardizate din diametrul arborelui cotit,scazand astfel diametrul cu 1 mm +- si punand cuzineti care sunt mai grosi decat cei cu care a iesit masina din fabrica cu exact diferenta dintre grosimea arborelui de fabrica, cu cel dupa rectificare. Aceasta operatie nu o face mecanicul de capul sau, ci in functie de desenele tehnice sau datele oferite de vw cu privire la cotele de reparatie, si se face in general in ateliere de rectificare, strungarie...intrucat e nevoie de ,,utilaje grele" eu fiind de loc din Petrosani stiu ca in tg jiu nu exista asa ceva, cel mai aproape fiind, din cunostiintele mele ce ii drept" la craiova, dar nu stiu date de contact

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!