Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Baieti azi mi am montat o cotiera ca nu aveam (am luat una second de la dezmembrari) dar freaca foarte tare pe scaunul din dreapta ...zice ti mi ce n am facut bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Nu ai pus prezonul distantier de la suportul ala cu 3 picioare. Mergi la dezmembrari si ia-l si pe ala, a ramas pe caroserie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

altfel cum se poate rezolva ? si mie imi freaca cotiera pe scaunul soferului

 

prezonul acela e cel care tine si maneta de la frana ? de acolo se trage diferenta ?

 

ca ii pun niste saibe :)

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

cu ceva impovizatie, dar merita? comanda unul de la magazin, daca cotiera ai luat-o online.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cotiera e din dezmembrari

 

de care prezon zici ?

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inseamna ca de aia n am putut eu prinde surubul din stanga ca efectiv acolo e cel de la frana de mana si nu aveam cum sa l prind si pe ala marius te rog da ne mura n gura ca la analfabeti  :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am prins acolo surubul, pentru ca l-am avut inainte de cotiera OEM, am avut una aftermarket care a venit cu acel surub unde se prinde si maneta si piciorul cotierei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine era de ala scurt din fabrica si nu l am putut prinde inseamna ca acolo trebuie bagat cv surub mai lung dar nu stiu cum se poate baga ala acolo de jos in sus ceva solutii???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e vorba de un surub care are filet si in cap, se pune in locul vechiului surub si astfel se prinde si cotiera si maneta

eu pe asta il am, dar e de la o cotiera aftermarket pe care am avut-o inainte de cea OEM, si tot imi freaca pe scaunul soferului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Piesa 33, in jur de 20ron la stealership.

post-34985-0-30682000-1400089891_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e ceva asemanator cu ce o zis soila mai sus ? Ca surub de jos in sus nu pre ai cum baga acolo fara sa nu te apuci sa desfaci toata partea aia de jos ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

cine a spus asa ceva? e un prezon, adica are filet la ambele capete, iar pe mijloc are loc pt cheie de 13, sau 10, nici nu mai retin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e de 13 mersi mult marius maine merg sa vad daca gasesc aici la noi asa cv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci dupa cum m am laudat mai demult am reusit sa mi fac o segmentare de motor in urma cu 2 luni.Atunci toti mi au zis ca in perioada urmatoare segmentarii masina va manca ulei si ca dupa 1000 km va trebui sa fac un nou schimb iar mai apoi dupa rodaj teoretic masina n ar trebui sa mai aiba nici un fel de probleme de genul acesta.Intrebarea mea este de ce dupa 1000 km nu a mancat ulei deloc???? Ar trebui sa ma ingrijorez sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

ar trebui sa fii cel mai fericit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, imi poate spune cineva la ce se refera eroarea aceasta :

Address 01: Engine       

   
2 Faults Found 
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected 
            P0300 - 35-00 - 
16688 - Cylinder 4 
            P0304 - 35-00 - Misfire Detected
Readiness: 0000 0000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica fisele, bobina si bujiile. Se pare ca nu ai primit scateie la un moment dat pe cilindru 4 daca acu masina merge ok.

si mai arunca un ochi pe aici http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16684/P0300/000768 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16688/P0304/000772

Modificat de ovidiu94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am plecat de acasa si la un semafor am simtit ca incepe sa trepideze, cand am ajuns am pus testeru , de atunci am mai pornit masina si tot asa face. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Am mai scanal la cineva cu aceleasi erori, era de la fise, faceau scanteie in chiulasa. se vedea cu ochiul liber

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Ieri am facut un drum de vreo 60 km dus-intors. Cand m-am dus masina a mers bine, cand m-am intors am simtit ca vibra mai puternic, motorul scotea un sunet mai ciudat si nu mai aveam sprint deloc si nici o coasta fie ea cat de mica nu mai puteam sa o urc cu viteza 3 sau alta mai mare.

Verdictul celor care au auzit motorul cum merge a fost ca merge in 3 bujii. Am desfacut fisele si la una din bujii era mult ulei. Cum a ajuns uleiul acolo? E ceva grav? Maine incerc sa dau bujia jos sa vad in ce stare este, dar cred eu ca aceasta este cauza pentru care merge motorul asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toata lumea, am cumparat si eu de vreo 5 luni de zile un golf 4 1.4 APE benzina si numai probleme am avut de atunci si ogramada de bani aruncati de imi vine sa duc la fier vechi masina in momentu asta.

 

  E prima mea masina si cand am cumparato consuma enorm de mult ulei cam 1 litru la 100 km, eu nestiind ca e posibil asa ceva nu am verificat uleiul si am mers asa cu ea pana a inceput sa imi mearga prost de tot motorul ramasasem fara ulei. Am ridicat joja si era uscata,am complectat repede ulei la nivel dar motorul numai mergea in parametric, abia mai plecam cu ea de pe loc.

 

 M-am hotarat sa o duc la un mechanic, a desfacut motoru si avea uzura pe supape pe pistoane si pe axele cu came, I-am pus supape noi iar pistoanele si axele cu came le-am luat de la dezmebrari de pe un motor identic care nu prezentau urme de uzura, am mai schimbat segmenti cuzineti semeringuri de supape, a fost rectificata chiulasa si scaunele , deci practice am facut motoru stas.

 

Am pus ulei nou filter noi antigel nou , am schimbat si distributia si sondele lambada amandoua si eghereul ,bujii noi fise noi bobina noua ,rola intinzator si curea de accesorii.......pe urma s-a pornit motorul si trepida ca toti dracii. Se uzase tampon la motor ala de langa cutie atunci cand ramasase fara ulei. Am schimbat si acel support la motor si insfarsit masina mergea super rotund ziceai ca e noua nouta dar m-a uscat de bani.

 

Pe urma I-am facut rodaju , am mers cu ea asa mai batraneste la recomandarea mecanicului, cum iam facut rodaju am inceput sa ma dau putin la ea si atunci am observat ca pe la 3000 rpm imi face un huruit , dar numai la acea turatie iar pana atunci nu am putut sa o observ ca mergeam incet cu ea fiind in rodaj.Masina trage fara nici o problema  , mergea ceas in orice conditie de exploatare decat la 3000 rpm aud un huruit care dispare daca turez mai departe sau daca scad turatia. Ulei n-a consumat nici o picatura in 6000 km, este la acelas nivel ca in ziua cand am luat-o de la mechanic. Am fost la toate servisurile din oras, s-au facut milioane de testere si verificari pe masina si nici un mechanic nui da de cap la huruitul acela. m-a terminat si de nervi si de bani.

 

Are cineva o idee cat de mica ce poate fi, v-a multumesc !

Modificat de alinbmw1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil cutia de viteze 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

floro_st205

fa un filmulet si posteaza-l

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!