Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Baieti vreau sa mi montez o cotiera intre scaunele din fata.Se poate face chestia asta si daca da cat ar costa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Salut. Am un Golf 4 1.4 16v cu inchidere centralizata "pe usi", adica fara telecomanda. Un sfat pentru trecerea la telecomanda se poate? Va multumesc.

Schimbat modulul comfort cu unul care are. Am facut eu.

Mai trebuie trase siniste fire, daca vrei si alarma de fabrica, senzori volumetrici...etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fanikcrysty

Oh, nu, fara alarma si alte briz-brizuri... doar telecomanda pentru inchidere. Oare un modul de inchidere din comert nu e "valabil", din alea ce au 2 chei incluse? Se poate monta asa ceva? Ma intereseaza si cheile, am luat masina doar cu o cheie. Multumesc deocamdata pentru idee.

Modificat de fanikcrysty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviu242006

se poate,dar nu ar fi pacat sa dai 90 lei pe inchidere cind poti sa dai 170 pe alarma cu tot cu inchidere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua.

Am un golf 4 1.4 16 v cu sistem de alarma ungo. Cu telecomanda cu 3 butoane. De cativa ani am dezactivat alarma si am lasat doar inchiderea centralizata de la telecomanda. Aseara am uitat pozitiile pornite si a golit bateria, dupa ce am incarcat azi bateria am observat ca nu mai merge inchiderea centralizata de la telecomanda. Ceva sfaturi ? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema cu un golf 4 1.4 16v  , zornaie esapamentul la relantiu .. presupun ca e ceramica din catalizator dusa.. si cand o accelerez da in nas ... are si consum ridicat , in prima faza m-am uitat la egr si ii lipseste un surub adica e rupt , nu am incercat sa il desfac de frica sa nu se rupa si al 2 lea , se poate sa dea in nas din cauza ca trage aer fals pe la egr?

 

La esapament am avut si eu aceeasi problema,baraia cand acceleram si uneori la relantiu.am ridicat-o si am descoprit ca era acel scut metalic pe la jumatatea masinii care vibra si atingea toba.am montat un tampon ce rezista la temperaturi mai mari(teoretic poti pune orice ce nu se topeste) si rezolvi,cel putin in cazul meu asta a fost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sunt oare gaurelele alea mici din fata de langa luminile ambientale de  la plafon????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

locul pt microfon in cazul masinilor echipate cu carkit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mircea_0072002

Cat de ușor se învârte volanul la voi? Am observat ca pe alte mașini (Leon, a6, agila) se poate roti cu un deget, eu când parchez trebuie sa pun mana serios pe volan :) nu ma deranjează, vreau doar sa știu dacă e ceva normal.

Modificat de mircea_0072002
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se invarte chiar cu un deget insa nici nu treb sa tragi prea tare de el.

Oricum, directia electrica la masinile de generatie mai noua e incomparabil mai usor de manevrat decat cea hidraulica de pe golf 4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer, acuma ceva vreme am observat si eu acest lucru. m-am pus la volanul unui ford focus 2005 sau 2006.. si am ramas uimit cat de usor merge (si pe loc, si in miscare) in comparatie cu a meu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mircea_0072002

Leonul și agila erau din aceeași generație cu a mea. Repet, nu ma incomodează.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar, la unele masini comparabile cu Golf 4 directia poate merge ceva mai usor. Insa e vorba de mai multe aspecte: tipul de directie, greutatea masinii, presiunea in pneuri, tipul de anvelopa...

De exemplu, am observat ca directia merge considerabil mai usor atunci cand pun rotile de iarna; cauciucul mai moale al anvelopelor are si acest "efect".

De asemenea, merita sa verificati presiunea in pneuri  :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si schimbati uleiul din instalatia de servi la 5 ani. O sa vedeti ca dupa schimb e alta viata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !! Oare ca sa-mi zică mirosul de benzina la pornirea motorului ? Menționez ca am schimbat catalizatorul cu unul bosal acum vreo 4 luni si la început oarca nu mirosea așa. Motorul este un AXP 1.4 183000km .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mirosul de benzină poate indica o combustie proastă. Cauze pot fi: amestec prea bogat, aprindere deficitară (probleme la fişe, bujii). nu cred că este din cauza catalizatorului. În schimb din cauzele de mai sus se poate strica catalizatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amestec prea bogat ar fi dat de sonda lambda ? Senzorul de temperatura cum ar influența ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambele pot da amestec prea bogat. Dar nu numai. la consum se cunoaşte ceva?

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam da ....peste 9,5-10 % in oraș

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În primul rând o scanare de erori şi vizualizarea temperaturii lichidului de răcire de pe Engine şi Instruments. Trebuie remediată problema pentru că de la amestec prea bogat au de suferit şi sonda lambda şi catalizatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu cum sa iti zic dar consumul ala e perfect pentru bucuresti:) Nu cunosc foarte bine motorizarea ta dar am o intrebare, motorul tau are canistra de recuperare vapori din rezervor? sau e metoda clasica cu o supapa la buson care se deschide si da drumu la vapori in aer. Ca daca nu ai cansitra, si ai metoda clasica, atunci este un lucru...sa il numim normal mirosul de benzina odata cu venirea verii intrucat benzina e volatila, si se evapora din rezervor, si pentru a nu crea presiune prea mare ii o supapa la buson care se deschide si evacueaza vaporii in atmosfera(asta in cazul in care nu ai canistra de recuperare vapori).  In cazul in care si motorul tau are canistra, atunci verifica sistemul de aprindere...bujiile daca nu cumva sunt prea vechi... Catalizatorul nu are nici o legatura cu mirosul de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru informații. Am acel furtunas care preia vapori de benzina si ii introduce in motor. Este in regula l-am verificat mai ales ca am avut odată probleme cu el insa atunci dădea miros in interior, trebuia sa merg cu aerul pe recirculare. O sa purced la înlocuit bujii, sper sa nu fie necesar sa schimb si fisele pentru început. Sa m-a interesez pe vwforum ce bujii (marca) sunt mai bune pentru motorizarea mea AXP 1.4 16V 2001

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un link de încredere din tara de unde le pot lua rapid? soare_86?

Nr 24 te referi la cele v-line? Stock no.3045?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!