Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Nu stiu ce problema are masina ta dar motorul de 1.4 16v pe golf nu se tine sub 2000 rpm,eu personal schimb treapta superioara dupa 2700 rpm iar inferioara cand ajunge la 2000, e un motor mic si e foarte chinuit la turatii mici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok,ok, dar totusi acel sunet nu trebuie sa se auda. Am mai citit pe ceva posturi cum ca benzina e problema, rolele de la distributie, etc. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   BANUTITO, tacanitul dinspre distributie poate fi orice, dar sa nu-l confunzi cu tacanitul normal care se aude din cutia neagra=canistra carbon care este prin zona aceea. Este o electrovalva acolo care tacane.

   CADIAN, ce spui tu par sa fie detonatii de la acceleratii puternice in sarcina sau/si de la benzina foarte proasta, cu cifra octanica mica. Benzina ia foc inainte de a da bujia scanteia si frontul de ardere da o contra pistonului cand el inca urca. Vara, la deal daca apesi acceleratia si benzina este proasta se intampla sa caraie.

   MYHAY93, masina mea are 220.000 Km si merge f. bine sub 2000 de ture; in mod curent merg in oras cu 60Km/h in viteza 5. Am masina din 1992 si nici una nu am stricat. Daca nu fortez acceleratia si masina este goala, ii place sa mearga si cu 1300 rpm. Nu are turbo si nu este nici diesel ca sa se imbacseasca cu funingine turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce explici tu pt cadian, sunetul care se auzea de la daciile care mergeau pe gazolina, se zicea ca "bate avansul".

 

ebi, asa e, dar la 1300 nici putere nu aredaca ai nevoie de ea. cam exagerat a 5-a in oras. Nu ca se strica, dar mi se pare inutil. Nu stiu cu ce te ajuta, poate la uzura camasilor si a motorului in general

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am vazut la un vecin un golf 4 adus recent din Germania la care m a pus pe ganduri 2 chestii : in bara din fata jos avea montate pe laterale semnalizatoare cred,si avea stopuri led pe spate.Intrebarea e se poate monta in orice bara asemenea semnalizatoare sau trebuie schimbata toata bara,si daca iti pui leduri pe spate poti avea probleme din cauza lor? Oare la ce pret  gasesti asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   BANUTITO, tacanitul dinspre distributie poate fi orice, dar sa nu-l confunzi cu tacanitul normal care se aude din cutia neagra=canistra carbon care este prin zona aceea. Este o electrovalva acolo care tacane.

 

Stiu ce e ţăcănitul din canistră, la mine este un zgomot imens metalic, adică e clar că sunt lovituri metalice zici că e rupt un rulment care miraculos nu s-a gripat, sau că a pus cineva o mână de cuie în chuilasă. Ideea e că nu am auzit niciodată cum e un arbore cu cuzineţii sau rulmenţii sau ce-o fi acolo destrămaţi.

P.S. Acest zgomot a apărut dintr-o dată. După 50 km de autostradă când am intrat în oraş, l-am auzit pentru prima oară. Înainte de asta totul era normal. Uleiul ARAL 5-30 2000 km, 

 

   CADIAN, ce spui tu par sa fie detonatii de la acceleratii puternice in sarcina sau/si de la benzina foarte proasta, cu cifra octanica mica. Benzina ia foc inainte de a da bujia scanteia si frontul de ardere da o contra pistonului cand el inca urca. Vara, la deal daca apesi acceleratia si benzina este proasta se intampla sa caraie.

 

Apropo pentru cielalţi colegi, victime ale grupui VAG, Ebi are dreptate, ţăcănitul acela metalic este procesul de detonaţie, adică microexploziile ce se produc la supraalimentarea inutilă a cilindrului cu benzină. Benzina fiind distribuită aiurea nu se aprinde simultan, ci produce multe explozii, frecvenţa apariţiilor lor fiind exact cu cea a sunetului pe care-l auziţi. E perfect normal la motoarele Diesel care din principiu aşa lucrează, şi la motoarele pe benzină prost concepute. 

 

 

   MYHAY93, masina mea are 220.000 Km si merge f. bine sub 2000 de ture; in mod curent merg in oras cu 60Km/h in viteza 5. Am masina din 1992 si nici una nu am stricat. Daca nu fortez acceleratia si masina este goala, ii place sa mearga si cu 1300 rpm. Nu are turbo si nu este nici diesel ca sa se imbacseasca cu funingine turbina.

Confirm acest lucru. Merge foarte bine orice maşină cu 1.4 benzină obişnuită şi sub 2000, inclusiv 1.4 16v VW de care am şi eu.

Eu zic să verifici toate bugiile, şi dacă e tot ok, atunci un tester cred că poate să-ţi spună problema, eu bănuiesc că poate să fie ori eroare de calculator, ori sensorul de aer, ori lambda, ori cablurile bujiilor, ori cureaua sărită peste un dinte, ori injectoare varză.

Modificat de banutito
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,am o intrebare daca poate sa-mi raspunda cineva , am un golf 4 luat din Austria  acu 3 ani , pe el avea pus o toba sport REMUS (destul de galagioasa) am facut RAR-ul atuncea,inclusiv si un ITP bun ,zilele trecute mi-am schimbat toba pe motiv ca spoilerele care le-am pus pe masina avea in spate loc pentru 2 evacuari, si normal persoana respectiva care mi le-a dat mi-a dat si tobele , le-am pus,imi place cum suna dar totusi e destul de galagioasa, mult mai galagioasa ca fosta mea toba REMUS,la drum intins intradevar e la fel nu e nici o diferenta dar in oras face galagie,deocamdata nu m-a oprit nimeni sau sa se uite urat la mine,intrebarea mea este daca eu am facut RAR-ul si ITP-ul si pe certificat de exemplu scrie un anumit numar de decibeli (ceea ce cred ca-i scris la misto, adica pe certificat e trecut 81 decibeli in stationare si mai putin in mers,e clar ca-i la vrajeala) poate sa-mi faca cineva ceva ? Stiu eu sa mi ia certificatul ARR-ul de exemplu pe motiv de ''galagie'' ea a fost montata intr-un service autorizat (n-am scos nici o hartie dar nu este o problema asta)
Deci ar trebui sa-mi fac griji ?
Ca daca stau si o iau logic si astia care merg cu motoarele fac galagie cam la fel ca mine deci nu prea vad problema, dar totusi as vrea niste pareri,multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,am o intrebare daca poate sa-mi raspunda cineva , am un golf 4 luat din Austria  acu 3 ani , pe el avea pus o toba sport REMUS (destul de galagioasa) am facut RAR-ul atuncea,inclusiv si un ITP bun ,zilele trecute mi-am schimbat toba pe motiv ca spoilerele care le-am pus pe masina avea in spate loc pentru 2 evacuari, si normal persoana respectiva care mi le-a dat mi-a dat si tobele , le-am pus,imi place cum suna dar totusi e destul de galagioasa, mult mai galagioasa ca fosta mea toba REMUS,la drum intins intradevar e la fel nu e nici o diferenta dar in oras face galagie,deocamdata nu m-a oprit nimeni sau sa se uite urat la mine,intrebarea mea este daca eu am facut RAR-ul si ITP-ul si pe certificat de exemplu scrie un anumit numar de decibeli (ceea ce cred ca-i scris la misto, adica pe certificat e trecut 81 decibeli in stationare si mai putin in mers,e clar ca-i la vrajeala) poate sa-mi faca cineva ceva ? Stiu eu sa mi ia certificatul ARR-ul de exemplu pe motiv de ''galagie'' ea a fost montata intr-un service autorizat (n-am scos nici o hartie dar nu este o problema asta)

Deci ar trebui sa-mi fac griji ?

Ca daca stau si o iau logic si astia care merg cu motoarele fac galagie cam la fel ca mine deci nu prea vad problema, dar totusi as vrea niste pareri,multumesc.

Bineînţeles că îţi poate face, dacă e cumva vre-un post comun RAR cu Poliţia Rutieră, ce se întâmplă uneori. 

Îţi spun cum procedează ei: Îţi ia talonul la maşină, îţi pune amendă, şi te trimite la RAR. 

Amicul meu doctor a păţit aşa luna trecută, mai exact: L-au oprit aiurea pe drum, au testat gazele, i-au luat talonu, şi i-au pus amendă. După ce a plătit-o am fost cu el la service şi acolo gazele erau bune. Apoi am fost la RAR, Dl doctor a mai plătit ca Prostu testarea gazelor unde i-au ieşit bune. Bineînţeles că se putea să îi dea în judecată, dar nu a mai făcut-o, căci nu are timp de prostii.

 

Menţionez că era o Corollă 1.4, 4E-FE benzină. Inginerul de laTOYOTA că dacă gazele nu sunt bune, NEAPĂRAT se aprinde CHECK ENGINE şi nu se mai stinge niciodată, chiar dacă defectul a fost pentru un moment. Şi ca dovadă mi-a explicat cum lucrează acel indicator, ”Foarte convingător”. Iar apoi a băgat-o la aparat unde totul era OK.

Deci totul depinde de noroc, dacă dai peste proşti, ăla eşti. Amenda 7 milioane (3,5 mil dacă o plăteşti în 2 zile), testarea la gaze 75 de lei, dar pentru zgomot nu ştiu cât e.

 

Treaba s-a întâmplat în Cernavodă. 

Mai menţionez că Toyota aia au frecat-o 30 de minute la RAR, ca să încerce să o facă să  dea rezultate proaste, iar taxiurile cu pneurile varză, tobe sparte, fum de nu te vezi, fără lămpi, parbrize crăpate, şi cu băile numai ulei - treceau toate testările cu BRIO în 3 minute.

Trăiască Ţara lui Mazăre. 

Poate în România e altfel, dar în Ţara Constanţei e jale. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motociclete de exemplu din ce-am citit nu scrie nicaieri ca ar fi vreo limita de decibeli , totusi acuma ca sa fiu cinstit nu ma prea incanta sunetul tobelor,insa parca mi-e oarecum sa mai dau niste bani iaurea sa le dau jos si sa pun altele ,din ce-am citit pe net cica ar exista niste solutii de-a mai scade din sunet, silencer se cheama problema e ca tobele au o forma nu stiu asa ovala ( ca o minge putin turtita) si silencerul vad ca-i mai mult pentru astea rotunde,totusi logic orice forma ar avea in interior tot o gaura rotunda au .n-au patrata,ma gandesc ca decat sa ma cert cu politia mai bine mai dau cateva zeci de lei in plus pentru 2 porcarii de alea decat sa ma apuc sa fac alte investitii,oricum REMUS-ul suna foarte fain in comparatie cu astea, intradevar pe o masina pe motorina poate s-ar fi auzit mai bine,sau macar pe una cu motor de 1.8/2.0 macar acolo nu vorbim de turatii asa mari la viteze rezonabile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Salut la toata lumea. Ce amortizoare imi recomandati sa pun pe fata la un G4 1.4 16v ? daca se poate si un pret......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Salut la toata lumea. Ce amortizoare imi recomandati sa pun pe fata la un G4 1.4 16v ? daca se poate si un pret......

Noroc.

Eu îţi recomand Kayaba Premium, de la 190 la 250 lei bucata. uite la vag shop, acolo erau mai ieftine odată. 4 ani pe drumuri proaste nu te doare capul.

Eu am folosit din astea pe multe tipuri de automobile, şi nu m-au dezamăgit. Nu vreau să le stric faima la alţi producători, dar am avut probleme cu alte amortizoare cu nume mari

Modificat de banutito
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de informatii,......astept si alte pareri daca se poate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pe 1.6 pe fata tot Kayaba Premium am pus, care sunt echivalentul celor oem ca si comportament.

Pana acum in 4 ani nici o pbma, se comporta ca-n prima zi.

Nu mai retin cat am dat atunci pe ele, oricum pana in 200 lei pe bucata. Dar era alt curs atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am schimbat amortizoarele pe fata, si am pus tot Kayaba. Ma rog, mecanicul le-a pus  :lol:  Asta a fost acum un an si 3 luni. Sunt multumit de ele, dar au fost cam scumpe, la aproximativ 300 de lei bucata. Dar se poate ca in acel pret sa fi fost inclusi si rulmentii care am inteles ca se pun in capatul amortizoarelor. Si se asemenea, am inteles ca e recomandat sa schimbi si acei rulmenti cand schimbi amortizoarele. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema cu un golf 4 1.4 16v  , zornaie esapamentul la relantiu .. presupun ca e ceramica din catalizator dusa.. si cand o accelerez da in nas ... are si consum ridicat , in prima faza m-am uitat la egr si ii lipseste un surub adica e rupt , nu am incercat sa il desfac de frica sa nu se rupa si al 2 lea , se poate sa dea in nas din cauza ca trage aer fals pe la egr?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare cum imi dau seama daca am nevoie sa schimb telesxoapele la un golf 4 ?

Oare cum imi dau seama daca am nevoie sa schimb telesxoapele la un golf 4 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca is moi si revin greu cand te urci pe ceva (gen bordura) si eu trebuie sa-mi schimb ,mi-am schimbat spoilerele si is joase tare,cel putin in fata e jale,la borduri n-am nici o sansa ,cat ma costa 2 telescoape ? trebuie schimbat inclusiv si arcu banuiesc nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

amortizatoarele (telescoapele) sunt responsabile cu tinuta de drum ,arcurile cu garda la sol .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

amortizatoarele (telescoapele) sunt responsabile cu tinuta de drum ,arcurile cu garda la sol .

Aşa era la maşinile vechi. La maşinile de acum amortizoarele ridică şi ele un pic maşina.

Şi Da într-adevăr amortizoarele sunt responsaile în primul rând de ţinută. Dacă sunt uzate îţi pluteşte maşina mai ales după ce ai încălecat o denivelare. La viteză mare asta poate fi fatal. Plus la asta eficienţa frânării în cazul în care ai ABS e mult mai scăzută cu amortizoarele uzate.

Pe lângă asta toate subansamblele suspensiei suferă enorm de mult dacă ai uzură mare la amortizoare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

Aşa era la maşinile vechi. La maşinile de acum amortizoarele ridică şi ele un pic maşina.

 

 

Dar aici vorbim de masini de acum 15 ani  :D

 

Incercam sa explic cat mai simplu ,rolul diferitelor componente .

 

La o suspensie clasica ,amortizoarele fie ele pe gaz ,ulei sau mixte ,nu ridica garda la sol .Daca ar putea face asta ,tu nu ai putea compresa "la mana" amortizatorul ;altfel explicat cu o masa de maxim 20kg reusesti sa-l comprimi ,deci doua amortizoare nu pot tine in "suspensie" o masa de 50kg ceea ce raportat la masa masinii ,fie ea si de numai 1000kg ,nu ar trebui sa influenteze garda la sol .Daca totusi ,masina ,cu 50kg in portbagaj se lasa ,inseamna ca ai o problema cu arcurile . 

Sunt si amortizatoare ce pot face si ceea ce zici tu ,dar nu cred ca Golful 4 a montat de fabrica vreodata pe vreun model ,asa ceva . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am pus masina pe tester pentru ca mi s.a aprina becul check engine si mi.a dat urmatoarele erori

01317-Control module in instrument cluster

01271-Positioning motor for temperature flap

01596-Motor for outside/recilculated air flap. Pareri. Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai vzt si u topical asta Scanarea cu Vag Com - coduri de eroare???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

sau site-ul ross tech.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fanikcrysty

Salut. Am un Golf 4 1.4 16v cu inchidere centralizata "pe usi", adica fara telecomanda. Un sfat pentru trecerea la telecomanda se poate? Va multumesc.

Modificat de fanikcrysty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!