Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Ceva de genu mi-a spus si mie baietii de la service,oricum au zis ca cutia n-are joc , inca mai merge mult si bine, si mi-au spus si ei ca nu prea merita sa repari o cutie de golf 4,sa speram c-a mai tine,deocamdata nu e un zgomot extraordinar de mare aproape ca nici nu se aude,si culmea ca nu-i tot timpul , eu am motorizarea exact ca a ta inclusiv motorul AHW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu e AKQ si tot asa in a 4 a si in a 5 a se aude un suierat in masina ca si cum ar trage curent pe langa usi...si ce urmari poate avea asupra cutiei chestia asta????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu e deranjat,eu zic sa stai linistit deocamdata,daca nu alta cutie ca de reparat nu cred ca merita,eventual daca cineva ne poate spune cat costa o cutie noua sau sh sau eventual cat ar fi de reparat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci...depinde de ce e dus in cutie...si in general nu e numai o piesa... Sa deshizi cutia si sa o reconditionezi cu pinioane noi (in italia)mi-au cerut in jur de 800 de euro..am luat una sh. cu 250 de euro...tot in italia... si acum am doua cutii..la juma' de pret...aia veche a mea..ca piese de schimb si asta sh pe care am montat...singur...cu ajutorul unui crik si o trusa de chei.Nu stiu preturile aici acasa in Ro..dar avand in vedere ca pinioane pt. cutie trebuie facut comanda la vw germania...va las pe voi sa trageti o concluzie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La passat e in jur de 400 lei o cutie de viteze

 

PS. La golf 4 nu stiu cam cat ar fi , oricum din cate stiu eu nu e aceasi cutie.

Modificat de Getheavy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bad post

Modificat de GABIVVX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si totusi ce poate fi , as rezolva problema asta cu un set de reparatie pentru cutie de viteza (vazusem ca exista ) insa nici nu scria ce contine .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ce probleme ai la cutia de viteze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uneori cand schimb viteza dupa 2900 de ture se aude ca un fel de suierat de rulment , insa nu tot timpul ,am fost la mecanic si au spus ca cutia n-are nici un joc nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SALUT am si yo un golf 4 1.4 16V AKQ si cand il pornesc nu-mi sta la relantiu moare motorul daca il accelerez putin sau fac pedale la frana dupaia sta singur care ar putea fi cauza. Clapeta de Acc si egr au fost curatate insa cand pun contactul nu se aude acel bizait la clapeta se aude un fasait undeva in spatele motorului jos. Ce as putea sa-i fac 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Sunt nou pe forum si nu prea stiu unde sa postez. Am o problema, am vrut sa verific sigurantele la un golf 4 si am observat ca randul de sigurante cu numerele 20 21 22 si 23 nu merg. Am inlocuit sigurantele dar degeaba, am scos sigurantele si am verificat fara ele si se pare ca nu merg nici asa, oare care e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar cum le-ai verificat? cu sonda? daca da vezi tine cont ca unele sigurante sunt alimentate doar cu contactul pus, si cele de la faruri cand aprinzi farurile;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am veirficat cu o surubelnita facuta pentru asa ceva. Motorul era pornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, aceea mai poarta si denumirea de sonda. Dar farurile erau pornite?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu cu o alta intrebare. Intr-o seara cand am pornit masina, am observat ca motorul e mai zgomotos. Primul meu gand a fost ca poate am nimerit o benzina mai proasta si de asta. Am alimentat cu benzina mai buna dar fara nici-un rezulatat. Apoi am pus un mecanic sa asculte cum face motorul si sa imi zica ce ar putea avea. El zice ca sunt rulmentii de la alternator gripati. Intrebarea e, pot merge cu masina asa pana dau comanda sa ii schimb? Acum e cam imposibil sa fac asta. Niste pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer,schimba mecanicul.Daca era alternatorul blocat nu iti mai incarca si cureaua freca de rola de la alternator si s-ar fi vazut daca este blocata.

Ca sa fi tu sigur slabeste intinzatorul si verifica toate rolele daca au joc si se invart la mana usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie să fie neapărat rulmenţii blocaţi, poate au numai început de sfârşit. Am mers eu aşa (începuse să se audă un uşor huruit la alternator) şi după un timp s-a gripat rulmentul mic. Noroc că s-a întâmplat la câteva sute de metri de destinaţie, altfel se distrugea alternatorul (s-a frecat rulmentul în suportul de plastic, l-a spart şi începuse să atingă rotorul de stator).

Deci dacă eşti sigur că de acolo vine zgomotul (să nu fie cum zice Răzvan de la vreo rolă, cu un furtun pe post de stetoscop poţi determina cu destulă precizie cine face gălăgie) rezolvă că altfel te costă mult mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,azi cand era ploaia mai mare si nu vedeam mai nimic am observat ca stergatorul de pe spate nu mai functioneaza,are vreo siguranta pe el ? ca nu se intampla nimic ,daca dau solutie pe geam da,dar de sters nu sterge nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica firele dintre haion si masina,posibil sa ai vreun fir rupt si de aceea nu mai merge motorasul.Am patit-o eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspunsuri. Am facut niste verificari si se pare ca alternatorul e buba, cum zicea lupo_bv rulmentii au inceput de sfarsit. O las in parcare pana pot da comanda de rulmenti noi, am inteles ca sunt undeva pe la 20 de lei, decat sa ma coste dupa mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia rulmenţi de calitate chiar dacă te costă mai mult şi preventiv mai bagă nişte vaselină de temperaturi înalte în ei. Ca idee rulmentul care mi-a crăpat era  SKF dacă nu mă înşel şi nu a ţinut nici măcar 2 ani, problema cred că a fost ungerea deficitară. La înlocuire am pus rulmentul mare FAG şi cel mic NTN. FAG-ul era cam uscat, dar NTN-ul era bine uns. Plus că cel din urmă are o tehnologie mai specială: bilele nu sunt ţinute de o colivie metalică ci au nişte distanţiere din teflon (la rulmentul crăpat bilele erau înţepenite din cauza aceste colivii care se făcuse franjuri). Deci îţi recomand cu încredere NTN (ca fapt divers echipează majoritatea rolelor INA).

Despre cum se face (în cazul în care te hotărăşti să faci tu operaţiunea sau pentru informare) uite pe aici

http://vwforum.ro/topic/84114-diy-reconditionare-alternator-bosch/#entry2343966

http://vwforum.ro/topic/77874-diy-schimbat-fulie-frei-alternator-motor-19-tdi-axr/#entry1547836

http://vwforum.ro/topic/68329-diy-inlocuire-rulmenti-alternator/#entry878653

Alte întrebări referitor la asta poţi adresa pe aceste topic-uri

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hristos a înviat,

la Panarama pe care o deţin, Golf IV Variant 1,4 16V AXP, a început să se audă un zgomot puternic metalic în partea de sus a motorului partea dinspre curea. La relalti a un ţăcănit urât tare, la peste 2500 dispare zgomotul metalic dar tot nu se aude curat. Un mecanic mi-a zis că e ceva la distribuţie, la cât de nesigur era, şi neştiind să analizeze acel zgomot după frecvenţa bătăilor şi a zgomotului, am hotărât să nu am treabă cu el, şi cu toată frica am pornit spre casă 50 km. Am ajuns cu bine zgomotul nu s-a schimbat deloc. 
A mai păţit cineva aşa chestie, are careva ideie poate să fie şi de la axele cu came sau tacheţi? Vreau să ştiu la ce să mă aştept. (Ca fapt divers oricum o să schimb setul de distribuţie cu tot cu pompă de apă)


 

Modificat de banutito
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, nu stiu cum sa explic ce aud la golful pe care il detin, 1.4 16V. De la viteza 2 in sus cand rulez sub 2000 de turatii, cand accelerez se aude un sunet metalic, dupa ce trece de 2000 2500 sunetul dispare. Oare ce problema are, plus ca am urcat o panta si parca nu are putere, se chinuia in viteza a 2 de numa . Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!