Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Si la golful meu se aude un scartait cand virez stanga. Mi-a zis cineva ca ar fi rulmentul de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe loc sau în mers?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa fie si de la cauciuc(fiind ovalizat) sau pot sa fie capetele de bara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum poti sti sigur daca capetele de bara trebuie schimbate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ridici roata si o misti cu mana stanga dreapta (ca si cum ai vira) ,daca simti usoare batai controlezi daca sunt din capetele de bara sau din bielete (tija intre caseta si capul de bara ,cea din burduf).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rog cineva care a schimbat segmentii la motorizarea asta sa-mi spuna ce semeringuri a schimbat , sau daca a mai schimbat ceva ''important'' , multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva sau a mai patit, imi iese fisa de pe bujie? De la ce poate fi? Exista posibilitatea sa am scapari de gaze pe la bujie si sa umfle fisa in sus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu aveam problema asta din cauza ca-mi urca uleiul sus,dar daca spui ca n-ai ulei nici pe fisa nici pe bujie,ai putea incerca sa pui alta fisa sa vezi daca-ti face la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus si face la fel, ideea e ca am avut probleme cu o alta fisa pe alt cilindru, iar problema s a remrdiat prin demontarea bujiei si curatarea locului unde strange saiba bujiei, de aici deduc ca asta ar fi problema si aici, dar locul resprctiv e curat, acum nu stiu cat de ok etanseaza saiba bujiei desfacute deja,eu banuiesc ca de la compresie sa rasufle pe la bujie si sa mi umfle fisa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam nasol daca e de la compresie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am remediat problema, prin schimbarea a 2 bujii, nu inainte de a curata foarte bine locul unde se infileteaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut , mi se incinge roata spate stanga de nu pot sta langa ea , prezoanele mai au putin si rosesc de cat de incinse sunt , roata nu e infranata , am ridicat-o pe cric se aude un huruit cand invart roata ca un frecat de fier pe fier  ,ma gandesc in principal la rulment pentru ca roata nu e infranata , dar cred ca zgomotul se aude pentru ca ating putin placutele de disc ,asa au fost mereu la toate rotile , dar sa se incinga in halu asta ?etrierii nu cred ca au ceva blocat ...ce parere aveti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si huruitul respectiv nu il auzi din mers? de la 50-60 in sus? oricum sunt 90% sigur ca este rulmentul vinovat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba da se aude si un huruit dar pe la 80-90 km/h dar nu foarte rau dar se aude un huruit...ma gandesc ca e imposibil sa se incinga atat de tare ca ating putin placutele de disc ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e rulmentul. Placutele, cel putin vizibil ating discul si cand nu sunt actionate intrucat nu este un arc care sa le impinga in afara. Schimba rulmentul ca acela este vinovatul. Daca continui sa mergi asa cu el o sa vezi ca viteza la care huruie va scadea tot mai mult...intai 70- apoi 60 apoi 50...si daca continui sa mergi, mai ales drumuri lungi risti sa se blocheze roata. Pe mine m-a prins in o zi de duminica-deci 0 service-uri la 250 km de casa, si in un final s-a blocat, desi opream ca sa se raceasca din 40 km in 40...si surpriza cu 5 km inainte de casa s-a blocat:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la asta m-am gandit si eu ...am sa merg sa-l schimb ca stiu ce efecte poate avea un rulment spart...mersi pentru raspuns .

acum am alta intrebare , poate s-a mai intamplat la cineva ...trec de 3000 de turatii si se aude un fluierat/suierat de obicei in trepte mai mari e mai zgomotos dar suiera si in trepte mai mici...oare nu am ulei in cutia de viteze ? sau ceva pe la evacuare ?

Modificat de emildrg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt nou aici si nu prea stiu unde ar trebuii sa postez, dar vazand titlul topicului, cred ca pot intreba aici. Am un VW Golf IV 1.4 si nu sunt asa mare cunoscator ''auto'' dar as avea nevoie de niste pareri de la oameni care au experienta mai multa cu masiniile. Intrebarea mea e legata de turatii. Deci, in treapta a II-a la 30 km/h am 2000 de turatii/minut, e normal ca la viteza aia sa ajunga la 2000? Eu cam schimb la aceea turatie si de obicei incerc sa raman la aceeasi turatie pentru ca atunci scot un consum mai bun, desi stiu ca ar trebui sa schimb undeva pe la 2500, doar e benzinar. Doar ca v-am spus, mi se pare ca turatia creste prea repede fata de viteza. Acum poate asa e, poate doar mi se pare mie, dar niste raspunsuri ar fi apreciate, pentru linistea mea.

Modificat de Xerox01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca "turatia" creste mai repede dacat viteza ,poate fi o problema la ambreiaj (consumat ,pe duca) dar se noteaza mai bine in vitezele a 4-a si a 5-a decat intr-a 2-a .mai bine vizitezi un mecanic daca zici ca nu te pricepi . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La schimbatul vitezelor,patesc si eu cam la fel dar nu tot timpul, poti verifica uleiul din cutie dar nu cred,cum spunea cineva de pe forum e posibil sa fie de la o rola,cand ajunge la turatia aia face rezonanta si se aude,eu am ambreajul schimbat din august deci nu stiu , cat despre cutie mecanicii mi-au spus ca este inca buna.

 

@Xerox01 mergi la drum intins normal, si cand ajungi pe la 3000 de turatii incearca s-o accelerezi dintr-o data daca vezi ca turatia iti creste si viteza ba , e clar ca-i placa de presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In trepte inferioare turatia va creste mult mia repede decat viteza pt ca acolo ai forta nu viteza.

Incearca sa faci un test, in mers, in rampa, deci cand urci, cand esti intr-a 3-a si ai 3000 ture, calc-o la maxim si vezi cum se comporta. Daca iti va creste turatia insa masina nu va accelera sau va accelera f putin comparativ cu cresterea turatiei iti patineaza ambreiajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma se pare ca asa e normal sa se comporte, nu stiu de ce aveam eu impresia ca se tureaza prea mult fata de viteza. Multumesc baieti pentru raspunsuri, cate o bere la fiecare (fara alcool :beer: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si totusi revin si eu cu intrebarea colegului de mai sus, de ce la o anumita turatie se aude un zgomot cand schimbi viteza,si culmea ca nu tot timpul, bine cauzele pot fi multe insa ma intereseaza cineva care a avut o problema asemanatoare si cum a remediat-o , multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia cu suieratul o aveam si eu , la al meu, si s-a dovedit a fi cutia de viteze.... incet si sigur de la un mic suierat ... a ajuns sa faca un zgomot infernal ..ceva genul sunetului ce il face in mod normal atunci cand dai cu spatele...numai ca eu rulam in a 3-a...4-a..Remediu...o cutie sh... controlata bine in prealabil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!