Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

benzinare daca nu ies in acte 2001 sunt toate euro2 ,singura exceptie este motorul de 2.0 care iese euro4 incepand cu an fabricatie 2000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles,dar mi se pare putin ciudat ca o masina din 2000 sa iasa euro 2,dar in legatura cu taxa ai idee?cam in jur de 700 de euro este nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De un timp observ ca la rece,cand pornesc masina bat tachetii de se aude ca si cum ar bate fier pe fier.Face asa cateva secunde dupa care isi revine cat de cat.Stiu ca sunt uzatii dar parca in primele secunde dupa pornire se aude ca si cum ar bate fier pe fier.

Daca ii dau cateva chei ''moarte" nu mai bat tachetii in prime secunde.

Masina are 171.000 km si parca se tot accentueaza zgomotul la pornirea de la rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e normal pana ajunge uleiul sus. Vezi cum iti este uleiu, poate trebuie schimbat. Sunetu asta e boala motoarelor 1.4 16v. Si la mine face la fel si am tot cam asa 168000

Modificat de ovidiu94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. As vrea sa-mi spuna si mie cineva care se pricepe. Golful 4 .4 16v din 2002 este pe carburator ? Ma tot contrazic cu cineva. Din cate stiu eu,la golf 4 amestecul se realizeaza in galeria de admisie cu ajutorul unui injector.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu aveţi dreptate nici unul :001: . De la golf 3 nu mai este cu carburator. Iar la golf 4 injecţia este multipunct (câte un injector pe fiecare cilindru). Dacă dai o căutare pe google o să găseşti mai multe informaţii decât se poate scrie în topicul ăsta :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De un timp observ ca la rece,cand pornesc masina bat tachetii de se aude ca si cum ar bate fier pe fier.Face asa cateva secunde dupa care isi revine cat de cat.Stiu ca sunt uzatii dar parca in primele secunde dupa pornire se aude ca si cum ar bate fier pe fier.

Daca ii dau cateva chei ''moarte" nu mai bat tachetii in prime secunde.

Masina are 171.000 km si parca se tot accentueaza zgomotul la pornirea de la rece.

Ori uleiul e foarte uzat si trebuie schimbat, ori e prea gos si urca mai greu din baie pana la tacheti. Oricare din variante e nasoala pt. motor deoarece duce la uzura lui prematura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faza este ca uleiul este schimbat si cred ca are in jur de 2000 km de la schimb,folosesc 5w40 Aral hight tronic.

Ce am observat este ca daca afara este cald si pornesc motorul nu bat tachetii la pornire(mai ales nu am acea bataie de fier pe fier)

Uleiul il schimb la max.10.000km deci nu stiu ce sa cred

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cati kilometri are masina eu iti recomand sa bagi 10w40, e clar ca uleiul tau e cam subtire. Ala merge cand e motorul mai nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ovidiu94 10W40 este mai vâscos la rece şi s-ar putea să fie şi mai rău

 

Nu ştiu dacă şi la golf 4 este aşa, dar la golf 3  "In suportul filtrului de ulei, respectiv in conducta prin care uleiul urca la chiulasa, se gaseşte o supapa unisens care impiedica circulaţia libera a uleiului prin canalizaţii şi depresurizarea tacheţilor hidraulici când motorul este in stare de repaus", am citat din manual. Dacă şi la MK4 există aşa ceva ar fi bine de verificat.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu sunt mecanic ci doar un simplu posesor de g4 1,4 16v motor axp din 2001 si am fost la reprezentanat vw din rm valcea si la numarul de kilometri ai mei 165000  calculatorul a recomandat norma de ulei 5w 40 si mi-au recomandat baietii de acolo marca castrol sau mobil 1 eu am optat pentru mobil pt ca avusesem inainte castrol 10w 40 cum recomanda vanzatorii de prin magazine ei zic ca asa le da programul. mare diferenta nu am observat tot consuma dar parca nu mai tatacane nu sunt inca lamurit depinde de moment dar , ideea este ca am incredere in programul original pt piese de schimb si consumabile, al reprezentantelor vw

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ii pun un 10w40 va dati seama ca la rece ar bate tachetii mai rau.Masina inca se simte bine ca si consum de ulei cu 5w40 dar ma deranjeaza aceea bataie de fier pe fier la rece timp de cateva secunde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai ce sa faci.Principiul de functionare al tachetilor hidraulici este acela ca au nevoie de uleiul adus din baie, ulei care intra in interiorul tachetului, atenuand zgomotol si bine inteles transmitand miscarea. Cu motorul oprit tot acel ulei ia calea gravitatiei si se intoarce in baie in proportii destul de mari, si astfel la pornire cele doua ,,pistonase" ale tachetilor se ciocnesc. Acest lucru se rezolva doar prin schimbarea tachetilor care datorita uzurilor si formarii jocurilor pierd uleiul mult mai repede decat in mod normal, + ca exista posibilitatea (adica sigur asa e) pompa de ulei care e mai uzata decat cand era noua. Ea asigura presiunea necesara de ungere, inca este in parametrii normali de functionare, doar ca la inceput cand si uleiul e vascos,randamentul pompei este mai mic si astfel uleiul este dus mai greu pana sus in zona tachetilor. 

Nu ai alta varianta decat sa schimbi pompa si tachetii, dar eu unul zic ca daca nu te deranjeaza chiar asa de tare sa lasi pana cand incepe sa bata mult mai tare , eventual cand o vor face cu masina la relanti.  Ca si piese nu e scumpa schimbarea, dar manopera este destul de migaloasa si implicit scumpa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca bat tachetii n ar fi nici o problema dar daca aveti ocazia sa vedeti cum deterioreaza arborii v ati uimi putin ... revin cu intrebarea mea e normal sa mi scartaie placutele de frana in viraje stanga atunci cand nu sunt actionate , sau scartaitul poate veni si de la altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e normal,cauta sursa in alta parte.

Tachetii bat din cauza uzurii sau din cauza ca s-au incarcat de reziduri si nu mai deschid cum trebuie.

Fanta prin care intra uleiul este destul de micuta si daca ea este astupata apare o intarziere in ce priveste incarcarea lor cu ulei.

Zgomotul este destul de deranjant pentru ca fata de alti producatori auto Vw a ales o solutie destul de ciudata si axele cu came sunt montate in capacul de tacheti si zgomotele se propaga destul de repede si intens.

post-64586-0-24468500-1396421859_thumb.j

Modificat de GABIVVX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine bat tachetii si la rece si la cald, luna asta incerc cu o solutie pt curatat tacheti..sper sa functioneze. Masina are peste 200.000 si o am de 7-8 luni. Cand am cumparat-o se auzeau tachetii foarte incet, dupa ce am schimbat uleiul se aud foarte tare. Am bagat ulei Castrol 10w40.

Imi puteti recomanda o solutie buna, care sa nu necesite schimbul de ulei imediat pentru ca de cand l-am schimbat am facut vreo 4000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Legat de taxa la euro2, da, e 700e. Stiu pt ca tatameu si-a luat un Audi 2002, motor 1.8, 125cp, euro2. Intrebarea mea e, pt ca nu stie ce cod de motor are, este posibil sa fie euro2 un audi din 2002? mi s-a parut incredibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza seria de caroserie,nu exista audi 2002 euro2.

 

Legat de taxa la euro2, da, e 700e. Stiu pt ca tatameu si-a luat un Audi 2002, motor 1.8, 125cp, euro2. Intrebarea mea e, pt ca nu stie ce cod de motor are, este posibil sa fie euro2 un audi din 2002? mi s-a parut incredibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa existe doar daca neamtzu sau romanul anterior au pus un catalizator euro2 dupa ce s-a dus cel euro4. am intalnit cazuri destul de multe pot zice. Sau chiar si daca pe masina in contunuare este catalizatorul original euro4, proprietatile catalitice ale acestuia s-au dus astfel noxele pe care le-a scos la RAR au fost comform RNTR-ului de masina euro2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Niciodata nu poti monta un catalizator cu norma de poluare mai mica decat norma cu care a fost proiectata masina.

Poti monta ca catalizator cu norma de poluare mai mare (am intalnit si eu un caz la un E36) dar in romania nu este recunoscuta astfel de schimbare si masina iese cu norma de poluare scoasa de fabricant in urma verificarilor facute dupa seria de caroserie sau tipul de motor/an fabricatie.

Ca sa fie recunoscuta in romania modificarea respectiva,trebuie facut la rar un test dinamic si costurile totale duc undeva la 6-700 euro.

Modificat de GABIVVX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalizatoarele euro4 sunt catalizatoare cu 3 trepte de reducere care au rol de a interveni asupra poluantilor NOX, CO, Hidrocarburi. Am intalnit masini care de dragul  unui lucru de mantuiala in mom in care catalizatorul s-a dus au pus unul cu o singura treapta de reducere , specific Euro 2, si pus emulator in locul sondei lambda, sau clasica masluire a bordului cu banda neagra, si vandut masina ,,ca noua" sau exista si posibilitatea in care au taiat catalizatorul, scos suportul ceramic, sudat carcasa si apoi aceeasi parte cu prostitul ecu prin emulatoare, fie prin clasica banda neagra(sau oja). in felul asta am vazut masini care dupa noxe desi erau euro4 in acte pe brief, RAR-ul le-a declarat euro 3 sau chiar euro 2, intrucat poate sa scrie pe brief ca masina a fost in vremuri de mult apuse euro4 dar in 12 ani multe se schimba. Eu ce am zis acolo nu era vorba de reparatii corespunzatoare. Pe mine m-a rugat un coleg sa il ajut sa faca o astfel de operatiune pe o Ibitza si dupa am pus sonda de gaze pe ea si a avut noxe chiar mai proaste decat un golf 3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu vorbesc de lucrari normale si oficiale nu de interventii pe sant sau lucrari facute de ciorile care fac cazane de tuica.

In Germania sau in vest nu este posibil o asemenea lucrare pentru ca automat masina nu o sa mai ia itp-ul si dreptul de circulatie o sa-i fie suspendat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Aia-i clar.

Am sa iti dau pe PM seria de sasiu, cand o am :), mersi de ajutor Gabi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De un timp observ ca la rece,cand pornesc masina bat tachetii de se aude ca si cum ar bate fier pe fier.Face asa cateva secunde dupa care isi revine cat de cat.Stiu ca sunt uzatii dar parca in primele secunde dupa pornire se aude ca si cum ar bate fier pe fier.

Daca ii dau cateva chei ''moarte" nu mai bat tachetii in prime secunde.

Masina are 171.000 km si parca se tot accentueaza zgomotul la pornirea de la rece.

 

Inainte aveai acelasi ulei?

Asemeni acum 2 ani cand ma batea la cap fobia cu uleiurile Made in Germany am decis folosirea de ulei 5w40 Ravenol.

Totul bine vreo 2 zile pana a dat frigul si temperaturile au scazut sub 5 grade si imi smulgeam parul din cap cat de urat facea motorul in primele secunde la pornire.

Tot asa, zgomot pronuntat de bataie metal pe metal.

Rezolvarea la mine a fost schimbarea imediata a uleiului si folosirea a ceea ce foloseam inainte si anume Mobil 5w40.

De atunci nu am mai auzit acel zgomot, indiferent cat de frig a fost afara.

 

De aceea spun, daca ai schimbat uleiul pune tipul anterior de ulei.

 

Insa precum colegii anteriori au mentionat, exista riscul sa ai uzura la tacheti , sa se fi infundat si astfel sa nu mai amorseze cum trebuie.

 

Legat de ulei, parerea mea e ca la nr de km ce-i ai, ar trebui sa mearga ceas cu 5w40.

 

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare pt cunoscatori:am vazut ca pe un site sunt 2 marimi de tacheti hidraulici:un model de o inaltime de 34.8 mmm si ceilalti de 34,5mm,de ce sunt doua marimi si de care sa iau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!